Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    3912
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Telekom szakértő eredményei

  1. Kedves dragonkalo! Köszönjük érdeklődésedet! Kérjük szépen, hogy írd meg nekünk privát üzenetben a pontos címet, hogy egyeztetni tudjunk illetékes munkatársainkkal. Köszönjük! ^Szilvia
  2. Telekom szakértő

    Android tv jeltovábbítás

    Kedves @Brunnentaler! További türelmedet szeretnénk kérni válaszunkig! Köszönjük! ^Szilvia
  3. Kedves Balambeer! A fenti menüben a borítékra kattintva is írhatsz nekünk, de ellenőriztük a díjcsomagot és a lemondást kérheted e-mailben is ezen az oldalon feltüntetett folyamat szerint, ahol lemondó nyilatkozatot is találsz. Reméljük, hogy tudtunk segíteni. Állunk rendelkezésedre a továbbiakban is.^Szilvia
  4. Kedves Hipno! Elnézésedet kérjük az elírás miatt "megkeresésedet". ^Szilvia
  5. Kedves Hipno! Köszönjük szépen az érdeklődésedet! Kérjük, szépen, hogy írj nekünk privát üzenetben a pontos címeddel és egyeztetünk illetékes munkatársainkkal a fejlesztéssel kapcsolatosan. Köszönjük, várjuk megkereséséedet! ^Szilvia
  6. D_David! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Ellenőriztük a rendszerünket, de minden ügyfelet érintő problémát nem tapasztaltunk. Természetesen egyedi hibák ettől függetlenül előfordulhatnak. Elnézésedet kérjük a kellemetlenségek miatt! Az "Elektronikus számla beállítása" menüpontban, ha az érintett folyószámla mellett ahol az e-mail cím van, ha "Módosítom" lehetőséget választod és megadod az új e-mail címet, majd kéred a kódot, azt írod oda be amit az új e-mail címre megküldünk? ^Szilvia
  7. Kedves Balasz daniel! Ezen az oldalon feltüntetett lehetőségek szerint tekintheted meg a PUK kódodat. Reméljük, hogy tudtunk segíteni. Állunk rendelkezésedre a jövőben is. ^Szilvia
  8. Kedves Benke! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat, a kellemetlenségek miatt elnézésedet kérjük. Szeretnénk továbbítani kivizsgálásra a problémát, kérjük, hogy keress minket az alábbi adatokkal privát üzenetben, hogy mihamarabb segítségedre lehessünk. ^Szilvia - Készülék Platform (Android/iOS) - Készülék Operációs rendszer verzió (pl. 4.4.1) - Készülék gyártója és típusa (pl. Samsung Galaxy S4 mini) - Belépéshez használt azonosító - Alkalmazás verzió: (pl. 5.0) - Észlelés időpontja (2016.10.06 15-16 óra között) - Internetelérés típusa (Mobil internet/WIFI) - Hiba leírása/képernyőfotó
  9. Kedves Homoki Zsolt! Köszönjük a megkeresésedet! Felvettük munkatársainkkal a kapcsolatot, válaszunkig türelmedet nagyon szépen köszönjük! ^Szilvia
  10. Telekom szakértő

    Android tv jeltovábbítás

    Kedves @Brunnentaler! Köszönjük a türelmedet! munkatársaink válasza alapján, mind a 2 eszköz egy úgynevezett PLC - Powerline Connector ahol a " vezeték nélküli " az átviteli közeg rádióhullám helyett, úgymond a villamos hálózat . A pa7017 ugyan azon az elven működik. ^Szilvia
  11. Telekom szakértő

    Android tv jeltovábbítás

    Kedves @Brunnentaler! Köszönjük visszajelzésedet, egyeztetünk munkatársainkkal, válaszunkig türelmedet nagyon szépen köszönjük! ^Szilvia
  12. Kedves @Péter 119, Nyilatkozataidat akár Telekom alkalmazásunkban is módosítani tudod. Belépést követően a jobb felső sarokban a "emberke" ikonra kattintva, a "Beállításokat" kell válaszd. A "Testreszabás" menüben az "Értesítések és nyilatkozatok" alatt módosíthatod őket. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segíthettünk Neked! ^Oszkár
  13. Telekom szakértő

    Vonyarcvashegy Optika

    Kedves @Limbereger György, Ellenőrizésünk alapján egyelőre Gigaerős hálózatunk nem érhető a címen, viszont a közeljövőben már decemberben várható változás. Javasoljuk, címed megadásával iratkozz fel hálózatfejlesztési weblapunkon: Telekom Gigaerős otthoni internet hálózat. Így azonnal jelzést fogsz kapni, ahogy már megrendelhető. ^Oszkár
  14. Telekom szakértő

    Android tv jeltovábbítás

    Kedves @Brunnentaler, A stabil működést mindenféleképp vezetékes csatlakozás esetén tudjuk garantálni, viszont valóban a Smartbox rendelkezik Wifi csatlakozással, mellyel ha az általunk biztosított router Wifijéhez csatlakozol használható a szolgáltatás. A vezeték nélkül hálózati és hasonlóképp, mint az eszköz, melyet írtál Okoswifi rendszereink tudjuk javasolni, melyet idekattintva tekinthetsz meg: Okoswifi - Telekom szolgáltatások. ^Oszkár
  15. Kedves @Kissné tóth Alexandra, Sikerült megtalálni az online felületeinken a PUK kódot? ^Oszkár
×
×
  • Új...