Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Vezetékes telefon


btz

Kérdés

Ma volt itt a telekom modemet cserélni mert elromlott és mondta a szerelő, hogy kössük rá a vezetékes telefont az adsl modemre, mert meg fogják szüntetni az analóg telefonálást. Ehhez adott 2 db 2 méter hosszúságú telefonkábelt és egy sima adsl-phone szűrőt. Aztán még magyarázott ezt azt de egyáltalán nemértem, hogy ezekkel az eszközökkel, hogyan kössem rá az ADSL modemre a vezetékes analóg telefont.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 184
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0
Ma volt itt a telekom modemet cserélni mert elromlott és mondta a szerelő, hogy kössük rá a vezetékes telefont az adsl modemre, mert meg fogják szüntetni az analóg telefonálást. Ehhez adott 2 db 2 méter hosszúságú telefonkábelt és egy sima adsl-phone szűrőt. Aztán még magyarázott ezt azt de egyáltalán nemértem, hogy ezekkel az eszközökkel, hogyan kössem rá az ADSL modemre a vezetékes analóg telefont.

Először, ha hűséghosszabátásra kerül a sor akkor már csak voip telefontra hosszabítanak az a analógról át kerülsz digitális telefonba,de ezt a előfizetőnek kell most még kérni. Szerintem a adsl modem nem hiszem hogy képes voip-ra,de én csak egy lelkes amatör vagyok,ehez egy bizonyos HGW eszköz kell amit a szolgáltató biztosít. :smileywink:

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Telefon vonal volteddig is hűségidő is. Az adsl modemet jött kicserélni mert beadta az unalmast, csak közben mondta ezt is hogy majd kössem a modemre a telefon témát de egy splitterrel biztos nem tudom ennyire még én is értek hozzá. Mindegy, majd akkor ha már nem búg a vonal a telefonban majd kihívom őket aztán megoldják. (Az más kérdés, hogy hogyan ha nem lesz vonal :D) De azért érdekel hogy hogy is fog ez akkor működni. Van erről a HGW-ről valami kép is hogy milyen ez amire rákötöm a telefont?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Telefon vonal volteddig is hűségidő is. Az adsl modemet jött kicserélni mert beadta az unalmast, csak közben mondta ezt is hogy majd kössem a modemre a telefon témát de egy splitterrel biztos nem tudom ennyire még én is értek hozzá. Mindegy, majd akkor ha már nem búg a vonal a telefonban majd kihívom őket aztán megoldják. (Az más kérdés, hogy hogyan ha nem lesz vonal :D) De azért érdekel hogy hogy is fog ez akkor működni. Van erről a HGW-ről valami kép is hogy milyen ez amire rákötöm a telefont?

Ha odakerűl a sor hogy digitási lesz a telefon akkor kijön a szerelő és mindent megcsinál,neked semmit nem kell barkácsolni. :smileywink:

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tuti nem HGW van kint nálad már, hanem sima modem? :)

 

Mert sima (A)DSL modemmel bajos lesz telefonálni sztem, mármint ha Voip-os vagy/leszel :)

 

Ha átraknak Voip-ra akkor bizony a HGW lesz a nyerő, annak meg van külön "phone" portja.

 

Itt ugyan nem minden van feltéve, de kb láthatod mi / milyen jellegű kütyü vár rád:

 

Használati leírások

 

Az "IPTV, DSL internet és Digitális telefon szolgáltatásunkhoz" szekcióban keresgélj, HGW például a Pirelli és a ZTE csodák. Lentebb van gyorstelepítési leírás, ott meg a kötési módok láthatóak, szóval el lehet igazodni :)

 

Amúgy biztos cool a Voip és kábeles (ktv hálózatos) telefon is, de azért egy analóg kicsit más, bár annak is átalakították a nyújtási feltételeit, követelményeit, hogy mindenki robogjon az IP világ felé és inkább Voice over IP legyen a nyerő és menő :) A vezetékes témában korábban ébredtek volna fel, többen megtartják., nem csak a nyuggerek..

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia!

 

Kicsit félre lett kutyulva az információáradat :)

 

Valószínűleg van még élő analóg telefonszolgáltatásod. Ez esetben a bejövő telefonvonalat a Splitter LINE oldalába dugd. Ezt követően az ADSL modemet a Splitter MODEM csatlakozójába, a telefont pedig a PHONE csatlakozójába kell dugni.

 

Amennyiben a későbbiekben digitális telefon előfizetésed lesz, kapni fogsz egy VoIP tudással rendelkező modemet (ezek a ZTE, stb csodák...). Mely helyettesíteni fogja a jelenlegi D-Link modemed. Ezen már lesz egy PHONE csatlakozó. Ebben az esetben a szűrőre nem lesz szükség.

 

Elképzelhető, hogy a sok infót nem tudtad hírtelen feldolgozni, ezért nem világos :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

No igen, ez is lehet :D Nem rossz megoldás a VoIP. Én ma már feleslegesnek tartom az otthoni telefonszolgáltatást. A mobilszolgáltatók csak úgy öntik a nyakunkba a sok kedvező ajánlatokat, a családbarát kedvezményeket. Ma már a 120 éves dédinek is saját mobiltelefon előfizetése van. A hivatalos ügyeket is el lehet intézni mobiltelefonról. Persze vannak érvek a vezetékes mellett is, de a modern világban egyre hátrébb szorul ez...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Érdekes, sokan szeretik még a vezetékest is (nem feltétlen csak idősebbek), olyanok is főleg, akik félnek a "sugárzásoktól", vagy éppen érzékenyebbek rá.

Ha hamarabb kezdik el a hoppásítást egyébként, vagy valahogy összekötik a mobilt és a vezetékest (még most sem lenne késő, de komolyabb megoldásra gondolva), szerintem még többen maradtak volna meg ott is.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tisztelt t-home munkatársak, Fórumozók!
Van egy óriási problémám a számkijelzéssel kapcsolatban.
Gigaset A220 duó telefon karácsonyra szüleimnek vett, hívószámkijelzés megrendelve, szolgáltató szerint rendesen beállítva.
A következőket produkálja: külső hívás érkezésekor egy rövid ideig számot, nevet kiír, majd nem fogadott hívás képződik (üzenet) utána át vált külső hívásra a második csörgetéstől.
Kiérkező szerelőknek saját telefonjukkal rendesen működik a számkijelzés.
A lényeg: ugyanaz a telefon egy másik felhasználó helyen tökéletesen mutatja a hívószámokat ahogy kell.
Hálózati konfiguráció hiba? Telefonhiba?
Van valakinek tapasztalata?, véleménye? megköszönném.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Köszönöm válaszod!

Igen ezt én is megtaláltam, den nem tudom minden Gigaset telefonra vonatkozik-e?

a másik tapasztalat sem elhanyagolható, hogy ugyanaz a telefon az egyik 49-es körzetben jól jelzi ki a számot a 48-as körzetben pedig már nem.(más központokon keresztül megy)

Nem tudom hogy lehet hozzáférni a "legális kvázi szervízmenühöz" mit kell állítani?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
A Siemens telefonokkal az a baj, hogy a Siemens központokon kívűl más központokkal nem mindig működnek rendesen. Ebben az esetben a Simens telefon Sevice menűjében kell az időzítésen állítani, ki kell próbálni hogy nagoybb időzítési idővel vagy kisebbelé működik rendesen. Ez egy kicsit macerás, de ha megvan a helyes érték, akkor azzal már múködni fog. Javaslom töltsd le a Siemesn-től a készüléked részletes leírását, és ott leyírtak szerint lépj ben a Service menűjében állítsd kicsit nagyobbra az időzítést, mert az álltalad leírtak alapján arra gyanakszom, hogy a te Siemesn készüléked kicsit gyorsabban fogadná az adatokat a Telekom központjától, valószínűleg ott nálatok ahol ezen hiba jelentkezik, Nem Siemesn Telefonközpont van hanem Ericson gyártmányú. Üdv.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Igaz, köszönöm a leírásodat ez volt a problémám.

Sikerült közben megoldani GamMa korábbi fórumfelhasználó segítségével.

Link:http://forum.t-home.hu/mvnforum/viewthread_thread,6667

Köszönöm neki a konkrét segítségét a beállítás módosításában!:smileyhappy:

Csak azt nem értem a T-com miért nem a megoldások irányába halad? A többszörös hibabejelentésekre, e-mailek-re nam kaptam semmi érdembeni segítséget. Már vissza akartam mondani a hívószámkijelzést.

Mégegyszer köszönöm Nektek.

Üdvözlettel: Laci

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Tudom, mivel én mondtam meg neki, hogy mit kell állítani. Ha legközelebb ilyen gondod van, akkor az a megoldás, hogy a szolgáltatót meg kell keresni, és meg kell kérdezni tőle, hogy a milyen szabványnak kell megfelelni az álltalad használt készüléknek, hogy működjön pld a hívószámkijelzés. Amikor mgevan a szabvány, akkor arra rákeresel a net-en és pld a hívószámkijelzés esetében leírják a teljes időtartamot, és azt, hogy mikor milyen adatoto küld a telefon kp a készüléknek, ezután már csak a készülékben kell az időzítés idejét a szabványban leírtak alaján beállítani és kész. Van még egy trükk: A hívószámkijelzés elött a telefon kp küld egy jelsorozatot, amiben azt állítja be, hogy az adott számot ki kell-e jelezni vagy nem. Ha híváskor a készülék pld ilyet írki, hiogy "Private", akkor a telefon kp a szám küldése elött kiküld egy olyan jelsorozatot, ami a készülékednél letíltja a hívó számának a kijelzését. Na erre jó egy módósítot szoftver (FirmWare) a telefonra és máris ki lehet jelezni a letíltott számok hívószámait is. Üdv.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Igen így leírva minden világos, már akinek van egy kis műszaki érzéke,(nekem úgy gondolom van) de míg idáig eljut az ember "0" ról elég rögös az út. a szolgáltatót mint leírtam megkerestem több csatornán, semmilyen segítséget nem kaptam, ugyanúgy a 3x helyszínen járt szerelőktől sem.  A leírásom úgy gondolom világos volt amit ők is megkaptak. Ha tudtam volna a megoldás forrását egyenesn hozzád fordulok, de nagyon jó hogy ezekről beszélünk mert így sok hasonló cipőben járó ember megtalálhatja ezeket az információkat, és megoldást találhatnak a problémájukra. Az általad említett telefon leírását, szervíz leírást több napon keresztül kerestem a neten, de erre a készülékre nem találtam.

Minden jó ha a vége jó:smileyhappy:

Köszönettel Laci

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Nincs különösebb jelentősége, de azt hiszem, valakivel összekeversz. Nekem te soha nem mondtál erre vonatkozó megoldást, azt a neten történő hosszas keresgélés után találtam meg.  Igazából akkoriban nem is voltam regisztrálva erre az oldalra.

De mondom. mindegy, hiszen a lényeg, hogy magam is megtaláltam, amit kellett, megoldottam a problémát és örülök, hogy másnak is tudtam vele segíteni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Így igaz. Ha szükségesnek látjátok, én is beírhatom, nem titok. De nem akarom mástól elbitorolni a 'szerzői jogot'.:-)

Természetesen az általam alkalmazott megoldás nem általánosság, hanem csak a két gyakorlatban kipróbált eszközre vonatkozik. Nem tudom, más készülékeknél mi a konkrét kód.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Rendben, akkor én leírom, hátha másoknak jó lesz segítségül. /egyúttal részemről lezártnak tekintem a témát/.

 

...........................................

Gigaset A220 telefon, Gigaset c595 telefon c59H kézibeszélövel.

Hibajelenség: Hívószám kijelzése szolgáltatás /CLIP/ létezik, bejövő hívás esetén kb. két csengetésig megjelennek a kijelzőn a hívó adatai, majd ez eltűnik és a továbbiakban csak a 'külső hívás' /vagy hasonló értelmű szöveg/ látható.

Megoldás lépései /legalábbis az említett két készülék esetében:

1. megnyomni a menü-gombot.
2. megnyomni egymás után: *#05# /ekkor megjelenik, hogy 'RENDSZER' és alatta egy 9-es szám.
3. beírni:14 /ekkor zárójelben megjelenik a jelenlegi érték, egy egyjegyű szám/
4. ezt a számot átírni /nálam 3-al működik rendesen/

Elméletileg ezután folyamatosan kell működnie a hívószám kijelzésnek. Nálam legalábbis így történt.

'Time for end of call identification' a funkció neve a szervizkönyvek szerint.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...