Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    3642
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Telekom szakértő eredményei

  1. Kedves SzantoEri! A fenti üzenetet nem Társaságunk küldte, a jövőben érdemes a küldő számára, a linkre és a furcsa megfogalmazásra figyelni. Amennyiben kérdésed merül fel, írj nekünk bizalommal! ^Szilvi
  2. Kedves SzantoEri! Amennyiben a fenti pontgyűjtő akcióra gondolsz, igen, csalásról van szó. Pontokat már nem gyűjthetsz, de szíveket igen, ennek részleteit megtalálod honlapunkon ezen az oldalon. ^Szilvi
  3. Szia @smuttyjohnny! Jelenlegi információink szerint Gyenesdiáson az optikai hálózati átadás jóval korábban, ez év végén várható. ^Lia
  4. Telekom szakértő

    Tvgo

    Kedves @Lerchné Hajdú Ágota! Amennyiben az alkalmazás újratelepítése nem oldotta meg a problémát, érdemes ellenőrizni a rendszerfrissítéseket is, és amennyiben elérhető frissítést jelez, azt telepíteni a készülékedre. További probléma esetén, kérjük privát üzenetben keress meg minket, hogy bejelentésed továbbítani tudjuk az illetékes területünknek. Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
  5. Kedves @schmidtlaszlo! Otthoni Telekom TV szolgáltatás megléte esetén tudjuk azt biztosítani (ha rendelkezésre állnak a szükséges hálózati kapacitások), ha az egy előfizetéshez maximálisan rendelhető 3 db. set-top-box nem elegendő, ugyanarra a címre megrendelhetsz egy második internet+tv előfizetést, amihez szintén maximum + 3 boxot tudunk kapcsolni. Ebben az esetben 2 modem működne, amelyekhez összesen legfeljebb 6 db boxot lehet csatlakoztatni. Ha tv-t nem szeretnél igényelni vagy bővíteni, mi is a két épület közötti kábeles összeköttetés kiépítését vagy wifis (pl. a kínálatunkban megtalálható okoswifi csomag: Okoswifi - Telekom szolgáltatások) megoldás használatát tudjuk javasolni. A kiépítésben kérheted szakértőink segítségét a díjazás ellenében igényelhető egyedi szerviz szolgáltatásunk megrendelésével: Egyedi szerviz szolgáltatás - Magyar Telekom lakossági szolgáltatások ^Zsolti
  6. Telekom szakértő

    skyshowtime 60 napig ingyen

    Kedves @Zsuzs! A promóció keretén belül a díjmentes SkyShowtime szolgáltatás csak meghatározott, idén bevezetett új, Mobil S, Mobil M és Mobil L díjcsomagokkal vagy otthoni Telekom TV előfizetés mellé vehető igénybe, amennyiben nem rendelkezel fizetős SkyShowtime előfizetéssel illetve a SkyShowtime-ot tartalmazó díjcsomaggal. A kedvezmény csak lakossági ügyfeleink számára érhető el. Amennyiben számodra kérdéses, hogy az ajánlatot igénybe tudod-e venni, kérjük, privát üzenetben küldd meg részünkre szerződésed adatait, hogy ellenőrizni tudjuk. Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
  7. Sziasztok! Az Apple-lel együttműködve dolgozunk az RCS funkció mielőbbi bevezetésén. Az RCS technológia várhatóan egy következő iOS verzió frissítéssel fog elérhetővé válni az iPhone készülékeken. Megértésetek és türelmeteket köszönjük! ^Zsolti
  8. Kedves @. ..! A Magenta 1 kedvezmények igénybevételéhez szükséges, hogy ugyanazon a néven egyaránt szerepeljenek Telekom otthoni és mobil szolgáltatások is. Ebben az esetben a feltöltős Domino előfizetésekre dupla feltöltési bónuszt biztosítunk. Erről részletesebben ezen az oldalunkon tájékozódhatsz: Magenta 1 Dominoval – Telekom lakossági szolgáltatások Amennyiben a feltételeknek már jelenleg is megfelelsz, de még nem részesülsz az extra kedvezményben, kérjük keresd munkatársainkat a 1414-en vagy a chat ügyfélszolgálatunkon (https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/chat_segitseg), ahol segítségedre lesznek a kedvezmény aktiválásában. ^Zsolti
  9. Kedves fantommol! A díjmentesen hívható 1414-es számon érheted el, ahol elsőként Vanda fogad. Elegendő rövid 1-2 szavas válaszokat adni a feltett kérdéseire és átkapcsol illetékesekhez. Itt találhatóak hasznos tanácsok a gördülékenyebb ügyintézéshez. ^Petra
  10. Kedves Szabóné dr.Sós Anikó! Elsőként azt javasoljuk, hogy töröld a böngészési előzményeket vagy egy másik böngészőben indítsd el az adategyeztetést (itt). Amennyiben továbbra is problémát tapasztalnál, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az érintett Domino számot, hogy ellenőrizhessük! ^Petra
  11. Kedves Rab Jenőné! Ebben az esetben nincsen teendőd, mert kizárólag Domino kártya használata esetén szükséges az éves kötelező adategyeztetést elvégezni. ^Petra
  12. Szia @Kovács krisztina katalin! Miben lehetünk a segítségedre? 😊 ^Zoltán
  13. Kedves @fantommol Lakossági csomagok esetén NAT-olt címeket már nem tudunk sajnos biztosítani. Viszont nagy valószínűséggel tudunk megoldást találni a problémádra. Kérjük, amint van rá lehetőséged vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunk műszaki csoportjával. Ők hasonló esetekben a router beállításain tudnak segíteni és ez megoldást is jelenthet Neked. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár
  14. Szia @Whatevs! Egyelőre ez a szolgáltatás még nem működik, viszont dolgozunk rajta, hogy a későbbiekben változzon. Megértésed köszönjük! ^Oszkár
  15. Telekom szakértő

    HomeBox problema

    Kedves grofkende! Kérjük, áramtalanítsd az eszközt ismét és a visszakapcsolás után pár perccel később ellenőrizd, hogy történt-e változás! Ha nem, akkor sincs ok az aggodalomra, segítünk! Ez esetben kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk teljes neved, MT azonosítódat és mobilszámodat, hogy rögzíthessünk egy hibajegyet az előfizetésedhez, melyet szakértőink kivizsgálnak. Együttműködésedet köszönjük! ^Erika
×
×
  • Új...