Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Rendelés


Törölt_tag7069

Kérdés

24 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

A gond inkább az hogy még csak egy visszajelzés sincs. Pld a megrendeléseknél a telekom fióknál elég lenne annyi hogy ez és ez  függőben! Annyi történik hogy a megrendelésnél felugrik egy kis infoablak hogy 3 napon belül felveszik a kapcsolatot velem. Ez is csak 4-5mp-re villan be. Természetesen az ügyfélszolgálaton senki nem tud válaszolni hogy beérkezett -e e rendelés csak annyit mondanak, hogy biztos, várjak türelemmel! A 3 napról ne is beszéljünk. Rég túl vagyunk rajta. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Vitiris
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
10 órája, Roli82 írta:

Fokozódik a vásárlási kedve, egyre több a megrendelés, idő kell míg feldolgozzák. Türelem!

És erre nem lehetett felkészülni? Nincs visszaigazolási rendszer? Mi van a határidőkkel? Ez a munkamorál egy multinál? Ha én így csinálnám a munkám és csak türelemre és várakozásra inteném az ügyfeleket 0 visszajelzéssel. Mehetnék a levesbe.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 4
2 órája, Vitiris írta:

A gond inkább az hogy még csak egy visszajelzés sincs. Pld a megrendeléseknél a telekom fióknál elég lenne annyi hogy ez és ez  függőben! Annyi történik hogy a megrendelésnél felugrik egy kis infoablak hogy 3 napon belül felveszik a kapcsolatot velem. Ez is csak 4-5mp-re villan be. Természetesen az ügyfélszolgálaton senki nem tud válaszolni hogy beérkezett -e e rendelés csak annyit mondanak, hogy biztos, várjak türelemmel! A 3 napról ne is beszéljünk. Rég túl vagyunk rajta. 

A 3 napon belűl az azt jelenti,3 munkanapon belűl. Légy türelemmel keresni fognak. ;)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
1 órája, ApaFia írta:

A 3 napon belűl az azt jelenti,3 munkanapon belűl. Légy türelemmel keresni fognak. ;)

;-)

14 órája, Drenholl írta:

Én múlt hét szerdán töltöttem ki igény bejelentést aztán pénteken is egyet és azóta se kaptam vissza igazolást.

Persze hívni se hívtak, én viszont próbáltam érdeklődni telefonon de nem tudtak segíteni csak annyival, hogy legyek türelemmel.

 

 

Ez sem 3 nap! A kollégám múlt hét hétfő óta várja! De lehet én leszek a kivétel! :) Fő az optimizmus! :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
48 perce, Roli82 írta:

30 nap van a kiszállításra!

Igen az szép! Nesze neked XXI. század!Rapid! Mire ideér a riksa! :D De még odáig sem jutott a dolog! Jelen pillanatban csak a bizonytalan várakozás. Max ha nincs visszajelzés, megrendelem máshol. ;) Az egészben csak az a bosszantó hogy egy 5mp felvillanó ablakon kívül semmi visszajelzés. Se email, se portál semmi. Nincs nyoma sehol az ügyféloldalon. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

:( sajnos! Pedig nagyon egyszerű lenne. Így tényleg mezei halandó nem tudhatja meg hogy most minden ok-e, megy-e minden a maga útján vagy valamit elrontott, esetleg elnyelte a kívánságát az internet nagy fekete lyukja. Mert amúgy mindenről kapunk visszajelzést, hibaelhárítás, befizetés stb... Legalább egy nyugtázó e-mail vagy sms jöhetne ha már az online felületre nem rakják ki. Mindenki jól járna! Még az ügyfélszolgálat is! Meglátjuk az én 3 munkanapom ma jár le! :) A remény hal meg utoljára! :) További szép napot.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
8 órája, ApaFia írta:

Engem tegnap hívtak. Türelem. ;)

:) És te még V.I.P is vagy :D Azért lássuk be ez egy vicc! :) Nem is értem miért csinál webshopot a Telekom ha nem tudja üzemeltetni? Ha a saját maga támasztott feltételeknek nem felel meg?(3 munkanap) :) 21. század a legnagyobb magyar távközlési cége! Türelem? :) Ha neked most szóltak akkor majd engem jövőhét felhív valaki, és simán közlik hogy nem érkezett rendelés, vagy az adott eszköz elfogyott. :)Azért sem hívnak mert most BF lesz! :) Mert olyan patentül megy nekik az online értékesítés! Az ügyfél elégedettségi oldal meg 404-s hibával elszáll! :) Ez egy cikket megér! :) Addig pedig rendelek valamelyik működő webshopból  sok-sok türelmet, azonnali felhasználásra.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Szerencsétlen egy cég ez. Múlt hét kedden rendeltem meg először a karácsonyi akcióban a kinézett órát. Bedobta, hogy majd hívnak. Azóta még 2x rendeltem meg, mert nem is látják a rendelést. Bocs. Igénybejelentést. Ez már szerény 8 napja volt. Valaki írja itt, hogy minek üzemeltetnek webshopot ha ennyire nem megy nekik. Teljesen jogos. 6 ügyintézővel beszéltem már legalább.2 panasz e-mail, de mintha a napba kiabálnék. És a legbosszantóbb az egészben, hogy sz@rba se vesznek. Nincs 1 ember aki fogja és megoldja a problémát. Tologatják egymásnak. Hátha megoldódik magától.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Igen sajnos borzasztó! Nekem most 4 nap után sikerült oda eljutnom hogy legalább kiderült hogy a rendelést regisztrálták. Ez is csak CHAT -n sikerült. Telefonon a "biztos" és a "türelmen" kívül mást nem tudtak mondani. A levélre nem érkezett válasz!  A türelemre felhívás a CHAT-n is elhangzott és hogy egy kollégája meg fog keresni. Én nagyon sokat rendelek interneten, bizton állíthatom hogy az itteni ügyintézés kritikán aluli sajnos. És még mi lesz ha a kiszállítás tényleg 30 nap lesz :D Ennél gyorsabban megkapom a rendelt árut még Kinábol is! Nem hogy EU-n belülről.  És sajnos az az érzésem hogy ez csak fokozódni fog, mert ugye ezzel a "háttérrel" belemennek egy blackfriday be. Érthetetlen hogy ha már látják a naptárat, hogy-hogy nem tudnak felkészülni egy Karácsonyra :D Ezek a dátumok nem csak úgy hirtelen jönnek, minden évben ugyan akkor vannak. 
Nagyon kíváncsi leszek hogy mennyi az a 3 munkanap Telekomnál. (már 4.-nél tartunk) Igaz Einstein óta tudjuk az idő relatív :P

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
36 perce, Vitiris írta:

Igen sajnos borzasztó! Nekem most 4 nap után sikerült oda eljutnom hogy legalább kiderült hogy a rendelést regisztrálták. Ez is csak CHAT -n sikerült. Telefonon a "biztos" és a "türelmen" kívül mást nem tudtak mondani. A levélre nem érkezett válasz!  A türelemre felhívás a CHAT-n is elhangzott és hogy egy kollégája meg fog keresni. Én nagyon sokat rendelek interneten, bizton állíthatom hogy az itteni ügyintézés kritikán aluli sajnos. És még mi lesz ha a kiszállítás tényleg 30 nap lesz :D Ennél gyorsabban megkapom a rendelt árut még Kinábol is! Nem hogy EU-n belülről.  És sajnos az az érzésem hogy ez csak fokozódni fog, mert ugye ezzel a "háttérrel" belemennek egy blackfriday be. Érthetetlen hogy ha már látják a naptárat, hogy-hogy nem tudnak felkészülni egy Karácsonyra :D Ezek a dátumok nem csak úgy hirtelen jönnek, minden évben ugyan akkor vannak. 
Nagyon kíváncsi leszek hogy mennyi az a 3 munkanap Telekomnál. (már 4.-nél tartunk) Igaz Einstein óta tudjuk az idő relatív :P

Én is rendeltem már Kínából. Sajnos sokkal komolyabban veszik ott mint itt. Azonnal megjött a visszaigazoló e-mail és végi tudtam követni a termék útját a honlapom. Itt egy nyomorult visszaigazoló e-mai se jön. A telefonosoknak fogalmuk sincs mit csináljanak, ha megkérdezem hol a cucc. Vagy meg kapod vagy nem. Ez van.   

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Gondolom így korrekt, hogy megírom! 4. nap kaptam telefont és azt mondták 6-8 nap kb. a kiszállítás! Köszönöm az ügyintézőknek! Tudom hogy nem rajtuk múlt a késés! És én még a szerencsésebbek közé tartozok! Remélem a panaszokból tanul a Telekom hogy a későbbiekben gördülékenyebben menjenek a dolgok!

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
2 perce, Vitiris írta:

Gondolom így korrekt, hogy megírom! 4. nap kaptam telefont és azt mondták 6-8 nap kb. a kiszállítás! Köszönöm az ügyintézőknek! Tudom hogy nem rajtuk múlt a késés! És én még a szerencsésebbek közé tartozok! Remélem a panaszokból tanul a Telekom hogy a későbbiekben gördülékenyebben menjenek a dolgok!

 

Irigyellek :) Persze jó értelemben. Nálam még mindig semmi. 15.-e óta. Szerintem rekord lesz belőle....... Negatív rekord.

  

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
Ekkor: 2016. 11. 25. at 14:04, Sir Laca írta:

Irigyellek :) Persze jó értelemben. Nálam még mindig semmi. 15.-e óta. Szerintem rekord lesz belőle....... Negatív rekord.

  

Sziasztok...Látom nem vagyok egyedül ezzel a problémával, nov. 24 én is rendeltem egy készüléket online a meghirdetett akciók keretein belül kétszer beszéltem az ügyfél-szolgálattal érdeklődni mi a helyzet hasonló válaszokat kaptam mind ahogy írtátok csak nekem még javasolták hogy mennyek el egy Tpont üzletben mert ott gyorsabban rendezhetem az "ügyemet", el is mentem de hiába, ott viszont nem tudják biztosítani azokat a feltételeket mind az online rendelésben volt, mert már nem aktív ez az opció...hát nem lettem okosabb.  Kritikán aluli ez a online rendelés kezelés , ilyennel még nem találkoztam.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Ybasc
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2016. 12. 04. at 12:02, Ybasc írta:

Sziasztok...Látom nem vagyok egyedül ezzel a problémával, nov. 24 én is rendeltem egy készüléket online a meghirdetett akciók keretein belül kétszer beszéltem az ügyfél-szolgálattal érdeklődni mi a helyzet hasonló válaszokat kaptam mind ahogy írtátok csak nekem még javasolták hogy mennyek el egy Tpont üzletben mert ott gyorsabban rendezhetem az "ügyemet", el is mentem de hiába, ott viszont nem tudják biztosítani azokat a feltételeket mind az online rendelésben volt, mert már nem aktív ez az opció...hát nem lettem okosabb.  Kritikán aluli ez a online rendelés kezelés , ilyennel még nem találkoztam.

Sziasztok hallatlan, hogy ilyen létezik és sajnos a magyar logisztikai munka sajnos ilyen lassú főleg a mobil és távközlési szolgáltatóknál. A vicc az egészben az hogy nem 30 nap a kiszállítás...hanem 30 nap amíg átadják a futárnak! Nevetséges! 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...