T. Illetékes!Nagyon régóta előfizető vagyok. 2015. 08.10-én 18 óra körültől nem volt szolgáltatás Sátoraljaújhelyben, ahol lakom. Ez a szolgáltatás hiány minimum 8 órát tartott. A telefonom fel sem kínálta a szolgáltatómat, ezt a fotót közzé tettem. IDE nem tudom beilleszteni.
SEMMILYEN értesítés nem volt kirakva a szplgáltató honlapjára. Nem kaptam SMS tájékoztatást sem. Az Ügyfélszolgálatra küldött emailemre azóta sem érkezett válasz.
Mivel egy fontos hívásom volt, egy nagyon régi telefonba beügyeskedtem okostelefonom (már kisebb) SIMkártyáját, lebonyolítottam a hívást. Gondoltam, az okostelefon meghibásodott.
Másnap a szolgáltatás visszaállt, a honlapon lávő fiókomban pedig megdöbbenve tapasztaltam, hogy hívásommal roamingot vettem igénybe. Az ezeréves motorola nem jelzett roamingot.
Gondolom, a szolgáltatótól úgy becsületes, hogy • a szolgáltatás kimaradás idejére eső díjat előfizetésemből levonja• az akaratomon kívüli roamingolást nem azzal a tarifával számolja, hanem csak a "szokásossal"• elnézést kérSzederné Tóth Zsuzsa
Kérdés
sztzs
T. Illetékes!Nagyon régóta előfizető vagyok. 2015. 08.10-én 18 óra körültől nem volt szolgáltatás Sátoraljaújhelyben, ahol lakom. Ez a szolgáltatás hiány minimum 8 órát tartott. A telefonom fel sem kínálta a szolgáltatómat, ezt a fotót közzé tettem. IDE nem tudom beilleszteni.
SEMMILYEN értesítés nem volt kirakva a szplgáltató honlapjára. Nem kaptam SMS tájékoztatást sem. Az Ügyfélszolgálatra küldött emailemre azóta sem érkezett válasz.
Mivel egy fontos hívásom volt, egy nagyon régi telefonba beügyeskedtem okostelefonom (már kisebb) SIMkártyáját, lebonyolítottam a hívást. Gondoltam, az okostelefon meghibásodott.
Másnap a szolgáltatás visszaállt, a honlapon lávő fiókomban pedig megdöbbenve tapasztaltam, hogy hívásommal roamingot vettem igénybe. Az ezeréves motorola nem jelzett roamingot.
Gondolom, a szolgáltatótól úgy becsületes, hogy • a szolgáltatás kimaradás idejére eső díjat előfizetésemből levonja• az akaratomon kívüli roamingolást nem azzal a tarifával számolja, hanem csak a "szokásossal"• elnézést kérSzederné Tóth Zsuzsa
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.