Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    3930
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Telekom szakértő eredményei

  1. Szia Ágnes72! Köszönjük szépen a türelmedet! A készülékeddel kapcsolatos friss információt megkaptuk illetékes kollégáinktól, mely szerint a Telekom oldaláról már elfogadtuk az OS3 szoftvert (2025. november 3-án). Azonban fontos tudni, hogy a publikálás már a Xiaomi feladata, amire sajnos nekünk nincs ráhatásunk. Érdemes figyelemmel kísérned a Xiaomi hivatalos csatornáit a szoftver megjelenésével kapcsolatban! Köszönjük a megértésedet! ^Gabi
  2. Szia @athew! Válaszoltunk neked privát üzenetedre, kérjük, hogy tekintsd meg. ^Lia
  3. Kedves @Balázs007! A hatékonyabb segítségnyújtás érdekében kérjük, hogy privát üzenetben küld el nekünk a weboldal pontos nevét és egy elérhetőségi nevet, telefonszámot is. Köszönjük! ^Lia
  4. Szia @Laca72! Ha jelenleg is gondot tapasztalsz, várjuk privát megkeresésedet a kért adatokkal. Köszönjük! ^Lia
  5. Kedves @Blackdog! Köszönjük a segítőkészségedet és a küldött linkeket. ^Lia
  6. Kedves @Anonymous.! Megpróbálunk ismét utánakérdezni, ehhez kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az MT azonosítódat és a diagnosztikai adatokat. Köszönjük! ^Lia
  7. Szia @Ágnes72! Kérdésedet továbbítottuk illetékes munkatársainknak. A válaszukig türelmedet kérjük, köszönjük! ^Lia
  8. Szia @Laca72! Elsősorban kérjük, hogy töröld a Telekom TV GO alkalmazást a készülékedről, majd telepítsd újra. Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, jelezd nekünk privát üzenetben az MT azonosító és a kapcsolattartó mobiltelefonszám megadásával és segítünk. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia
  9. Szia @Laca72! Elsősorban kérjük, hogy töröld a Telekom TV GO alkalmazást a készülékedről, majd telepítsd újra. Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, jelezd nekünk privát üzenetben az MT azonosító és a kapcsolattartó mobiltelefonszám megadásával és segítünk. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia
  10. Telekom szakértő

    Dunavarsány optikai kábel

    Szia @Dank35! Hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz honlapunkon: https://www.telekom.hu/webshop/szolgaltatasok/internet/otthoni/halozatfejlesztes, ahol a pontos címed megadása után tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről, illetve választhatsz az aktuálisan elérhető szolgáltatások közül. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, feliratkozhatsz értesítőnkre, melyben jelezzük, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. ^Lia
  11. Szia @Vathy Roland! Köszönjük érdeklődésedet! Ha megírod a pontos címedet, megnézzük neked, de te is bármikor ellenőrizheted weboldalunkon: Telekom szolgáltatások - szolgáltatás módosítás. Ha tetszik az ajánlat, az igényedet is add le bátran honlapunkon. ^Lia
  12. Telekom szakértő

    Vásárlás

    Szia @yandelus! Az első esedékes részletet az átvétel utáni első vagy második havi számlán tüntetjük fel. A törlesztő részleteket minden hónap utolsó napjáig, havonta szükséges teljesítened, egészen addig, míg az utolsó részlet is lejár. ^Lia
  13. Telekom szakértő

    KAON okos wifi

    Szia @vucok! Jelentkezz be a közösségbe, kattints a boríték ikonra a privát üzenetek megnyitásához vagy írj nekünk Facebook Messengeren: m.me/TelekomHU. ^Lia
  14. Telekom szakértő

    KAON okos wifi

    Kedves @Vucokvucok A nyilvános felületen rendszerünk biztonsági okokból cenzúrázza az ügyféladatokat, így azt mi sem láthatjuk. Kérjük, keress minket privát üzenetben és ott írd meg az azonosítódat. Így illetéktelenek nem láthatják azt, mi viszont igen Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel
  15. Kedves Homoki Zsolt! Köszönjük szépen a türelmedet! Munkatársaink visszajelzése alapján az utolsó elfogadott frissítés az alábbi: Xiaomi 15 Ultra O1 OS3.0.3.0.WOAEUXM Android 16. A publikálása a készülékgyártótól függ, ezért bízunk benne, hogy hamarosan elérhető lesz ügyfeleinknek. Nagyon szépen köszönjük az eddigi és további türelmedet! ^Szilvia
×
×
  • Új...