Törölt_tag7140 Posztolva ekkor: 2016. december 5. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2016. december 5. Ma egész nap elérhetetlen a 1430 személyes ügyintézés. Mi történt? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
4 anonymus Posztolva: 2016. december 5. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. december 5. Lakossági oldalról 1414 lesz az új egységes telefonszám majd. Sok esetben már most is ha 1412 vagy 1430 as számot hívod vagy azonnal vagy kis késéssel az új ivr rendszer jelentkezik be. Új hanggal és sokkal gyorsabb mint a régi. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 Roli82 Posztolva: 2016. december 5. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. december 5. Központi hiba miatt nem megy rendesen, dolgoznak a hiba elhárításán. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2016. december 5. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. december 5. Mobil és Otthoni szolgáltatások telefonszáma a 1414. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Törölt_tag7140 Posztolva: 2016. december 5. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. december 5. Elérhető a 1430, valószínűleg kijavították a hibát. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 anonymus Posztolva: 2016. december 5. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. december 5. 1414 -es számmal se jártál sikerrel ? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 zoli62 Posztolva: 2016. december 5. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. december 5. (szerkesztve) 1414 minek a száma?1412,1430, 1435 az ismert ügyfélszolgálati telefonszámok.. Amúgy a 1430-al régóta problémák vannak. Vezetékes telefonról hívva a kapcsolás után pár perc múlva megszakad a hívás. Szerkesztve ekkor: 2016. december 5. Szerkesztő: zoli62 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag7140 Posztolva: 2016. december 5. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. december 5. Remélem hamarosan sikerül kijavítani a hibát...jobban zavar ez a süket vonal, mintha órákig zenét hallanék:) Köszönöm a segítséget! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 anonymus Posztolva: 2016. december 5. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. december 5. 3 perce, zoli62 írta: Az egységesítéssel még több probléma lesz. Eddig is egységes rendszerben ment és lehetett a két szám közt ugrálni. Jó ideig tesztelik még csak az új rendszert és marad a régi is mellete. Perszer hibák előfordulnak! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 zoli62 Posztolva: 2016. december 5. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. december 5. Az előnye pl. az lenne, ha 1414-en minden operátor integrált lenne, mint a 1435-ön, de ez nem így van. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 zoli62 Posztolva: 2016. december 5. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. december 5. A számlázásra külön kíváncsi leszek. Lesz-e olyan szakmai, mint amilyen korábban a T-Mobile telefonon elérhető számlareklamációs csoportja volt. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2016. december 5. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. december 5. Így van. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag7140 Posztolva: 2016. december 5. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. december 5. Teljesen süket a vonal a 1414en is, nem jutok el az ügyintéző kapcsolásáig. De tényleg megújult a hang, és ez annyira jó:) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2016. december 5. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. december 5. Az egységesítéssel még több probléma lesz. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2016. december 5. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. december 5. 1 órája, anonymus írta: Eddig is egységes rendszerben ment és lehetett a két szám közt ugrálni. Jó ideig tesztelik még csak az új rendszert és marad a régi is mellete. Perszer hibák előfordulnak! Én azt szeretem, ha a két szegmens (mobil és vezetékes) ügyfélszolgálati szinten (is) különválik. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2016. december 5. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. december 5. Akkor ebből szeres ki, közeledik egymáshoz a két front nagyon nem fog egységes lenni soha de közeledik. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2016. december 5. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. december 5. Teszt alatt álló folyamatról beszélünk, slusz poén eddig 5+ alkalommal próbáltam a 1414-et. Annyi volt a kérdés hogy otthoni vagy mobil, és utána csinálták a dolgaikat. 1 eset volt amikor tovább löktek szakmai ---> számlázás Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Törölt_tag7140
Ma egész nap elérhetetlen a 1430 személyes ügyintézés.
Mi történt?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
16 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.