Sziasztok! Leírok egy történetet, hátha így meg tudjuk gyorsítani, továbbá a többi ügyfél is lássa, mégis milyen szuper ez a Telekom :)
Most már kicsit felbőszülve írok ide, hiszen több mint fél éve nem küldtek modemet. Na de kezdjük az elején!
2014 novemberében!!!!!! átálltam új díjcsomagra otthoni internet, illetve telefonszolgáltatás terén. Aktiválták is pár nap után, ekkor nem volt internet, felhívtam, bejelenttem a hibát. Hívott is a szerelő, hogy "Nem kapott új modemet?" (csodálkzova kérdezte) - Mondom nem... Erre: "Hát ezt nem értem, kellet volna, hiszen analógról digitális lett a vonal, ezáltal ha át lesz dugva másik portra, nem lesz vezetékes telefon. " Hát mondom jó, azt a pár napot kibírjuk vezetékes telefon nélkül (gondoltam pár nap lesz mire megjön a modem, mert felhívtam őket és már novemberbe mondták hogy rég meg kellet volna kapnom, sürgetik, kb 1hét és ottvan) ÍGY azóta nincs vezetékes telefonunk, csak fizetjük a semmit :) November óta hívogattam őket minden héten! A válaz " sürgetjük őket, dolgoznak rajta" Minden héten ezt mondták telefonba. Meguntam olyan janurában.. Később írtam egy panaszlevelet, ami kb azt hiszem februárban volt, arra meg is kaptam 30nap múlva a választ, hogy türlemet kérik, és amit kértem, a kötbérigényt azt természetesen majd megkapom. Kb 2 hete felhívtam megint, hogy mégis mi újság. Na mit mondtak? Ugye tudjátok ... "türelmet tudok csak kérni, sajnos mást nem tudok tenni"
Tehát hátha itt valaki befolyásosabb ember van, és el tudjuk intézni azt a szép kis modemet amivel lenne végre vezetékes telefon is :)
November óta egy modem kiküldése, gyártása akár kicsit vicces nem?
Kérdés
Mate
Sziasztok!
Leírok egy történetet, hátha így meg tudjuk gyorsítani, továbbá a többi ügyfél is lássa, mégis milyen szuper ez a Telekom :)
Most már kicsit felbőszülve írok ide, hiszen több mint fél éve nem küldtek modemet. Na de kezdjük az elején!
2014 novemberében!!!!!! átálltam új díjcsomagra otthoni internet, illetve telefonszolgáltatás terén. Aktiválták is pár nap után, ekkor nem volt internet, felhívtam, bejelenttem a hibát.
Hívott is a szerelő, hogy "Nem kapott új modemet?" (csodálkzova kérdezte) - Mondom nem...
Erre: "Hát ezt nem értem, kellet volna, hiszen analógról digitális lett a vonal, ezáltal ha át lesz dugva másik portra, nem lesz vezetékes telefon. "
Hát mondom jó, azt a pár napot kibírjuk vezetékes telefon nélkül (gondoltam pár nap lesz mire megjön a modem, mert felhívtam őket és már novemberbe mondták hogy rég meg kellet volna kapnom, sürgetik, kb 1hét és ottvan)
ÍGY azóta nincs vezetékes telefonunk, csak fizetjük a semmit :)
November óta hívogattam őket minden héten! A válaz " sürgetjük őket, dolgoznak rajta"
Minden héten ezt mondták telefonba. Meguntam olyan janurában.. Később írtam egy panaszlevelet, ami kb azt hiszem februárban volt, arra meg is kaptam 30nap múlva a választ, hogy türlemet kérik, és amit kértem, a kötbérigényt azt természetesen majd megkapom.
Kb 2 hete felhívtam megint, hogy mégis mi újság. Na mit mondtak? Ugye tudjátok ... "türelmet tudok csak kérni, sajnos mást nem tudok tenni"
Tehát hátha itt valaki befolyásosabb ember van, és el tudjuk intézni azt a szép kis modemet amivel lenne végre vezetékes telefon is :)
November óta egy modem kiküldése, gyártása akár kicsit vicces nem?
Köszi Telekom! :)
Kíváncsian várom, hogy itt milyen választ kapok.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.