Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Szolgáltatás kimaradás


sztzs

Kérdés

T. Illetékes!Nagyon régóta előfizető vagyok. 2015. 08.10-én 18 óra körültől nem volt szolgáltatás Sátoraljaújhelyben, ahol lakom. Ez a szolgáltatás hiány minimum 8 órát tartott. A telefonom fel sem kínálta a szolgáltatómat, ezt a fotót közzé tettem. IDE nem tudom beilleszteni.

SEMMILYEN értesítés nem volt kirakva a szplgáltató honlapjára. Nem kaptam SMS tájékoztatást sem. Az Ügyfélszolgálatra küldött emailemre azóta sem érkezett válasz.

Mivel egy fontos hívásom volt, egy nagyon régi telefonba beügyeskedtem okostelefonom (már kisebb) SIMkártyáját, lebonyolítottam a hívást. Gondoltam, az okostelefon meghibásodott.

Másnap a szolgáltatás visszaállt, a honlapon lávő fiókomban pedig megdöbbenve tapasztaltam, hogy hívásommal roamingot vettem igénybe. Az ezeréves motorola nem jelzett roamingot.

Gondolom, a szolgáltatótól úgy becsületes, hogy • a szolgáltatás kimaradás idejére eső díjat előfizetésemből levonja• az akaratomon kívüli roamingolást nem azzal a tarifával számolja, hanem csak a "szokásossal"• elnézést kérSzederné Tóth Zsuzsa

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

8 óra kimaradásért nem jár kárpótlás lakossági ügyfélnek, lakossági ügyfélnek 72 órán túl jár nyitott hiba jegy mellet.Az nap egy nagyobb műszaki hiba volt amit a műszerészek relatíve hamar elhárítottak.Mivel ki esett a Telekom így a telefonok a szomszédos szolgáltató hálózatára másztak fel nem csak te jártál így.Általad küldőt mailra jogszabályok szerint 30 nap van de átlag 8-10 múlva szokott válasz érkezni.Lényeg a lényegben próbált meg fel hívni a T-t mi után ott el mondtad ezt kérhetsz valami kedvezményt amit max 30 nap alatt elbírálnak.Telekom -2 Anonymus 2

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Jó nem is akaratlan roamingom volt , még aznap bejelentettem, kértem, hogy nézzék meg a cellainformációkat is, mert fontos fogadott hívásom volt, de a telefonom operátorjelzője honos hálózatot jelzett. Sérelmeztem, hogy az országhatárok mellett miért vannak belőfó hálózatok egy-két kilométeres sávban. Azaz a kölföldi tornyok adásteljesítménye magasabb , mint a hazaiaké. Kértem, hogy indokolják meg, miért van ez így. Kb. három hét múlva válaszoltak, amelyben leírták, hogy a roamingnak pont ez asajátossága, hogy nem alkalmazkodik az országhatárhoz, viszonta Telekom külön fejleszteni ezért nem fog az érintett körzetekben, de a kellemetlenségek miatt kaptam egy magasabb üzletpolitikai kedvezményt, amit jóváírtak az egyenlegemen. Neked is ezt az utat ajánlom, minél gyorsabban reklamálj. Egyébként ez egy tipikus Magyar Telekomos hozzállás az ügyfelekhez: nem fejlesztünk, de egyedileg, bejelentés alapján kompenzálunk.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...