Mate

Több mint fél éve nem küldtek modemet, így azóta nincs szolgáltatás

Kérdés

Sziasztok!
Leírok egy történetet, hátha így meg tudjuk gyorsítani, továbbá a többi ügyfél is lássa, mégis milyen szuper ez a Telekom :)

 

Most már kicsit felbőszülve írok ide, hiszen több mint fél éve nem küldtek modemet. Na de kezdjük az elején!

2014 novemberében!!!!!! átálltam új díjcsomagra otthoni internet, illetve telefonszolgáltatás terén. Aktiválták is pár nap után, ekkor nem volt internet, felhívtam, bejelenttem a hibát.
Hívott is a szerelő, hogy "Nem kapott új modemet?" (csodálkzova kérdezte) - Mondom nem...
Erre: "Hát ezt nem értem, kellet volna, hiszen analógról digitális lett a vonal, ezáltal ha át lesz dugva másik portra, nem lesz vezetékes telefon. "
Hát mondom jó, azt a pár napot kibírjuk vezetékes telefon nélkül (gondoltam pár nap lesz mire megjön a modem, mert felhívtam őket és már novemberbe mondták hogy rég meg kellet volna kapnom, sürgetik, kb 1hét és ottvan)
ÍGY azóta nincs vezetékes telefonunk, csak fizetjük a semmit :)
November óta hívogattam őket minden héten! A válaz " sürgetjük őket, dolgoznak rajta"
Minden héten ezt mondták telefonba. Meguntam olyan janurában.. Később írtam egy panaszlevelet, ami kb azt hiszem februárban volt, arra meg is kaptam 30nap múlva a választ, hogy türlemet kérik, és amit kértem, a kötbérigényt azt természetesen majd megkapom.
Kb 2 hete felhívtam megint, hogy mégis mi újság. Na mit mondtak? Ugye tudjátok ... "türelmet tudok csak kérni, sajnos mást nem tudok tenni"

Tehát hátha itt valaki befolyásosabb ember van, és el tudjuk intézni azt a szép kis modemet amivel lenne végre vezetékes telefon is :)

November óta egy modem kiküldése, gyártása akár kicsit vicces nem?

 

Köszi Telekom! :)

 

Kíváncsian várom, hogy itt milyen választ kapok.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Lépj fel olyan határozottan a Telekom felé, ahogy én szoktam. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ennek is meg van az oka!

Statisztikák, jelentési kötelezettségek minisztérium felé... stb. Megértem, hogy ejnye bejnye volt... Persze a jószándék egy nagyon pozitív dolog, de nem csak ez kell a dologhoz:)

 

Üdv:

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Illetve Telekomtól is esélyes egy segbe rúgás, volt már rá sajnos példa T dolgozó munka idő után segítet eredményesen vonalakat rakott rendbe stb főnöke meg mindegy hagyjuk is.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia Mate!

 

Most kicsit félve irok és nem azért, mert gyáva vagyok csak be kell látnod valamit. Ez a felület nem egy ügyfélszolgálati felület. Tehát konkrétan szerintem itt senki nem fog eljárni az ügyedben.

Teljes mértékben megértem felháborodásodat! Magam sem értem az általad leírtak okát. Szívesen segítek, ha tudok, mert igyekszem az elégedettséget elérni az ügyfeleknél, csak amennyiben ez elterjed, akkor ugye mindenki engem fog megtámadni ezekkel a problémákkal és mint mondtam ez nem az a hely.

 

Remélem, hogy az utolsó telefonod után hamarosan megoldódik a probléma és megkapod a várva várt eszközt!

 

Üdv:

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most