Ugrás a tartalomhoz
  • 2

Arany szint


Törölt_tag6226

Kérdés

8 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Jó napot Roland!

1112 ponton van.. Egyszer volt egy magas forgalmi limit korlátozásom ami egy szerencse játék feltöltés volt, ezt másnap befizettem : erre pedig a Telekom ügyintézői azt felelték , hogy a rendszer minden hó elsején vizsgál ezt a korlátozást pedig nem veszi figyelembe mivel nem lejárt szám*****tozásként szerepelt!!  Már fel kellett volna váltanom nem?? A május 1-et még megvárom azért...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Helló Marian!

Ezzel a Music S díjcsomaggal lazán meg van a szükséges pont mennyiség az arany státuszhoz és szerintem is át kellet volna már váltania ebben a hónapban aranyra. Nem tudom mi lehet a probléma. :( Talán Májusban hátha át áll.

Én a Next S csomagomnál furcsálltam, hogy nem képes platinára váltani lassan két év alatt... felvilágosítottak hogy legalább nettó 8.000 Ft kéne hozzá havonta...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szép napot mindenkinek! 

Van egy lakossági mobil előfizetésem , amely music s díjcsomag , plus a készülék havi törlesztője! Nos 2015.09.21-en lett megkötve a szerződés , de még nem váltottam fel arany szintű előfizetőre és az ügyintézők legtöbb esetben össze-vissza beszélnek sajnos.. Márciusban volt egy magasforgalmi limit túllépésem amit azonnal ki is számláztak és rögtön korlátozták a kimenő hívásokat , a számlát azonnal befizettem, az ügyintézők 95%-a azt mondja , hogy a rendszer május elsején vizsgálja a számomat és felfog váltani arany szintre mivel ez a korlátozás nem lejárt számla miatt volt hanem magasforgalom miatt! Pontaim 1112 és mivel új előfizetés már bőven meghaladtam 7-ik hónapot!! Most akkor mi az igazság ?? Felvált arany szintre,??, mivel már márciusban is ígérettek, hogy áprolis1-el vált és sehol semmi, sőt áprilisban mégcsak nem is vizsgáltak!!! Légszi segítsetek , írjatok minnél többen legyek képben kicsit . Előre is köszi ;)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tisztelt Anonymus ! 

Tudom hogy nem ide tartozik a kérdés , de máshogy nem tudok önnek írni.. A kiemeltségi szintemről lenne szó. 2015.09.21 óta él az előfizetés music s díjcsomag plus a havi törlesztők, mindig határidőn belül be vannak fizetve, márciusban volt egy magasforgalmam(vásárlás ) es korlátozták a kimenő hivasaim hóközi számlaként lett kiállítva amit azonnal befizettem, az ügyintézők azt mondják mivel nem lejárt számlatarozás volt ezér a rendszer mikor vizsgálja a szint előrelépésemet ezt figyelmen kívűl hadja... Mikor váltok fel arany szintre ???? Április 1-re ígérgettek de még vizsgálat sem volt most meg május 1-et beszélnek.. Mikor váltok fel??? Előre is köszi.. 

Üdv:Mariann

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Hello Mariann, megnéztem a Té kapcsolat program szabályzatát, az alapján legkorábban májusban leszel rá esélyes, ha a márciusi híváskorlátozást tényleg nem nézik (szabályzat alapján sajnos nézik)

"4.1. Kapcsolat kártyára – az egyes, a Díjszabásban külön meghatározott aranytárskártyás díjcsomagok igénybevétele esetén biztosított Kapcsolat Kártya(ák) kivételével - , illetve arany-, platina kedvezményjogosultsági szint elérésére jogosult az a Telekom mobil szolgáltatásokat igénybe vevő számlafizető vagy Domino előfizető/ felhasználó: ...

az előfizetői kártyát a Magyar Telekom a jogosultság elnyerését megelőző 8. hónap utolsó napjánál régebben aktiválta; (tehát a 2015.09.30. előtti számokat először májusban nézik)

a jogosultnak sem a kibocsátáskor, sem a jogosultság elnyerését megelőző 7 hónapon belül lejárt számlatartozása vagy egyedi értékhatár túllépése nincs és nem is volt; és akinek a Telekom mobil szolgáltatásokra vonatkozó előfizetői szerződéséhez kapcsolódó szolgáltatását a jogosultságot megelőző 7 hónapon belül az előfizetőnek felróható okból (ilyennek minősül többek között a díjtartozás) nem korlátozták vagy nem szüneteltették, figyelembe véve az 5. fejezetben foglaltakat; (egyedi értékhatár túllépésed volt)

a jogosultság elnyerését megelőző 7 hónapos időszak első 6 hónapja során az előfizetői szerződés havi pontértékeinek összege elérte a Programszabályzat 1. számú mellékletében meghatározott mennyiséget; (150 pont kell, az 1112 pont bőven elég B|)

...

Amennyiben a fenti együttes feltételeket a jogosult teljesíti, abban az esetben:

 a Magyar Telekom megállapítja a kedvezmények igénybevételére jogosító kedvezményjogosultsági szintet, melyről a havi számlában ad tájékoztatást;

..."

így én is azt javaslom, hogy várj pár napot

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...