Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Kedves @hmbl! A privát üzenetek módosítására vonatkozó kérdéseddel kapcsolatban az alábbi tájékoztatást tudjuk adni: A Fórum műszaki rendszere automatikusan alkalmazza a fórum moderálási beállításait (pl. kulcsszavas szűrés, automatikus korlátozások) a privát üzenetekre is, de kizárólag technikai alapon – a moderátorok nem látják és nem olvassák a privát üzeneteket. Tehát emiatt nem találsz a moderálásra vonatkozó adatokat sem a privát üzeneteidben, azt minden esetben műszaki rendszer végzi – az általános fórum- és magatartási szabályok alapján beállított – kulcsszavas szűrés alapján, az üzenet elküldésekor. A Telekom Fórumon a felhasználók segítséget kérhetnek a Magyar Telekom Nyrt. fórumon regisztrált, a felhasználónevük melletti T ikonról elismerhető munkatársaitól. A segítségnyújtás azonban nem a Magyar Telekom kötelezettsége és felelőssége, a fórum nem tekinthető hivatalos ügyfélkapcsolati, panaszkezelési csatornának és a segítségnyújtás sem tekinthető hivatalos válasznak, panaszkezelésnek. Így a hozzászólásodat kiváltó műszaki problémát a 1414 ügyfélszolgálati telefonszámunkon vagy chaten keresztül (https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/chat_segitseg) tudod bejelenteni. Más távközlési szolgáltatókat érintő/tárgyaló topikok, hozzászólások, tartalmak a Telekom Fórum Felhasználási feltételeinek 14. pontja alapján moderálásra kerülnek, függetlenül attól, hogy azok reklámnak minősülnek-e. Köszönjük észrevételeidet! Szép napot kívánunk! ^Rita
  3. Telekom szakértő

    Giga net

    Szia @Robi! Hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz honlapunkon, (https://bit.ly/3SWEHzU) ahol pontos címed megadása után, bármikor tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről. Javasoljuk, időről-időre ellenőrizd le a címed, mert folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, kérjük, iratkozz fel értesítőnkre és jelezzük, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. Ha egyéb kérdésben segíthetünk, írj nekünk bátran itt vagy privát üzenetben. Köszönjük! ^Lia
  4. Szia @Ntomi! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az érintett Telekom-os mobilszámodat, hogy utánanézhessünk rendszereinkben. Köszönjük! ^Lia
  5. Utolsó hét
  6. munkas

    Spam szűrő

    A spamszűrőt, hogy lehetne rábírni a működésre? A webmail beállításoknál a SPAM érzékenysége: Legmagasabb, Tevékenység gyanús levelek esetén: Törlés, Tevékenység, ha Spam: Törlés. Ez amx amit be lehet állítani, és semmit sem csinál. Ugyanazokat a legbénább spameket ereszti át napról napra.
  7. Üdv. Nem a netvédelem (Cisco umbrella) kavar be? Érdemes lenne ennek utánanézni.
  8. Robi

    Giga net

    Szép napot. Tudja valaki mikor várható Győrben 1000 mb net? Jelenleg max 500 mb elérhető. Elég gáz egy ekkora létszámú városban. Köszönöm!
  9. Közel 1 éve vagyok üzleti ügyfél! Eddig semmi probléma nem volt sem a fix ip-vel sem a Sagemcom belső ip-jével! Azaz minden port nyitva volt mind2 ip-n! Pár hete észrevettem, hogy a router ip-je (ami szintén nem változik az iptv miatt) dns 53 portra nem válaszol! Sokadik ügyfélsz. telefon után 2 koaxos modemcsere megvolt a probéma nem oldodott meg és mostanra úgy finomanszólva ....k a fejelmre! Az összes utánanézés és probálkozásból nekem 2 dolog körvonalazódott ki! Valamelyik *********** a megfelelő osztályon rájött, hogy minek legyen ezeknek annyira jó dolguk, hogy ingyen legyen 2 db használható ip-jük és bekerült a routerbe egy olyan hiba ami az 53-as portot kivégzi... 2, ugyanez a szitu de véletlenűl van benne ez a hiba... (de inkább az elsőt tenném prio.-ba) PERSZE meg tudom oldani külső második dns-el de ez felesleges macera! Igazából azon is gondolkodom, hogy kicsengetem a kötbért és mindenestől megválok a Telekomtól de húséidő leteltével mindnkép repülni fog!
  10. Nekünk sem megy Indonéziában a telekom számra küldött sms kód, pl whatsapp aktiválás is lehetetlen. A ******** hálózatnál nincs ilyen gond. hogyan lehet technikai megoldást kérni?
  11. Telekom szakértő

    TV Box memória

    Kedves Nagypapa! A Record&GO szolgáltatás felhőalapú, mellyel 30 órányi tárhelyet biztosítunk, ha ez megtelik, akkor a már rögzített anyagok közül automatikusan törlődnek a korábbi felvételek időrendi sorrendben, kivéve azok, amelyeket megőrzésre állítottál be. A Record&GO Extra opció megvásárlásával (490 Ft/hónap) tárhelyed további 100 órával bővíthető. ^Andrea
  12. Nagypapa

    TV Box memória

    Az a gondom, hogy időnként kiirja, hogy nincs elég memória a felvétel bekapcsolásához. Nincs sok rögzített file. Nem lehet a memoria méretét növelni?
  13. Kedves @Simon Enikő! Ebben az esetben lépj be a Telekom alkalmazásba és azon belül az adott előfizetésnél a "SIM beállításai" csempét érints meg, majd az "Emeltdíjas hívás tiltás (0690)" és az "Emeltdíjas hívás tiltás (0691)" pontnál a csúszkát húzd el balra. Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  14. Kedves @ISBE! A Lenovo Ideatab Pro Wi-Fi elérhető már ajándék Moto Buds és érintőtollal szürke színben. Az ajánlatot ide kattintva találod weboldalunkon. ^Zoltán
  15. Telekom szakértő

    spam listára kerültünk?

    Szia Miklós! Kérjük, írd meg privát üzenetben az ismerősöd MT azonosítóját is a megfelelő beazonosításhoz. Vagy közvetlenül ő vegye fel velünk a kapcsolatot az m.me/TelekomHU felületen. Köszönjük az együttműködésedet! ^Kata
  16. Szia @Tibor77! Szomorúan olvastuk, hogy elégedetlen vagy szolgáltatásunkkal. Hibabejelentésedet tudjuk rögzíteni, amennyiben privát üzenetben megírod nekünk az adataid (MT azonosító, illetve mobiltelefonszámod)! Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  17. NO007

    Bizonyos oldalak nem jönnek be egy idő után

    Sziasztok! Ugyanezzel küzdök. Telekom-ra kellett váltanom, mert a lakóhelyemen nincs más szolgáltató. Először azt hittem az én rendszeremmel van a gond, de utána megtaláltam ezt a fórumot. Esetleg van megoldás erre a problémára? Ha wifi-re kapcsolok a gépemmel, akkor minden oldal betölt, ha vezetékesen, akkor nem tud csatlakozni, még pingelni sem. De csak bizonyos oldalakat. Csak hát a wifis kapcsolat nem valami gyors, jobban szeretném, ha minden működne vezetékesen. A modem vadi új wifi6-os, a beállításokat nézegettem, de semmi ötletem nincs mit lehet, vagy egyáltalán lehet-e állítani valamit ami ezt megoldja. Többek között ez a fórum sem jön be ha vezetékesen csatlakozom. Azt vettem észre, hogy ez abban az esetben áll fenn, ha a gépemen fix ipcím van beállítva a hálókártyának. Ha dinamikusra állítom, akkor nincs korlátozás. Esetleg itt lehet a kulcsa a dolgoknak.
  18. Emelt díjas telefonszámot akarok hívni
  19. Van valami információ arról, hogy mikor lesz az említett tablet újra készleten?
  20. nyugiii papi. lesz ez még párszor igy... felső gyenesbe még a dobozokat sem pakolják biztos év végére majd még szolgáltatnak is. persze. engem meg épp megkoronáztak nem? főutcán a mcdonaldsnál huzkodják a kábelt meg kötik a dobozokat. de körforgalmon túl nem igen... valoban érdekes.....
  21. Tibor77

    HIBA: 12 perces Android box rejtély

    Ezek az új androidos beltérik semmit se érnek.Nálam pl a következőkkel idegel ki: semmilyen távirányítót nem lehet vele párosítani, vissza kell térni a több távirnyítóra. Folyamatosan lefagy. Lassú. Újraindítás után 10-15 mp-ig tart a csatornaváltás, majd 3-4 csatorna után kilép a főmenübe, és persze lefagy. Felhívtam a t-home ot, hogy mivel interneten rendeltem, 14 napom van az elálláshoz, kérem vissza a régi routeremet, amit addigta már leadtam sajna. Persze erre már nemet mondtak, erre nincs lehetőség. Használhatatlan, idegesítő, és bosszantó,hogy 2025ben így kell működnie egy beltérinek. Senkinek sem ajánlom.
  22. Szia. Nincs benne sajnos ilyen opció
  23. Telekom szakértő

    spam listára kerültünk?

    Szia Miklós! Továbbítottuk a kérdésedet szakértő kollégáinknak, kis türelmedet kérjük válaszukig. ^Kata
  24. Sziasztok! Static routingra lenne szükségem, hogy két különböző LAN subnetet tudjak csatlakoztatni VPN-en keresztül. Ehhez be kéne állítanom static routingot, de nem találom, hol van ez az opció a címben említett két routerben.
  25. Tisztelt Tkom szakértő, Egyik ismerősöm email címe nem hajlandó SMTP kimenő leveleit kezelni 465 SSL port Live Mail levelezőben. Küldéskor Kiszolgálóhiba: 550 Kiszolgáló válasza: 550 5.1.18 Message rejected: Access denied due to spamming (vade) - code_501 Kiszolgáló: mail.t-online.hu 0x800CCC69 Protokoll:SMTP port:465 Biztonságos (SSL) : igen Mit tehetünk hogy az alábbi email címe feloldódjon? *********@t-online.hu Válaszát tisztelettel köszönve Szabó Miklós *********@gmail.com
  26. Telekom szakértő

    Hyper os2 frissítés

    Kedves Csaba! A legújabb verzió OS2.0.103.0.VMBEUXM, ami 2025.03.24-étől érhető el a készüléken. Kérjük, manuálisan próbáld meg a frissítést elindítani a telefonodon. ^Gabi
  27. Az a legdurvább, hogy még a privát üzenetben is kitörlik más szolgáltató nevét. Kedves Telekom, a fórum felhasználási feltételeinek melyik pontja jogosít fel benneteket a privát üzenetek módosítására? Ráadásul a privát üzenetben nem is látszik, hogy ki által, mikor és milyen okból is lett módosítva. Szerk: Illetve azon is vitatkozhatnánk, hogy olyan szolgáltató emlegetése, amely a ti hálózatotokon tökéletesen működik úgy, ahogy nektek kéne, valóban reklámnak minősül-e nem pedig olyan ténymegállapításnak, ami igazolja, hogy nálatok hiba van. Hiba, hogy a DT-vel együtt összefogtok a felhasználóitok ellen.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...