Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Telekom TV GO Edge böngészőn hangot ad, de a képernyő fekete. Láttam már más is feltette a kérdést, viszont megoldást nem láttam sehol. Edge verzió: Verzió: 124.0.2478.105 (Hivatalos build) (64 bites)
  3. Tegnap
  4. Üdv, már egyszer elküldtem, de nem változik semmi hónapok óta. Példa IP: 1.1.1.1, cloudflare.com, discord.com Rendszerint este jelentkezik a probléma. Más szolgáltató helyesen a budapesti Cloudflare központot használja (cloudflare.bix.hu, 193.188.137.27), viszont a Telekom a Deutsche Telekomon keresztül a bécsi központot használja, ami este nagyon problémás, mert jelenleg is használhatatlan, a 4 betűs szolgáltató VPN-jét kell használnom... Jó lenne, ha a Telekom is a budapesti Cloudflare központot használná. Másik probléma, hogy a free CF csomagos oldalakat New York-ba routolják ki már február óta, ami szintén csak a Telekomnál van, ismét a Deutsche Telekom miatt. Erre példa IP: 104.21.12.172 VPN-el 8ms a ping, 0% packet loss... Ebben az esetben nem csak este jelentkezik a routing probléma, hanem 0-24.
  5. Telekom szakértő

    Önálló Telekom TV GO TV2 és RTL

    Szia, szép napot kívánunk! Az RTL csatornákat és a TV2 adót a Telekom TV GO Alap (bruttó 2000 Ft/hó) és a Szuper Családi (bruttó 3600 Ft/hó) csomag tartalmazza (https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/televizio/telekom-tv/csatorna-kinalat-telekom-tvgo ). A díjakat a Telekom TV GO weboldalán, itt https://portal.telekomtvgo.hu/felhasznalasi-feltetelek tekinteheted meg. Azt érdemes tudnod, hogy ez egy online tartalomszolgáltatás, így csak azok a műsorok érhetőek el, amelyeknek van online közvetítési joguk. ^Petra
  6. Kedves Andrea! Nagyon sajnáljuk a történteket! A havidíjas előfizetéses SIM kártya letiltást a chatben kérheted (Chrome böngésző használata javasolt,https://bit.ly/2JzXRGt), kollégák akár most is elérhetőek. Telekom üzletben is jelezheted igényedet, ahol adnak Neked egy új SIM-et is, a telefonszám megtartásával. Domino kártya esetén csak egy új SIM-et kell kérni, szintén személyes ügyfélszolgálaton. ^Gabi
  7. Szia patrik.2199! Kérjük, az alábbi adatokat írd meg nekünk a kivizsgáláshoz privát üzenetben: érintett szolgáltatás megnevezése milyen IP címmel érhető el logok (ping, tracert, delay, packet loss) a hibával kapcsolatban Köszönjük előre is! ^Gabi
  8. Ellopták a sim kártyamat és szeretném le tiltani
  9. Üdv! Ha az önálló Telekom TV GO-ra fizetnék elő, jól látom, hogy egyik csomagnak sem része már az RTL és a TV2? Vagy csak rosszul látom? Köszönöm szépen a választ!
  10. Kedves István! Köszönjük türelmedet! Kérjük, keress minket chat felületünkön és segítünk Neked az új jelszó megadásában. ^Szilvi
  11. Telekom szakértő

    Optikai kábel

    Kedves Németh Istvánné! Hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz honlapunkon https://bit.ly/3fJsyfm , ahol pontos címed megadása után tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, iratkozz fel e-mail címeddel a hálózatfejlesztés értesítőnkre, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. További türelmedet nagyon köszönjük! ^Szilvi
  12. Kedves Hegyirabló! Nagyon örülünk! Köszönjük hogy visszajeleztél nekünk! ^Szilvi
  13. Utolsó hét
  14. A Cloudflare problémát megnéztétek? Jelenleg is VPN-t kell használni ahhoz, hogy a Discordot használni lehessen... A free plan-es weboldalak pedig február eleje óta 0-24 200ms + packet lossosak.
  15. uzman

    Internet

    Szia Van más szolgáltatásod is, pl iptv? Ez működik rendesen?
  16. Már kezdtem elcsüggedni, mikor jött az SMS és az e-mail az új jelszavakkal, sikerült visszaaktiválniuk a kollégáknak. Nem csalódtam a Telekomban! Köszönöm szépen! 🙂
  17. Telekom szakértő

    Internet

    Szia Bence! Kérjük, hogy privát üzeneten keresztül írd meg részünkre a 9 számjegyből álló otthoni MT azonosítódat, hogy utánanézhessünk a szolgáltatásodnak, valamint a mobilelérhetőségedet is, ha esetleg egy bejelentést kellene rögzítenünk műszaki területünk felé a hibával kapcsolatban. Válaszodat előre is köszönjük! ^Barna
  18. Kedves Georgina! Amennyiben megvan a SIM kártyához tartozó plasztikkártya, akkor annak a hátulján feltüntetjük a PIN és a PUK kódot is. Ennek hiányában a PUK kódodat lekérdezheted honlapunkon, a Telekom fiókodba belépve. Az áttekintés oldalon a mobil szerződés részleteinél lejjebb görgetve az "Előfizetéshez tartozó SIM-kártyák" résznél tudod megtekinteni a kódot. Erről ezen az (https://bit.ly/3DGyL6V) oldalon olvashatsz bővebben. Abban az esetben, ha számodra kényelmesebb, úgy kollégáink is segítségedre lesznek chat-en, honlapunkon (https://bit.ly/46VpRPe). A PUK kód kiadásához a telefonszámhoz tartozó 5 számjegyű szerződés szintű jelszó ismerete szükséges. Amennyiben nem emlékszel a jelszavadra, akkor személyesen, üzleteinkben készíthetsz újat. ^Barna
  19. BBence3

    Internet

    Heló. Gépem érzékeli hogy rá van kötve a modemre viszont a modemről nem kap IP címet. És így router se működik
  20. Szia 3x elrontottam a PIN kódot, le van tiltva a sim kártya. Kéri a PUK kódot amit nem találok. Tudnál nekem ebbe segíteni? Köszönöm Balugyánszki Georgina
  21. vonalas telefonon nemzetközi hiváskorlátozó jelszót elfelejtettem mi a teendő?
  22. Szia RobiD! Megérkezett kollégáink válasza, mely szerint már a munkálatok utolsó szakasza zajlik, így a tervek szerint a nyár folyamán, június vége / július első felében várható a hálózat átadása. Addig is köszönjük szépen a türelmedet. Az IDE kattintva elérhető oldalunkon a címed megadásával feliratkozhatsz értesítőre, így rendszerünk e-mailt tud küldeni amint rendelhetővé válik a szolgáltatás. ^Dániel
  23. Szia Hegyirabló! Sajnáljuk a kellemetlenséget! A megoldásban illetékes kollégáink a 1414-es telefonszámon tudnak segítségedre lenni. Kérjük, egyeztess munkatársainkkal. Köszönjük az együttműködésedet. ^Andrea
  24. Megint nem megy a levelező kiszolgáló rendszer, sem Thunderbird kliensből, sem webmailről. Elképzelhető, hogy valamikor méltóztatik ezt javítani a Telekom, illetve az, hogy kapok választ erre a kérdésemre?
  25. Marika55

    Optikai kábel

    Üdvözletem érdeklődöm, hogy Siófok viszonylatában (Irinyi János u. 32) mikor várható az optikai kábel kiépítése.. Sat TV használok a Telekomnál. Vagyis használtam, mert lekapcsoltak, mondván megszünik. IPTV nem lehet, műszakilag nem megoldható. Ezért kérdem mikor számíthatok az optikara. köszönöm előre is Németh Istvánné
  26. Kedves Informacioaznincs! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk annak az előfizetésnek a számát, amin ezt látod és azt is, hogy pontosan hol látod ezt a megnevezést. Várjuk megkeresésed. ^Zsani
  27. Kedves Balambeer! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el a SIM kártyához tartozó mobilszámot, hogy meg tudjuk nézni az előfizetés állapotát. Várjuk megkeresésed. Köszönjük. ^Zsani
  28. Kedves RobiD! A kérdésed továbbítottuk illetékes kollégánknak. Amint megkapjuk válaszát, továbbítani fogjuk Neked. Ennek megtörténtéig a türelmed kérjük! Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...