-
Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.
Telekom szakértő
-
Tartalmak
2428 -
Csatlakozás időpontja
-
Utolsó látogatás
Tartalomtípus
Profil
Fórumok
Blogok
Galéria
Articles
Bejegyzések, amit Telekom szakértő posztolt
-
-
Szia Csilla! A folyamatban lévő megrendelésed után ügyfélszolgálatunkon érdeklődhetsz.
A 1414-es telefonszámunk és személyes irodáink mellett a honlapunkon elérhető chat-en is kapcsolatba léphetsz munkatársainkkal, akik azonosítást követően utána tudnak nézni a rendelés állapotának és szükség esetén megsürgetik a folyamatot illetékes területünknél. ^Dániel
-
Szia Ferenc!
Az IPTV szolgáltatás megszüntetése jelenleg nem szerepel a terveink között, a parabola antennás SAT TV szolgáltatásunk áll kivezetés alatt. Ez utóbbi is szakaszosan történik, így ha egy ügyfelünk érintetté válik, akkor bőven a megszüntetés időpontja előtt tájékoztatni fogjuk erről.
Az IPTV-ről még annyit érdemes megemlíteni, hogy ha egy adott címen elérhető már az Androidos boxokkal üzemelő Telekom TV szolgáltatásunk, akkor oda már csak ez rendelhető, IPTV nem. De a meglévő IPTV szolgáltatásokat jelenleg nem tervezzük megszüntetni. ^Dániel
-
Szia Rebeka!
Az IDE kattintva elérhető oldalunkon olvashatod el az eSIM áthelyezésének menetét. Ha ezek alapján jártál el eddig, és úgy tapasztalod a problémát, akkor érdemes felkeresned egy személyes ügyfélszolgálatunkat, ahol kollégáink segítenek a csere elvégzésében. Ehhez időpontot is foglalhatsz üzletkereső oldalunkon.
^Dániel -
Ha ugyanahhoz az előfizetéshez tartozik mindkét e-mail cím, akkor sajnos Vanda most még nem tud segíteni. Jelenleg még nem tud két címet külön kezelni, emiatt csak akkor tud ő maga új jelszót beállítani, ha egy t-online.hu cím tartozik az adott előfizetéshez.
Jelen esetben így telefonos kollégáink tudnak majd segíteni neked a 1414-es számunkon. ^Dániel -
Szia!
A probléma abból adódhat, ha olyan útvonalon érkezik hozzánk a játék üzemeltetőjétől az adatforgalom, mely túlzsúfolt, ilyenkor azon torlódások alakulhatnak ki. Jelenlegi információnk szerint csak visszirányban van probléma, kifelé megfelelően működik, illetve Deutsche Telekom szinten is minden rendben van. A hálózatunk és a szolgáltatásunk továbbra is rendben működnek, azonban amíg a hozzánk eljutó tartalom szűkített keresztmetszeten érkezik, addig az adott játék, nem használja ki a Magyar Telekom hálózatának kapacitását, így továbbra is érzékelhető a minőségi probléma. A probléma valószínűsíthetően egy külföldön levő adatközpontban gyökeredzik, így érdemes a tapasztalt hibákat az érintett játék üzemeltetője felé jelezni. ^Dániel
-
Kedves Klaudia!
Biztosíthatunk róla, hogy illetékes kollégáink mindent elkövetnek a mielőbbi elhárítás érdekében. Feltehetően valamilyen összetettebb hiba adódott, melynek több időt vesz igénybe az elhárítása. Amint ez megtörtént munkatársaink értesíteni fognak, hogy újra tudd indítani a rendelést. Addig is köszönjük szépen a türelmedet és elnézésedet kérjük a felmerült kellemetlenségért. ^Dániel
-
Szia!
Feltehetően valamilyen műszaki hiba áll a háttérben. Amikor legközelebb szakadozást tapasztalsz, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot IDE kattintva, ahol virtuális kollégánk Vanda segítségével bejelentheted a hibát. ^Dániel
-
Szia Sándor!
Ha csak egy t-online-os e-mail címet használsz, akkor chat-es ügyfélszolgálatunkon virtuális kollégánk Vanda is be tud neked állítani egy új jelszót. ^Dániel
-
Kedves z_ancsa!
A számoddal nagy valószínűséggel egy úgynevezett „A” szám hamisítás történt. A visszaélés lényege, hogy külföldről, általában VoIP-ról (internet alapú hanghívás) olyan hívásokat indítanak magyar telefonszámokra, amelyek során behamisítják a hívó telefonszámot. A hívott fél ezt (jelen esetben a Te számod) a hívószámot látja kijelezve a telefonján és a hívás során főként banki adatokat próbálnak megszerezni a gyanútlan ügyfelektől. Az előfizetőknek nincs közük az ilyen típusú visszaéléshez és anyagi kár sem éri őket, ugyanis a csaló hívások nem járják meg a számlázórendszereket. Ez okozza azt is, hogy a csaló hívások nem jelennek meg a híváselőzményekben. Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el a hívószámod, hogy továbbítani tudjuk biztonsági osztályunknak, hogy elvégezhessék a szükséges lépéseket.
Várjuk visszajelzésed! ^Zsani
-
okos box lefagy
itt: TV
Kedves Magyar Zs!
Javasolni szeretnénk egy megoldást, egy gyorsítótár törlést, ami megoldásra vezethet. Ennek lépéseit bemutató videót itt tudod megtekinteni.
Bízunk benne, hogy ez megoldásra fog vezetni. Együttműködésed köszönjük.. ^Zsani
-
Kedves Zoli62!
Sajnáljuk a kellemetlenséget! Illetékes csoportunk azon dolgozik, hogy minden felmerülő problémát mielőbb megoldjon. Ezen a folyamaton gyorsítani nem lehet.
Kis türelmed kérjük még ez ügyben!Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
-
Kedves GeisztRoli!
Kérjük, ha még nem jelezted nekünk, írd meg privát üzenetben érintett MT azonosítódat, elérhetőségi telefonszámoddal és elindítjuk a hiba mielőbbi kivizsgálását és megoldását! Köszönjük! ^Szilvi
-
Szia vlasko!
Amennyiben jelenleg a címeden nem érhető el megfelelő ajánlat, kérjük, hogy iratkozz fel a hírlevélre és értesítést fogunk neked küldeni, amikor nálad is elérhetővé válnak a leggyorsabb csomagjaink.
^Timi
-
Szia Bizzyd! Privát üzenetedre éppen az imént válaszoltunk! Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! További kérdés esetén keress minket bizalommal! ^Lia
-
okos eszköz
itt: TV
Kedves Erzsébet! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az érintett MT azonosítódat és a kapcsolattartói hívószámodat és segítünk. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia
-
Szia Norcse! Hálózatunkat az ország számos területén fejlesztjük, bízunk benne, hogy hamarosan lakhelyedre is eljuttathatjuk legkorszerűbb szolgáltatásainkat. Kérjük, hálózatfejlesztési oldalunkon (https://bit.ly/49rPKJ0) e-mail címed megadásával iratkozz fel értesítőnkre, így amint elérünk hozzád, üzenetben tudjuk jelezni számodra. Ha kérdésed merül fel, keress minket bizalommal privát üzenetben. Köszönjük! ^Lia
-
Szia Bizzyd! Szeretnénk segíteni Neked, ehhez kérjük, hogy privát üzenetben küldd el a pontos címedet: irányítószám, település, utca, házszám vagy emelet és ajtószám és utánanézünk a folyamatnak. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia
-
Szia Sorcerer86! A Teletex megjelenése óta sokat fejlődött a technológia, az Android Smart Box lehetőséget biztosít a felirat megjelenítésére is. Amennyiben Ti ezt a funkciót nem éritek el a fentebb javasolt módon egy hibabejelentést tudunk rögzíteni. Ehhez kérjük szépen küldd el nekünk privát üzenetben az érintett szolgáltatás MT ügyfél-azonosítóját és egy értesítési mobil telefonszámot. ^Gabriella
-
Szia Bizzyd! Megértjük a várakozásodat, de fontos tudnod, hogy sokszor nem csak Társaságunkon múlik, hogy egy területen a hálózat korszerűsítése elinduljon. A fejlesztések megvalósulását több tényező is befolyásolja, mint az erőforrásaink, a gazdasági tényezők, valamint az adott területen szükséges engedélyek beszerzése. Ahhoz, hogy pontosabb tájékoztatást adhassunk szükséges ismernünk a pontos címedet is, ezt kérjük szépen, küldd el nekünk privát üzenetben. ^Gabriella
-
Szia AtisHUN! Utánajárunk a kérdésednek, válaszunkig a türelmedet kérjük! ^Gabriella
-
Szis szurkosj! Alapvetően nem gond, ha a Multi SIM kártát 4G routerben használod, a probléma az eszközben a hálózatban vagy pedig a SIM kártyában keresendő, Első körben javasoljuk, hogy a Multi SIM kártyát helyezd át át egy másik telefonba, okosórába és nézd meg, hogy így is észlelhető-e a probléma. Amennyiben igen, akkor érdemes egy hibabejelentést kezdeményezni, amit a chaten keresztül is elindíthatsz. Munkatársaink ez alapján egy részletes vizsgálatot fognak indítani. ^Gabriella
-
Szia Le_Vi! A probléma pontosabb behatárolásához szükséges lenne ismernünk, hogy milyen típusú TV szolgáltatást és milyen eszközt használsz. Amennyiben a Telekom TV újabb SEI smartbox-on veszed igénybe a szolgáltatást, javasoljuk, hogy manuálisan végezd el az alábbi beállítást:
A menüben kattints az Android TV beállítás / TV beállítás / képfelbontás részhez, ahol a 2160p 50 Hz-re válts.
Amennyiben ez megvan érdemes a TV készülékedet is minél nagyobb 1080-as felbontásra állítani.IPTV használata esetén szintén a TV készülék felbontásának beállítása javasolt. Ha
fentiek nem hozzák meg a várt eredményt, kérjük szépen küldd el nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat, hogy egy újabb hibavizsgálatot indíthassunk. ^Gabriella -
Kedves Kélaki!
Egyelőre még nincs hírünk az Ultra Wide Band-ről, de amint friss információkkal rendelkezünk, arról honlapunkon és közösségi oldalainkon biztosan olvashatsz, érdemes figyelemmel kísérned felületeinket! ^Szilvi
-
Műsorújság app. (Android)
itt: Csatornák
Posztolva:
Szia e095! köszönjük a türelmed!
Illetékes kollégánk válasza szerint a Műsorújság alapértelmezésben nem tud különbséget tenni a felhasználók között, ezért pl. az SD és a HD csatornák is megjelennek a listában azért, hogy az SD-csatorna előfizetői is megkapják a műsorinfót, hogy ők is tudjanak felvételeket indítani az alkalmazásból. Ez sok esetben redundáns adatmegjelenítésként látszódik a felületen. Ami nagy különbség a settop-box és a mobil appok között az az, hogy a mobil appokban a regionális TV-csatornák nincsenek megjelenítve.
Amennyiben hiányzik valamilyen csatorna műsora az alkalmazásból, akkor kérjük, jelezd, mert nincs tudomásunk ilyen hibáról.
A megjelenítés sorrendjét regisztráció után mindenki úgy állítja be, ahogy akarja. A settop-boxok közötti szinkronizációra alkalmazáson belül nincs lehetőség. Az app csak egy boxhoz tud kapcsolódni.^Kata