Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Vezetékes telefon


btz

Kérdés

Ma volt itt a telekom modemet cserélni mert elromlott és mondta a szerelő, hogy kössük rá a vezetékes telefont az adsl modemre, mert meg fogják szüntetni az analóg telefonálást. Ehhez adott 2 db 2 méter hosszúságú telefonkábelt és egy sima adsl-phone szűrőt. Aztán még magyarázott ezt azt de egyáltalán nemértem, hogy ezekkel az eszközökkel, hogyan kössem rá az ADSL modemre a vezetékes analóg telefont.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 184
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Igen,elég lett volna egy 3 pólusú villás alzat /rj11 átalakító+ egy rj11 kétvégű kábel.

Ez nem igaz, hogy az ő tulajdonukba lévő modembe (ami már nem csak modem hanem HGW) nem csatlakoztathatsz. Fogod és beledughatod a dugaszt, akár telefont, akár PC-t teszel rá, hozzá lehet nyúlni nyugodt lelkiismerettel.

Most akkor hogy van összekötve a készülék? A fali aljzatból megy a kábel a HGW-be, a telefon pedig a HGW phone1 aljzatába van dugva? Dsl splitter ki lett véve gondolom.

Csak hívni nem lehet, vagy hívást indítani sem? Van búgó hang a telefonban?

Hát ha 10 napja rossz, akkor miért nem mersz szólni érte? Már rég szólni kellett volna és nem engedni lezárni a hibajegyet. Így ezzel magadnak okozol "kárt".

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves btz ! 

Kéretik a hozzászólás előtt figyelmesebben elolvasni a leírtakat. A hibát legalább 8 esetben bejelentettük. A leírtakból ez kiderül. Nem igaz a Te szöveged, hogy bárki hozzányúlhat a szóban forgó modemhez ezt a leírást olvasók tudják, aki meg nem olvasta, az ne szóljon hozzá. Mint az általam leírtakból kitűnik, a Telekom sorozatos mellébeszélésekkel és be nem tartott ígéretekkel ódázza el a hiba megszüntetését.  Becsapott avval is, hogy új készüléket kell venni, miközben elég kicserélni a csatlakozó kábelt. Azt is figyelembe kell venni, hogy a (jól)fizető

ügyfelek többsége még Nálad is csekélyebb műszaki ismeretekkel rendelkezik és egy tisztességes cég ezért előzékenyebb magatartást tanúsít. Szumma szummárum hozzászólásod segítő szándéka  kérdéses.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nézd? Hozzányúltam!

IMG_20160522_120733.jpg

És még kábelt is dugtam bele technikus kihívasa nélkül. Mos akkor hogy is van ez?

IMG_20160522_120746.jpg

Nézd, én segíteni akarok/akartam volna, de ha személyeskedünk és nem a technikai részletere koncentrálunk, akkor nem fog menni.

Akármilyen figyelmesen olvasom el a hozzászólásod, nem derül ki számomra, hogy van e a készülékedben tárcsahang, és hogy te tudsz e hívni másokat, azt írtad hogy téged hívni nem lehet, de további részletek nem találhatóak a hozzászólásodban, így nem derül ki, hogy minden megfelelően van e összedugva, más hibajelenség van e azon kívül, hogy nem lehet hívni a készüléket.

Na de mindegy is, ha csak személyeskedni szerenél és nem a feltett technikai jellegű kérdéseimre szeretnél válazolni, akkor ne tedd. Akkor feltételezem, hogy minden jól össze van dugva, van tárcsahang, és hívást is tudsz indítani, csak téged nem tudnak hívni, mert nem csöng ki a telefonod, a hívófél kicsengést jelző hangot hall.

Ha ez így van, akkor csak a hibajegyet kellett volna nyitva tartani, nem újat engedni felvenni, persze figyelnek azért arra is, hogy ha egy ügyfél több hibajegyet is indítat egy héten, az egy folyamatban meglévő hibára is utalhat, de akkor is jobb nem új hibajegyet felvetetni. Le kell jegyezni a hibajegy dátumát, számát és amint jön az sms, hogy lezárták, mert nem találtak problémát, akkor újra felvetetni, természetesen csak akkor ha tényleg nem oldódott meg a probléma. Ha így teszel, akkor előbb-utóbb biztos meg lesz oldva, de olyat semmiféleképp nem célszerű csinálni, hogy 10 napig nem hívni őket, ha látod hogy hiba van. Nekem is van fennáló hibám, amit nem tudnak elhárítani lassan 20 napja, tudom hogy az embernek más dolga is lenne, minthogy a 1412-n trécseljen Szilviával vagy Zsófiával, de sajnos ezt kell tenni, ha azt akarjuk hogy megoldódjon, nem vissza tartani az információkat ha már egyszer feltettél egy hozzászólást egy fórumban, és nem abban kételkedni, hogy vajon ez a fórumtárs mennyire segítő szándékú, hanem a technikai jellegű visszakérdésekre válaszolni, ez mozdítja előre a probléma megoldását.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves btz ! ne haragudj, hogy ingerülten válaszoltam. De semmiképen nem elfogadható, hogy egy hiba elhárítása 8 hozzáfordulás és kétheti várakozás sem történik meg. Mi a telekommal való beszélgetés után a kölcsön telefont csatlakoztattuk a modemhez, mely miután előzőleg e - mailban azt állították, hogy az ő vonaluk jó és hívjuk ki pénzért a Szuperszervízt, csak egyirányú telefonálásra volt alkalmas. Az is elfogadhatatlan, ami Veled történt és megerősíti bennem a meggyőződést, hogy a Telekomban komoly hibák vannak és nem szabad tűrnünk, hogy egy "szolgáltató " azt csináljunk velünk, akikből él, azt csináljon, amit akar. Mégegyszer bocsánatot kérek ingerült válaszomért és bízom benne, hogy rövidesen megoldódnak a gondjaink.

     Üdvözlettel : Béla

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nem haragszom, nem nagyon szoktam felvenni a személyes hangvételeket, ha felvenném és szintén személyeskedéssel vágnék vissza, az nem vezetne sehová, nem azért vagyunk itt. Technikai gondok és ügyintézési gondok megoldása a cél, személyes tapasztalatok és informácók megosztásával.

A kapott információk alapján az ő rendszerükben van a hiba, egy híváskorlátozást nekik kéne feloldani, otthon ezzel semmit nem lehet kezdeni, a szuperszrvíz sem fog tudni semmit csinálni, ha alapból nálad minden rendben van összekötve, a voip megapja az IP címét, registed állapotot mutat, tárcsahang van, kifelé menő hívások mennek.

Nálam is nem rég volt a digitális telefonra való átálás, sajnos elkövettem azt a hibát, hogy a LAN-on a 10.0.0.X tartományú címeket használtam 255.0.0.0 maszkal, minden jól lett összekötve, a T-nél is mindent rendben találtak, szerencsére hamar meglett hogy mit rontottam el, kiderült hogy az egész ütközött a voip címtartományával, de így is fél nap bruttó szívás volt.

Aztán később kiderült, hogy nem lehet hívni a mobil számokat, modták, hogy frissen áltam átt, várjak 2 napot, aztán persze nem javult, aztán újabb hívást indítottam, egy másik ügyintéző pedig gombnyomásra megoldott mindent, azóta nincs problémám magával a voipvel. Sajnos 20 napja vettem észre hogy szakadozik a netem így a voip is szakad, ennek az okát nem sikerült még feltárni, de persze meg kell ezt oldani, ha kell akkor minden hibalezárás után vissza lesznek hívva.

Szerintem ez a hívásfogadás korlátozás feloldása is csak egy két klikk lenne. (Magának a kölcsön készüléknek nem lehet baja? Akitől el lett hozva annál működött?)

Ha nyitva van a hibajegy, akkor az hosszútávon sok pénz kiesés nekik is, így mindenféleképp zaklatni fogjáktechnikusokat, ügyintézőket a főnökeik, hogy tegyenek már pontot az ügy végére.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves btz, köszönöm szépen a segítséget. Közben az ügyfélszolgálat értesített, hogy. hogy holnap este 8 órakor aktiválja a vonalunkat. Vagyis elismerték, hogy a vonalban van a hiba.

Eddig nem kellett belemélyednem , igy nem is ismerem eléggé az interneten lévő telefonálást (ugye most erre állunk át ?)  Ezért a leveledből kimásoltam egy részt, ami nem világos nekem.  Emlékeim szerint a LAN cím 4 oktál számból áll, a maszk ugyancsak. Hol használod Te ezeket a címeket ? Jól gondolom, hogy az új rendszerben a telefonoknak saját IP címük van ? Nem kívánhatom, hogy elméleti *****ságommal foglalkozzál, de ha néhány mondatban kisegítenél, nagyon megköszönném. Alább a kimásolt részleted :

Nálam is nem rég volt a digitális telefonra való átálás, sajnos elkövettem azt a hibát, hogy a LAN-on a 10.0.0.X tartományú címeket használtam 255.0.0.0 maszkal, minden jól lett összekötve, a T-nél is mindent rendben találtak, szerencsére hamar meglett hogy mit rontottam el, kiderült hogy az egész ütközött a voip címtartományával, de így is fél nap bruttó szívás volt.

                    Köszönettel : Béla

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...