Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Kedves Attila73! Azzal az információval rendelkezünk, hogy az RCS funkciót az Apple a Magyar Telekom ügyfelek számára várhatóan leghamarabb tavasszal aktiválja, bízunk benne, hogy hamarosan már elérhető lesz. Kérjük szépen még egy kis türelmedet és köszönjük az eddigit is! ^Szilvia
  3. Today
  4. Szép napot! Telekom fórumban nincs tapasztalatom, remélem jó hekyre írok! Lehet tudni legalább nagyjaból, hogy iPhonera mikor lesz elérhető az RCS csevegés? Már nem emlékszem milyen oldal írta még tavaly, hogy idén tavaszra ígérte a Magyar Telekom.
  5. Telekom szakértő

    Telekom honlap hibája

    Kedves florianimus! Ahhoz, hogy a honlappal kapcsolatos egyedi problémát kivizsgálhassuk, úgy mindenképp szükségünk lenne a korábbi posztunk alatt felsorolt adatokra, amit privát üzenetben kérjük, hogy továbbíts nekünk, hogy mielőbb a segítségedre lehessünk. Válaszodat előre is köszönjük! ^Barna
  6. Tegnap
  7. Kedves Csaba! A jelzetteket felülbírálni nincs lehetőségünk, panaszként tudjuk továbbítani, rögzíteni. Kérjük, keress fel minket privát üzenetben szolgáltatásodhoz tartozó MT azonosítóval. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár
  8. Telekom szakértő

    Hívószám kijelzés

    Szia @Bugovics Javasoljuk, ügyfélszolgálatunkkal vedd fel a kapcsolatot, akár weblapunkon elérhető chat-en vagy közösségi oldalunkon privát üzenetben és segítünk a szolgáltatás ellenőrzésében szükség esetén beállításában. ^Oszkár
  9. Bugovics

    Hívószám kijelzés

    Érdeklődnék, hogy egy Gigaset da310-es készüléken hogyan lehet beállítani, hogy küldje el a számomat és ne ismeretlenként hívjak fel másokat. A központban azt mondták, hogy náluk aktiválva van és az én készülékemen kellene beállítani. A leírásban viszont ilyen nincs is. Előre is köszönöm a választ.
  10. Kedves Zoltán! Azt nem tudom megemészteni, hogy az üzemszünet havi díját miért nekem kell fizetni. Nekem ez kényszerpálya. Telekomnak értékelni kellene a türelmemet kitartásomat, lojalitásomat felétek, EZT NEKTEK KÉNE BENYELNI(már mint a ha vi költséget,amig nincs áthelyezve a szolgáltatás)! De le sem ****! Én használnám a szolgáltatást eddig 2hónapja ,de Ti nem tudjátok biztosítani, és ezt nem tudjátok hogy még mennyi hónapon keresztül nincs szolgáltatás. Hányok az egész történettől. EZ NEM FER! Várom válaszod Hampel Csaba
  11. Kedves @Pipa! A használatbavételi engedély a Telekom esetében azt jelenti, hogy az adott hálózati elem, szolgáltatás vagy rendszer – miután minden szükséges teszten és ellenőrzésen átesett – hivatalosan is üzembe helyezhető és használható. Ez egy fontos lépés, amely biztosítja, hogy a Telekom szolgáltatásai a vonatkozó szabályoknak és előírásoknak megfelelően működjenek, és a lehető legjobb minőséget nyújtsák az ügyfelek számára. Amint ezt az engedélyt megkapjuk a hatóságoktól, akkor a szolgáltatást is tudjuk biztosítani majd. Addig is türelmedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  12. Telekom szakértő

    Tv Box bekapcsolás hiba

    Sziasztok! Javasoljuk, hogy első körben frissítsétek a beltéri egységet a következők szerint: a "Beállítások" / "Android TV beállítások" / "Eszköz beállítások" / "Névjegy"-nél a rendszerfrissítést indítsátok el, ha nem naprakész (a "Rendszerfrissítés" gombra kattintva). Ezzel kapcsolatban videós segítséget ide kattintva találhattok. Abban az esetben, ha ezt követően is rendellenességet tapasztaltok, akkor kérjük, hogy keressetek fel minket privát üzenetben, ahol adjátok meg a szolgáltatáshoz tartozó MT azonosítót, elérhetőségeteket (kapcsolattartói nevet és mobiltelefonszámot), valamint részletesen írjátok meg mit érzékeltek, hogy kivizsgálhassuk és a lehető leghamarabb javíthassuk! Az okozott kellemetlenségért elnézéseteket kérjük! Megértéseteket és együttműködéseteket köszönjük! ^Zoltán
  13. Utolsó hét
  14. florianimus

    Telekom honlap hibája

    T.Szakértő! A múlt héten kedden nem működött az internet. A 1414 útmutatása (áramtalanítás, újraindítás) után az internetkapcsolat helyreállt, azonban a Telekom oldal akkor sem és azóta sem működik. A Telekom honlap kezdőoldala bejön és azután árnyékos lesz és nem lehet semmit indítani így fiókba sem lehet belépni. -Google Chrome böngészővel indul a honlap -Használt -alapértelmezett- böngésző: Firefox Browser 138.01 (64 bites) -
  15. Kedves Andrea! Pontosan milyen használatbavételi engedély ez. Mikor lesz szolgáltatás kb.? Köszönöm Hampel Csaba
  16. Gregor Man

    Tv Box bekapcsolás hiba

    Pontosan ugyanez a problémám. Rendszeres, hogy a távitányítóval nem tudom bekapcsolni a boxot, és a készüléken lévő kis gombbal sem. Olyankor hátul kihúzom az áramellátó csatlakozóját, várok kb. 5 mp-et visszadugom, és lassan magához tér. De ugye nem ez a készülék rendszerszerű müködési módja? A tudósok találtak már rá valamilyen valódi megoldást, vagy ezután ezzel így kell együtt élni?
  17. Szia NORKER! Egyelőre nincs újabb információ róla. ^Andrea
  18. Szia Csaba! A használatba vételi engedélyekre várunk. Köszönjük a türelmedet és a megértésedet. ^Andrea
  19. Sziasztok T! Mikor lesz elérhető az optika a 1135 Bp Csata u 3-7 5/11 ben ? 2 hónapja várok az áthelyezés áthelezhetőségére. Ígéretekkel már tele a padlás is. Határidős válaszra várva. Köszönöm Hampel Csaba
  20. Sziasztok! Érdekelne, hogy van-e esetleg valami fejlemény a témában? Hiszen a tavasz végénél vagyunk. Oké, hogy leghamarabb, csak hátha van valami update. Köszi a választ előre is!
  21. SamsungGalaxyTab

    Telekom TV Go

    Kedves Rita! Nagyon köszönöm a segítséget. Zoom
  22. Kedves KHB! A jelzett jelenség nem a Telekom oldalán merül fel, hanem a nemzetközi hálózati útvonalon. Javasoljuk, hogy a problémában érintett játék kapcsolattartói elérhetőségén keresztül vedd fel a kapcsolatot, akik a Cloudflare felé is jelezhetik a tapasztalt problémát. Együttműködésedet köszönjük! ^Rita
  23. Telekom szakértő

    Telekom TV Go

    Kedves Zoltán! Amennyiben az adott készüléken hivatalos alkalmazások vannak használva, akkor az nem lehet rootolt. Általában az ismeretlen helyekről és nem megbízható forrásokból telepített alkalmazások, kiegészítők okozzák ezt a jelenséget. Amennyiben nem használt eszközről van szó, akkor megfelelőnek kell lennie a szolgáltatás használatához, ha a többi feltétel is adott. A Telekom TV GO használati feltételeit ide kattintva tudod megtekinteni. ^Rita
  24. Kedves EnikőMészáros! Nagyon sajnáljuk az általad tapasztaltakat. Jelenleg nem áll fenn ilyen jellegű probléma, így egyediként tudjuk vizsgálni. Első körben kérünk, hogy töröld az előzményeket és a sütiket, majd próbáld meg másik böngészőben is, hogy ott mit tapasztalsz. Ha egyik sem hoz megoldást kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben. Add meg nekünk ott az alábbi adatokat és kivizsgáltatjuk. • Mikor (nap, óra, perc) próbáltál bejelentkeztél a Telekom fiókodba, • A böngésző típusa, verziószáma, • Milyen azonosítóval léptél be (MT ügyfélazonosító/mobilszám vagy Telekom fiókos belépés e-mail cím/Facebook fiók), • Böngésző URL-je, • Hibajelenség leírása és hozzá képernyőkép megküldése. Együttműködésedet köszönjük! ^Rita
  25. Telekom szakértő

    Telekom honlap hibája

    Kedves florianimus! Nagyon sajnáljuk az általad tapasztaltakat. Amennyiben az előzmények törlése vagy másik böngészőben is ugyanezt tapasztalod kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben. Másod be nekünk oda is a hibaüzenet. Ezen kívül add meg nekünk még az alábbi adatokat is és kivizsgáltatjuk a jelzésed. • Mikor (nap, óra, perc) próbáltál bejelentkeztél a Telekom fiókodba, • A használt böngésző típusa, verziószáma, • Milyen azonosítóval léptél be (mobilszám vagy Telekom fiókos belépés e-mail cím/Facebook fiók esetén az ahhoz tartozó e-mail cím), • Böngésző URL-je, • Hibajelenség leírása és hozzá képernyőkép megküldése. Együttműködésedet köszönjük! ^Rita
  26. Szia Én anno az alábbi leírás alapján raktam össze és működött https://logout.hu/bejegyzes/adika4444_mikrotik_ipv6_digi_pppoe-vel.html
  27. SamsungGalaxyTab

    Telekom TV Go

    Kedves Szilvi! Köszönöm a választ. Mondjuk, egy internetes boltban veszem. Hogyan tudom ellenőrizni, hogy nem rootolt? Zoltán
  28. Szia, nem nálad lesz a hiba. Hónapok óta ugyan ez jelenik meg nekem is, igaz nekem nem csak az internetnél, hanem az összes otthoni szolgáltatasnál, bármelyiket választom.
  29. Rengeteg bejelentés érkezik ugyanezzel a problémával és számomra felfoghatatlan, hogy még nem történt ezzel semmi, 20:00 körül a az említett 2 játékban és discordon is szégyenteljes 45 százalék feletti packet loss észlelhető. Minden egyes nap ez a probléma. Örülnék ha erre születne mihamarabb megoldás.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...