Szia @Abetti!
Először is köszönjük, hogy megosztottad velünk a tapasztalataidat. Teljesen megértjük, hogy ez a helyzet nemcsak bosszantó, de kifejezetten ijesztő is tud lenni. 😟 Szeretnénk megerősíteni abban, hogy a problémát nagyon komolyan vesszük, és minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy segítsünk! Amit leírtál, az egy sajnos egyre gyakoribb globális jelenség, az úgynevezett A-szám hamisítás (Caller ID spoofing). Ez nemcsak a mi hálózatunkat, hanem világszerte minden szolgáltatót érint. A csalók fejlett technológiával gyakorlatilag bármilyen telefonszámot képesek "lemásolni" és a hívásaik során kijelezni, miközben a hívást valójában teljesen máshonnan indítják.
Amit fontos tudnod, hogy a csalók nem férnek hozzá a készülékedhez vagy az adataidhoz. Ezek a hamisított hívások nem fognak megjelenni sem a telefonod híváslistájában, sem a hivatalos hívásrészleteződben, mivel a hívás nem a te készülékedről indult. Emiatt plusz költséged sem keletkezhet. A roaming helyzet valószínűleg csak véletlen egybeesés. A csalók kampányszerűen, időszakosan használhatnak bizonyos telefonszámokat, így a jelenség hol sűrűbben, hol ritkábban fordulhat elő, függetlenül attól, hogy éppen hol tartózkodsz.
Kérjük, írj nekünk egy privát üzenetet és küldd el nekünk a saját telefonszámodat, a téged visszahívó számokat és a hívások időpontját. Ezek alapján a biztonsági szakértőink egy ideiglenes tiltást tudnak kérni a számodra, ami segít csökkenteni a hamis hívások számát a hálózatunkon belül. Mivel külföldön is voltál, tudnod kell, hogy ez a tiltás megakadályozza a roaming hívások indítását. Ha a közeljövőben utazni tervezel, a szolgáltatás zavartalan működése érdekében a tiltást egyelőre nem javasoljuk. Várjuk a privát üzenetedet, hogy elindíthassuk a vizsgálatot. ^Zsolti