Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Kedves Csaba! A jelzetteket felülbírálni nincs lehetőségünk, panaszként tudjuk továbbítani, rögzíteni. Kérjük, keress fel minket privát üzenetben szolgáltatásodhoz tartozó MT azonosítóval. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár
  3. Telekom szakértő

    Hívószám kijelzés

    Szia @Bugovics Javasoljuk, ügyfélszolgálatunkkal vedd fel a kapcsolatot, akár weblapunkon elérhető chat-en vagy közösségi oldalunkon privát üzenetben és segítünk a szolgáltatás ellenőrzésében szükség esetén beállításában. ^Oszkár
  4. Bugovics

    Hívószám kijelzés

    Érdeklődnék, hogy egy Gigaset da310-es készüléken hogyan lehet beállítani, hogy küldje el a számomat és ne ismeretlenként hívjak fel másokat. A központban azt mondták, hogy náluk aktiválva van és az én készülékemen kellene beállítani. A leírásban viszont ilyen nincs is. Előre is köszönöm a választ.
  5. Kedves Zoltán! Azt nem tudom megemészteni, hogy az üzemszünet havi díját miért nekem kell fizetni. Nekem ez kényszerpálya. Telekomnak értékelni kellene a türelmemet kitartásomat, lojalitásomat felétek, EZT NEKTEK KÉNE BENYELNI(már mint a ha vi költséget,amig nincs áthelyezve a szolgáltatás)! De le sem szar! Én használnám a szolgáltatást eddig 2hónapja ,de Ti nem tudjátok biztosítani, és ezt nem tudjátok hogy még mennyi hónapon keresztül nincs szolgáltatás. Hányok az egész történettől. EZ NEM FER! Várom válaszod Hampel Csaba
  6. Kedves @Pipa! A használatbavételi engedély a Telekom esetében azt jelenti, hogy az adott hálózati elem, szolgáltatás vagy rendszer – miután minden szükséges teszten és ellenőrzésen átesett – hivatalosan is üzembe helyezhető és használható. Ez egy fontos lépés, amely biztosítja, hogy a Telekom szolgáltatásai a vonatkozó szabályoknak és előírásoknak megfelelően működjenek, és a lehető legjobb minőséget nyújtsák az ügyfelek számára. Amint ezt az engedélyt megkapjuk a hatóságoktól, akkor a szolgáltatást is tudjuk biztosítani majd. Addig is türelmedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  7. Telekom szakértő

    Tv Box bekapcsolás hiba

    Sziasztok! Javasoljuk, hogy első körben frissítsétek a beltéri egységet a következők szerint: a "Beállítások" / "Android TV beállítások" / "Eszköz beállítások" / "Névjegy"-nél a rendszerfrissítést indítsátok el, ha nem naprakész (a "Rendszerfrissítés" gombra kattintva). Ezzel kapcsolatban videós segítséget ide kattintva találhattok. Abban az esetben, ha ezt követően is rendellenességet tapasztaltok, akkor kérjük, hogy keressetek fel minket privát üzenetben, ahol adjátok meg a szolgáltatáshoz tartozó MT azonosítót, elérhetőségeteket (kapcsolattartói nevet és mobiltelefonszámot), valamint részletesen írjátok meg mit érzékeltek, hogy kivizsgálhassuk és a lehető leghamarabb javíthassuk! Az okozott kellemetlenségért elnézéseteket kérjük! Megértéseteket és együttműködéseteket köszönjük! ^Zoltán
  8. Tegnap
  9. florianimus

    Telekom honlap hibája

    T.Szakértő! A múlt héten kedden nem működött az internet. A 1414 útmutatása (áramtalanítás, újraindítás) után az internetkapcsolat helyreállt, azonban a Telekom oldal akkor sem és azóta sem működik. A Telekom honlap kezdőoldala bejön és azután árnyékos lesz és nem lehet semmit indítani így fiókba sem lehet belépni. -Google Chrome böngészővel indul a honlap -Használt -alapértelmezett- böngésző: Firefox Browser 138.01 (64 bites) -
  10. Kedves Andrea! Pontosan milyen használatbavételi engedély ez. Mikor lesz szolgáltatás kb.? Köszönöm Hampel Csaba
  11. Gregor Man

    Tv Box bekapcsolás hiba

    Pontosan ugyanez a problémám. Rendszeres, hogy a távitányítóval nem tudom bekapcsolni a boxot, és a készüléken lévő kis gombbal sem. Olyankor hátul kihúzom az áramellátó csatlakozóját, várok kb. 5 mp-et visszadugom, és lassan magához tér. De ugye nem ez a készülék rendszerszerű müködési módja? A tudósok találtak már rá valamilyen valódi megoldást, vagy ezután ezzel így kell együtt élni?
  12. Szia NORKER! Egyelőre nincs újabb információ róla. ^Andrea
  13. Szia Csaba! A használatba vételi engedélyekre várunk. Köszönjük a türelmedet és a megértésedet. ^Andrea
  14. Sziasztok T! Mikor lesz elérhető az optika a 1135 Bp Csata u 3-7 5/11 ben ? 2 hónapja várok az áthelyezés áthelezhetőségére. Ígéretekkel már tele a padlás is. Határidős válaszra várva. Köszönöm Hampel Csaba
  15. Sziasztok! Érdekelne, hogy van-e esetleg valami fejlemény a témában? Hiszen a tavasz végénél vagyunk. Oké, hogy leghamarabb, csak hátha van valami update. Köszi a választ előre is!
  16. SamsungGalaxyTab

    Telekom TV Go

    Kedves Rita! Nagyon köszönöm a segítséget. Zoom
  17. Kedves KHB! A jelzett jelenség nem a Telekom oldalán merül fel, hanem a nemzetközi hálózati útvonalon. Javasoljuk, hogy a problémában érintett játék kapcsolattartói elérhetőségén keresztül vedd fel a kapcsolatot, akik a Cloudflare felé is jelezhetik a tapasztalt problémát. Együttműködésedet köszönjük! ^Rita
  18. Telekom szakértő

    Telekom TV Go

    Kedves Zoltán! Amennyiben az adott készüléken hivatalos alkalmazások vannak használva, akkor az nem lehet rootolt. Általában az ismeretlen helyekről és nem megbízható forrásokból telepített alkalmazások, kiegészítők okozzák ezt a jelenséget. Amennyiben nem használt eszközről van szó, akkor megfelelőnek kell lennie a szolgáltatás használatához, ha a többi feltétel is adott. A Telekom TV GO használati feltételeit ide kattintva tudod megtekinteni. ^Rita
  19. Kedves EnikőMészáros! Nagyon sajnáljuk az általad tapasztaltakat. Jelenleg nem áll fenn ilyen jellegű probléma, így egyediként tudjuk vizsgálni. Első körben kérünk, hogy töröld az előzményeket és a sütiket, majd próbáld meg másik böngészőben is, hogy ott mit tapasztalsz. Ha egyik sem hoz megoldást kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben. Add meg nekünk ott az alábbi adatokat és kivizsgáltatjuk. • Mikor (nap, óra, perc) próbáltál bejelentkeztél a Telekom fiókodba, • A böngésző típusa, verziószáma, • Milyen azonosítóval léptél be (MT ügyfélazonosító/mobilszám vagy Telekom fiókos belépés e-mail cím/Facebook fiók), • Böngésző URL-je, • Hibajelenség leírása és hozzá képernyőkép megküldése. Együttműködésedet köszönjük! ^Rita
  20. Telekom szakértő

    Telekom honlap hibája

    Kedves florianimus! Nagyon sajnáljuk az általad tapasztaltakat. Amennyiben az előzmények törlése vagy másik böngészőben is ugyanezt tapasztalod kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben. Másod be nekünk oda is a hibaüzenet. Ezen kívül add meg nekünk még az alábbi adatokat is és kivizsgáltatjuk a jelzésed. • Mikor (nap, óra, perc) próbáltál bejelentkeztél a Telekom fiókodba, • A használt böngésző típusa, verziószáma, • Milyen azonosítóval léptél be (mobilszám vagy Telekom fiókos belépés e-mail cím/Facebook fiók esetén az ahhoz tartozó e-mail cím), • Böngésző URL-je, • Hibajelenség leírása és hozzá képernyőkép megküldése. Együttműködésedet köszönjük! ^Rita
  21. Utolsó hét
  22. Szia Én anno az alábbi leírás alapján raktam össze és működött https://logout.hu/bejegyzes/adika4444_mikrotik_ipv6_digi_pppoe-vel.html
  23. SamsungGalaxyTab

    Telekom TV Go

    Kedves Szilvi! Köszönöm a választ. Mondjuk, egy internetes boltban veszem. Hogyan tudom ellenőrizni, hogy nem rootolt? Zoltán
  24. Szia, nem nálad lesz a hiba. Hónapok óta ugyan ez jelenik meg nekem is, igaz nekem nem csak az internetnél, hanem az összes otthoni szolgáltatasnál, bármelyiket választom.
  25. Rengeteg bejelentés érkezik ugyanezzel a problémával és számomra felfoghatatlan, hogy még nem történt ezzel semmi, 20:00 körül a az említett 2 játékban és discordon is szégyenteljes 45 százalék feletti packet loss észlelhető. Minden egyes nap ez a probléma. Örülnék ha erre születne mihamarabb megoldás.
  26. Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy Mikrotik RB962UiGS-5HacT2HnT routeren hogy lehetne beállítani fusson az IPV6 automatikusan? Internet szolgáltató Magyar Telekom Gpon Optikai hálózaton Sagemcom F@st 5670 Hwg elosztóval, ezen fut az ipv6, a Mikrotikbe engedélyezve van az ipv6 menübe de nem működik. Köszönöm előre is!
  27. Üdv “Megpróbálom átállítani az eszközt hogy csak modemként működjön és kötök mellé egy saját routert. Hátha így jó lesz.” Ez lenne a megfelelő megoldás amennyiben saját routert szeretnétek használni. A Sagem eszközön ha aktiváljátok a PPPoE Passthrough opciót, majd a saját routeren beállítjátok az internetkapcsolatot a szerződésben található belépési adatokkal a saját routeretek valóban routerként fog működni.
  28. Meg kellene nézni a Mikrotik eszközön, hogy az IP>Cloud menüpontban látható IP cím megegyezik-e a WAN porton kapott IP címmel.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...