Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Aaron

Tag
  • Tartalmak

    28
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

2684 profilmegtekintés

Aaron eredményei

Tudományos tanácsadó

Tudományos tanácsadó (6/13)

  • Közösségépítő

Összes kitűző

  1. Aaron

    Rendelès adategyeztetès

    Nem, Szűz előfizetés lesz ès nem lett még kiegyenlítve az előleg. Ma hivtuk őket és mondta az ügyintéző hogy a rendelés Szállításra vár, igy a megjelölt holnapi (Szerda) érkezni fog a csomag. Csak nem értem hogy a rendelés állapotának változásáról miért nem jön mail?
  2. Sziasztok! Párom még péntek délben rendelt egy új előfizetést készülékkel, azóta nem történt adat egyeztetés vele telefonon és a szállítást Szerdára kértük mobil előleg megfizetèse mellett futárral. A rendelèsnek a rendszer által létrehozott Telekom fiókban nincs nyoma, ezért 11 èn felhivta a párom őket és az ügyintéző hölgy mondta hogy minden rendben van a rendelés halad a maga Medrèben. Bármit is jelentsen ez. Az lenne a kérdésem hogy lehetséges hogy nem is fognak telefonálni egyeztetés miatt? És ha bármi van a rendelèssel a rendszer fog értesíteni? Mert még a rendelés pillanatában jött egy mail hogy "Jóváhagyás alatt" azóta pedig semmi. És a mailba bele van írva hogy ha Szükséges jelentkezni fognak egyeztetès Vègett. Előre is köszönöm a választ.
  3. Aaron

    Optikai internet

    Optikai vonalam van Szigethalmon és Huawei HG8245H -s gigabites routerem van melyről megy IPTV,Telefon és persze az Internet, a Telekom ügyfélszolgálatán azt mondták hogy tudják biztosítani a területemen.
  4. Aaron

    Optikai internet

    Sziasztok! Érdekelne hogy a Telekom NetMánia 1000 díjcsomagról kinek mi a véleménye? Én magam most újítottam be a NetMánia XXL -ről NetMánia 1000 -re és szeretném tudni hogy akinek már van az mit gondol róla? Mennyire tudja tartani a 1000 vagy az a közeli értéket, mennyire lehet nagy pinggel számolni(Mert van egy játék a Guild Wars 2 ami folyamat akadozott eddig is és irreleváns ping értékeket mért akár több ezret). Előre is köszönöm a válaszokat.
  5. Aaron

    ÁTVERÉS!

    Hát hogy őszinte legyek a fizetőképességi vizsgálat és az ahhoz rendelhető mobilelőleg szerepel még talán a Megrendelés elküldése elött is feltünteti a rendszer. Emlékszem még 2011 -ben amikor az első előfizetésemet rendeltem a T -től (az akkori legnagyobb csomaggal 0HUF -ért telefonnal együtt) tőlem is bekértek 10.000Ft -ot és utána rendben jóvá is írták. És az is tisztán rémlik hogy tőlem a Vod***** szeretett volna CSAK SIM kártyás előfizetésre elkérni 110.000Ft mobilelőleget és akkor az én fejállásom is elég érdekenek tűnhetett. Tehát részben meg is értem a poblémáját meg például az sem kerek hogy az üzletben és a központban is tök mást állítanak. Jövőben szerintem érdemesebb lenne a posztolónak hivatalos T-Pontban ügyet intézni (Bár ez csak az én meglátásom). Egyébként az ügyfélszolgálattól én megszoktam hogy egyik ügyintéző üti a másikat.
  6. Aaron

    Optikai internet

    Szia! Azt már megpróbáltam, minden csatornát kipróbáltam. Eredménytelenűl.
  7. Aaron

    Optikai internet

    Szia! Köszönöm a válaszod! Sikeresen összetudtam kapcsolni a kettő eszközt az általad leírt 1. módszerrel. De van azzal egy kis gond mert a D-Link Wifije nem használható, azaz Táblagépen és Notin is próbáltam de az IP Cím lekérése sikeres volt de a Hitelesítésnél megreked. Már megpróbáltam mindent hogy sikeres legyen még gondoltam arra is hogy kikapcsolom teszt képpen a Huawei WLAN -jét hogy nem-e összeakad a két eszköz "aurája" de nem ez volt a bibi. Annyit tudtam tenni hogy a D-Linken vagy egy un. Access Point funkció melyet a router kb. 70 másodperc alatt aktivál és segitségével működik a D-Linken is a Wifi de valamiért azonban a D-Link admin felületét nem érem el sem Wifin sem Lan -en keresztűl. Így csináltam egy Hard-resettet a D-Linken majd beállítottam a Wifit kikapcsoltam a DHCP -t majd bekapcsoltam az Access Point -ot így már működik rendesen a Wifi mindkét eszközön. Csak annyi hogy a D-Link admin felületét nem tudom elérni csak a Huawei -ét de a D-Link admin felületére már nincs szükségem hisz a Wifit aktiváltam és beállítottam rajta a LAN -t pedig a Huawei szolgáltatja(Bár kipróbáltam és a D-Link azt is adja külön beállítás nélkűl a hozzákötött gépeknek). A 2. lehetőséget azért nem tudom gyakorlatba ültetni mert mert miután bekötötték az Internetet és a szerelő beállította a netet a routeren én ***** nem írtam le a csatlakozáshoz szükséges adatokat azonnal és másnapra tönkre ment az akkori telefonom így nem is piszkálom a Huaweit ne hogy törölje a csatlakozási adatokat. Egy-szó mint száz köszönöm hogy leírtad hogy mit bűvészkedjek velük, mert mióta írtam az első posztot szinte mindent kipróbáltam és mindenhogy összekötöttem őket de csak annyit értem elvelük hogy egyik sem adott sem admin panelt sem netet.
  8. Sziasztok! Meglévő Platina és Arany kártyás mobil előfizetésem mellé szerettem volna rendelni egy Mobilinternet csomagot Net&Roll L díjcsomaggal. 2 -án este feladtam a megrendelésemet interneten, rendben megérkezett a visszaigazoló mail és SMS hogy folyamatban van. Majd 3 -án újra rálestem a Telekom online felületének Rendelések menüpontjára majd azt látom hogy a rendelés állapota "Sales Support kezelésre vár" -ra változott melyet nem tudtam hova tenni, mert több rendelésem is volt a mobilos részlegtől hisz a Platina kártyás előfizetésemmel októberben volt a 2. 24 hónapos szerződés újítás míg az Arany kártyás előfizetésnek most októberben volt 1 éve hogy rendeltem. Ezért a gyorsabb előre haladás érdekében még aznap 3 -én felkerestem a Telekom weboldalát ahol a Chaten egy ügyintéző segitségével kiderítettem hogy a Sales Support kezelésre vár azt jelenti hogy mert új előfizetés kértem felkell hogy hívjanak egyeztetés végett(Amire azt mondta hogy 4 -én számíthatok a hívásukra mely nem történt meg), ami tiszta hisz a tavaly rendelt mobilelőfizetés esetében is rendelést követő munkanap felhívtak. De itt semmi nem történt mára azaz 5 -re volt írva a szállítás várható ideje ezért felhívtam ma a Telekom házhozszállítási csoportját. Majd félperces várakozást követően, nem tudtam meg semmi érdemleges. Látják a rendelésem beérkezett és feldolgozás alatt áll de még nem kerűlt a futárhoz. Szóval az lenne a kérdésem hogy mit lehetséges ilyenkor még tenni? Valakinek volt már ilyen problémája? Előre is köszönöm a választ!
  9. Aaron

    Mobilinternet

    Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy ha én vásárolnék mondjuk egy Mobilinternet előfizetést Net&Roll L (30GB) díjcsomaggal, akkor például ha úgy gondolnám hogy szeretném magammal vinni a netet telefonon hogy ne kelljen a notebookot hordozgatni és beleteszem a Mobilnet kártyát az Dual Simes Androidos telefonomba akkor fogom tudni használni mobilban a mobilnet kártyát netezésre? A választ előre is köszönöm!
  10. A Telekomnak írtam Facebookon és ők írták hogy a készülék átvételekor kezdődik az új hűségidő ha már most az új hűségidőt írja a rendszer akkor hívjam a 1412 -es telefonszámot hogy az ügyintézők korrigálhassák a hibát. Szerintem még megvárom a Hétfőt hisz 5 -én rendeltem és akkor telik le a 2 hét és majd kedden maximum szerdán betelefonálok nem igazán akarok az ügyfélszolgálat nyakára járni egyenlőre, ne hogy valami kityulódás legyen. (Ha esetleg felhívnám a GLS címzetteknek szoló ügyfélszolgálatát ott nem tudnak tájékoztatást adni hogy átvettek-e a Telekomtól részemre csomagot?)
  11. Szia! Én rendeltem részletre egy Sony TV készüléket múltkor és annak sem egyszerre történt a kiszámlázása hanem apránként a havi számlával együtt. Az online ügyfélszolgálatra betudok lépni ugyan de sajnos csak korlátozottan tudom használni mely annyiban merül ki hogy az aktuális számlákat kiírja meg a TV, Internet és Telefon szolgáltatásokat a hozzátartozó hűségidővel. Egyébként miért van az amit te is írtál hogy az egyeztetés pillanatától él az új hűségidő, hisz mindenhol az van hogy a készülék átvételekor kezdődik az új hűségidő?
  12. Nem, még a futárra várok. Csak annyi hogy engem 5 -én hívtak fel a megrendelés leadása után egyeztetés végett. Hűségidő azonnali kitolásával.
  13. Ez hogy lehet? Itt a fórumon is közölték hogy a telefonon megállapodott árban kell hogy kiszállítsák a terméket. Így ha 0Ft -os kezdőrészlettet mondott a telefonban az ügyintéző akkor ezt nem másíthatják meg. De a telefonos megállapodás szerintem a Telekomot is arra kötelezi hogy azon az áron szállítsák le a terméket. U.I.: És egyébként mikor hívtak vissza miután 4 -én leadtad a megrendelést? Mert 4 -én nem hívhattak vissza egyeztetés végett hisz az Vasárnap volt.
  14. Aaron

    Optikai internet

    Sziasztok! Nekem van egy Huawei HG8245H -s routerem melynek a Wifi -je valami csapnivaló(Legalábbis nálam) mi elött bekötötték hozzám a Telekom Optinet szolgáltatását egy D-Link DIR jelzésű router teljesített szolgálatot még hozzá remekűl mérföldekkel jobban mint a Huawei pedig a D-Link régebbi. Ezért arra gondoltam hogy a Huaweihez hozzákötöm a D-Linket de valakinek lenne valami ötlete hogy hol és mit állítsak át a routeren? A választ előre is köszönöm!
  15. Szia! Múlt héten nálam is ezt csinálta hogy amint letelt a számláló 29 napot datált be újra. De múlt hétvégére megjavult és már tudtam rendelni készüléket a weboldalon melyet kedden le is szálítottak. Lehet hogy ez csak ilyen átmeneti hiba, mert szó ami szó a Telekom weboldala valami csapnivaló működésben.
×
×
  • Új...