Kérdés

Tisztelt Telekom Nyrt! Az alábbi panasszal fordulok önökhöz: 2016.08.08-án vásároltam az önök partnerüzletében(Dombóváron) egy előfizetéses Sim kártyát, a legnagyobb, azaz a "korlátlan Next XL" díjcsomagban(0630 *** ****). Eleve 2 előfizetést szerettem volna kötni egyszerre, egyidejűleg, mert a munkámhoz egy másik számot használtam volna. Az ottani munkatárs a szerződés kötés UTÁN! tájékoztatott, hogy ezt csak online tudnám intézni, illetve hívjam fel az ügyfélszolgálatot ezzel kapcsolatban, mert "ő nem tudja ,hogy van ez". Ahogy hazaértem, még aznap, azaz 2016.08.08-n online felvettem a kapcsolatot egy ügyintézővel(egy bizonyos Norbert) a "chat" lehetőségnél, aki elvolt hűlve azon, hogy mégis, milyen dolog az, hogy nem engedélyeztek két előfizetést, valamint, felhívta a figyelmemet arra, hogy így online vásárlásnál készüléket is adnak a két előfizetéshez külön-külön. És mivel a legnagyobb, azaz a "korlátlan Next XL " díjcsomagban rendelem, 0Ft azaz nulla Forint lesz a szállítási illetve az átvételi díj. Mint ahogy azt önök az oldalon feltüntetik!!!!!! "Korlátlan Next XL díjcsomag rendelése esetén az éppen akciós készülékek 0 HUF-ért elvihető" Meg is tettem a megrendelést, sőt az a bizonyos Norbert segített nekem lépésről lépésre, az Apple IPhone Se, illetve a Huawei P9 Lite megrendelésében mindkettőt a "korlátlan Next XL" dícsomagban. És megnyugtatott, hogy ez így 0 Forint, és ugye utána havonta 2x 19990 Ft a havidíja.Nos ez szép is lenne eddig! A mai nap folyamán (2016.08.10) felhívtak az ügyfélszolgálattól, miszerint én nem,hogy két készüléket nem kaphatok ingyen, de az egyikre nem kevesebb mint 100.000 Forint előleget KELL kifizetnem a futárnak.Ezt hangfelvételen meg is hallgathatják, mivel rögzítették a beszélgetést!(061/463 97 00-erről a számról hívott az ügyintéző hölgy). Ezek után felhívtam a panasz infó vonalat, ahol egy hölgy elmagyarázta, ugyancsak elhűlve, hogy DE IGEN,KAPHATOK,SŐT KELLETT VOLNA KÉSZÜLÉKET KAPJAK A KORLÁTLAN NEXT XL DÍJCSOMAGHOZ!.De most azt kell tennem, hogy bemegyek a partnerüzletbe és a meglévő előfizetéses kártyámra(0630/363 2001) kifizetem az 5.000 Forintos kötbért akkor kaphatok EGY készüléket 0 Forintért, és utána akkor megköthetem a második előfizetésem és ahhoz azonnal kapok készüléket.Bementem a dombóvári üzletbe, ahol szó szerint "ki kérték maguknak ezt az információt" mert "ilyen nincs, illetve ez nem lehetséges". Nos én váltig állítottam, amit a hölgy mondott nekem, és ott helyben újra felhívtam az ügyfélszolgálatot, akik nekem adtak igazat, és követelték az én azonnali "kiszolgálásomat". De ennek nem tettek eleget, illetve felhívtak egy illetőt, mondván, hogy ő egy "fejes" aki majd megmondja az igazat. Mire az a válasz jött, hogy SEMMIT sem kaphatok, amíg ki nem fizetek ELŐRE 60.000 Forintot/készülék. Nos ha ez valóban így van, akkor készülhetnek egy hatalmas Bírósági perre, ugyanis a www.telekom.hu oldalon NINCS feltüntetve mobil előleg a "korlátlan Next XL" csomagra, hanem azt önök, Tisztelt cím, 0Forintért reklámozzák!!!!Továbbá a bírósági per után amit megnyerek, mert megnyerem, mivel önök csalás,átverés, megtévesztés ellenében reklámoznak, még szolgáltatót is váltok!Mert ezek szerint nincs semmi valóság alapja annak, hogy a korlátlan Next XL díjcsomaghoz  0 Ft-ért jár készülék is!
Tisztelettel:
Varga Melinda Csilla

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
személyes adat

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Hát hogy őszinte legyek a fizetőképességi vizsgálat és az ahhoz rendelhető mobilelőleg szerepel még talán a Megrendelés elküldése elött is feltünteti a rendszer.

 

Emlékszem még 2011 -ben amikor az első előfizetésemet rendeltem a T -től (az akkori legnagyobb csomaggal 0HUF -ért telefonnal együtt) tőlem is bekértek 10.000Ft -ot és utána rendben jóvá is írták. És az is tisztán rémlik hogy tőlem a Vod***** szeretett volna CSAK SIM kártyás előfizetésre elkérni 110.000Ft mobilelőleget és akkor az én fejállásom is elég érdekenek tűnhetett. Tehát részben meg is értem a poblémáját meg például az sem kerek hogy az üzletben és a központban is tök mást állítanak. Jövőben szerintem érdemesebb lenne a posztolónak hivatalos T-Pontban ügyet intézni (Bár ez csak az én meglátásom).

Egyébként az ügyfélszolgálattól én megszoktam hogy egyik ügyintéző üti a másikat.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A poszttolót már ér? Ennek a nőnek én még kártyát  sem adnék.... Nah, mindegy, megyek és megteszek egy megrendelést egy jó pohár borra, mielőtt jön a hatalmas _B_írósági hacacáré, persze szigorúan _S_im kártya nélkül.  

p.s.: I love KHR :DDDDDDDD

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Megrendelés után adat egyeztetés van (kötelező procedúra), ahol az ügyintéző fel teszi a fizető képességre vonatkozó kérdéseket és a kapott választól függően fogja a kalkulátor megállapítani, hogy mennyi lesz az előleg! Tehát tájékoztatva lesz az ügyfél mindenről ráadásul vissza is kapja az előleget és így több hónapon át 0 Ft a számla... Tehát nem meg tévesztő a 0 Ft mert végül is 0Ft. Vásárláskor elfogadtad az ÁSZF-t és az Online Shop szerződési feltételeit. Fórum nem ügyfélszolgálat, így itt érdemben nem tudunk ezzel foglalkozni.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ez mind szép és jó volna, csak, hogy ez nincs feltüntetve sehol! Tehát átverés.. és a perre van elég pénzem, sőt a per után még több lesz!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves Melinda! 

 

Mielőtt drága bírósági perekre és ügyvédekre pazarolja a pénzét és idejét, kérem tüzetesen olvassa el a vonatkozó szereződési feltételeket!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves Melinda!

Új előfizetés és készülék vásárláskor minden esetben fizetőképesség vizsgálat történik megrendelés után, ahol a szolgáltató dönti el hogy kér -e és mennyi mobil előleget, ez függ a választott díjcsomagtól is meg a készüléktől is, hogy mennyi lesz, de ez az előleg nem vész el, a következő számlától kezdve jóváírják, tehát akár több hónapig nem kell számlát fizetned, ez nem csak itt van így hanem másik szolgáltatónál is, szóval itt semmi átverés megtévesztésről szó nincs. Ha meglévő ügyfél lennél és lenne kiemeltségi szinted arany vagy platina akkor nem kérnek előleget. Bármilyen előfizetés vásárlásnál 0 Ft a házhoz szállítás díja.

Milyen esetekben kell mobil előleget fizetnem, és a kifizetett előleget mire használhatom fel?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most