Én domino kártyás vagyok! A domino adategyeztetésnél online nem is engedi a rendszer, azt írja ki "Nem megfelelő telefonszámot adtál meg! Kérjük, hogy hívd ügyfélszolgálatunkat az +36-80-630-045-ös telefonszámunkon!" Na kérem én már kétszer egyeztettem ezen a számon az adataimat, azt mondta mindkét kezelő hogy az egyeztetés sikeres volt, kapok majd róla egy sms-t. Egyszer 05.18-án egyeztettem, másodszor 05.31-én. Mindkét hívás 30 perc volt amiből 25-öt várakoztam. De ez nem is érdekel, a lényeg hogy meglegyen. Nos azóta is várom azokat az sms-eket. Azon gondolkodom, hogy bemegyek személyesen, mert ha letiltják a sim kártyám, én kitépem az összes hajam. 15 éves koromtól ez a számom. 3 hét már bőven eltelt és semmi! Mi a teendő ilyenkor? Rendben van ez így, vagy parázzak a hiányzó sms-ek miatt?
Kérdés
Pottyke
Helló!
Én domino kártyás vagyok! A domino adategyeztetésnél online nem is engedi a rendszer, azt írja ki "Nem megfelelő telefonszámot adtál meg! Kérjük, hogy hívd ügyfélszolgálatunkat az +36-80-630-045-ös telefonszámunkon!" Na kérem én már kétszer egyeztettem ezen a számon az adataimat, azt mondta mindkét kezelő hogy az egyeztetés sikeres volt, kapok majd róla egy sms-t. Egyszer 05.18-án egyeztettem, másodszor 05.31-én. Mindkét hívás 30 perc volt amiből 25-öt várakoztam. De ez nem is érdekel, a lényeg hogy meglegyen. Nos azóta is várom azokat az sms-eket. Azon gondolkodom, hogy bemegyek személyesen, mert ha letiltják a sim kártyám, én kitépem az összes hajam. 15 éves koromtól ez a számom. 3 hét már bőven eltelt és semmi! Mi a teendő ilyenkor? Rendben van ez így, vagy parázzak a hiányzó sms-ek miatt?
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: PottykeLink kommenthez
Megosztás más oldalakon
9 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.