zsalanorbi

mission impossible: online mobilvásárlás

Kérdés

Csütörtök óta próbálok folyamatosan megvásárolni egy szimpla telefont egy szimpla készükélcserével, de úgy tűnik ez túl nagy feladat a Telekom számára. Semmi probléma ha néha hiba van a rendszerben, de talán azt már nem kéne nyugalommal elfogadni, hogy napokon keresztül nem lehet vásárolni online. Persze a kedvezmény csak így érhető el, segíteni nem tud senki, várjak türelemmel. Igen, egy ideig van türelem, de nem végtelen. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

Hello zsalanorbi, két tippem van:• használj Firefox vagy Chrome böngészőt, a Té ezekre optimalizál,• töröld a böngésződ előzményeit

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hát ez még a XX.században volt. :) Amúgy értem a lényeget.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

*tret írta:

Lelkemből szóltál,és kiemelted a lényeget!Rugalmatlanság,ide oda irányítgatás,várjál,legyél türelemmel,fontos vagy nekünk.És közben a zene.Mesélek egy történetet,rövid leszek.Bementem egy új SIM kártyát kérni mert ellopták a mobilom.Duna plaza.Minden okés,ám amikor ki kellene fizetnem elakad a dolog.5000 ft.Adoma tizest.Hölgy el.Behalt a rendszer nem tudja kiszámlázni.Várjak.Elmentem körbenézni addig 3 óra telt el.Semmi nem történt.Mondtam a hölgynek legyen merész menjen be a főnökhöz.Bement.3 óra múlva ingyen lett a kártyám.Rugalmas volt.Csak kár hogy 3 óra mulva.Írt volna egy számlát kézzel.De ez csak egy tipp.Na ez csak egy képes beszéd volt a rugalmasságról.Ez a nem engedi a gép duma,istenem ha meghallom megőrülök.Mi az hogy nem engedi?A gép parancsol?Probléma megoldás 0.Remélem sikeresen teljesíted a küldetést.*

Hova gondolst, a 21. században a Telekomnál kézzel biankó számlát kiállítani?... Sajnos már nem azt a világot éljük, hanem az elektronikus rendszerekét. Aztán ha leállás van, megakad minden.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Lelkemből szóltál,és kiemelted a lényeget!Rugalmatlanság,ide oda irányítgatás,várjál,legyél türelemmel,fontos vagy nekünk.És közben a zene.Mesélek egy történetet,rövid leszek.Bementem egy új SIM kártyát kérni mert ellopták a mobilom.Duna plaza.Minden okés,ám amikor ki kellene fizetnem elakad a dolog.5000 ft.Adoma tizest.Hölgy el.Behalt a rendszer nem tudja kiszámlázni.Várjak.Elmentem körbenézni addig 3 óra telt el.Semmi nem történt.Mondtam a hölgynek legyen merész menjen be a főnökhöz.Bement.3 óra múlva ingyen lett a kártyám.Rugalmas volt.Csak kár hogy 3 óra mulva.Írt volna egy számlát kézzel.De ez csak egy tipp.Na ez csak egy képes beszéd volt a rugalmasságról.Ez a nem engedi a gép duma,istenem ha meghallom megőrülök.Mi az hogy nem engedi?A gép parancsol?Probléma megoldás 0.Remélem sikeresen teljesíted a küldetést. :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Egy Alcatel Idol 3-asról van szó, ami online kedvezményben van, ezért szeretném online megvenni, más esetben rég bementem volna már a boltba megvenni. A megrendelés a legvégső fázisban akad meg, amikor már a kosárban lévő termék vásárlását szeretném a megrendelés gombbal véglegesíteni. Többször próbálkoztam a sima ügyfélszolgálatnál, sokat nem tudtak segíteni, tehát, ha rajtuk múlna a probléma sose lenne megoldva. Szerencsére sikerült a vip/dolgozói ügyfélszolgálat számát megszerezni, mert ők már kicsit konstruktívabban álltak a problémához és hibajegy feladásával átadták az esetet a műszakiaknak. Ez két napja volt, sajnos azóta sincs megoldás, viszont legalább már valami történt. Az egészben igazából a teljes rugalmatlanság a problémám, nyilván megesik, hogy hiba van a rendszerben,amivel nincs is semmi gond, de ezzel, ahogy kezelik már van. Nemes egyszerűséggel adhatnának egy kupont vagy vásárlási utalványt akkora értékben, amennyi az online kedvezmény, én nagyon szívesen bemennék a boltba és mégvenném a telefont és vége is az ügynek. De persze ezt nem engedi a rendszer..

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello zsalanorbi, a mobilos rendelésekkel nem szokott gond lenni, én idén kb. féltucatszor rendeltem, és meg is kaptam mindent 1-2 nap alatt. szóval látatlanban nehéz erre bármi mondani, így összeszedtem, hogy a rendelésekkel kapcsolatban milyen kérdések esnek be ide a fórumra.felület: hol akadsz el, jelszavad ismered, be tudsz lépni, mi a hibaüzenet?telefon: az oldal alapján van belőle készlet? ha megadod a típust, megnézemkészülékcsere: az előfizetéseden lejárt a hűség, számlatartozásod nincs?ügyfélszolgálat: jelezted már a Tének, hogy nem tudsz rendelni?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Tényleg? Erre nem is gondoltam! De nem hiszem, hogy egy amugy is magasan árazott szolgáltatás esetén a 'van ilyen' elfogadható válasz.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ez sajnos ilyen.Legfeljebb reklamálhatsz, hogy tegyék rendbe a felületet.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most