tomsza

ilyen nincs de mégis van

Kérdés

ezt nem hiszem el

 

csak hogy kerek legyen a történet.

Február végén elköltöztem a lakásomból mert eladtam ;már két héttel előtte elkezdtem intézni az áthejezést az albérletembe ;ami durván 3-4 hónap alatt semmilyen formában nem sikerül ;sőtt mivel lejárt a hüségidőm a régi lakásomból kaptam a 15-20ezer forintos csekkeket ;kb 10szer voltam személyesen bent rengetegszer telefonáltam ;személyesen mindig az volt a válasz sztenderden hogy folyamatban lévő ügy semmit nem tudnak csinálni ;már új lakásba költöztem itt kb egy hónapja tart a műszaki vizsgálgatás hogy lehet-e ;amit nem értek mert az előző tulajnak is t előfizetése volt mindenre ;kénytelen voltam ügyvédhez fordulni mert ne írják jóvá azokat a pénzeket amiket kamura beszedtek tőlem ;hanem azt a bankszámlára fogom utalva kérni ;és ez a kis intermezzo elég komoly jövedelem kiesést okozott nekem mivel leszázalékolt vagyok 36évesen és a számítógép nekem munkaeszköz,

Nem tudom erre miulyen választ tudnak írni de ezt megmagyarázni nem fogják tudni hogy ennyi idő elteltével még mindig egy helyben toporognak.

15éve vagyok önöknél 2telefon előfiz. is van soha 1 forintal nem maradtam el;ez igen mélyen érintett és csalódtam önökben;más szolgálatót fogok keresni ha vége az ügynek

 

:smileysad:

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

24 válasz erre a kérdésre

Arra esetleg nem gondoltál, hogy mielőtt hívsz megnézd milyen hálózaton vagy?

Én is határ mellett lakom és nem okozott sose gondot rápillantani a bal sarokra csekkolni a hálózatomat. Ajánlanám továbbá a készüléked "kézi hálózatválasztás" beállítását.

 

Úgy gondolom, hogy ilyen hibákért nem a cég a felelős csak kicsit oda kellene figyelni a dolgokra ezáltal rengeteg jogtalan reklamációt és felesleges agyvérzést spórolnánk meg. :smileylol:

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Mit értesz azon, hogy nem sikerült? Lemondani, vagy áthelyeztetni szeretted volna ?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Szerintem elég egyértelmű hogy áthelyezni nem sikerült február óta csak telefonálok ,járok az ügyfélszolgálatra és sűrű elnézések közepette kapom a kifogásokat ,a múltkor közölték szám szerint hogy mennyi telefonom és személyes megjelenesésem volt a telekomnál (mind a kettő 10feletti szám bőven).
ezért úgy értem jogosan vagyok felháborodva!!!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Írj a a Telekomnak egy tértivevényes levelet, amiben leírod, hogy mi történt, erre válaszolniuk kell.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ezen már túl vagyok köszi ,azt hiszem 3 at írtam aztán jöttek is a válaszok de a bocsánat hibáztunk jóváírjuk szavak voltak a fő csapásvonal;ezért fordultam ügyvédhez ;mert én már többet nem fizetek nekik ; majd ő eljár a nevemben hogy utalják
vissza a 4hónapra jogtalanul beszedett pénzemet...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Erre  ezekután csak németül tudnék válaszolni, pedig ott messze nem olyan az ügyfélkezelés, mint nálunk:  typisch Telekom.

 

Egyúttal mit találtam. :) Nekik is van egy ilyen fórumuk, mint nekünk. https://telekomhilft.telekom.de/t5/tag/Typisch%20telekom/tg-p/tag-id/3520

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ha van itt egy Telekomos dolgozó kérem segítsen, mert a hivatalos ügyfélszolgálat semmit sem ér.

Csak a gyerekszobám tart vissza attól, hogy e poszt nem sikerült rondábbra.

 

A probléma:

Egy ügyfelem a lakossági email címét használta az üzleti előfizetéshez.

Ez nem okozott addig gondot, amíg le nem mondta a lakossági előfizetését. De lemondta. A céges levelezés ezzel megszűnt.

Az ügyfélszolgálat javaslatára 2015.06.29-én elküldtem az ugyfelszolgalat@telekom.hu email címre a magánember lemondó nyilatkozatát, a céges igénybejelentő nyilatkozatot, aláírási címpéldányt és (ezt nem kérték, de biztos ami biztos alapon)  a cégkivonatot.

Én kis naív azt hittem, hogy egy-két nap alatt elintéződik az ügy.

2015-07-02-i reklamációmra közölték hogy nem küldtem semmit. Ismét elküldtem.

Már vagy 3x reklamáltram, látják a rendszerben, de nem tudják mikorra lesz meg.

Azóta eltelt 9 nap és az ügyfelemnek nics email címe (a régi kell - ez feltétel).

 

Mit lehet tenni, hogy ezt az email címet végre aktiválják a céges előfizetésen?

Ha veszik az email cím akkor az előfizetés is, mert a tulajdonost nem érdekli a hűségidő, le fogja mondani a szolgáltatást.

Én eddig meg mindenkinek a Telekomot ajánlottam, de több ügyintézési probléma miatt lassan felhagyok ezzel a rossz szokással.

 

Csak egy probléma izelítőül:

Ügyfelem lakására gyorsabb netet kért voip telefonnal.

Erre a céges előfizetésére akartak voipot tenni (két nagyon különböző cím, különböző település).

Megszünt az ISDN vonaluk, elérhetetlenek lettek.

Gyors megoldásként kértek telefon átirányítást.

Visszakapták az isdn vonalukat.

Az átirányítást meg nem lehetett megszüntetni, mert a háttér rendszerben még nem zárult le a folyamat.

Tegnap végre sikerült.

Egy hét után meg tudták szüntetni az átirányítást.

No comment.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ha van itt egy Telekomos dolgozó kérem segítsen, mert a hivatalos ügyfélszolgálat semmit sem ér.

Csak a gyerekszobám tart vissza attól, hogy e poszt nem sikerült rondábbra.

 

A probléma:

Egy ügyfelem a lakossági email címét használta az üzleti előfizetéshez.

Ez nem okozott addig gondot, amíg le nem mondta a lakossági előfizetését. De lemondta. A céges levelezés ezzel megszűnt.

Az ügyfélszolgálat javaslatára 2015.06.29-én elküldtem az ugyfelszolgalat@telekom.hu email címre a magánember lemondó nyilatkozatát, a céges igénybejelentő nyilatkozatot, aláírási címpéldányt és (ezt nem kérték, de biztos ami biztos alapon)  a cégkivonatot.

Én kis naív azt hittem, hogy egy-két nap alatt elintéződik az ügy.

2015-07-02-i reklamációmra közölték hogy nem küldtem semmit. Ismét elküldtem.

Már vagy 3x reklamáltram, látják a rendszerben, de nem tudják mikorra lesz meg.

Azóta eltelt 9 nap és az ügyfelemnek nics email címe (a régi kell - ez feltétel).

 

Mit lehet tenni, hogy ezt az email címet végre aktiválják a céges előfizetésen?

Ha veszik az email cím akkor az előfizetés is, mert a tulajdonost nem érdekli a hűségidő, le fogja mondani a szolgáltatást.

Én eddig meg mindenkinek a Telekomot ajánlottam, de több ügyintézési probléma miatt lassan felhagyok ezzel a rossz szokással.

 

Csak egy probléma izelítőül:

Ügyfelem lakására gyorsabb netet kért voip telefonnal.

Erre a céges előfizetésére akartak voipot tenni (két nagyon különböző cím, különböző település).

Megszünt az ISDN vonaluk, elérhetetlenek lettek.

Gyors megoldásként kértek telefon átirányítást.

Visszakapták az isdn vonalukat.

Az átirányítást meg nem lehetett megszüntetni, mert a háttér rendszerben még nem zárult le a folyamat.

Tegnap végre sikerült.

Egy hét után meg tudták szüntetni az átirányítást.

No comment.

Amennyiben jól értettem, akkor a megszünt lakossági előfizetéshez tartozó postafiókot egy másik, üzletihez rögzítettek, és ez meg is történt. 1435  telefonos ügyfélszolgálat szerint mivel a rendszerben is látszik ez tranzakció, ezért valamilyen müszaki oka lehet, hogy nem működik a levelezés,  Ugyanis egy postafiók átvétele pár perc. Javasolták, hogy a céges adatokkal fel kellene hívni a 1435-ös üzleti ügyfélszolgálatot, hogy ezt tisztázni lehessen.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hívtam én már többször is, de mindíg lepattintottak, pedig nem vagyok az a fajta, aki hagyja magát.

 

A probléma megoldódott.

Két pont között melyik a leghosszabb út? A hivatalos.

 

Ma az ügyfelemnél járt valaki. Kiderült hogy VALAKI a cégnél. Azt ígérte még ma elintézi. Így is történt, még telefonon is visszajelzett, hogy rendben.

 

De a T ügyfélszolgálata nincs rendben. 3x is hívtam őket (1435). Mindíg azt mondták legyek türelemmel, még nem fejeződött be a migráció. Meg hogy 8 nap az email feldolgozási határidő, meg 30 nap a létesítési határidő.

 

Mikor nálam volt probléma 4x is köjöttek napközben, mindíg kaptam sms-t hogy nem találtak otthon, 3 óra múlva visszajönnek. Régebben felhívtak és egyeztettünk. Most meg csak találomra kijönnek. Ez mennyi felesleges meddő munka?

 

Kezd elegem lenni a szolgáltatóból. Meg rémülten arra gondolok, ahány embernek ajánlottam a céget és hallgattak rám, ha ezekkel probléma lesz és így fog megoldódni - na az egy katasztrófa. Nekem fognak szólni és tehetelen leszek.

 

Újabb adalék - múlt héten.

Az ügyfél nem tudja a jelszavát (pc megjegyezte), szerződés nics, de tegyek be routert.

Nem gond, jelszót változtatunk. A help desk-es kolléga felvette a hibajegyet, a kért jelszót és közölte, hogy kb. 2 óra múlva tudja megcsinálni. Én meg elnémultam mint a sült hal. Eddig ez nem így működött. Akkor 2 óra múlva menjek vissza? Na ne.

Eddig mindig megcsinálták azonnal. Rövidebb ideig tartott volna a probléma megoldása mint amennyit telefonon beszélgettünk. Mondjuk ez lakossági ügyfélszolgálat volt. De a problémás esetben meg üzleti.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem ide tartozik, de leírom.

 

T-nél van 4 céges mobilom. Két hete külföldön voltunk. Volt egy 2 és egy 6 perces (vitatott) beszélgetésünk szerintem Görögországból, a T szerint 6-os zónából 1136 Ft-os percdíjjal. Még nem volt híváslistám, így reklamáltam. Erre közölték hogy Máltáról hívtam. Én meg azt hogy Görögországból, mert az előtte és utána történ beszélgetések a híváslista szerint is (közben megjött az elektronikus hívásrészletező) onnan voltak. Elugrottunk Athénból Máltára 2 órára. Mellesleg Málta is EU tag, tehát onnan is csak 74 Ft a percdíj. Akkor hogy is van ez?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szomorú, hogy ha az évekkel ezelőtti ügyintézési rugalmasságot akarjuk a Telekomnál, ahhoz kell egy VALAKI, kontakt, bárhogy is nevezzűk. Ez a cég működésileg túlszervezett  vízfejű lett, jobban, mint korábban Matáv korában bármikor.

Nem ide tartozik, de leírom.

 

T-nél van 4 céges mobilom. Két hete külföldön voltunk. Volt egy 2 és egy 6 perces (vitatott) beszélgetésünk szerintem Görögországból, a T szerint 6-os zónából 1136 Ft-os percdíjjal. Még nem volt híváslistám, így reklamáltam. Erre közölték hogy Máltáról hívtam. Én meg azt hogy Görögországból, mert az előtte és utána történ beszélgetések a híváslista szerint is (közben megjött az elektronikus hívásrészletező) onnan voltak. Elugrottunk Athénból Máltára 2 órára. Mellesleg Málta is EU tag, tehát onnan is csak 74 Ft a percdíj. Akkor hogy is van ez?


.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem ide tartozik, de én meg a nyugati határszélen Kőszeg mellett egy faluban kétszer telefonáltam, és a hívás roaming lett.Természetesen megrklamáltam, hogy miért erősebb a határon belül az osztrák, illetve mind a hét  szomszédos orszáh hálózata. Válasz az lett,hogy ez a roaming sajátossága, illetve stóban még elmondtál azt, hogy a Telekom ezekben a körzetekben nem fog fejleszteni, de utólag adtak 8000 Ft üzletpolitikai kedvezményt.  Egyébként múltkor meg a horvát határon detto ugyanez a helyzet volt. Neked is azt ajánlom, hogy keményen reklamáld meg, mert írtad, hogy nem vagy ilyen dolgokban szívbajos.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Az előbb kimaradt hogy mivel értek egyet, emiatt ismétlem meg.

 

Tökéletesen a megfogalmazás, teljesen egyetértek.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kénytelen vagyok crtl+c és ctrl+v -vel beilleszteni mire válaszolok, mert nem idézi a hozzászólást amire 2x is válaszoltam.

 

Szomorú, hogy ha az évekkel ezelőtti ügyintézési rugalmasságot akarjuk a Telekomnál, ahhoz kell egy VALAKI, kontakt, bárhogy is nevezzűk. Ez a cég működésileg túlszervezett  vízfejű lett, jobban, mint korábban Matáv korában bármikor.

 

Korrekt megfogalmazás, teljesen egyetértek vele.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kénytelen vagyok crtl+c és ctrl+v -vel beilleszteni mire válaszolok, mert nem idézi a hozzászólást amire 2x is válaszoltam.

 

Szomorú, hogy ha az évekkel ezelőtti ügyintézési rugalmasságot akarjuk a Telekomnál, ahhoz kell egy VALAKI, kontakt, bárhogy is nevezzűk. Ez a cég működésileg túlszervezett  vízfejű lett, jobban, mint korábban Matáv korában bármikor.

 

Korrekt megfogalmazás, teljesen egyetértek vele.

Egyébként tapasztalataim szerint a mobil divizió már Westel kora óta  fényévekkel előbbre jár az ügyfélkezelés rugalmasságában, mint a vezetékes ágazat,és a T-Mobile brand indulása óta az olló még jobban kinyílt. Most, a nagy integráció korában egyszerűen nem értem,  hogy egyazon vállalaton belülkét cégcsoport között  miért lehet ilyen nagy különbség. Eddig  ennek okát még senki nem tudta megmagyarázni nekem.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Az előbbi válaszomban és rontottam el az idézet megjelenítését, nem az a oldal hibás. Bocs az oldal szerkesztőjének.

Most viszont csak egy része kéne, emiatt megint crtl+c és ctrl+v

 

"Amennyiben jól értettem, akkor a megszünt lakossági előfizetéshez tartozó postafiókot egy másik, üzletihez rögzítettek, és ez meg is történt. 1435  telefonos ügyfélszolgálat szerint mivel a rendszerben is látszik ez tranzakció, ezért valamilyen müszaki oka lehet, hogy nem működik a levelezés,  Ugyanis egy postafiók átvétele pár perc. Javasolták, hogy a céges adatokkal fel kellene hívni a 1435-ös üzleti ügyfélszolgálatot, hogy ezt tisztázni lehessen."

 

Részben értetted jól. Azt mondták már rögzítették az email cím átkérését a beküldött dokumentumok alapján, de még nem hordozták át. Itt is rövidebb idő alatt meg lehetett volna oldani a problémát, mint amennyi időt beszélgettünk, de biztos nem volt jogosultsága erre az ügyintézőknek. Nem tudott mást tenni mint türelemre inteni.

 

Az áthordozott emailnek nem változott a jelszava - kaptuk az infót.

A helyszínen meg kiderült hogy mégis. Ismét 1435, de ezt már korrektül megoldotta az ügyfélszolgálat.

 

Tegnapi újabb eset - velem történt.

Lelassult a netem. Volt már rá példa, egy modemnek csúfolt eszköz újraindítása meg szokta oldani a problémát (Speedport W724V TYPE CI). Most újraindítás után megszűnt a netem. Másik modemmel teszt, áttárcsázás módban. 691 hibakód, felhasználónév vagy jelszó probléma. Hívom a 1412-es számot. Mondom a tényeket. Az illető közli velem, hogy a modem + roter nem ad ki hibakódot. Pedig csak segíteni akartam a probléma behatárolásában. Elkéri a felhasználónevet és jelszót, hogy kipróbálja. Mondom több mint 10 éve ugyanaz, biztos hogy jó. Megadom. Ő sem tud belépni. Jelszócsere. A ZTE930VII v2 múködik, a speedport nem. Speedport factory default, újra beállítás és jó lett. De mitől változott meg a jelszavam?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ez is egy rejtély, miért változott meg a default jelszó, egyébként szerencsére még nem volt lehetőségem használni a Speedport modemet.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Arra esetleg nem gondoltál, hogy mielőtt hívsz megnézd milyen hálózaton vagy?

Én is határ mellett lakom és nem okozott sose gondot rápillantani a bal sarokra csekkolni a hálózatomat. Ajánlanám továbbá a készüléked "kézi hálózatválasztás" beállítását.

 

Úgy gondolom, hogy ilyen hibákért nem a cég a felelős csak kicsit oda kellene figyelni a dolgokra ezáltal rengeteg jogtalan reklamációt és felesleges agyvérzést spórolnánk meg. :smileylol:

 

Remélem nem gondoltad komolyan azt amit írtál, vagy nem olvastad el amit én írtam.

 

1. Görögországban voltunk, vagyis EU tarifa szerint kellett volna számláznia.

2. Éppen Athénból hajóztunk Korfura, a hajó 40 km/ó max sebességgel haladt, és 3 órája indultunk. Kizárt hogy Málta környékén lehettünk.

2. Ha mégis elugrottunk volna Máltára 2 órára (mert az előző és következő hívásokat is Görögországból indítottuk a híváslista szerint) akkor is EU tarifa szerint kellett volna számláznia, mert Málta is EU tag.

3. A hívásokat elismerem, mert emlékszem rá hogy valóban beszéltem.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

"Nem ide tartozik, de én meg a nyugati határszélen Kőszeg mellett egy faluban kétszer telefonáltam, és a hívás roaming lett.Természetesen megrklamáltam, hogy miért erősebb a határon belül az osztrák, illetve mind a hét  szomszédos orszáh hálózata. Válasz az lett,hogy ez a roaming sajátossága, illetve stóban még elmondtál azt, hogy a Telekom ezekben a körzetekben nem fog fejleszteni, de utólag adtak 8000 Ft üzletpolitikai kedvezményt.  Egyébként múltkor meg a horvát határon detto ugyanez a helyzet volt. Neked is azt ajánlom, hogy keményen reklamáld meg, mert írtad, hogy nem vagy ilyen dolgokban szívbajos."

 

 

Erre ment a szöveg, bocs! :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Arra esetleg nem gondoltál, hogy mielőtt hívsz megnézd milyen hálózaton vagy?

Én is határ mellett lakom és nem okozott sose gondot rápillantani a bal sarokra csekkolni a hálózatomat. Ajánlanám továbbá a készüléked "kézi hálózatválasztás" beállítását.

 

Úgy gondolom, hogy ilyen hibákért nem a cég a felelős csak kicsit oda kellene figyelni a dolgokra ezáltal rengeteg jogtalan reklamációt és felesleges agyvérzést spórolnánk meg. :smileylol:

 

A T ott foja bukni ezt az ügyet, hogy a híváslista szerint Málta 6-os díjzóna. Ha EU-s díjjal számlázta volna akkor nem is reklamálok annak ellenére hogy a környékén sem jártam.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Arra esetleg nem gondoltál, hogy mielőtt hívsz megnézd milyen hálózaton vagy?

Én is határ mellett lakom és nem okozott sose gondot rápillantani a bal sarokra csekkolni a hálózatomat. Ajánlanám továbbá a készüléked "kézi hálózatválasztás" beállítását.

 

Úgy gondolom, hogy ilyen hibákért nem a cég a felelős csak kicsit oda kellene figyelni a dolgokra ezáltal rengeteg jogtalan reklamációt és felesleges agyvérzést spórolnánk meg. :smileylol:

 

Tudod, az a gond, hogy az országban bármelyik határszélen belül az "átlógó" hálózatokon kell roamingolni. Ezeken a területeken a szomszédos országok tornyainak nagyobb az adásteljesítménye. Fordítva sosem fordul elő, hogy az országhatáron túl erősebb lenne a magyar hálózat . Ez a probléma, és a Telekom, illetve a többi szolgáltató sem fog fejleszteni, ezt el is ismerték, amikor a reklamációmra üzletpolitikai kedvezményt adtak. Az meg, hogy Göröhországban nem EU tarifa szerint számláznak már elképesztő.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A tököm tele van a telekommal! Kis betű, és akit zavar a nem ide való kifejezésem - ugorja át a szót!

Anyám lassan 3 éve meghalt. Nem jön már semmi az email címére, eladtuk a lakást, és az új tulajdonosok átíratták a számlákat, vagyis nem jön több elektronikus számla sem.

Ma felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy lemondom az emailt. Kihangsúlyoztam melyik emailről van szó, az aliasa pedig anyám teljes neve.

Azt mondták 72 óra, mondtam nem gond, ha 3 éve alig használjuk ez már nem számít.

A 72 órából 5 perc sem lett, ugyanis ennyi idő alatt sikeresen megszüntették az én email címemet, az anyámét meg meghagyták!

Már 3x hívtam őket, de még nem kaptam vissza az email címemet! Aztán felhívtak ők is, megkérdezték mi a gondom (4. hivás), elmondom, azt mondta utána néz,  majd közölte az ügyfélszolgálatos, hogy ez ügyben már reklamáltam, a hibajegy megvan, várjak türelemmel. Ki a f*** kérte hogy hívjanak vissza? Amennyi időt elb***tunk telefonálásra már 10x visszacsinálhatták volna az tévesen törölt email címemet!

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most