Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Xixmuu

    Internet letőltés

    Hello ! Steam en próbálnék egy játékot letölteni azonban 4 és 7 MB-al szedi le a játékot és megnéztem a speedtes.com on hogy hány GB-s az internetem és 908.97 MB Valaki tudna rá választ adni hogy megoldódjon vagy valamit ezzel lehet-e kezdeni? Válaszokat elöre is köszönöm.
  3. Zsanett

    Hibák, hibák és hibák

    Milyen kis trükkös! Ahogy elment a szerelő, azonnal jelentkezett megint a hiba. Századszor. Hívnám vissza a számon, amin jelezte, hogy jön. "Ezen a hívószámon előfizető nem kapcsolható." Imádom, mikor totál hülyének néznek.
  4. Telekom szakértő

    hálózatfejlesztés

    Kedves Pzoltan06! Egy-egy településen csak úgy indulhat fejlesztés, ha az, az egész terültet érinti. Hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz honlapunkon (https://www.telekom.hu/webshop/szolgaltatasok/internet/otthoni/halozatfejlesztes), ahol pontos címed megadása után tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről, illetve választhatsz az aktuálisan elérhető szolgáltatások közül. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, feliratkozhatsz hírlevelünkre, melyben értesítünk, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk. ^Zsani
  5. Dear Sergpoo! Please specify what you would like to comment on? What can we help you with? We are waiting for your answer! ^Zsani
  6. Telekom szakértő

    Tv

    Kedves Zsanett! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy áramtalanítsda boxot (húzd ki az áramból, majd 5-10 perc múlva dugd vissza), majd ezt követően kérjük, hogy végezz el egy gyorsítótár törlést. Ennek lépéseit bemutató videót itt tudod megtekinteni: https://www.youtube.com/watch?v=E3J4a5Deyjk. Várjuk visszajelzésed! Köszönjük. ^Zsani
  7. Tegnap
  8. Szia Igrn, ajánlott ugyanazokat a wifi beállításpkat megadni a Tplink eszközön is, mint a Telekom eszközön. Bár ha a Tplink saját wifichálózatára csatlakozol fel, akkor is lennie kellene internet elérésnek. Érdemes ellenőrizni, hogy kapott-e a Tplink eszköt IP címet, átjárónak a Telekom eszköz címe van-e beállítva. A Tplink oldalon így javasolják beállítani az access point módot: https://www.tp-link.com/hu/support/faq/1401/ Érdemes ellenőrizni, hogy minden így történt-e
  9. Please tell me how to answer an existing topic? Maybe I'm doing something wrong? Need your help. Thank you. Кто то может помочь, как ответить в новую тему ?? Может я не правильно пишу? Прошу помочь. С уважением.
  10. Zsanett

    Tv

    Ez a hulladék miért nem tölt be órák óta?
  11. Üdv mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni! Telekom gyári routert összekötöttem WAN porton, LAN kábellel egy Tplink Wa850re típusu jelerősítővel. A jelerősítőt át állítottam acces point módra. A kábelek mind két vége egyenes kapcsolásba van rje45el kötve (narancs-fehér, narancs zöld-fehér, kék, kék-fehér, zöld, barna-fehér, barna ) A Tether mobilos alkalmazásban viszont nincs jel, és lecsatlakoztatva-t ir a bejövő netre. Kell e esetleg a telekom router beállításokat másolni a jelerősítőre is ? Előre is köszi !
  12. Utolsó hét
  13. Pzoltan06

    hálózatfejlesztés

    Tisztelt Telekom! Nemrég költöztünk be új otthonunkba, ahol csalódottan tapasztaltuk, hogy a leggyorsabb elérhető internet egy 30 MB/s, rézkábeles csomag. A szolgáltatást kénytelenek voltunk igénybe venni, mivel az utcában egyedül Önök elérhetőek. Ebből kifolyólag úgy gondoljuk, hogy az utcában mindenki Telekomot használ, így sok lakó érdeke lenne az erősebb internet. (és ehhez nem is társulhat Televíziós szolgáltatás) Érdeklődnék, hogyan és hol adható be erre vonatkozóan igény és milyen menete lehet ennek? A helyszín Etyek, Vadvirág utca. Köszönettel: PZ
  14. Kedves Beradan! Javasoljuk, hogy inkognitó módban próbáld meg, miután törölted a sütiket. ^Andrea
  15. Telekom szakértő

    Üres telefonfülke

    Kedves Tünde! Kérjük, hogy elérhetőségedet írd meg privát üzenetben. Köszönjük! ^Andrea
  16. KmTunde

    Üres telefonfülke

    Üdvözletem! Magánszemélyként szeretnék fém telefon fülkét venni amennyiben lehetséges. Köszönettel: Kottnerné Tünde
  17. Telekom TV GO Edge böngészőn hangot ad, de a képernyő fekete. Láttam már más is feltette a kérdést, viszont megoldást nem láttam sehol. Edge verzió: Verzió: 124.0.2478.105 (Hivatalos build) (64 bites)
  18. Üdv, már egyszer elküldtem, de nem változik semmi hónapok óta. Példa IP: 1.1.1.1, cloudflare.com, discord.com Rendszerint este jelentkezik a probléma. Más szolgáltató helyesen a budapesti Cloudflare központot használja (cloudflare.bix.hu, 193.188.137.27), viszont a Telekom a Deutsche Telekomon keresztül a bécsi központot használja, ami este nagyon problémás, mert jelenleg is használhatatlan, a 4 betűs szolgáltató VPN-jét kell használnom... Jó lenne, ha a Telekom is a budapesti Cloudflare központot használná. Másik probléma, hogy a free CF csomagos oldalakat New York-ba routolják ki már február óta, ami szintén csak a Telekomnál van, ismét a Deutsche Telekom miatt. Erre példa IP: 104.21.12.172 VPN-el 8ms a ping, 0% packet loss... Ebben az esetben nem csak este jelentkezik a routing probléma, hanem 0-24.
  19. Telekom szakértő

    Önálló Telekom TV GO TV2 és RTL

    Szia, szép napot kívánunk! Az RTL csatornákat és a TV2 adót a Telekom TV GO Alap (bruttó 2000 Ft/hó) és a Szuper Családi (bruttó 3600 Ft/hó) csomag tartalmazza (https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/televizio/telekom-tv/csatorna-kinalat-telekom-tvgo ). A díjakat a Telekom TV GO weboldalán, itt https://portal.telekomtvgo.hu/felhasznalasi-feltetelek tekinteheted meg. Azt érdemes tudnod, hogy ez egy online tartalomszolgáltatás, így csak azok a műsorok érhetőek el, amelyeknek van online közvetítési joguk. ^Petra
  20. Kedves Andrea! Nagyon sajnáljuk a történteket! A havidíjas előfizetéses SIM kártya letiltást a chatben kérheted (Chrome böngésző használata javasolt,https://bit.ly/2JzXRGt), kollégák akár most is elérhetőek. Telekom üzletben is jelezheted igényedet, ahol adnak Neked egy új SIM-et is, a telefonszám megtartásával. Domino kártya esetén csak egy új SIM-et kell kérni, szintén személyes ügyfélszolgálaton. ^Gabi
  21. Szia patrik.2199! Kérjük, az alábbi adatokat írd meg nekünk a kivizsgáláshoz privát üzenetben: érintett szolgáltatás megnevezése milyen IP címmel érhető el logok (ping, tracert, delay, packet loss) a hibával kapcsolatban Köszönjük előre is! ^Gabi
  22. Ellopták a sim kártyamat és szeretném le tiltani
  23. Üdv! Ha az önálló Telekom TV GO-ra fizetnék elő, jól látom, hogy egyik csomagnak sem része már az RTL és a TV2? Vagy csak rosszul látom? Köszönöm szépen a választ!
  24. Kedves István! Köszönjük türelmedet! Kérjük, keress minket chat felületünkön és segítünk Neked az új jelszó megadásában. ^Szilvi
  25. Telekom szakértő

    Optikai kábel

    Kedves Németh Istvánné! Hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz honlapunkon https://bit.ly/3fJsyfm , ahol pontos címed megadása után tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, iratkozz fel e-mail címeddel a hálózatfejlesztés értesítőnkre, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. További türelmedet nagyon köszönjük! ^Szilvi
  26. Kedves Hegyirabló! Nagyon örülünk! Köszönjük hogy visszajeleztél nekünk! ^Szilvi
  27. A Cloudflare problémát megnéztétek? Jelenleg is VPN-t kell használni ahhoz, hogy a Discordot használni lehessen... A free plan-es weboldalak pedig február eleje óta 0-24 200ms + packet lossosak.
  28. uzman

    Internet

    Szia Van más szolgáltatásod is, pl iptv? Ez működik rendesen?
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...