Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Tegnap
  2. Nincs valamilyen qos vagy parental control beállítás az Asusban? Esetleg érdemes lehet egy hard resetet csinálni rajta ha ezek nem oldják meg.
  3. CaldEcho

    rulettkerék

    Az online kaszinók világa rendkívül népszerűvé vált az utóbbi években, és egyre több játékos keresi azokat a platformokat, amelyek kiváló bónuszokat és promóciókat kínálnak. Az egyik legkeresettebb ajánlat az ingyen pörgetés regisztráció után, amely lehetőséget ad a játékosoknak arra, hogy kockázat nélkül próbáljanak szerencsét. Ezek az ingyenes pörgetések gyakran használhatók a legnépszerűbb nyerőgépeken, így könnyedén megtapasztalhatod a játék izgalmát, miközben esélyed van nagy nyereményekre is. Ha szeretnél részesülni ebben a fantasztikus ajánlatban, érdemes olyan online kaszinót választani, amely ilyen bónuszt kínál a regisztráció után.
  4. Köszönjük a válaszodat! Ebben az esetben az eddigieket tudjuk megerősíteni, azaz nincs más teendőd, mint várni egy kicsit még. Biztosítunk róla, hogy szakértő kollégáink mindent elkövetnek, hogy mgoldják a problémát. ^Kata
  5. Igen, pontosan ezt írtam az előbb, hogy azt írták a hiba lezárásakor, hogy keressem a 1414et. Mint írtam az után, amikor kerestem az ügyfélszolgálatukat tegnap, akkor azt ígérte a Márk 1414 , hogy 3 napon belül rendben lesz, lehet hamarabb is, ha mégsem sikerülne nekik olyan egyszerűen, akkor az ITs kollégáikat kérik meg, hogy javítsák ki a hibát, küszöböljék ki a Telekom rendszerében, mivel az én oldalamról minden adott, rendben van a megrendelésem teljesítéséhez. Itt a válasz, amibe eddig falként ütköztem a TVGO oldalán a megrendelésem végén, amikor már majdnem sikerült. Csatoltam.
  6. Szia Petike1313! Kérjük, írj ide kattintva és bejelentésedet továbbítjuk kollégáink felé. ^Andrea
  7. Szia! Írtad, hogy a hibajegy le lett zárva, valamint ha továbbra is hibát tapasztalsz, keresd ügyfélszolgálatunkat. Sikerült egyeztetned kollégáinkkal? ^Andrea
  8. Szép napot, A TV GO Családi csomagját havi 3600 forintért szeretném sürgősen előfizetni, havonta csatolva a meglévő Telekom internet és vezetékes telefon előfizetéseimhez . Ennek első számu okai, hogy kevés időm van TVt, pontosan a számítógépes asztali monitoromon online Tvcsatornákat nézni, az Izaura Tv már hosszabb ideje, a Max 4 Tv pedig tegnap tünt el az ingyen nézhető TV csatornák listájáról. Fontos, hogy a kis szabadidőmben olyan TV csatornákat tudjak nézni, amelyek valóban segítenek nekem teljesen kikapcsolódni a napi 12 óra munkarendem mellett. Természetesen vannak pihenőnapjaim is. Már kb 2 hete próbálkozom online és a telekom szaküzletből és a 1414 segítségével is ( kb40*megrendelni ). Kb 5* bejelentettem már a hibát, hogy a folyamat befelyezése előtt közvetlenül a TVGO kiírja a számomra, hogy "Váratlan hiba történt. Kérlek próbáld újra később". Rengeteg szempontot figyelembe vettünk már, egyeztettem, a személyi igazolvány és a számla adataimat, azok pontosan stimmelnek. A Chrom böngészőn keresztül próbáltam, azt szereti a TVGO. Gmailes és t-online e-mail címeimről is próbáltam, összesen kettőről. Hitelesítettük a telekom fiókomat a szaküzletben. Új mobiltelefont vettem a telecomnál, mert a régi mobilom nem tudott jól e-mailt olvasni a Samsung internettel, a Samsung internet több hete elromlott, annyi biztonsági funkciót akart csinálni, hogy már nem lehetett vele böngészni azoknak a sokaságától. A mostani Redmi 13 készülékem jól működik, csak egy ébresztő óra appot és egy hangrögzítő appot kellett hozzá gyakorlatilag letöltenem, olyat illetve hasonlót mint a korábbi telefon készülékemnél. Így most gyorsabban és elvégez mindent az új telefonom amit a korábbi tudott, jobban is, de a Mi Browser, Jupiter formájú ikonos, eredetileg rajta lévő böngészővel. A telefonszámom Yetteles, hordozható 10 évek óta. Ugyan már megrendeltem ügyfélszolgálatukon keresztül a hibaüzeneten belül írva azt a TVGO csomagot, flimklubbot nem kértem hozzá. Azt mondta tegnap az ügyintéző, hogy az nem a legjobb formátum. Így tegnap Kérelem formájában is benyújtottam az igényemet, amit Márk a 1414 telefonszámukon keresztül rögzített írásban. Csak most derült ki, hogy ezzel kellett volna kezdeni az egész folyamatot. Azt mondja 3 napon belül várható eredmény, ha nem olyan egyszerü volna, akkor az ITs szakembereik fogják kijavítani a hibát a hálózatukban, hogy én is tudjam végre nézni a TVGO Családi csomagjának a fizetős csatornáit. Az ingyenes csatornáit már most is tudom nézni. Tegnap előtt még jött tőlük egy üzenetem, hogy a bejelentésemet lezárták, ha továbbra is problémám volna a TVGO csomag megrendelésével, akkor forduljak a 1414 hez. TV boxot, egyéb Tv előfizetést ami nem a TVGO és plusz internet beszerelést sem szeretnék, mivel azok mind hibaforrások tudnának lenni és kényelmetlen is lenne a szerelőkkel és a boxal foglalkoznom otthonomban. Megpróbáltam ide beilleszteni a TVGO által kiírt üzenez képernyőképét, amit fentebb már írtam, de azt nem tudom, csak URL linken keresztöl engedné ez a szisztéma. Ürülni fogok ha tényleg sikerül majd végre megrendelnem a TVGO Családi csomagját filmklubb nélkül 3 napon belül. Üdv., Szép napot.
  9. Petike1313

    HIBA: 12 perces Android box rejtély

    UPDATE 2: Ismét voltak kint a kollégák. Megint le húztunk mindent az elosztóról, csak az Androidos Tv box maradt, meg a hiba. Kicserélték a TV boxot egy másik típúsra, hiba ugyan úgy megmardt. Kipróbáltuk egy új kábellel az elosztó és a Tv box között is, az sem segített. Sajnos egyelőre ötletük sinics mi a gond...
  10. Szia @albit87 Ha a Technicolor eszközön más LAN portba csatlakozol is megjelenik ez a jelenség? ^Oszkár
  11. Szia @Aelburn Kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk szolgáltatásodhoz tartozó MT azonosítót és kapcsolattartói mobilszámodat. ^Oszkár
  12. Szia @Gábor72 A Telekom TV egy központi "adatbázison" osztozik egy szolgáltatáson belül. Így a Smartbox-okon beállított kedvencek lista az összes többin megjelenik. Ennek egyedi beállítására egyelőre nincs lehetőség. Megértésed köszönjük! ^Oszkár
  13. Utolsó hét
  14. Sziasztok! Adott egy Technicolor FGA 2235-ös Telekomos eszköz, ami mögé be szeretném tenni saját routerem (Asus TUF-AX3000V2). Amikor speed tesztelem a Technicolort, akkor jön 1000/950-el. Ezek után rádugtam LAN-ra a saját eszközömet, akkor is tudta ezt a sebességet. Viszont amikor a Technicolort átteszem PPPoE passthrough-ra és a saját routeremről jeletkezek be (immáron WAN portra kötve), a letöltés eléri az 1000-et, viszont a feltöltés nem megy feljebb 500-nál. Sehogy sem sikerült ezt megoldani, tudna valaki segíteni benne?
  15. Két tévénk van, két set top boxxal, ma cserélték őket újra, mert régiek voltak. Meglepetésemre az egyik tévén beállított kedvencek a másik tévén is megjelennek a kedvenclistában (és viszont), azaz valamiért nem független egymástól a két tévé beállítása ezen a téren. Lehet rajta változtatni s ha igen, mi a módja? Nagyon kényelmetlen lenne a használata, ha így maradna, mivel a másik tévén egy idős nyugdíjasnak van beállítva az a pár csatorna, amit nézni szokott.
  16. Sziasztok, a következő probléma kínoz minket egy ideje. Sagemcom F@st 3896 modem. A kábellel csatlakozó eszközökön az internet működik, bár a sebesség néha lecsökken gigabitről a megabit töredékére de sebaj. Viszont a wifi eszközök (jelen esetben 2 mobil) bár látják a wifi hálózatokat, csatalakozni is tudnak. Mégis "nincs internet" üzenetet dobnak vissza és inkább eszik a mobilnetet. Wifin csatlakozó PS5 konzol szintén, csatlakozni tud, de internet nincs. Szoftveres modem újraindítás nem oldja meg a problémát. Fizikai (értsd, kihúzom a modem tápkábelét, majd pár másodperc után visszadugom) egy ideig-óriág megjavítja. De pár óra után ismét elbúcsúzik a vezeték nélküli internet. Erre szeretnék megoldást kérni. Sorozatszám DM2228621001799 Hardver verzió 4.0 Szoftver verzió FAST3896_MAGYAR_sw18.83.17.20i-2 GUI verzió 5.137.2
  17. Hanna6084

    Regisztracio

    Aki probalt regisztralni telekom tv go ra, es laptopon, alkalmazason belul is varatlan hibat irt ki, megtudta oldani barhogy? napok ota probalkozok, de semmi, ugyintezok nem nagy segitsegek…
  18. Üdvözlet! Egy Motorola G54-es telefont szertnék vásárolni teljes áron, kötelezettség nélkül. Bár van Telekomos telefon, internet és Dominó előfizetésem is, nem akarook változtatni. Megrendelésem lezárása előtt szomorúan láttam, hogy webáruházukban kizárólag online kátyás fizetésre van mód. Ezt én nem szeretném. Szerencsére az alábbiak szerint személyes és telefonos megrendelésre nem ez vonatkozik. https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk/vasarlas-rendeles/uzleteinkben-telefonon https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk/vasarlas-rendeles/online/szallitasi-fizetesi-feltetelek#fizetes Ezt egyik kollégájuk chaten is megerősítette. Megdöbbenésemre sem az üzletben, sem telefonon nem fogadták el a megrendelésemet. Mindketten elsőre csomagváltáshoz kötötték volna a vásárlást, és hiába érveltem a fentiekkel, visszautasítottak. Az üzletben csak azt tudták javasolni, hogy berendelik készletre, és ha értesítenek, beballaghatok az üzletbe, éés megvásárolhatom. (Ez 24-én történt, de nem értesítettek.) Nem értem. (Mondjuk azt sem, hogy miért csak online fizetés lehetséges a webáruházban, de elfogadom, ha így szabályozzák.) De az, hogy az egyértelmű szabályozásuk ellenére mi ez a "vevőelhárítás", erre nincs magyarázatom. Tudna valaki segíteni?
  19. A Telekom koax hálózatán - bizonyos helyszíneken (pl. Bp. 18. ker.) - még van digitális kábeltévé (ingyenes) szolgáltatás, ami nem azonos a set top boxos IPTV vagy Android tévé szolgáltatással. Kb. 30 csatorna lehet, csak SD minőségben, nagyjából azok, amik az IPTV-n az első 50 programhelyen vannak. Amennyiben a Te helyszíneden van , akkor azt úgy lehetne elérni, ha a bejövő koax kábelen van egy (MMWO jelzésű) osztó, aminek a TV kimenetéről kell egy külön koax kábelt vezetni a tévén lévő antenna bemenethez.
  20. Kedves T.Éva! A díjmentes digitális földfelszíni sugárzást nem Társaságunk biztosítja. Javasoljuk, hogy a szolgáltatód keresd fel ezzel kapcsolatban. Bízunk benne, hogy válaszunkkal a segítségedre lehettünk. ^Zsani
  21. Szia VikMik88! Kérdésedet továbbítottuk illetékes munkatársainknak felé. Amint kapunk tőlük választ, úgy ezen a felületen azonnal tájékoztatunk. Kis türelmedet kérnénk addig. ^Barna
  22. Sziasztok! xiaomi Redmi Note 12 Pro szintén egy ideje az 1.0.3.0 szintén megragadt miközben már elvileg hivatalos oldalon már 1.0.9.0 is van rá.Lehet tudni hogy miért nem jön rá mindig a legújabb? Köszönöm a választ előre is. https://miuirom.org/phones/redmi-note-12-pro#EEA
  23. Joci76

    DDNS

    Szia! Nálam is ugyanez a probléma. No-ip-t használnék de folyamatosan csak "updating" a státusz. Beregisztráltam egy másik DDNS szolgáltatóra de azzal se lett jobb. Volt a DDNS-el problémád azóta? Nem tűnik túl megbizhatónak... Üdv:Jocó
  24. Tegnapi napon (okt. 28) eltüntek a díjmentes csatornák! Mi az oka?
  25. talharizwaan

    Összeesküdtek ellenem

    I'm sorry to hear about your frustrating experience! It sounds incredibly challenging with the internet and TV issues. I hope the new box resolves everything quickly. Hang in there
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...