Kérdés

Ma egész nap elérhetetlen a 1430  személyes ügyintézés.

Mi történt?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

16 válasz erre a kérdésre

A számlázásra külön kíváncsi leszek. Lesz-e olyan szakmai, mint amilyen korábban a  T-Mobile telefonon elérhető számlareklamációs csoportja volt.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Teszt alatt álló folyamatról beszélünk, slusz poén eddig 5+ alkalommal próbáltam a 1414-et. Annyi volt a kérdés hogy otthoni vagy mobil, és utána csinálták a dolgaikat. 1 eset volt amikor tovább löktek szakmai ---> számlázás

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Az előnye pl. az lenne, ha 1414-en minden operátor integrált lenne, mint a 1435-ön, de ez nem így van.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Akkor ebből szeres ki, közeledik egymáshoz a két front nagyon nem fog egységes lenni soha de közeledik.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 órája, anonymus írta:

Eddig is egységes rendszerben ment és lehetett a két szám közt ugrálni. Jó ideig tesztelik még csak az új rendszert és marad a régi is mellete. Perszer hibák előfordulnak!

Én azt szeretem, ha a két szegmens (mobil és vezetékes)  ügyfélszolgálati szinten (is) különválik.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
3 perce, zoli62 írta:

Az egységesítéssel még több probléma lesz.

Eddig is egységes rendszerben ment és lehetett a két szám közt ugrálni. Jó ideig tesztelik még csak az új rendszert és marad a régi is mellete. Perszer hibák előfordulnak!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Remélem hamarosan sikerül kijavítani a hibát...jobban zavar ez a süket vonal, mintha órákig zenét hallanék:)

Köszönöm a segítséget!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Az egységesítéssel még több probléma lesz.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Központi hiba miatt nem megy rendesen, dolgoznak a hiba elhárításán.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Teljesen süket a vonal a 1414en is, nem jutok el az ügyintéző kapcsolásáig.

De tényleg megújult a hang, és ez annyira jó:)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Így van. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Lakossági oldalról 1414 lesz az új egységes telefonszám majd. Sok esetben már most is ha 1412 vagy 1430 as számot hívod vagy azonnal vagy kis késéssel az új ivr rendszer jelentkezik be. Új hanggal :) és sokkal gyorsabb mint a régi.  

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Mobil és Otthoni szolgáltatások telefonszáma a 1414.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1414 minek a száma?1412,1430, 1435 az ismert ügyfélszolgálati telefonszámok.. Amúgy a 1430-al régóta problémák vannak. Vezetékes telefonról hívva a kapcsolás után pár perc múlva megszakad a hívás.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1414 -es számmal se jártál sikerrel ?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most