Törölt_tag6348 Posztolva ekkor: 2016. május 30. Megosztás Posztolva ekkor: 2016. május 30. Üdv! A mai napon rendeltem egy LG Leon készüléket, bejelentkezés nélkül, és nem kaptam visszaigozoló e-mailt a rendeléssel kapcsolatban. Kérhetnék tájékoztatást a rendelés sikerességét illetően? Köszönettel, Rajmund Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 Roli82 Posztolva: 2016. május 30. Megosztás Posztolva: 2016. május 30. Szia Rajmund! Spam mappába nem került véletlen? Esetleg érdeklődj, az alábbi elérhetőségeken hogy mit lehet tenni : webshop@telekom.hu vagy a Telekom facebook privát üzenetben vagy hívd a házhoz szállítási csoportot +36-30/930-30-30 telefon számon Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Törölt_tag6348
Üdv!
A mai napon rendeltem egy LG Leon készüléket, bejelentkezés nélkül, és nem kaptam visszaigozoló e-mailt a rendeléssel kapcsolatban.
Kérhetnék tájékoztatást a rendelés sikerességét illetően?
Köszönettel,
Rajmund
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.