fmtomi

Számlafizetési határidő

Kérdés

Hogy lehetne orvosolni azt a problémát, hogy a számlafizetési határidő ne a hónap végén legyen, hanem a hónap 5-e után. Jobban értékelném, ha nem a nyugdíjhoz lenne igazítva a határidő, hanem a dolgozó emberhez, aki 5-én, vagy után kap fizetést. Értékelném, ha nem kéne felszólítási költséget fizetnem 750 Ft értékben minden hónapban, mert dolgozó ember vagyok.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Ez egy valós probléma, épp írni akartam róla, amikor megláttam ezt a topikot. Évekkel ezelőtt még lehetett a számlakiállítási időn módosítani. Tudom, metrt három éve engem is érintett, mert a  20-a után készülő  havi  számláim kelte minden értesítés nélkül 10-e lett. Egy kedves kolléganő segítségével sikerült visszaállítani a régit, ehhez informatikailag kellet belenyúlni a rendszerbe. Azóta kivették az ügyintézők kezéből ezt a lehetőséget, hogy ezen módosítani tudjanak. Két évig minden tökéletesen működött, a számlákat 20-a után állították ki, a befizetési határidő következő hónap 5-e. Idén februártól aztán minden értesítés nélkül a számla ismét közel két héttel a megszokott előtt, 10-én lett kiállítva. Természetesen reklamáltam, gondolván, hogy átkerültem az új számlázási rendszerbe, de nem ez történt  Kevesen tudják, hogy az ÁSZF többek közt előirja, hogy a számlát minden hónapban egyszer állítanak ki, amit azonos napon kell megküldeni az előfizetőnek, a kül9önbség csak a hónapok napjainak eltérésből adódhat. Tehát a Telekom ezt a változó dátumú keltezéssel megsérti.Erre hivatkoztam én is. A válaszlevélben, amit 30 nap helyett a bejelentés másnapján már elküldtek , automatikusan idézték az ÁSZF említett pontját, anélkül, hogy indokolták volna a jelentős eltérést, amit vártam. Azóta minden hónapban reklamálni kell, mert a számlák továbbra is összevissza jönnek. A legutóbbi  ilyen itányú panaszom  lezárásáról szintén egy nap múlva már SMS értesítés küldtek . Ez azt jelenti, hogy mostanában a T-Home-nál az a szokás, hogy a kivizsgálás nélkül, a  maximum 30 napos nem kihasználva automatikus választ küldenek.  Ez T_Mobile-nál nem fordulhatt elő. Tehát nem elég, hogy a otthoni szolgáltatások számlázási rendszere sokkal rosszabb, még a T-Home-é, ráadásul még a reklamációkat is egy "vállrándítással" elintézik, ahelyett, hogy komolyabban foglalkoznának velük.

No comment, illetve várom a komenteket. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Egyet értek veled.

06.28.án volt a fizetési határidő.27.én befizettem a számlát,/ szombaton / erre kedden jött a felszólító sms,hogy elkerülte a figyelmemet a befizetés.

Azért ez már pofátlanság.Ez nem az én hibám,hogy nem ért be a csekk.

Ilyenkor mi a teendő? A csekken rajta van,hogy hanyadikán fizettem be.Tudom igazolni.Rá  3 napra azért kiküldeni a 750 ft-ot elég pofátlan húzás.

Fel hívhatod a Telekomot  számlázási osztály és jó fejségből jóvá írhatják a következő havi számlán azt a 750 Ft de ezt nem lehet minden hónapban el játszani.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Csak osztani tudom, véleményed vagy előbb be kell fizetni vagy egy modernebb fizetési módot kel választani. Mi fel váltva szoktuk alkalmazni a csekkes és a utalásos fizetési módot

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

bár tudom, hogy nem erre a válaszra számítasz :smileyfrustrated:, de a számlákon (akár mobil, akár otthoni) már jóideje nem befizetési határidő, hanem beérkezési határidő szerepel. vagyis ha a beérkezési határidő előtt egy nappal fizetted be csekken - mert csekkes befizetés a leglassúbb - már késésben voltál... :smileysad:

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Egyet értek veled.

06.28.án volt a fizetési határidő.27.én befizettem a számlát,/ szombaton / erre kedden jött a felszólító sms,hogy elkerülte a figyelmemet a befizetés.

Azért ez már pofátlanság.Ez nem az én hibám,hogy nem ért be a csekk.

Ilyenkor mi a teendő? A csekken rajta van,hogy hanyadikán fizettem be.Tudom igazolni.Rá  3 napra azért kiküldeni a 750 ft-ot elég pofátlan húzás.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

nem jellemző, hogy a fizetési határidőn módosítanámak...:womansad:
ez ellen - bár nem fog tetszeni a válaszom - te tudsz tenni, úgy hogy félrerakod a számlád összegét hó végére. én is így tettem , amikor a csoportost átrakták 5-ről a hónap végére...:womanfrustrated:

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most