Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    482
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

1 Követő

Telekom szakértő a fórumon

  • Rang
    Tudományos tanácsadó
    27
    27

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    150+
    150+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    150+
    150+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    150+
    150+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Telekom munkatárs

    Telekom munkatárs vagyok, egy vagy több terület szakértője

  1. Szia @luzs Amennyiben nem kezdeményeztél visszahívást, nem lettél közvetlen veszélynek kitéve. A bejelentés részleteit, akár itt fórumon is el tudod nekünk küldeni privát üzenetben. Weblapunkon felugró chat-ablakon keresztül is tudod jelezni. A bejelentés továbbításához szükség lesz Telefonszámodra A telefonszámra amely hívott A hívás pontos időpontjára Illetve, hogy a beszélgetés közben bármilyen információ elhangzott-e. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár
  2. Kedves Edina! A Domino Day ajánlatot a Telekom Alkalmazáson keresztül kapcsolhatod be könnyedén! Ehhez válaszd ki a hívószámod, majd a Kiegészítő szolgáltatások menüben keresd a Hívás-szolgáltatások részt, azon belül pedig az Egyszeri lehetőséget, erre koppints és ezen belül érheted el ajánlatunkat! ^Attila
  3. Szia! Mindenképp szeretnénk megnyugtatni, a bejövő hívásokból alapvetően még nem származhat problémád, bár az ismeretlen, külföldi számokat érdemes elutasítani, ha olyan országból érkezik, ahonnan nem vársz megkeresést. Sajnos valóban sok ilyen csalás létezik, de csak akkor okozhat ez Számodra költséget, bármilyen problémát, ha vissza is hívod a számot, ezt mindenképp érdemes elkerülni. https://www.telekom.hu/rolunk/vallalatrol/felhivasok/ismeretlen-kulfoldi-hivoszamok ^Attila
  4. Szia! Az Archív TV tartalmai külön díj nélkül 3 napig visszajátszhatóak. A műsor megállítására a Record&Go funkcióval van lehetőség. Az éppen futó műsoron belül max. 120 percre vissza lehet tekerni/megállítani az adást. ^Gabriella
  5. Szia! Köszönjük türelmedet! A címedet érintő fejlesztések várhatóan 2022. év végén fejeződhetnek be, sajnos ennél pontosabb információnk egyelőre nem érhető el. A címen jelenleg Net Plusz csomagot tudunk biztosítani, melynek részleteit itt láthatod. ^Szilvi
  6. Szia! Kérjük, hogy írd meg nekünk a pontos címet, házszámmal együtt privát üzenetben és szakértő kollégáink segítségével utánanézünk! Köszönjük! ^Szilvi
  7. Szia puskas84! Nyilvántartásunk szerint Nyárlőrinc fejlesztése folyamatban van, a tervezést elkezdtük. A hálózat kiépítése 2021 év végéig várható. ^Timi
  8. Szia! Köszönjük szépen megkeresésedet. A címeden elérhető szolgáltatásokról, illetve csomagváltással kapcsolatban kérjük, keresd fel a weboldalunkon felugró chat ablakban munkatársainkat, akik a beazonosítás után segítségere lesznek. ^Noel
  9. Szia Tamás! Köszönjük szépen a türelmedet! Megérkezett illetékes részlegünk visszajelzése, mely alapján arról tudunk tájékoztatni, hogy az általad megadott címen optikai hálózat kiépítése, sajnos nem várható. A jelenlegi hálózaton a legnagyobb csomagunk mely elérhető az a Gigaerős Net 1000/25 Mbit/s –os csomagunk és ennek a bővítése a visszajelzés szerint szintén nem várható. Megértésedet köszönjük! ^Rita
  10. Szia! Kérdésedet továbbítottuk a helyileg illetékes műszaki csoportunk felé. Amint megkaptuk a válaszukat megírjuk neked is, addig is köszönjük szépen a türelmedet. ^Dániel
  11. Szia! Amennyiben jelenleg is tapasztalható a probléma, vagy amikor ismét jelentkezik, érdemes hibabejelentést tenned. Ezt akár itt a Fórumon is rögzíteni tudjuk a részedre ha megírod nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat, valamint egy kapcsolattartó mobilszámot. A gyorsabb ügyintézés érdekében ez ügyben fordulhatsz chat-es kollégáinkhoz,. vagy Facebook csapatunkhoz is. ^Dániel
  12. Szia Gergő! Első körben érdemes néhány percre áramtalanítani is a beltéri egységet, majd ezt követően újraindítani – néhány esetben ez is elegendő lehet a javuláshoz. Ha esetedben nem így lenne, kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat, valamint egy kapcsolattartó mobilszámot és ez alapján felveszünk részedre egy hibabejelentést, hogy műszakisaink kivizsgálhassák a problémát. ^Dániel
  13. Szia, János! Szívesen segítünk a hiba kivizsgálásában és megoldásában! Kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben az érintett MT-azonosítódat, Telekom TV GO szolgáltatáshoz regisztrált belépési azonosítódat, az eszköz(ök) típusát, operációs rendszerét és verzióját, és elérhetőségi mobilszámod. Köszönjük! ^Szilvi
  14. Szia! Köszönjük türelmedet! A jelenlegi fejlesztések egyelőre sajnos nem érintik a területet, javasoljuk, hogy a későbbiekben honlapunkon ellenőrizd folyamatban lévő kiépítési munkálatainkat. ^Szilvi
  15. Szia! Érdemes bejelentened a hibát, így műszakisaink meg tudják vizsgálni a szolgáltatásodat, ha pedig olyan hibát találnak, mely a mi részünkről jelentkezik, akkor 72 órán belül javítják is azt. Eszközhiba esetén természetesen a modemet is díjmentesen cseréljük. A hibabejelentést akár mi is rögzíteni tudjuk részedre, ha privát üzentben megírod nekünk az előfizető nevét, egy kapcsolattartó mobilszámot, valamint az érintett szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítót. ^Dániel