sulaco81

HTC 10

Kérdés

Érfeklődni szeretnék,hogy a HTC 10-es mobiltelefon lesz e önöknél és ha igen,akkor mikorra várható? 

Köszönettel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

30 válasz erre a kérdésre

Jelenleg ezüst színű van a telekomnál, nem tudom hogy erre gondoltatok-e.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kérdésedre ez a válasz érkezett: "Egyelőre nem tudunk róla."

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ha valamivel összehasonlítom az oldalon a HTC-et akkor ott megjelenik a grafit-szürke szín. 

Rendelésnél viszont nincs ott.Elképzelhető,hogy lesz belőle? :)

Köszönöm

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: sulaco81

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Vártam már egy ideje a HTC 10-et.

Örülök is neki,hogy lehet már kapni. :)

De sajnos csak ezüst-fehér színben,ami nem tetszik.:(

Érdeklődnék,hogy a grafit-szürke változat lesz e a Telekomnál?

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ikonikus. Talán ez a legjobb jelző a HTC 10 esetén.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Megérkezett a  HTC 10 a Telekomhoz! A Webshopban egyenlőre még nincs fenn, de az árlistában már szerepel Október 14. indulással.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem kell már sokat aludni :) idén még. Pontos dátumot nem tudok mondani.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szep 15. volt az utolsó info morzsa. Október elejére tippeltem volna ez alapján de mégsem került fel az oldalra.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Zene füleimnek.
Sok készüléken gondolkodtam de valahogy mindig visszatérek erre a készülékre. Egy pillanatig még az iPhone 7 plus-ra is gondoltam, de amint megláttam az érát egyből letettem róla. :)
 

Majdnem hitelt is felvettem, de aztán megjött az eszem. :)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Michael-kun
-

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Annak nagyon-nagyon tudnék örülni ha a 10-est forgalmaznák!

 

Remélem igazad lesz!:)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ezekről a telefonokrol jelenleg nincs semmi info.

 

Info update :  Htc 10 hamarosan érkezik.

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

Újabb kérdéssel fordulok a Telekomos informátorunkhoz!:)

Telekom teljesen megszünteti a HTC telefonok forgalmazását?

A9s és Desire 10 Pro esetleg lesz forgalomban?

Vagy teljesen le kell mondanom arról,hogy ennél a szolgáltatónál veszek HTC-t?

Köszönöm előre is a választ!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Én is várok hátha megjelenne.... M7-et nyúzok már régóta... One X volt előtte is... Szeretném itt megvenni de hogy egy ilyen volumenű telefont nem hoznak forgalomba.....  Egy pár darabot azért hozhatnának forgalomba a mi kis szűk körünknek.:)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

Én is 2013-ban vásároltam egy HTC m7-et.

Azóta használom. Szerettem volna lecserélni a legújabb modellre a 10-re!

Úgy látszik a mi kis népes csoportunk akik szeretik a HTC-t pár ember döntése miatt nem fogja tudni megvenni a legújabb modellt egyik szolgáltatónál sem. Bár tényleg furcsa,hogy a környező országokban meg lehet venni.

Sajnálom.

Üdv Mindenkinek!

  

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

anonymus: Köszönöm szépen a választ!

azsoho: Az utóbbi időkben is nagyon kalandos volt a HTC szervizelés, a korábban ezzel foglalkozó Motoker tudtommal már nincs Magyarországon, és akkor is külföldre küldték ki javítani a meghibásodott készülékeket. Magyarországon (márka szerint) a legnépszerűbb okostelefonokat ezzel szemben itthon szervizelik, és tudom, hogy ott úgy megy a munka, hogyha szolgáltatótól érkezik készülék, az prioritást élvez. Csak tippelni tudok, de szerintem a Magyar Telekom csak nagyon rossz feltételek mellett tudta volna megoldani a szervizeltetést, ezért inkább úgy döntöttek, hogy legyen szűkebb a készülékpaletta, viszont ami rajta van, ahhoz mind ugyanazon a színvonalon tudjanak szolgáltatásokat nyújtani. Mondjuk a 270 ezerért kínáló forgalmazó is megoldja valahogy, bár lehet, hogy rá fognak fázni. Minden esetre mivel ez nem a legnépszerűbb márka, nem tartanék attól, hogy zsákszám vinnék be naponta szervizelésre, így szerintem is bevállalhattak volna egy minimális darabszámot és egy speciális szerződést a szlovák szervizzel. Persze ez csak tipp és lehet, hogy nagyon el vagyok tévedve. A végeredménye minden esetre nem éppen örömteli.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Egyelőre egyáltalán nem tervezik a bevezetését, szóval én nem feltétlen várakoznék tovább.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

sziasztok!

én sem értem mi történik...meg hogy nincs rá nagy igény...csak azért mert nem irogat ide boldog boldogtalan, vagy mert nem telefonálgat naponta a telekomnak, még lehet rá igény! én pld április óta nézem hetente többször pld ezt a fórumot, a forgalmazó weboldalát (ott pld csütörtök óta az van kiírva hogy "készleten", én beszéltem többször a telekom ügyfélszolgálatával, ott helyes hangú hölgyek ülnek, akik vagy nem tudnak semmit, vagy direkt terelnek, hogy talán ekkor talán akkor. beszéltem a forgalmazóval is többször, 3 hete azt mondták már meg kellett volna kapniuk, de valamiért ez akkor nem történt meg, próbáljam 2 hét múlva, múlt héten ismét telefonáltam, akkor azt mondta a forgalmazó, hogy keveset kapott ez a régió, heti 3-5 db érkezik, az még az előrendelésekre sem elég nekik (ott 270 a HTC 10...és nem tudták teljesíteni az előrendeléseket...csak mert nincs rá igény?!)...és csütörtök óta már ez egyik szín "készleten" van. a telekomnál európában több országban is van, remélem nem írok *****ségeket de ha jól emlékszem német, angol (eee), olasz, francia, osztrák, román, török találatot láttam... nagyon szeretném azt hinni hogy a szállítás akadozása miatt nincs még a szolgáltatók kínálataiban itthon. de ha tényleg kockázatosnak ítéli a telekom a HTC eddigi legjobb telefonját, ami mellesleg a legjobban összeszerelt androidos telefon amit valaha gyártottak, és dxomark szerint a legjobb kamerája is ennek a telefonnak van (holtversenyben az s7-el)...és még sorohatnám (persze elfogultságot nem mellőzve) az előnyeit...tehát ha kockázatos talán (?) az ára miatt, vagy mit tudom én...akkor a telekom miért nem rendel egy minimum darabszámot...és kiderül mennyi igény lenne rá. remélem nem bántottam meg senkit...szép napot nektek!

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem hibáztat téged senki,nincs semmi gond.

Csak kicsit fura,hogy egy ilyen készüléket nem hoznak be. :/

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Azt írom amit nekem is írnak, szóval erről én nem tehetek...

De ha megnézitek a másik két szolgáltató kínálatát ott se kapható, gondolom ennek is van valami oka, pl nincs rá nagy igény stb.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Azt nem értem,hogy amikor kérdeztem lesz e a teló azt a választ kaptam,hogy tesztelik a készüléket.

Most meg azt írják,hogy mégsem lesz.Most akkor hogyis van ez?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv!

Azt esetleg meg lehet tudni, milyen feltételek alapján tesztelik a készülékeket, hogy ennek a modellnek az árusítása ilyen sokáig húzódik?
Más márkák modelljeit szinte azonnal lehet kapni (majd kiderül, hogy olyan hiba van bennük, amivel egy adathelyesség szempontjából teljesen korrekt beállítással brickelhetők), ráadásul a HTC 10-et a német Telekomnál és a T-Mobile USA-nél már lehet kapni. A németeknél és amerikaiaknál már sokkal silányabb minőségi sztenderd is megfelel?
Vagy a Magyar Telekom egyszerűen HTC-ellenes? Amikor eltűnt a kínálatból az M9, azt hittem ez a 10 érkezését jelzi. Mostanra eltűnt a más kategóriában versenyző A9 is, Desire 626 pedig egyszerűen nem kapható.
Szerettem volna a Telekomnál venni magamnak egy ilyen készüléket, de akkor ezek szerint nem érdemes tovább várnom, vegyem meg máshol?

A roppant alapos teszteléshez még egy apró megjegyzést fűznék egy szintén HTC-s (M7) eset kapcsán. Még 2013-ban vettem a Telekomnál egy ilyen telefont és illesztési hibái voltak, a kamera képe pedig elszíneződött. Mint kiderült, az előbbi azért volt, mert a Magyar Telekomnak eleve csak egy minőségileg nem 100%-osan garantált szállítmányt küldtek először (a Telekom Deutschland vásárlói másik szériából kaptak, ezt pedig direkt kiszórták a "*****ok" közt), pedig erre szemrevételezéssel is fény derült volna, nem lett volna szükség hónapokon át tartó tesztekre - ***** voltam, hogy neten rendeltem, az átvevőponton hiába reklamáltam volna az újságárusnak. Az utóbbi egy konstrukciós hiba eredménye, de erről is lehetett hallani. Szóval az alapos tesztelés finoman szólva is csúsztatás vagy szánt szándékkal verik át a vásárlót, amikor eltitkolják, hogy hibás telefont árulnak?
Egy idő után visszavittem a ketyerét egy Telekom üzletbe szervizelésre, ahol jelentettem mindkét hibát (illetve addigra egy újabb is előjött), mire a kedves kolléga azzal hárította a kamerahibát, hogy "jaj, hát az összes telefon ilyen". Az mindig jólesik a vásárlónak, ha hülyének nézik, de mivel az elmúlt 14 évben több mint 500 különböző okostelefon (és még anno PDA-nak és PPC-nek hívott cucc) fordult meg a kezemben, külön személyes és szakmai sértés, amikor egy ilyen flegma félmondattal (hazugsággal) pöckölik el az ügyfelet, csak nehogy intézni is kelljen valamit az ügyén. Külön kértem, hogy nem baj, írja be, cseréljék a modult. Amikor visszakaptam, láttam a cserélt alkatrészek listáján, hogy hozzá se nyúltak.
És még hozhatnék számos példát az ismerősi körömből, más márkákkal, más hibákkal. A különbség annyi, hogy ők el is hitték, hogy a bevitt telefonjuk miért nem javítható vagy miért típushibás.
Még a 90-es években csatlakoztam a Westel 900-hoz és máig kitartottam a tulajdonos- és névváltások alatt. Szóval mára már csak a megszokás tart itt. Ha már a szervizprioritást se tudnám kihasználni (hiszen nincs mit szervizelni, mert nem kapható a Telekomnál, amit a saját előfizetésemhez venni szeretnék), nem fog nagy nehézséget okozni változtatni ezen a megszokáson.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia

Nem érkezett még hivatalos válasz, de nem hiszem hogy pozitív vissza jelzés érkezik. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most