Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Vezetékes telefon


btz

Kérdés

Ma volt itt a telekom modemet cserélni mert elromlott és mondta a szerelő, hogy kössük rá a vezetékes telefont az adsl modemre, mert meg fogják szüntetni az analóg telefonálást. Ehhez adott 2 db 2 méter hosszúságú telefonkábelt és egy sima adsl-phone szűrőt. Aztán még magyarázott ezt azt de egyáltalán nemértem, hogy ezekkel az eszközökkel, hogyan kössem rá az ADSL modemre a vezetékes analóg telefont.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 184
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

ha jól értem azt szeretnéd, hogy a hívószámod megjelenjen a hívott telóján. ha igen, akkor:

  • neked engedélyezned kell a hívószámod elküldését - ezt az ügyfélszolgálaton kérheted, ha még nincs 
  • a hívott félnek meg kell rendelnie a hívószámkijelzés szolgáltatást, majd ha ez megvan a telóján el kell mentenie a számodat a neveddel együtt 

itt van róla további info

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nekem olyan problémám van, hogy amióta meghosszabbítottam a hűségidőt a vezetékes telefonomra, azóta akit hívok nem jelzi ki a telefonszámomat a hívottnál, pedig azelőtt mindig kijelezte. (Nem kértem, hogy tiltsák le).

Csomagom: Hoppá mobil opcióval.

 

Előre is köszönöm, aki tud segíteni!

 

Üdv.:

Betti

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia!

 

Az a helyzet, hogy akit hívok, nála a vezetékes számom helyett azt írja ki, hogy "nincs szám"...

Én pedig azt szeretném, hogy ugyan úgy, mint régen, lássák, hogy én hívom őket. Tehát én nem le akarom tiltani a számomat, hogy lássák, hanem pont az ellenkezője. Régebben mindíg kijelezte mindenkinek a telefonja a számomat, nem kellett külön kérni. 

 

Hogyan lehetne visszaállítani, hogy mindig kijelezze mindenkinek a telefonja, hogy én hívom őket?

 

Betti

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Azt szeretném, hogy a telefonom jelezze ki, hogy ki hív. Ehhez külön be kell kapcsolni valamit, vagy ennek alapból kellene működni?

 

Itt írnak hívószámkijelzésről, de itt a saját szám tiltását is emlegetik:

 

http://www.t-home.hu/lakossagi/telefon/kenyelmi_szolgaltatasok#hivoszamkijelzes

 

 

Engem nem a saját szám tiltása érdekel, hanem hogy a hívó számát kijelezze. Ehhez be kell kapcsolni a fenti funkciót? Vagy a a más számának kijelzésének enélkül is mennie kellene alapból?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

 

vezetékes telefonon a hívószámkijelzés (az, hogy a te készülékeden megjelenjen a hívó fél száma) nem díjmentes és soha nem is volt az + soha nem volt automatikusan bekapcsolva.  a te hívószámod elküldése  vagy elküldésének tiltása díjmentes (alapból tiltva van, ha el akarod küldeni, azt szintén meg kell rendelned).

neked kell megrendelni és ha már be van kapcsolva a szolgáltatás + ha a hívó fél is elküldi számát megjelenik a készülékeden.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ezzel annyi a gond, hogy éveken át tökéletesen működött a hívószámkijelzés a telefonon, aztán az utóbbi 1-2 hónapban hirtelen nem ment. Szerződésváltás nem volt, csak hűséghosszabbítás, ahogy minden évben korábban is, semmi sem módosult a szerződésen.  A hívószámkijelzés mégis megszűnt működni. Ezután kerestem rá, és láttam, hogy online be lehet kapcsolni.

 

Szóval a furcsaság az, hogy miért szűnik meg egyik napról a másikra a szolgáltatás, ami korábban ment. És nem jött semmi figyelmeztetés sms-en meg sehol, hogy ezt kikapcsolták, ami addig be volt kapcsolva, Az ügyfél csak azt veszi észre, hogy valami megszűnt működni, ami korábban sok évig tökéletesen működött.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Most bekapcsoltam online, és látszólag most jó. Szóval a kérdés inkább az, hogy miért kapcsolták ki szó nélkül, amit csak abból vettem észre, hogy megszűnt a szolgáltatás.

 

Az online bekapcsolásnál egyébként kiírta, hogy "a díjcsomag része", ez gondolom azt jelenti, hogy nincs plusz költsége, szóval csak az zavaró, hogy szó nélkül kikapcsolták, minden értesítés nélkül, és kézzel vissza kellett kapcsolnom.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Milyen díjcsomagod van? Amennyiben így történt, ahogy írtad, egy reklamáció keretében kérdezd meg az okát. Tapasztalatból is mondom, hogy érdemes mindennek utána menni, mert a T-Home ügyfélrendszerben szolgáltatásoknál többször előfordulnak hibák. Amennyiben ezt jelzed, még segítesz is, és esetleg a kényelmetlenségek miatt jóváírást is kaphatsz. Egyébként a hívószámkijelzés megszűnésének lehet egyszerű oka is, például központátterhelés, esetleg ügyintézői hiba, stb. Nálam ez utóbbi a közelmúltban mobil előfizetésemen volt,  sikerült valamit törölni a tudtom és hozzájárulásom nélkül, de a jelzésemre hamar visszaállították az eredeti mobilinternet szolgáltatást, és a kényelmetlenségek miatt kárpótoltak is. Bár tudom azt is, hogy a mobil ügyfélkiszolgálás sokkal rugalmasabb, mint az otthoni, tehát nem biztos, hogy ebben az esetben pozitív élményed lesz.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hoppá díjcsomag, de nem az enyém, hanem egy idősebb rokoné, aki azt hitte, a telefonja romlott el.

 

Lehet, hogy valami szoftverfrissitési hiba volt a központon, vagy hasonló, amit tévedésből kikapcsolta. Most már nem nagyon van mit reklamálni, mert most a kézi visszakapcsolás után azt mondja, hogy működik a kijelzés.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Évek óta Hoppá van, évek óta működött, és nem emlékszem, hogy a számlán külön tétel lett volna. Lehet, hogy a nemrég törént hűséghosszabbítással Új Hoppá díjcsomagra változott a szerződés, és abból kivették az ingyenes hívószámkijelzést, és ezért lett deaktiválva?

 

Ha így van, akkor ezt azért illett volna jelezni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

valamilyen szinten igazad van, de a hoppá kedvezményei bőven ellensúlyozzák a hívószám kijelzés díját.
sok előfizető a havidíjon spórol, és nem szívesen vesz meg olyan csomagot, amibe sok kedvezmény + kényelmi szolgáltatás van belecsomagolva, de a havidíja drágább mint a többi díjcsomag. legfeljebb akkor, ha kimegy egy borsos számla, ha sokat használta a telefont. és ez a mobil előfizukra is érvényes sztem

 

a vezetékes telefont meg nem a szolgáltató "nyírja ki", hanem a fogyasztói igények és a technológiai változások...(pl. furi visszagondolni, hogy a 90-es években még mindenki vezetékes akart) ha egy szolgáltatás típust csak kevesen használnak, azt egyszerűen nem éri meg fenntartani.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...