Aaron

Notebook megrendelése utáni árváltozás

Kérdés

Sziasztok!

 

Én még múlt héten rendeltem egy Lenovo notebookot hűséghosszabítással(Hűségemet már ki is tolták 2017.10.05 -re) mely miatt 5 -én hívtak adat és ár egyeztetés végett, és most néztem hogy a mai nap a megrendelt készülék árát a weboldalon módosították.

 

És akkor az lenne a kérdésem hogy ezek után vajon hogyan fog alakulni a megrendelésem árban?

A Telefonon egyeztetett árban fogják szállítani nekem a gépet?

 

Előre is köszönöm a választ!

 

U.I.: És még arra lennék kíváncsi hogy amikor telefonon beszéltem az ügyintézővel és amikor egyeztettük az adatokat a gép félretételre került? vagy külön a T nem tesz félre gépet?

Sajnálom hogy az ilyen kérdéseket itt teszem fel de a 1412 -n nagyon tájékozatlanok az ügyintézők, mindegyik teljesen már mond.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Aaron

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

25 válasz erre a kérdésre

Sziasztok!

És akkor az lenne a kérdésem hogy ezek után vajon hogyan fog alakulni a megrendelésem árban?

A Telefonon egyeztetett árban fogják szállítani nekem a gépet?

Szia!
Igen!

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nos én is hasonló cipőben vagyok !! . Nem gondoltam volna, hogy e-képpen járok :( Ma felhívtam a Telekom ügyfél szolgálatot aki készségesen állt rendelkezésemre!! Senki ne hibáztassa a ügyintézőket!! Na de  lényeg Lenovo Z 51-70 tip-ú gépet rendeltem persze hüség idővel egyetemben ami 0-ft kezdő részlet további 24x7890-ft lett volna.!! Erre ma közölték velem ne vegyem át a gépet , írjak a központnak és 30-n belül válaszolna ill-e ki vizsgálják a ügyemet ITT ki verte nálam a Biztosítékot !! megelözően arra sem méltatják az  ügyfeleket a változásról !! Hátt ELGONDOLKOZTATÓ mi is van !! Ki van kiért ja és kb mire ha + is kapod a gépet és be csomagolják 1-2 hét!!:( No több komment

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nos én is hasonló cipőben vagyok !! . Nem gondoltam volna, hogy e-képpen járok :( Ma felhívtam a Telekom ügyfél szolgálatot aki készségesen állt rendelkezésemre!! Senki ne hibáztassa a ügyintézőket!! Na de  lényeg Lenovo Z 51-70 tip-ú gépet rendeltem persze hüség idővel egyetemben ami 0-ft kezdő részlet további 24x7890-ft lett volna.!! Erre ma közölték velem ne vegyem át a gépet , írjak a központnak és 30-n belül válaszolna ill-e ki vizsgálják a ügyemet ITT ki verte nálam a Biztosítékot !! megelözően arra sem méltatják az  ügyfeleket a változásról !! Hátt ELGONDOLKOZTATÓ mi is van !! Ki van kiért ja és kb mire ha + is kapod a gépet és be csomagolják 1-2 hét!!:( No több komment

Szia!

És akkor a lényeg hogy nem kaptad meg a gépet mert hírtelen felemelték az árát?

Csak azért mert én is azt a gépet rendeltem meg az általad megadott konstrukcióval.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Aaron

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nos én is hasonló cipőben vagyok !! . Nem gondoltam volna, hogy e-képpen járok :( Ma felhívtam a Telekom ügyfél szolgálatot aki készségesen állt rendelkezésemre!! Senki ne hibáztassa a ügyintézőket!! Na de  lényeg Lenovo Z 51-70 tip-ú gépet rendeltem persze hüség idővel egyetemben ami 0-ft kezdő részlet további 24x7890-ft lett volna.!! Erre ma közölték velem ne vegyem át a gépet , írjak a központnak és 30-n belül válaszolna ill-e ki vizsgálják a ügyemet ITT ki verte nálam a Biztosítékot !! megelözően arra sem méltatják az  ügyfeleket a változásról !! Hátt ELGONDOLKOZTATÓ mi is van !! Ki van kiért ja és kb mire ha + is kapod a gépet és be csomagolják 1-2 hét!!:( No több komment

Azon az áron kell megkapnod, amelyen a megrendelés történt.

Vagyis pl. ha 10.03-án rendelted, egyeztetés, rögzíttetés stb megvolt. és 10.05-én változik az ár, a megrendelését nem befolyásolja (főleg, ha van raktárkészlet), mivel még a korábbi feltételek szerint rendelted. :)

Az eszköz árak 3-4 havonta szoktak az otthoni részen változni néha felfele, néha meg lefele.

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Azon az áron kell megkapnod, amelyen a megrendelés történt.

Vagyis pl. ha 10.03-án rendelted, egyeztetés, rögzíttetés stb megvolt. és 10.05-én változik az ár, a megrendelését nem befolyásolja (főleg, ha van raktárkészlet), mivel még a korábbi feltételek szerint rendelted. :)

Az eszköz árak 3-4 havonta szoktak az otthoni részen változni néha felfele, néha meg lefele.

 

Köszönöm a választ, akkor megnyugodtam.

 

Én 2 -én pénteken rendeltem meg 5 -én hívtak egyeztetés végett, de végülis a lényegen ez nem változtat. Mert az árat csak tegnap változtatták meg. Köszönöm a korrekciós válaszodat.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Roli82

  • Megatudós hát még csak azt szeretném meg tudni ami fontos miért nem tájékoztatnak minderről telefonon ez olyan nagy probléma lenne számukra én ma legalább 4-5 alkalommal hívtam őket de egyértelmű válasz nem kaptam hogy is van ez???? Köszönettel!!!!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Roli82

  • Megatudós hát még csak azt szeretném meg tudni ami fontos miért nem tájékoztatnak minderről telefonon ez olyan nagy probléma lenne számukra én ma legalább 4-5 alkalommal hívtam őket de egyértelmű válasz nem kaptam hogy is van ez???? Köszönettel!!!!!

És arra választ kaptál hogy engedélyezték a megrendelésedet (Hitelképességi vizsgálatra gondolok), mert általában itt szokott megbukni a dolog.

 

Egyik ismerősöm megbukott rajta és akkor szoktak az ügyintézők tanácstalanok lenni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Roli82

  • Hát még csak azt szeretném meg tudni ami fontos miért nem tájékoztatnak minderről telefonon ez olyan nagy probléma lenne számukra én ma legalább 4-5 alkalommal hívtam őket de egyértelmű válasz nem kaptam hogy is van ez???? Köszönettel!!!!!

Amikor visszahívtak a rendeléseddel kapcsolatban adat egyeztetés miatt,akkor nem tájékoztattak a részletekről?

Általában ezeket szokták leegyeztetni/ismertetni:

  1. Szolgáltatás aminek a hűség ideje újraindul
  2. A megrendelt eszköz típusa (ár,kezdőrészlet,futamidő)
  3. Fizetőképességi vizsgálat eredménye
  4. Személyes adatok (Név,cím)
  5. Várható szállítási idő

Ha az a ügyintéző részéről elhangzott a 0 Ft kezdő és a 24x7890 Ft törlesztő részlet akkor nincs miért aggódni.

Köszönöm a választ, akkor megnyugodtam.

 

Én 2 -én pénteken rendeltem meg 5 -én hívtak egyeztetés végett, de végül is a lényegen ez nem változtat. Mert az árat csak tegnap változtatták meg. Köszönöm a korrekciós válaszodat.

Nincs mit, dobtam a kérdéseidet és az arra kapott választ írtam le. ;)

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Roli82 megatudós!! Szép napot neked!! Igen mindet egyeztettem !! Adat , korábbi szerződés, tartozás ami soha nem volt!!!!stb Na de amiről írogatunk én fizető képes vagyok!! De anno én még a postánál lévő akkor még igaz csak telefon szolgáltatás volt!! tehát nem vagyok mai gyerek!! Az ügyek ismeretében!! De , hogy 1 mai szolgáltató Telekom pld nem tud 1-mű választ adni a XXI-ban hát ez kissé hátborzongató!! Megatudós te olyat is tudsz amit én nem ,tegnap kapcsolatba léptem hazákból el szakadt barátommal aki Németországban lakik , meg kérdeztem ugyan tájékozódjon már önáluk hogy is működik a rendszer 1/2-h múlva vissza hívott és számomra megdőbentő hírrel szolgált a Dache Telecom ami köztudott a magyar Telekom Vezérkara  Mit is gondolsz Megatudós  szerinted a jelenlegi majdnem 13000-ft -t milyen szolgáltatást kapnak??? Egy készülék vásárlása mennyi időt vesz náluk igényben?? Kiváncsi vagyok a válaszodra na de a lényegre térek tehát mint fent is írtam több 10 éves hűség időmmel hogy is vagyunk ki kiért van ??. Év vásárolok készüléket Fizetek!! a Szolgáltatásért Fizetek Tartozásom NO !! És még én könyörögjek a szolgáltatónak !! valóban igazad van váltsak szolgáltatót ha nem tettszik. Valóban mások is ezt javasolták!! a szolgáltató ügyitézőjével el beszélünk egymás mellet nem a lényegre törekednek de bizonyos esetben meg is értem őket, mert öket sem tájékoztassák 1-n!! Várom megtisztelő válaszod!!

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ui: a szolgáltató azt közölte velem 1-2 héten belül az sms 30-n belül küldik ki a készüléket!! akkor mi is ez??

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ui: a szolgáltató azt közölte velem 1-2 héten belül az sms 30-n belül küldik ki a készüléket!! akkor mi is ez??

 

A megtudósozást kérlek mellőzd(nem gond,csak nem szeretem),mert hozzászólás alapján emelkedik a rang, nem Én választottam és kb semmi jelentősége,hogy kinek mi a rangja. Nem vagyok Telekom alkalmazott mielőtt ide lyukadnánk ki (mert mindig ez van,bááár eljátszottam már a gondolattal nagyban megkönnyítené a válaszadásokat :D ), és a fórum sem ügyfélszolgálat,csak egy fórum,tehát Én érdemben elintézni neked semmit nem fogok tudni sajnos. :( 

30 nap a határidő ,de általában 1-2 héten belül viszi a futár. Ha túllépik a határidőt akkor lehet reklamálni vagy töröltetni az egészet. Egyébként hanyadikán igazolták vissza ,hagyták jóvá a rendelést telefonon,mert ezt még nem írtad le!?

Ui: Fizetőképesség vizsgálaton mindenki átesik,függetlenül attól,hogy hány éve előfizető. Az elmúlt 6 hónapot nézik vissza.

Ui2: Telefonos ügyfélszolgálatra nem igazán tudok mit mondani,sajnos én is tapasztaltam már párszor a fejetlenséget... :S

Ui3: DT vs MT témára nem tudok mit írni.

Szóval kérlek nyugodj meg. Nem ér annyit az egész,hogy idegeskedj. ;)

 

 

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nos én is hasonló cipőben vagyok !! . Nem gondoltam volna, hogy e-képpen járok :( Ma felhívtam a Telekom ügyfél szolgálatot aki készségesen állt rendelkezésemre!! Senki ne hibáztassa a ügyintézőket!! Na de  lényeg Lenovo Z 51-70 tip-ú gépet rendeltem persze hüség idővel egyetemben ami 0-ft kezdő részlet további 24x7890-ft lett volna.!! Erre ma közölték velem ne vegyem át a gépet , írjak a központnak és 30-n belül válaszolna ill-e ki vizsgálják a ügyemet ITT ki verte nálam a Biztosítékot !! megelözően arra sem méltatják az  ügyfeleket a változásról !! Hátt ELGONDOLKOZTATÓ mi is van !! Ki van kiért ja és kb mire ha + is kapod a gépet és be csomagolják 1-2 hét!!:( No több komment

Szép napot Roli82 bocs de semmi rossz szándékom sincs , hogy valamivel is + sértselek ez távol áll tőlem még a szándéka is!!Egyébként hanyadikán igazolták vissza ,hagyták jóvá a rendelést telefonon,mert ezt még nem írtad le!?Na ez az semmikor mert arra sem méltatják az ügyfelet ,hogy vissza hívják!!:(És továbbiakban egyeztessenek változásról ,módosításról stb.Na majd valami lesz !! További szép napot!!!

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szép Napot !! minden jelenlegi és leendő Telekomos elő fizetöknek ,csak 1 kis észrevételt szeretnék veletek meg osztani!! Nos e-hó 04 -n rendeltem 1 készüléket a Telekomtól 0-ft kezdő részlettel továbbiakban x összegben megállapodás szerint részlet fizetés!!24-hó ig!! A lényeg meg is jött a futár , mivel kelett  a masina kért tőlem 39990-ft-t!! ( ez a 0-ft)sokat nem ecsetelve mivel észre vettem. 04-e után 2 nappal már más informácíók voltak a Telekom hon lapján  telefonon eggyeztettem az ügyfél szolgálattal de miért is?? kérdem magamtól semmi érdemleges információt nem kaptam azaz ,hogy ki vizsgálják az ügyem!!. Ja és már 04-n már meg is lett hosszabítva a hüség nyilatkozatom holott az esetben kértem a meg hosszabítást ha a készüléket ki szállítják!! Mi előtt el felejteném kb 5-8 alkalommal hívtam az ügyfél szolgálatot!! Hogy ott milyen fejetlenség van így utólag bele gondolva ne is kérdezétek.A legutolsó beszélgetésem a futárral együtt hívtam fel öket csak azért , hogy legyen fül tanu is közölték velem várjak 1 kicsit:) majd alakul, valamit be számítanak és meg oldódik!! Jön az értesítés levében , mivel vegyesek az érzelmeim gondolom meg osztom veletek Kérlek benneteket mindenröl vezesetek valami irományt én ezt meg is tettem gondolva a következményekre Ne haggyátok magatokat be fürödni még ha be is következik valami NEGATÍV veletek ott a Fogyasztó védelem bízhatok bennük én is azt teszem ha vége a tortúrának és Negatívan zárul részemre az ügy !!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szép Napot !! minden jelenlegi és leendő Telekomos elő fizetöknek ,csak 1 kis észrevételt szeretnék veletek meg osztani!! Nos e-hó 04 -n rendeltem 1 készüléket a Telekomtól 0-ft kezdő részlettel továbbiakban x összegben megállapodás szerint részlet fizetés!!24-hó ig!! A lényeg meg is jött a futár , mivel kelett  a masina kért tőlem 39990-ft-t!! ( ez a 0-ft)sokat nem ecsetelve mivel észre vettem.

Ez hogy lehet? Itt a fórumon is közölték hogy a telefonon megállapodott árban kell hogy kiszállítsák a terméket.

 

Így ha 0Ft -os kezdőrészlettet mondott a telefonban az ügyintéző akkor ezt nem másíthatják meg.

 

De a telefonos megállapodás szerintem a Telekomot is arra kötelezi hogy azon az áron szállítsák le a terméket.

 

U.I.: És egyébként mikor hívtak vissza miután 4 -én leadtad a megrendelést?

Mert 4 -én nem hívhattak vissza egyeztetés végett hisz az Vasárnap volt.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Aaron

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ui: ja és bocs senki engem fel nem hívott a Telekom-tól egyeztetések végett vagy valami váltosról ez is fontos lehet nektek!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem, még a futárra várok.

 

Csak annyi hogy engem 5 -én hívtak fel a megrendelés leadása után egyeztetés végett.

Hűségidő azonnali kitolásával.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem, még a futárra várok.

 

Csak annyi hogy engem 5 -én hívtak fel a megrendelés leadása után egyeztetés végett.

Hűségidő azonnali kitolásával.

ez szuper látod nálam gyorsak voltak:) de legalább téged fel hívtak fel a fejjel az én ügyem padlóra vágott de a remény hal meg útoljára  De ki heverem csak az bánt ,hogy erkölcsileg sértettek meg amit nem tudok el viselni!! És nekem senki ne papoljon itt a Fórumon hogy azon az áron kapja meg valaki ami a megrendelés idején a honlapon volt!!! A naívság =0-l

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ui: ja és bocs senki engem fel nem hívott a Telekom-tól egyeztetések végett vagy valami váltosról ez is fontos lehet nektek!!

Hát pedig visszahívásnak történnie kellet volna. Szerintem az egészet ott zavartad meg,hogy folyton viasza telefonálgattál és lehet valaki nem látta,hogy neked már van egy rendelésed és berögzítette újra, de már az emelt árral,hiszen a kisebb árral már nem tudja felvinni  a rendszerbe ha az már nincs is benne.

@Aaron

"Hűségidő azonnali kitolásával."

A rendelés feldolgozása így kezdődik el,ez évek óta így megy.

A másik, ha át vagytok migrálva  az új rendszerbe,akkor ha beléptek az online felületre akkor a törlesztő részletek már ki vannak számlázva hónapokra lebontva, illetve a dokumentumok között is ott szerepel a szerződés stb,nem árt ellenőrizni ezeket sem. és igen még a kiszállítás előtt felkerülhetnek ezek a dokumentumok.

Erre itt az élő példa. Link

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Aaron

"Hűségidő azonnali kitolásával."

A rendelés feldolgozása így kezdődik el,ez évek óta így megy.

A másik, ha át vagytok migrálva  az új rendszerbe,akkor ha beléptek az online felületre akkor a törlesztő részletek már ki vannak számlázva hónapokra lebontva, illetve a dokumentumok között is ott szerepel a szerződés stb,nem árt ellenőrizni ezeket sem. és igen még a kiszállítás előtt felkerülhetnek ezek a dokumentumok.

Erre itt az élő példa. Link

Szia!

Én rendeltem részletre egy Sony TV készüléket múltkor és annak sem egyszerre történt a kiszámlázása hanem apránként a havi számlával együtt.

 

Az online ügyfélszolgálatra betudok lépni ugyan de sajnos csak korlátozottan tudom használni mely annyiban merül ki hogy az aktuális számlákat kiírja meg a TV, Internet és Telefon szolgáltatásokat a hozzátartozó hűségidővel.

2004032-20151015-hyKn76.png

2004033-20151015-uOYogh.png

 

Egyébként miért van az amit te is írtál hogy az egyeztetés pillanatától él az új hűségidő, hisz mindenhol az van hogy a készülék átvételekor kezdődik az új hűségidő?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Aaron

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szép napot fórumozók ! Tisztelt Roli82(Hát pedig visszahívásnak történnie kellet volna. Szerintem az egészet ott zavartad meg,hogy folyton viasza telefonálgattál és lehet valaki nem látta,hogy neked már van egy rendelésed és berögzítette újra, de már az emelt árral,hiszen a kisebb árral már nem tudja felvinni  a rendszerbe ha az már nincs is benne.)Nos bármely adás-vétel ,szerződés amely 2-t fél között zajlik  köttetik mindenkor van lehetőség a párhuzamos egyeztetésre , módosításra mindkét fél részéről , figyelembe véve az eredeti szerződésben megállapodottak szerint az 1 oldalú módositást  a Törvény nem kevés összeggel birságolja!! . Hogy ki hányszor egyeztet az nem mérvadó de az eredeti szerződést kell figyelembe venni!!! amitől később el is állhatsz ha azt valamelyik fél nem tartja be!! Pld : Ptk, FVH. döntésének megfelelően . Na de nem tartok oktatást csak ha valaki így jár mint én jó ha el olvassa a fórumot , érdeklődik jogi személytől ha bele pottyant a sárba!!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Aaron

Szia!

"Én rendeltem részletre egy Sony TV készüléket múltkor és annak sem egyszerre történt a kiszámlázása hanem apránként a havi számlával együtt."

Majd ha átkerülsz az új rendszerbe akkor hónapokra lebontva szépen felrakják a részleteket és akár többet is befizethetsz egyszerre. Ez szerintem egy jó dolog, mobilos részre is bevezethetnék,így aki több törlesztőt akar vagy tud befizetni,hogy gyorsabban menjen lefele a fizetni való,akkor azt pár kattintással megteheti és nem kell az üzletbe beugrani, vagy átutalással szöszölni. :D

"Az online ügyfélszolgálatra betudok lépni ugyan de sajnos csak korlátozottan tudom használni mely annyiban merül ki hogy az aktuális számlákat kiírja meg a TV, Internet és Telefon szolgáltatásokat a hozzátartozó hűségidővel."

A kép alapján még a régi ügyfélkezelő és számlázó rendszerben vagy (Még én is a régiben vagyok) Decemberben lesz a következő migráció.  :S

"Egyébként miért van az amit te is írtál hogy az egyeztetés pillanatától él az új hűségidő...?"

Azért van így,mert így tudja a megrendelést feldolgozását elkezdeni,mondhatjuk úgy is,hogy ez az első lépés. De ez vissza állítható az eredeti állapotra, ha átvételtől számítva 14 napon belül el áll a vásárlástól valaki.

"hisz mindenhol az van hogy a készülék átvételekor kezdődik az új hűségidő?"

Merre fele van írva,mert ilyet nem találok?

Én eddig ezeket vettem

LG 42LB650V 2014 December

Apple iPad 2013 Július Ennél volt kavarás mert nem jó net csomagot rögzítettek :S

Samsung 40ES6100 2013 Április

Asus Nexus 7 2012 December

Windows 7 Home Premium  2011 November

Acer Aspire laptop 2011 Május

Még jó,hogy a távszámlán 5 évre vissza menőlég, vissza kereshető minden számla. :D

Lassan meg kellene már érkeznie a Notebookodnak, én a helyedben rá kérdeznék,hogy mi a helyzet, át adták -e már a futárnak.

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szép napot fórumozók ! Tisztelt Roli82(Hát pedig visszahívásnak történnie kellet volna. Szerintem az egészet ott zavartad meg,hogy folyton viasza telefonálgattál és lehet valaki nem látta,hogy neked már van egy rendelésed és berögzítette újra, de már az emelt árral,hiszen a kisebb árral már nem tudja felvinni  a rendszerbe ha az már nincs is benne.)Nos bármely adás-vétel ,szerződés amely 2-t fél között zajlik  köttetik mindenkor van lehetőség a párhuzamos egyeztetésre , módosításra mindkét fél részéről , figyelembe véve az eredeti szerződésben megállapodottak szerint az 1 oldalú módositást  a Törvény nem kevés összeggel birságolja!! . Hogy ki hányszor egyeztet az nem mérvadó de az eredeti szerződést kell figyelembe venni!!! amitől később el is állhatsz ha azt valamelyik fél nem tartja be!! Pld : Ptk, FVH. döntésének megfelelően . Na de nem tartok oktatást csak ha valaki így jár mint én jó ha el olvassa a fórumot , érdeklődik jogi személytől ha bele pottyant a sárba!!!

De te hol adtad le a megrendelést? Webshopban? Mert ha ott akkor kell hogy vissza hívjanak, ellenkező esetben,honnan tudható az,hogy Te rendelte meg és nem valaki olyan aki esetleg tudja az MT azonosítódat címedet. Ha meg telefonon rendelted akkor értelemszerűen nincs vissza hívás, mert a telefonos megrendeléskor megtörténik az egyeztetést is.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

 

    "hisz mindenhol az van hogy a készülék átvételekor kezdődik az új hűségidő?"

Merre fele van írva,mert ilyet nem találok?

 

A Telekomnak írtam Facebookon és ők írták hogy a készülék átvételekor kezdődik az új hűségidő ha már most az új hűségidőt írja a rendszer akkor hívjam a 1412 -es telefonszámot hogy az ügyintézők korrigálhassák a hibát.

 

Szerintem még megvárom a Hétfőt hisz 5 -én rendeltem és akkor telik le a 2 hét és majd kedden maximum szerdán betelefonálok nem igazán akarok az ügyfélszolgálat nyakára járni egyenlőre, ne hogy valami kityulódás legyen.

(Ha esetleg felhívnám a GLS címzetteknek szoló ügyfélszolgálatát ott nem tudnak tájékoztatást adni hogy átvettek-e a Telekomtól részemre csomagot?)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most