Kérdés

Sziasztok van egy olyan problémám a barátomnak van egy előfizus kártyája amit én használok egy hete! És lassan vissza adom neki és tartok töle hogy lekérdezi a részletes számlát ! Van-e mód rá hogy a 1430-as hívoszamot felhíva ügyintéző által letiltsam hogy ne lehessen soha kikerni semmilyen formában részletes számlát! De ha mégsem jönn össze akkor hogyan és milyen időn belül jönn meg a részletes számla! ?Mivel a szerződésem nem lett kérve a részletes számla! Az előfizu 2,5 hetes !

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ez valóban nincs rendben, hogy papíron alapú hívásrészletezőt kell kérned. Azon egyébként látod az összes, azaz díjmentesen hívott számokat is? Nekem is flottás előfizetésem van, az EHR-ba folyószámla jelszóval be tudok lépni, de nálam sem látszanak a flotta tagjainek telefonszámai, akikkel beszéltem. Ez is olyan dolog, amiért,. ha szóváteszed, akkor legfeljebb elnézést kérnek, esetleg ha emiatt  nagyon reklamálsz, mint múltkor én a minuszos számla számlaképének hiánya miatt, akkor jófejségből adnak valamilyen jóváírást, de nem fognak rajta változtatni, mert csak. :) Ezt nevezem én a T-Mobile-nál már a Westel kora óta meglevő "makacsságoknak", elsősorban a kiegészítő szolgáltatások terén, amin csak nagyon lassan hajlandók változtatni, hogy a szolgáltatás használata még ügyfélbarátabb legyen.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Bár a téma megoldva státuszt kapott, mivel nem akartam új posztot felteszem kérdésemet itt.

 

Amióta csak létezik mindig meg volt rendelve  a teljes adattartalmú hívásrészletező. Aztán először  a flottás csomagomnál vettem észre, hogy a flottán belüli díjmentes hívásokat nem szerepelteti, később a NEXT -nél, h csak a díjköteles hívásokat tünteti fel. Ez engem bosszant, mert néha szeretnék visszakeresni egy-egy hívott számot. Másod sorban pedig ez nem hívásrészletező a díjköteles hívásokról, hanem hívásrészletező. Jeleztem már a szolgáltatónak, akkor küldtek egy havit papíralapon, utána megint semmi. Szerintem ez így nem igazán van rendben. (???)

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello, ha a barátod rendszeres részletes számlát kér hó végéig, azt a számlával együtt kapja majd a következő hó elején, közepén (talán huszadikáig). ezt az előfizetés jelszavának ismeretében szintén a hó végéig a 1430-on lemondhatod ugyan, de nem segít, mert a jelszóval vagy személyesen, üzletben a barátod újra bekapcsoltathatja, vagy később külön lekérheti. így a rendszeressel játszhattok ki-bekapcsolósat, de az eseti kérést semmilyen módon nem tudod megakadályozni. ráadásul az utólagosan kért részletes számla fizetős, így a titkolózáson, kavaráson túl ki is szúrsz vele, még nehezebb lesz megmagyaráznod...

 

szóval ha eddig nem kértetek, és hó végéig nem kértek, akkor automatikusan nem kaptok, de utólagos kérésre (talán egy évre visszamenőleg) bármikor kaphattok ilyet. 

 

lapíts, és reménykedj, hogy megúszod, vagy még jobb, ha a bukás előtt elmondod, mit huncutkodtál :robothappy:

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most