Tisztelt Telekom Nyrt! Az alábbi panasszal fordulok önökhöz: 2016.08.08-án vásároltam az önök partnerüzletében(Dombóváron) egy előfizetéses Sim kártyát, a legnagyobb, azaz a "korlátlan Next XL" díjcsomagban(0630 *** ****). Eleve 2 előfizetést szerettem volna kötni egyszerre, egyidejűleg, mert a munkámhoz egy másik számot használtam volna. Az ottani munkatárs a szerződés kötés UTÁN! tájékoztatott, hogy ezt csak online tudnám intézni, illetve hívjam fel az ügyfélszolgálatot ezzel kapcsolatban, mert "ő nem tudja ,hogy van ez". Ahogy hazaértem, még aznap, azaz 2016.08.08-n online felvettem a kapcsolatot egy ügyintézővel(egy bizonyos Norbert) a "chat" lehetőségnél, aki elvolt hűlve azon, hogy mégis, milyen dolog az, hogy nem engedélyeztek két előfizetést, valamint, felhívta a figyelmemet arra, hogy így online vásárlásnál készüléket is adnak a két előfizetéshez külön-külön. És mivel a legnagyobb, azaz a "korlátlan Next XL " díjcsomagban rendelem, 0Ft azaz nulla Forint lesz a szállítási illetve az átvételi díj. Mint ahogy azt önök az oldalon feltüntetik!!!!!! "Korlátlan Next XL díjcsomag rendelése esetén az éppen akciós készülékek 0 HUF-ért elvihető" Meg is tettem a megrendelést, sőt az a bizonyos Norbert segített nekem lépésről lépésre, az Apple IPhone Se, illetve a Huawei P9 Lite megrendelésében mindkettőt a "korlátlan Next XL" dícsomagban. És megnyugtatott, hogy ez így 0 Forint, és ugye utána havonta 2x 19990 Ft a havidíja.Nos ez szép is lenne eddig! A mai nap folyamán (2016.08.10) felhívtak az ügyfélszolgálattól, miszerint én nem,hogy két készüléket nem kaphatok ingyen, de az egyikre nem kevesebb mint 100.000 Forint előleget KELL kifizetnem a futárnak.Ezt hangfelvételen meg is hallgathatják, mivel rögzítették a beszélgetést!(061/463 97 00-erről a számról hívott az ügyintéző hölgy). Ezek után felhívtam a panasz infó vonalat, ahol egy hölgy elmagyarázta, ugyancsak elhűlve, hogy DE IGEN,KAPHATOK,SŐT KELLETT VOLNA KÉSZÜLÉKET KAPJAK A KORLÁTLAN NEXT XL DÍJCSOMAGHOZ!.De most azt kell tennem, hogy bemegyek a partnerüzletbe és a meglévő előfizetéses kártyámra(0630/363 2001) kifizetem az 5.000 Forintos kötbért akkor kaphatok EGY készüléket 0 Forintért, és utána akkor megköthetem a második előfizetésem és ahhoz azonnal kapok készüléket.Bementem a dombóvári üzletbe, ahol szó szerint "ki kérték maguknak ezt az információt" mert "ilyen nincs, illetve ez nem lehetséges". Nos én váltig állítottam, amit a hölgy mondott nekem, és ott helyben újra felhívtam az ügyfélszolgálatot, akik nekem adtak igazat, és követelték az én azonnali "kiszolgálásomat". De ennek nem tettek eleget, illetve felhívtak egy illetőt, mondván, hogy ő egy "fejes" aki majd megmondja az igazat. Mire az a válasz jött, hogy SEMMIT sem kaphatok, amíg ki nem fizetek ELŐRE 60.000 Forintot/készülék. Nos ha ez valóban így van, akkor készülhetnek egy hatalmas Bírósági perre, ugyanis a www.telekom.hu oldalon NINCS feltüntetve mobil előleg a "korlátlan Next XL" csomagra, hanem azt önök, Tisztelt cím, 0Forintért reklámozzák!!!!Továbbá a bírósági per után amit megnyerek, mert megnyerem, mivel önök csalás,átverés, megtévesztés ellenében reklámoznak, még szolgáltatót is váltok!Mert ezek szerint nincs semmi valóság alapja annak, hogy a korlátlan Next XL díjcsomaghoz 0 Ft-ért jár készülék is!
Tisztelettel:
Varga Melinda Csilla
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer személyes adat
Kérdés
Törölt_tag6617
Tisztelt Telekom Nyrt! Az alábbi panasszal fordulok önökhöz: 2016.08.08-án vásároltam az önök partnerüzletében(Dombóváron) egy előfizetéses Sim kártyát, a legnagyobb, azaz a "korlátlan Next XL" díjcsomagban(0630 *** ****). Eleve 2 előfizetést szerettem volna kötni egyszerre, egyidejűleg, mert a munkámhoz egy másik számot használtam volna. Az ottani munkatárs a szerződés kötés UTÁN! tájékoztatott, hogy ezt csak online tudnám intézni, illetve hívjam fel az ügyfélszolgálatot ezzel kapcsolatban, mert "ő nem tudja ,hogy van ez". Ahogy hazaértem, még aznap, azaz 2016.08.08-n online felvettem a kapcsolatot egy ügyintézővel(egy bizonyos Norbert) a "chat" lehetőségnél, aki elvolt hűlve azon, hogy mégis, milyen dolog az, hogy nem engedélyeztek két előfizetést, valamint, felhívta a figyelmemet arra, hogy így online vásárlásnál készüléket is adnak a két előfizetéshez külön-külön. És mivel a legnagyobb, azaz a "korlátlan Next XL " díjcsomagban rendelem, 0Ft azaz nulla Forint lesz a szállítási illetve az átvételi díj. Mint ahogy azt önök az oldalon feltüntetik!!!!!! "Korlátlan Next XL díjcsomag rendelése esetén az éppen akciós készülékek 0 HUF-ért elvihető" Meg is tettem a megrendelést, sőt az a bizonyos Norbert segített nekem lépésről lépésre, az Apple IPhone Se, illetve a Huawei P9 Lite megrendelésében mindkettőt a "korlátlan Next XL" dícsomagban. És megnyugtatott, hogy ez így 0 Forint, és ugye utána havonta 2x 19990 Ft a havidíja.Nos ez szép is lenne eddig! A mai nap folyamán (2016.08.10) felhívtak az ügyfélszolgálattól, miszerint én nem,hogy két készüléket nem kaphatok ingyen, de az egyikre nem kevesebb mint 100.000 Forint előleget KELL kifizetnem a futárnak.Ezt hangfelvételen meg is hallgathatják, mivel rögzítették a beszélgetést!(061/463 97 00-erről a számról hívott az ügyintéző hölgy). Ezek után felhívtam a panasz infó vonalat, ahol egy hölgy elmagyarázta, ugyancsak elhűlve, hogy DE IGEN,KAPHATOK,SŐT KELLETT VOLNA KÉSZÜLÉKET KAPJAK A KORLÁTLAN NEXT XL DÍJCSOMAGHOZ!.De most azt kell tennem, hogy bemegyek a partnerüzletbe és a meglévő előfizetéses kártyámra(0630/363 2001) kifizetem az 5.000 Forintos kötbért akkor kaphatok EGY készüléket 0 Forintért, és utána akkor megköthetem a második előfizetésem és ahhoz azonnal kapok készüléket.Bementem a dombóvári üzletbe, ahol szó szerint "ki kérték maguknak ezt az információt" mert "ilyen nincs, illetve ez nem lehetséges". Nos én váltig állítottam, amit a hölgy mondott nekem, és ott helyben újra felhívtam az ügyfélszolgálatot, akik nekem adtak igazat, és követelték az én azonnali "kiszolgálásomat". De ennek nem tettek eleget, illetve felhívtak egy illetőt, mondván, hogy ő egy "fejes" aki majd megmondja az igazat. Mire az a válasz jött, hogy SEMMIT sem kaphatok, amíg ki nem fizetek ELŐRE 60.000 Forintot/készülék. Nos ha ez valóban így van, akkor készülhetnek egy hatalmas Bírósági perre, ugyanis a www.telekom.hu oldalon NINCS feltüntetve mobil előleg a "korlátlan Next XL" csomagra, hanem azt önök, Tisztelt cím, 0Forintért reklámozzák!!!!Továbbá a bírósági per után amit megnyerek, mert megnyerem, mivel önök csalás,átverés, megtévesztés ellenében reklámoznak, még szolgáltatót is váltok!Mert ezek szerint nincs semmi valóság alapja annak, hogy a korlátlan Next XL díjcsomaghoz 0 Ft-ért jár készülék is!
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammerTisztelettel:
Varga Melinda Csilla
személyes adat
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
6 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.