Posztolva ekkor: December 5, 2016 Ma egész nap elérhetetlen a 1430 személyes ügyintézés. Mi történt? Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: December 5, 2016 A számlázásra külön kíváncsi leszek. Lesz-e olyan szakmai, mint amilyen korábban a T-Mobile telefonon elérhető számlareklamációs csoportja volt. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: December 5, 2016 Teszt alatt álló folyamatról beszélünk, slusz poén eddig 5+ alkalommal próbáltam a 1414-et. Annyi volt a kérdés hogy otthoni vagy mobil, és utána csinálták a dolgaikat. 1 eset volt amikor tovább löktek szakmai ---> számlázás Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: December 5, 2016 Az előnye pl. az lenne, ha 1414-en minden operátor integrált lenne, mint a 1435-ön, de ez nem így van. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: December 5, 2016 Akkor ebből szeres ki, közeledik egymáshoz a két front nagyon nem fog egységes lenni soha de közeledik. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: December 5, 2016 1 órája, anonymus írta: Eddig is egységes rendszerben ment és lehetett a két szám közt ugrálni. Jó ideig tesztelik még csak az új rendszert és marad a régi is mellete. Perszer hibák előfordulnak! Én azt szeretem, ha a két szegmens (mobil és vezetékes) ügyfélszolgálati szinten (is) különválik. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: December 5, 2016 Elérhető a 1430, valószínűleg kijavították a hibát. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: December 5, 2016 3 perce, zoli62 írta: Az egységesítéssel még több probléma lesz. Eddig is egységes rendszerben ment és lehetett a két szám közt ugrálni. Jó ideig tesztelik még csak az új rendszert és marad a régi is mellete. Perszer hibák előfordulnak! Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: December 5, 2016 Remélem hamarosan sikerül kijavítani a hibát...jobban zavar ez a süket vonal, mintha órákig zenét hallanék:) Köszönöm a segítséget! Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: December 5, 2016 Az egységesítéssel még több probléma lesz. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
3 Posztolva: December 5, 2016 Központi hiba miatt nem megy rendesen, dolgoznak a hiba elhárításán. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: December 5, 2016 Teljesen süket a vonal a 1414en is, nem jutok el az ügyintéző kapcsolásáig. De tényleg megújult a hang, és ez annyira jó:) Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: December 5, 2016 Így van. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
4 Posztolva: December 5, 2016 Lakossági oldalról 1414 lesz az új egységes telefonszám majd. Sok esetben már most is ha 1412 vagy 1430 as számot hívod vagy azonnal vagy kis késéssel az új ivr rendszer jelentkezik be. Új hanggal és sokkal gyorsabb mint a régi. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: December 5, 2016 Mobil és Otthoni szolgáltatások telefonszáma a 1414. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: December 5, 2016 (szerkesztve) 1414 minek a száma?1412,1430, 1435 az ismert ügyfélszolgálati telefonszámok.. Amúgy a 1430-al régóta problémák vannak. Vezetékes telefonról hívva a kapcsolás után pár perc múlva megszakad a hívás. Szerkesztve ekkor: December 5, 2016 Szerkesztő: zoli62 Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: December 5, 2016 1414 -es számmal se jártál sikerrel ? Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
Posztolva ekkor:
Ma egész nap elérhetetlen a 1430 személyes ügyintézés.
Mi történt?
Bejegyzés megosztása
Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon