Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Számla Sztory, avagy szánalom a köbön


Grezlee

Kérdés

Tisztelt akárki!

A düh és harag lepi el éppen a neuronhálozatot a fejemben. 2015 februárjában Pécsről Pestre költöztünk, és az ittheni Thomba kértük a szolgáltatás átkötettését. Azt mondták nem lesz probléma,  hogy minden oké.. Aztán persze újra irjunk alá 2 évet mert jobb lesz. Eljött a beszerelés időpontja... már akkor gondok voltak amikor megláttam hogy 3 generációval ezelötti vackokat hoztak ide. Sejtésem beigazolódott nem működtek. Jeleztem, az  IT válasza inditsam újra és újra... persze meg majd le is számlázom minden 20 percben egy 40 perces játék volt ez. Kijöttek kicserélték. Majd most... kijött egy számla melyben kifizettetnek velem olyan tételeket amit 1 nem is kértem. 2 én NEM  szüntettem meg a szerződésem. A számlán mégis ez áll.. Valamint csak úgy mellékesen 3. felszólításra sem voltak képesek átírni a címet... ejnye bejnye... Segond! Akkor majd a fogyasztóvédelem... Óh és jelenleg is hivom önöket már éppen 55 perce tartom szorgosan a telefont...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Sajnos sok esetben a reklamációs kivizsgálás eredménye egy sablonválaaz, azaz úgy tűnik, hogy érdemben nem is foglalkoznak vele. Ez az eset elég összetett, érdemes írásbam,n, tértivevényes levélben megírni a panaszt. Ami viszont sajnos szintén igaz, hogy az ügyfélkiszolgálás színvonala lakossági divizióban fényévekkel rosszabb, mint az üzleti divizióban. Ebbe beletartozik mind a telefonos várakozási idő, az ügyintézés minősége, a panaszkivizsgálás részletessége, az ügyfélmegtartás.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hasonló rossz tapasztalatok: internetet szerettünk volna telefon mellé. Felvették a rendelést, kérték, h adjam le a régi telefont, mert abból is újat kapok. Kijött a szerelő, majd közölte, h ide nem tud internetet bekötni. Tudomásul vettem, majd kértem a régi telefon visszaállítását (2 éves hűség, decemberig). A szuper ügyes ügyfélbarát TElekom a következőt lépte:  meg akarnak büntetni 19.000Ft-ra, mert a hűség lejárta előtt megszüntettem a díjcsomagom (az ő kérésükre), majd egy hónapig nem volt telefonom, majd egy kedvezmény nélküli új díjcsomag rendelés szerződést küldtek el (ezt nem kértem). Érdembem és emberi hangon senkivel sem lehet beszélni, semmiről nem tájékoztatnak, email-re nem válaszolnak, csak ami az ő rendszerükben szerintük aktuális,  azt lépik. Felháborító!!!!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Csak lassan mennek ezek a dolgok mostanában.Fényévekkel lassabban, mintha mobil előfizetésnél történne valami hasonló félrecsúszás, és ez a baj. A vezetékes  szolgáltatásban a folyamatok kezelése és  a hozzáállás az ügyfélkiszolgálásban nemhogy javulna, hanem stagnál, vagy romlik. Például az tény, hogy érdeklődő emailekre nem válaszolnak.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...