Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    2428
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Telekom szakértő posztolt

  1. Szia e095!  köszönjük a türelmed!

    Illetékes kollégánk válasza szerint a Műsorújság alapértelmezésben nem tud különbséget tenni a felhasználók között, ezért pl. az SD és a HD csatornák is megjelennek a listában azért, hogy az SD-csatorna előfizetői is megkapják a műsorinfót, hogy ők is tudjanak felvételeket indítani az alkalmazásból. Ez sok esetben redundáns adatmegjelenítésként látszódik a felületen. Ami nagy különbség a settop-box és a mobil appok között az az, hogy a mobil appokban a regionális TV-csatornák nincsenek megjelenítve.

    Amennyiben hiányzik valamilyen csatorna műsora az alkalmazásból, akkor kérjük, jelezd, mert  nincs tudomásunk ilyen hibáról.

    A megjelenítés sorrendjét regisztráció után mindenki úgy állítja be, ahogy akarja. A settop-boxok közötti szinkronizációra alkalmazáson belül nincs lehetőség. Az app csak egy boxhoz tud kapcsolódni.^Kata

     

  2. Szia Ferenc!

    Az IPTV szolgáltatás megszüntetése jelenleg nem szerepel a terveink között, a parabola antennás SAT TV szolgáltatásunk áll kivezetés alatt. Ez utóbbi is szakaszosan történik, így ha egy ügyfelünk érintetté válik, akkor bőven a megszüntetés időpontja előtt tájékoztatni fogjuk erről.

    Az IPTV-ről még annyit érdemes megemlíteni, hogy ha egy adott címen elérhető már az Androidos boxokkal üzemelő Telekom TV szolgáltatásunk, akkor oda már csak ez rendelhető, IPTV nem. De a meglévő IPTV szolgáltatásokat jelenleg nem tervezzük megszüntetni. ^Dániel

  3. Ha ugyanahhoz az előfizetéshez tartozik mindkét e-mail cím, akkor sajnos Vanda most még nem tud segíteni. Jelenleg még nem tud két címet külön kezelni, emiatt csak akkor tud ő maga új jelszót beállítani, ha egy t-online.hu cím tartozik az adott előfizetéshez.
    Jelen esetben így telefonos kollégáink tudnak majd segíteni neked a 1414-es számunkon. ^Dániel

  4. Szia!

    A probléma abból adódhat, ha olyan útvonalon érkezik hozzánk a játék üzemeltetőjétől az adatforgalom, mely túlzsúfolt, ilyenkor azon torlódások alakulhatnak ki. Jelenlegi információnk szerint csak visszirányban van probléma, kifelé megfelelően működik, illetve Deutsche Telekom szinten is minden rendben van. A hálózatunk és a szolgáltatásunk továbbra is rendben működnek, azonban amíg a hozzánk eljutó tartalom szűkített keresztmetszeten érkezik, addig az adott játék, nem használja ki a Magyar Telekom hálózatának kapacitását, így továbbra is érzékelhető a minőségi probléma. A probléma valószínűsíthetően egy külföldön levő adatközpontban gyökeredzik, így érdemes a tapasztalt hibákat az érintett játék üzemeltetője felé jelezni. ^Dániel

  5. Kedves Klaudia!

    Biztosíthatunk róla, hogy illetékes kollégáink mindent elkövetnek a mielőbbi elhárítás érdekében. Feltehetően valamilyen összetettebb hiba adódott, melynek több időt vesz igénybe az elhárítása. Amint ez megtörtént munkatársaink értesíteni fognak, hogy újra tudd indítani a rendelést. Addig is köszönjük szépen a türelmedet és elnézésedet kérjük a felmerült kellemetlenségért. ^Dániel

  6. Kedves z_ancsa!

    A számoddal nagy valószínűséggel egy úgynevezett „A” szám hamisítás történt. A visszaélés lényege, hogy külföldről, általában VoIP-ról (internet alapú hanghívás) olyan hívásokat indítanak magyar telefonszámokra, amelyek során behamisítják a hívó telefonszámot. A hívott fél ezt (jelen esetben a Te számod) a hívószámot látja kijelezve a telefonján és a hívás során főként banki adatokat próbálnak megszerezni a gyanútlan ügyfelektől. Az előfizetőknek nincs közük az ilyen típusú visszaéléshez és anyagi kár sem éri őket, ugyanis a csaló hívások nem járják meg a számlázórendszereket. Ez okozza azt is, hogy a csaló hívások nem jelennek meg a híváselőzményekben. Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el a hívószámod, hogy továbbítani tudjuk biztonsági osztályunknak, hogy elvégezhessék a szükséges lépéseket.

    Várjuk visszajelzésed! ^Zsani

  7. Kedves Magyar Zs!

    Javasolni szeretnénk egy megoldást, egy gyorsítótár törlést, ami megoldásra vezethet. Ennek lépéseit bemutató videót itt tudod megtekinteni.

    Bízunk benne, hogy ez megoldásra fog vezetni. Együttműködésed köszönjük.. ^Zsani

  8. Kedves GeisztRoli!

    Kérjük, ha még nem jelezted nekünk, írd meg privát üzenetben érintett MT azonosítódat, elérhetőségi telefonszámoddal és elindítjuk a hiba mielőbbi kivizsgálását és megoldását! Köszönjük! ^Szilvi

  9. Szia vlasko!

    Amennyiben jelenleg a címeden nem érhető el megfelelő ajánlat, kérjük, hogy iratkozz fel a hírlevélre és értesítést fogunk neked küldeni, amikor nálad is elérhetővé válnak a leggyorsabb csomagjaink.

    ^Timi

  10. Kedves Erzsébet! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az érintett MT azonosítódat és a kapcsolattartói hívószámodat és segítünk. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia  

  11. Szia Norcse! Hálózatunkat az ország számos területén fejlesztjük, bízunk benne, hogy hamarosan lakhelyedre is eljuttathatjuk legkorszerűbb szolgáltatásainkat. Kérjük, hálózatfejlesztési oldalunkon (https://bit.ly/49rPKJ0) e-mail címed megadásával iratkozz fel értesítőnkre, így amint elérünk hozzád, üzenetben tudjuk jelezni számodra. Ha kérdésed merül fel, keress minket bizalommal privát üzenetben. Köszönjük! ^Lia

  12. Szia Bizzyd! Szeretnénk segíteni Neked, ehhez kérjük, hogy privát üzenetben küldd el a pontos címedet: irányítószám, település, utca, házszám vagy emelet és ajtószám és utánanézünk a folyamatnak. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia 

  13. Szia Sorcerer86! A Teletex megjelenése óta sokat fejlődött a technológia, az Android Smart Box lehetőséget biztosít a felirat megjelenítésére is. Amennyiben Ti ezt a funkciót nem éritek el a fentebb javasolt módon egy hibabejelentést tudunk rögzíteni. Ehhez kérjük szépen küldd el nekünk privát üzenetben az érintett szolgáltatás MT ügyfél-azonosítóját és egy értesítési mobil telefonszámot. ^Gabriella

  14. Szia Bizzyd! Megértjük a várakozásodat, de fontos tudnod, hogy sokszor nem csak Társaságunkon múlik, hogy egy területen a hálózat korszerűsítése elinduljon. A fejlesztések megvalósulását több tényező is befolyásolja, mint az erőforrásaink, a gazdasági tényezők, valamint az adott területen szükséges engedélyek beszerzése. Ahhoz, hogy pontosabb tájékoztatást adhassunk szükséges ismernünk a pontos címedet is, ezt kérjük szépen, küldd el nekünk privát üzenetben. ^Gabriella

  15. Szis szurkosj! Alapvetően nem gond, ha a Multi SIM kártát 4G routerben használod, a probléma az eszközben a hálózatban vagy pedig a SIM kártyában keresendő, Első körben javasoljuk, hogy  a Multi SIM kártyát  helyezd át át egy másik telefonba, okosórába és nézd meg, hogy így is észlelhető-e a probléma. Amennyiben igen, akkor érdemes egy hibabejelentést kezdeményezni, amit a chaten keresztül is elindíthatsz. Munkatársaink ez alapján egy részletes vizsgálatot fognak indítani. ^Gabriella

  16. Szia Le_Vi! A probléma pontosabb behatárolásához szükséges lenne ismernünk, hogy milyen típusú TV szolgáltatást és milyen eszközt használsz. Amennyiben a Telekom TV újabb SEI smartbox-on veszed igénybe a szolgáltatást, javasoljuk, hogy manuálisan végezd el az alábbi beállítást:
    A menüben kattints az Android TV beállítás / TV beállítás / képfelbontás részhez, ahol a 2160p 50 Hz-re válts.
    Amennyiben ez megvan érdemes a TV készülékedet is minél nagyobb 1080-as felbontásra állítani.

     

    IPTV használata esetén szintén a TV készülék felbontásának beállítása javasolt. Ha
    fentiek nem hozzák meg a várt eredményt, kérjük szépen küldd el nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat, hogy egy újabb hibavizsgálatot indíthassunk. ^Gabriella

  17. Kedves Kélaki!

     

    Egyelőre még nincs hírünk az Ultra Wide Band-ről, de amint friss információkkal rendelkezünk, arról honlapunkon és közösségi oldalainkon biztosan olvashatsz, érdemes figyelemmel kísérned felületeinket! :) ^Szilvi

  18. Kedves István!

    Azért kérjük, hogy írjatok nekünk privát üzenetet, mert az egyedi problémákat a megadott adatok alapján tudjuk kivizsgálni és megoldani. Ezért továbbra is azt kérjük, ha gondot észlelsz, írj nekünk és segítségedre leszünk  megoldásban. Köszönjük! ^Szilvi

×
×
  • Új...