-
Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.
-
Tartalmak
20 -
Csatlakozás időpontja
-
Utolsó látogatás
Patrik92 a fórumon
- Születésnap 12/30/1992
Profil megtekintések
Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.
Patrik92 eredményei
Tudományos tanácsadó (6/13)
Összes kitűző
-
Patrik92 elkezdte követni Karácsonyi kiszállítas -t
-
Tisztelt Telekom! 12.14.-én rendeltem az technikai hiba miatt elakadt állítólag . A mai napig semmi értesítés és a csomag mèg össze sincs készítve a weboldal szerint…. Valaki járt már így ? Karácsonyi ajándék lenne ….
-
Patrik92 megváltoztatta a profilképét
-
Üdv! Most néztem a Telekom oldalán a gyorsító opciót, és nem látom már benne a napi 5GB adatforgalom korlátozást. Ezt kivették belőle ?
- 934 válasz
-
- fejlesztés
- lte
-
(és még 1 )
Címkék:
-
Nálam Március 4.-e óta arra vár a szerelő hogy engedélyezzék neki hogy feltehesse a gyorsító opciós modemet, mert a Telekom saját rendszere szerint nincs 4G lefedettség az előfizetési címemen mikor az egész faluba kb 1 éve 4G van mindenhol.
- 934 válasz
-
- fejlesztés
- lte
-
(és még 1 )
Címkék:
-
Hát amikor a fejlesztések voltak nálunk és elromlott a netem akkor azt mondták hogy március elején már menni fognak mobilnetes modemek és azzal oldják meg a 30 megás netet. De akkor azt nem mondták hogy abba napi 5giga limit van plusz hogy 2230 Ft ba kerül havonta.
- 934 válasz
-
- fejlesztés
- lte
-
(és még 1 )
Címkék:
-
Az ügyfélszolgálat azt a tájékoztatást adta a hogy havi 2260 Ft/hó az eszközbérlés és a havidíj. De bizonyos esetekben mindkettőt elengedik de van amikor csak az eszközbérlés díját. Rákérdeztem hogy pontosabban nem lehetne körülírni hogy milyen esetben engedik el a díjakat azt mondta ez ügyben írásban érdeklődjek az ügyfélszolgálatnál. Ergo ez az egész gyorsító opció arról szól hogy fejlesztettünk a fejlesztés óta kb nálunk az egész településen sehol nem megy a 20 megás net ami probléma nélkül ment, mindenkit visszavágtak 10 megára most ránk akarják sózni plusz havi 2260 Ft/hó havidíjon a gyorsító opciót, mert elcseszték a netet.
- 934 válasz
-
- fejlesztés
- lte
-
(és még 1 )
Címkék:
-
Na úgy látszik ez a gyorsító opciós sem egy egyszerű gyors folyamat. Hétfőn hívott a szerelő hogy a mobilommal nézzem már meg ahol jelenleg van modem van LTE valamint ha van mérjek már egy sebességet. Csináltam egy mérést amit e--mailben elküldtem a szerelőnek Ő azt továbbította is de nem fogadták el még őt is kiküldték a helyszínre mérést végezni mivel papír szerint csak kültéri lefedettség van a környéken ahol lakunk, ami nem igaz mert kb 1 éve van LTE még a pincébe is ahol régen még térerő sem volt . Tegnap beszéltem a szerelővel és azt mondta hogy hetek kérdése hogy mikor hozhatja ki a modemet mert nem hagyják jóvá a modem telepítését. Szóval fejlesztget itt a telekom a szolgáltatás azóta rosszabb mert a fejlesztlés előtt 20 megás netem volt ami a fejlesztés után 10 megás lett , és akkor azt mondták semmi baj majd márciustól lesz a gyorsító opció az kiküszöböli... Nem gondoltam volna hogy ez is ilyen hosszas folyamat lesz.
- 934 válasz
-
- fejlesztés
- lte
-
(és még 1 )
Címkék:
-
Dehogy csinálják, általában felvesznek rá egy hibajegyet ha szerencséd van akkor felhív a szerelő mielőtt kimegy hozzád és eltudod neki mondani hogy mit szeretnél kérni mi a panaszod. És hát abban is szerencsésnek kell lenned hogy valami normális szerelőt kapj, érdemes a normálisabb szerelőkkel privát számot cserélni hogy amikor valami baj van az internettel előtte vele tudj egyeztetni sok esetbe saját otthonából a gépe előtt eltudja hárítani a hibát. Természetesen ők sem istenek és nincs is jogosultságuk mindenhez, de vannak köztük tényleg normális szakik is.
-
hálózatfejlesztés 30 Mbit/sec minden háztartásba 2020-ig a Szupergyors internet program keretében
question válaszolt Patrik92 anonymus bejegyzésére, itt: Hálózat
Ezt nem tudom hogy neked hogy jött ki. Hűségnyilatkozat nélkül is a 20 Mbit/s 5300 Ft/hó 2 év hűséggel magába a 20 Mbit/s már csak 4000Ft/hó 2év hűség és egy alap vezetékes telefon előfizetés plusz 20 Mbit/s 3520Ft/hó -
Köszönöm ezt már én is olvastam. Nem tudom hogy megérie azért aza napi 5giga nem valami sok... Viszont a jelenlegi 10 megás sávszélesség egyenlő a nullával, főleg úgí hogy a szerelő szerint simán fel lehetne húzni a vezetékes sávszélességet 16-18 megára. Főleg úgy hogy 21 megával ment a netem rendesen egyszer csak elromlott kitalálták hogy nem megy a VDSL2 és átteték a vonalamat ADSL2+ ra ami kb egy hét múlva visszatettekj VDSL2re és az elérhető sávszélességem ami a vonal szerint adható lenne Attainable Rate(Up/Down) 1667/23751 kbps És a szerelő is azt mondta hogy egy 18 megának szépen el kellene rajta futnia de nem engedik neki a központból növelni nehogy megint elromoljon.
- 934 válasz
-
- fejlesztés
- lte
-
(és még 1 )
Címkék:
-
Sziasztok ! Hosszas huzavona után a Telekom egy olyan ajánlattal keresett fel hogy egy olyan modemet fognak kihozni amibe be van építve egy Sim kártya és az a mobil internetre csatlakozva fogja kiegészíteni a meglévő 10 megás vezetékes sávszélességemet 30 megára. Valakinél van már ilyen eszköz, esetleg valakinek valami infója róla ?
- 934 válasz
-
- fejlesztés
- lte
-
(és még 1 )
Címkék:
-
Nálunk Ludason állítólag történt valamilyen fejlesztés 2015 novemberében amiből annyit tapasztaltam hogy ezután bekapcsolták a 20 megás netet. Miután hetekig ment rendesen 20 megával szakadás nélkül úgy döntöttünk minden más szolgáltatásra is vállalunk hűséget és vásárolunk egy tv is kamatmentes hitelre. Erre a szerződések megkötése után vagy 3 hétre elromlott az internet állandóan elkezdett szakadozni bejelentetem pontosan 2015.12.15.-én 2015.12.22.-én megállapították hogy kábelhiba van másnap 2015.12.23.-án kint voltak a kábeles szerelők és le is zárták a hibajegyet. 2015.12.24.-én délelőtt újra elment az internet be is jelentettem majd 2015.12.30.-án arról tájékoztattak hogy különböző méréseket végeztek és megállapították hogy csak 10 megás net adható, természetesen én mondtam hogy az nekem nem kell a 20 megás net ment rendesen valamitől elromlott csinálják meg. Az internetem sebességét kb 12 megára csökkentették hogy így tapasztalok e valami hibát és 2016.01.04.-ig felfüggesztik a hibajegyem és majd 2016.01.04.-én kerestek hát ők nem kerestek én kerestem meg őket hogy ugyanolyan rossz az internet mint volt. A múlthéten kint volt egy szerelő aki úgy jött be a házba hogy Ő kijött de ezt úgysem fogja elhárítani de azért bejött rádugta a kütyüjét bemérte hogy a vonal 23,5 megát bír el , a tényleges elérhető sávszélesség 14 megára van téve és hát igen sajnos lát benne néha hibákat de nem tudja mitől van. Úgy távozott hogy páróra múlva keresni fog mert egyeztetnie kell a kábeles kollégákkal hát mondanom se kell Ő sem hívott vissza. Ezt követően ismét betelefonáltam a 1412-re hogy ugyanúgy nem megy az internetem a szerelő azt ígérte keresni fog de nem keresett most akkor mi van. Természetesen elnézést kértek majd azt mondták hogy 2016.01.11.-én a délelőtti órákban otthon leszünk e mert akkor jönne a szerelő, mondtam a ügyintézőnek hogy igen akkor majd hazautazok Pestről és várom hétfőn a szerelőt. Hát a szerelő nem jött viszont kaptam egy SMS-t hogy a hibát elhárították ha a hiba továbbra is fennáll akkor a hibát keressem a saját eszközeimben. Ekkor a modemen már csak a dsl lámpa villogott és azóta is csak az villog ergó nincs szinkron valamit nagyon jól csinált a szerelő mert még azt a meglévő internet kapcsolatot is elrontotta ami egy órába kb 10szer megszakadt. Természetesen egyből hívom az ügyfélszolgálatot ahol megint elnézést kértek. Másnap az az 2016.01.12.-én szintén megállapította egy szerelő hogy kábel hiba van egy darabig eljönnek a jelek aztán eltűnnek. Azt ígérte hogy szerdán 2016.01.13.-án a kábeles kollégákkal együtt kifog jönni. A mai nap folyamán 2016.01.14.-én felhívtam aszt a szerelőt aki kedden 2016.01.12.-én kint volt hogy mire jutottak a kábeles kollégákkal azt a tájékoztatást nyújtotta részemre hogy: Kint is voltak végeztek különböző méréseket és arra jutottak hogy fizikálisan semmi baja nincs a vezetéknek de valamiért érthetetlen módon valami bezavar és eltűnik a jel.(Ilyet még nem tapasztaltak) Állítólag a vasút bezavar. Érdekes hogy 5 évig nem zavart be semmit. Erre azt mondták hogy a novemberi hálózat korszerűsítésekor átálltak VDSL hálózatra és ez más frekvencián működik mint a régi kapcsolat. Ezzel az a probléma hogy nekem már azután kapcsolták be a 20 megás internetet hogy megtörtént a VDSL hálózat üzembe helyezése. Őszintén nekem valami nem egyenes ebben az ügyben. Természetesen délelőtt azt ígérte hogy délutánra lesz internet. Délután 16.00.-ig vártam aztán felhívtam hogy még mindig nincs internet, ezután állandó telefonos beszélgetés mellett állandóan újra kellett indítanom a modemet kb 1 óráig szórakoztunk így mire elkezdtem mondani hogy megpróbál intézkedni hogy holnap reggel itt kezdjenek a kábeles kollégák de tájékoztatott arról is hogy ha a holnapi nap sem tudják elhárítani a hibát akkor valószínű hogy felmondják az előfizetői szerződésemet. De itt már felemeltem a hangom és elkezdtem üvöltözni hogy amennyiben a holnapi nap folyamán 12.00.-ig nem lesz internet hatalmas cirkuszt csapok és ezt nyugodtan tudassa a feletteseivel. Kb 20 perc múlva elindult az internet ami kb 1 óráig ment is 3 megával örült neki az egész család. Így hálálják meg azt a havi 40 ezer forintot amit a Telekomnak mobil valamint otthoni szolgáltatások terén fizetünk. Ebből az látszik hogy Ludason sikeres volt a hálózat korszerűsítés projektjük. Remélem a holnapi nap folyamán megm*****dik a problémám, bár nem fűzök hozzá sok reményt.
-
hálózatfejlesztés 30 Mbit/sec minden háztartásba 2020-ig a Szupergyors internet program keretében
question válaszolt Patrik92 anonymus bejegyzésére, itt: Hálózat
Nálunk Ludason állítólag történt valamilyen fejlesztés 2015 novemberében amiből annyit tapasztaltam hogy ezután bekapcsolták a 20 megás netet. Miután hetekig ment rendesen 20 megával szakadás nélkül úgy döntöttünk minden más szolgáltatásra is vállalunk hűséget és vásárolunk egy tv is kamatmentes hitelre. Erre a szerződések megkötése után vagy 3 hétre elromlott az internet állandóan elkezdett szakadozni bejelentetem pontosan 2015.12.15.-én 2015.12.22.-én megállapították hogy kábelhiba van másnap 2015.12.23.-án kint voltak a kábeles szerelők és le is zárták a hibajegyet. 2015.12.24.-én délelőtt újra elment az internet be is jelentettem majd 2015.12.30.-án arról tájékoztattak hogy különböző méréseket végeztek és megállapították hogy csak 10 megás net adható, természetesen én mondtam hogy az nekem nem kell a 20 megás net ment rendesen valamitől elromlott csinálják meg. Az internetem sebességét kb 12 megára csökkentették hogy így tapasztalok e valami hibát és 2016.01.04.-ig felfüggesztik a hibajegyem és majd 2016.01.04.-én kerestek hát ők nem kerestek én kerestem meg őket hogy ugyanolyan rossz az internet mint volt. A múlthéten kint volt egy szerelő aki úgy jött be a házba hogy Ő kijött de ezt úgysem fogja elhárítani de azért bejött rádugta a kütyüjét bemérte hogy a vonal 23,5 megát bír el , a tényleges elérhető sávszélesség 14 megára van téve és hát igen sajnos lát benne néha hibákat de nem tudja mitől van. Úgy távozott hogy páróra múlva keresni fog mert egyeztetnie kell a kábeles kollégákkal hát mondanom se kell Ő sem hívott vissza. Ezt követően ismét betelefonáltam a 1412-re hogy ugyanúgy nem megy az internetem a szerelő azt ígérte keresni fog de nem keresett most akkor mi van. Természetesen elnézést kértek majd azt mondták hogy 2016.01.11.-én a délelőtti órákban otthon leszünk e mert akkor jönne a szerelő, mondtam a ügyintézőnek hogy igen akkor majd hazautazok Pestről és várom hétfőn a szerelőt. Hát a szerelő nem jött viszont kaptam egy SMS-t hogy a hibát elhárították ha a hiba továbbra is fennáll akkor a hibát keressem a saját eszközeimben. Ekkor a modemen már csak a dsl lámpa villogott és azóta is csak az villog ergó nincs szinkron valamit nagyon jól csinált a szerelő mert még azt a meglévő internet kapcsolatot is elrontotta ami egy órába kb 10szer megszakadt. Természetesen egyből hívom az ügyfélszolgálatot ahol megint elnézést kértek. Másnap az az 2016.01.12.-én szintén megállapította egy szerelő hogy kábel hiba van egy darabig eljönnek a jelek aztán eltűnnek. Azt ígérte hogy szerdán 2016.01.13.-án a kábeles kollégákkal együtt kifog jönni. A mai nap folyamán 2016.01.14.-én felhívtam aszt a szerelőt aki kedden 2016.01.12.-én kint volt hogy mire jutottak a kábeles kollégákkal azt a tájékoztatást nyújtotta részemre hogy: Kint is voltak végeztek különböző méréseket és arra jutottak hogy fizikálisan semmi baja nincs a vezetéknek de valamiért érthetetlen módon valami bezavar és eltűnik a jel.(Ilyet még nem tapasztaltak) Állítólag a vasút bezavar. Érdekes hogy 5 évig nem zavart be semmit. Erre azt mondták hogy a novemberi hálózat korszerűsítésekor átálltak VDSL hálózatra és ez más frekvencián működik mint a régi kapcsolat. Ezzel az a probléma hogy nekem már azután kapcsolták be a 20 megás internetet hogy megtörtént a VDSL hálózat üzembe helyezése. Őszintén nekem valami nem egyenes ebben az ügyben. Természetesen délelőtt azt ígérte hogy délutánra lesz internet. Délután 16.00.-ig vártam aztán felhívtam hogy még mindig nincs internet, ezután állandó telefonos beszélgetés mellett állandóan újra kellett indítanom a modemet kb 1 óráig szórakoztunk így mire elkezdtem mondani hogy megpróbál intézkedni hogy holnap reggel itt kezdjenek a kábeles kollégák de tájékoztatott arról is hogy ha a holnapi nap sem tudják elhárítani a hibát akkor valószínű hogy felmondják az előfizetői szerződésemet. De itt már felemeltem a hangom és elkezdtem üvöltözni hogy amennyiben a holnapi nap folyamán 12.00.-ig nem lesz internet hatalmas cirkuszt csapok és ezt nyugodtan tudassa a feletteseivel. Kb 20 perc múlva elindult az internet ami kb 1 óráig ment is 3 megával örült neki az egész család. Így hálálják meg azt a havi 40 ezer forintot amit a Telekomnak mobil valamint otthoni szolgáltatások terén fizetünk. Ebből az látszik hogy Ludason sikeres volt a hálózat korszerűsítés projektjük. Remélem a holnapi nap folyamán megm*****dik a problémám, bár nem fűzök hozzá sok reményt. -
Hát a hiba 2015.12.15. óta fennáll, kb 3 napja egyáltalán nincs internet ma délután kb 1 órát ment a net akkor is 1megával kb de legalább volt. Állítólag fizikailag rendben vannak a kábelek de valamiért nem jön a jel és ilyet még nem láttak. Hibaelhárításnak azt mondták hogy valószínűleg megfogják szüntetni a szerződést. Érdekes hogy kb 5 évig semmi nem zavarta be a hálózatot. Kb 1 hónapig hiba nélkül ment a 20 megás net, most hirtelen valamitől elromlott és össze vissza harácsolnak hol azért mert messze vagyunk a központól ami állításuk szerint 1880 méter de állítólag a VDS-hálózattal 1800 méterig adható a 20 megás net. Ezt is elhiszem csak ezzel annyi a gond hogy akkor egy hónapig miért ment hiba nélkül. Ilyenkor mit lehet tenni ? :O
-
Tamas586 Milyen modemed van ? ezeket az adatokat milyen programmal szeded ki a modemből ? Már gyorsabb az internetem :
-
Tamas586 Mobilnetet nem fogok venni mert nem fogja nekem azt kifizetni senki, egy szolgáltatásért fizetek amit nem javítanak ki csak egyre lassabbra veszik a sávszélességet hátha úgy majd nem szakadozik. Sajnos ugyanúgy szakadozik , és igen a mobilinternetemet használom amikor órákig nincs internet. December 15.-e óta kezdhettek volna vele valamit amit most nyújtanak január 4.-ig amúgy most fel van függesztve a hibajegy mert megmondtam a szerelőnek hogy le ne merje zárni a hibajegyet ameddig nem jó a net és erre azt mondta hogy akkor kérésemre felfüggesztik a hibajegyet január 4.-ig és majd akkor hívnak hogy mi helyzet. Igaz most a szomszédba kint van a szerelő remélem közös a hibánk a szomszéddal és mielőbb csinálnak vele valamit .