Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Értesítés és számla hiánya


JJJ

Kérdés

 
Egy hete nem kapok választ alábbi levelemre:

Már a múlt hónapban sem kaptam értesítést a beállított e-számlázáshoz, befizetés után pedig nem kaptam pdf-számlát. Szeptemberben még kaptam. Az email-címem be van állítva. Személyesen voltam az ügyfélszolgálaton, ahol mindent rendben láttak, azt is mondták, hogy elküldik. Azóta sem kaptam semmit. Kérem, hogy nézzenek utána, miért nem kapok email-eket a beállított szolgáltatásokról.

Azóta sincs válasz, email-t gondolom u.a. okból nem kapok.
Ez nem szolgáltatás.
 
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
2 órája, JJJ írta:
 
Egy hete nem kapok választ alábbi levelemre:

Már a múlt hónapban sem kaptam értesítést a beállított e-számlázáshoz, befizetés után pedig nem kaptam pdf-számlát. Szeptemberben még kaptam. Az email-címem be van állítva. Személyesen voltam az ügyfélszolgálaton, ahol mindent rendben láttak, azt is mondták, hogy elküldik. Azóta sem kaptam semmit. Kérem, hogy nézzenek utána, miért nem kapok email-eket a beállított szolgáltatásokról.

Azóta sincs válasz, email-t gondolom u.a. okból nem kapok.
Ez nem szolgáltatás.
 

Nálam két hónap után sikerült az előtte rendszeres havi hívásrészletezőt újból beállítani, úgyhogy reklamálj, és kitartást. Adok hozzá egy telefonszámot, ahol érdemesebb, mint a 1412-n, ez a 06 1 2658077 (saját tapasztalat) Naponta 8 és 16 között elérhetők.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdv zoli62!

Jó tanács volt, rendkívül készségesen és hatékonyan megoldották az email-cím átírását.

Hogy miért nem lehet ezeket személyesen az ügyfélszolgálatnál elintézni?

(Talán, hogy több legyen a bevétel. 8 perc csúcsidőben...)

 

Érdemes felírni: 1 265 8077

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
43 perce, JJJ írta:

Üdv zoli62!

Jó tanács volt, rendkívül készségesen és hatékonyan megoldották az email-cím átírását.

Hogy miért nem lehet ezeket személyesen az ügyfélszolgálatnál elintézni?

(Talán, hogy több legyen a bevétel. 8 perc csúcsidőben...)

 

Érdemes felírni: 1 265 8077

 

Üdv JJJ! Erre csak azt lehet válaszolni, hogy az utóbbi időben nagyon felhigult a Telekom ügyfélszolgálata, a T Pontokat folyamatosan zárják be, de vannak olyan csoportok, amik kivételek szerencsére.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...