JJJ

Értesítés és számla hiánya

Kérdés

 
Egy hete nem kapok választ alábbi levelemre:

Már a múlt hónapban sem kaptam értesítést a beállított e-számlázáshoz, befizetés után pedig nem kaptam pdf-számlát. Szeptemberben még kaptam. Az email-címem be van állítva. Személyesen voltam az ügyfélszolgálaton, ahol mindent rendben láttak, azt is mondták, hogy elküldik. Azóta sem kaptam semmit. Kérem, hogy nézzenek utána, miért nem kapok email-eket a beállított szolgáltatásokról.

Azóta sincs válasz, email-t gondolom u.a. okból nem kapok.
Ez nem szolgáltatás.
 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

Nálunk is bezárták a T-Pontot év elejével.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

T partner üzleteket zártak be, nem T pontokat

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
43 perce, JJJ írta:

Üdv zoli62!

Jó tanács volt, rendkívül készségesen és hatékonyan megoldották az email-cím átírását.

Hogy miért nem lehet ezeket személyesen az ügyfélszolgálatnál elintézni?

(Talán, hogy több legyen a bevétel. 8 perc csúcsidőben...)

 

Érdemes felírni: 1 265 8077

 

Üdv JJJ! Erre csak azt lehet válaszolni, hogy az utóbbi időben nagyon felhigult a Telekom ügyfélszolgálata, a T Pontokat folyamatosan zárják be, de vannak olyan csoportok, amik kivételek szerencsére.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv zoli62!

Jó tanács volt, rendkívül készségesen és hatékonyan megoldották az email-cím átírását.

Hogy miért nem lehet ezeket személyesen az ügyfélszolgálatnál elintézni?

(Talán, hogy több legyen a bevétel. 8 perc csúcsidőben...)

 

Érdemes felírni: 1 265 8077

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Épp most, JJJ írta:

zoli62-nek: köszönöm, ez jó lehet; tavaly 1 hétig tartott, amíg elintéződött az ftp-re bejutásom, akkor is kaptam egy számot, lehet, hogy ez volt...

 

Nincs mit, azt hiszem ezt már leírtam itt másnak is a fórumon, remélem gyorsan segít. : )

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

zoli62-nek: köszönöm, ez jó lehet; tavaly 1 hétig tartott, amíg elintéződött az ftp-re bejutásom, akkor is kaptam egy számot, lehet, hogy ez volt...

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
2 órája, JJJ írta:
 
Egy hete nem kapok választ alábbi levelemre:

Már a múlt hónapban sem kaptam értesítést a beállított e-számlázáshoz, befizetés után pedig nem kaptam pdf-számlát. Szeptemberben még kaptam. Az email-címem be van állítva. Személyesen voltam az ügyfélszolgálaton, ahol mindent rendben láttak, azt is mondták, hogy elküldik. Azóta sem kaptam semmit. Kérem, hogy nézzenek utána, miért nem kapok email-eket a beállított szolgáltatásokról.

Azóta sincs válasz, email-t gondolom u.a. okból nem kapok.
Ez nem szolgáltatás.
 

Nálam két hónap után sikerült az előtte rendszeres havi hívásrészletezőt újból beállítani, úgyhogy reklamálj, és kitartást. Adok hozzá egy telefonszámot, ahol érdemesebb, mint a 1412-n, ez a 06 1 2658077 (saját tapasztalat) Naponta 8 és 16 között elérhetők.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1412 reklamálj!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most