Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Adategyeztetés megvolt mégis tiltották a kátryám


T2T

Kérdés

Január végén személyesen egyeztettem a feltöltőkártyám adatait, ennek ellenére ma letiltották a kártyám. Ügyfélszolgálatot nagy nehezen elértem, azt mondták hogy valóban sikeres volt az adategyeztetés, de technikai hiba miatt letiltották a kártyát. Az ügyfélszolgálatosnak nincs jogosultsága engedélyezni, azóta már ez ügyfélszolgálatot sem tudom hívni (másfél órája már hallgatom az automatát). Nagyon kéne a szám, a működő SIM, de tehetetlen vagyok. Nem én vagyok a hunyó, hanem a telekom, mégis én szívok vele.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Ajánlott posztok

  • 0

Március 17-én voltunk egyeztetni,nekem is nehézkes volt,a páromnak azt mondta a fiatalember,rendben van,erre mától nem lehet elérni! Hívni sem tud. Még 1 papírt sem adtak,hogy ott jártunk,s minden rendben van. Pedig nem lenne rossz,ha ezzel bizonyíthatnánk,hogy valóban ott jártunk.Eddig már 2-szer utaztunk,hogy minden rendben legyen,időben szerettük volna elintézni. Erre tessék!!! Biztos sok gond van,mert nem tudják felvenni a telefont!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok! Sajnos en is igy jartam. Weben vegzett adategyeztetesrol sikeres visszajelzest adott az oldal, majd miutan tovabbra is erkeztek a "regisztraljon" sms-ek, telefonos ugyfelszolgalaton kerdeztem ra, minden rendben-e. pozitiv volt a valasz, sikeres volt az adategyeztetes, csak a limitellenorzes zajlik meg. Napok mulva sem jott a varva vart sms a sikeres regisztraciorol, ezert szemelyes ugyfelszolgalatra vittuk be a keszuleket, hogy akkor regisztraljak ujra, nehogy gond legyen, mert egy 84 eves egyedulallo ember hasznalja, csak ezen erjuk el, le ne tiltsak. "Nem kell ujra regisztrani, van regisztralva"...- jott az ujabb pozitiv valasz. Igazolast tudnak rola adni? Sajnos nem.  Ma le van tiltva a szam. Telefonalok s tartom egy oran at, mire a valasz: nincs regisztrava, nem tudnak segiteni. 1 webes, 1 telefonos es 1 szemelyes megerositest kaptam a sikeres regisztraciorol. Most megis azt mondjak, hogy sikertelen es csak szemelyesen tudnak segiteni. Miert??? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

30 perce hallgatom, hogy másnak segítenek az ügyintézők és nézem a számítógépet ahol egyeztetném az adatokat a megfelelő felületen, de az sms nem jön a teljesen letiltott telefonra amit hónapokkal ezelőtt "sikeresen" ???? egyeztetve lett.  Telefonon és online sem tudom elintézni a dolgot és le van tudva azzal az ember hogy Technikai hiba???? a következő válasz meg az lesz hogy menjek be még egyszer személyesen...

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Akkor mi mire számíthatok (harmadmagammal), mert mi csak május elején voltunk benn a balatonboglári ügyfélszolgálaton és egyeztettük az adatokat?

Minden rendben lesz, nincs további teendőnk és nem adtak róla semilyen igazolást (már mint az egyeztetés megtörténtéről), mondván arra semmi szükség...

Mit lehet mondani az ilyen szolgáltatásról?

mobiltelefon-tiltas.jpg

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
túl nagy kép
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

+36-80-630-045   :D

Nagy kamu a telefonszám, torz a hang és hosszú tájékoztató bla.bla után közölte próbáljam később.

Mivel aTelekom követett el GONDATLANSÁGBÓL SZERZŐDÉSSZEGÉST, ezért nem kívánok új szerződést kötni (május elején személyesen egyeztettünk három családban lévő számot), hanem azonnali aktiválást és kártérítést követelek mind a háromra.

Az sem ártana, ha a Tisztelt Telekom megkeresné adatbázisában a számokhoz május elején bevitt adatokat és azokról egy megerősítő,
kinyomtatott szerződést küldene postán (vagy emailban) a részünkre.(A három számot már tegnap elküldtem egy panaszos email.ben).


Kérdés: Úgye telefonszámonként minden kikapcsolt napra 1000.1000 FT feltöltést fogunk kapni ingyenesen kártérítésként a bepereléstől történő elállás fejében?

:P

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Mivel egyik számon sem 80-630-045, 1414, 1777,1430() sikerült eredményesen felvenni a kapcsolatot egy ügyintézővel (emberrel, nem automatával), ezért T-mobil Chat-segítőjéhez fordultam a következő eredménnyel:

info
 a 10:03, július 3:
Üdvözlünk a Telekom online világában! Köszönjük, hogy kapcsolatba léptél velünk. Ügyintézőnk hamarosan jelentkezik. A beszélgetést
tegeződve folytatjuk, amennyiben ez nem megfelelő, kérjük, jelezd munkatársunknak.
info
 a 10:03, július 3:
A kapcsolat Maya ügyintézőnkkel létrejött.
Maya
 a 10:03, július 3:
Maya
Üdvözöllek! Maya vagyok, miben segíthetek?
Szabó Ferenc
 a 10:06, július 3:
Szeretném tudni mikorra várható az április 7-én balatonbogláron személyesen adategyeztetett számok
(Nevem és két telefonszám és Fiam neve és száma) visszakapcsolása.
Maya
 a 10:07, július 3:
Maya
Egyik számra sem volt sikeres az adategyeztetés, sajnálom.
Maya
 a 10:07, július 3:
Maya
Jelenleg a 1414-es számon és üzletben, 07.05. után online is lesz rá lehetőség.
Szabó Ferenc
 a 10:10, július 3:
Ez aztán hozzáállás. És erről miért nem értesítettek? Az egyeztető hölgy mindentón okmányt elkért és azt mondta rendben
és hogy erről nem kell papír sem
Maya
 a 10:11, július 3:
Maya
Nagyon sajnálom, de nem tudom megmondani. A rendszer szerint sikertelen volt, én csak ennyit látok.
Maya
 a 10:11, július 3:
Maya
Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük!
Szabó Ferenc
 a 10:11, július 3:
Ráadásul az egyik számon névátírást is elvégzett, mert anno még a cégemen keresztűl vettük
Szabó Ferenc
 a 10:11, július 3:
És moist mit csináljak az elnézéssel?
Szabó Ferenc
 a 10:11, július 3:
A hibát Önök követték el..
Szabó Ferenc
 a 10:12, július 3:
És én hozzam rendbe?
Szabó Ferenc
 a 10:12, július 3:
Milyen szolgáltatás ez?
Maya
 a 10:12, július 3:
Maya
Ne haragudj, de én nem látom, hogy a kolléga mit csinált az egyeztetéssel. Sajnos chatben adatvédelmi okok miatt erre nincs lehetőség.
Ha lenne, szívesen segítenék.

Szabó Ferenc
 a 10:13, július 3:
És akkor most forduljak a bírósághoz, hogy az ügyet lerendezzük?
Maya
 a 10:14, július 3:
Maya
A bíróság sajnos ilyen ügyekkel nem foglalkozik. De ha a 1414-es számot felhívod, kollégák rendezni fogják. Vagy üzletben is megteszik.
Szabó Ferenc
 a 10:15, július 3:
Köszönöm az eredményes segítségét. További Jó Passzív Segítést Kívánok!
Maya
 a 10:15, július 3:
Maya
Sajnálom, de itt többet nem tudunk tenni.
Maya
 a 10:15, július 3:
Maya
További kellemes napot kívánok!
Maya
 a 10:15, július 3:
Maya

********* Ezek után biztosan az lesz mindenkinek, aki hasonlóan járt *************

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

@btz

Idézet Töled -> ha kitartóbban nyüstóled volna a vonalat

Hogy Te milyen okos vagy? Mint írtam vala, négy számot is próbáltam (lásd feljebb) eredménytelenül és ha nem lenne számodra világos ->

A hibát a szolgáltató követte el és a szolgáltató kell hogy kijavítsa, nem pedig én újabb adategyeztetéssel vagy új szerződéssel három számra is.

És lehet, hogy ha okosabb és széles látókörűbb lennél - lettél volna - akkor másképp nyilatkoznál... 9_9

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

@T2T

Egyet értek a hozzászólásoddal, de én nem szeretnék átmenni másik szolgáltatóhoz, mivel több mint 10 éve vannak meg ezek a körzet-számok a családomban és a rokonok, barátok, ismerősök / "ismeretlenek" ezeket ismerik és tárolják a telefonlistájukban.

Ha megváltoznak a körzetszámok nem fognak elérni bennünket (NET-en, telefonlistákban kellene átírni).

Miért van, hogy személyes átírásnál bejöttek a problémák, túl azon, hogy nem voltak hajlandóak egy írásos igazolást adni az egyeztetés tényéről?

Bár nem ismerem a számítógépes rendszerüket, de szerintem:

1. Lehet programozási hiba

2. Lehet, hogy miután az illető ügyintéző bepötyögte az adatokat vagy nem tett pipát az egyeztetve checkbox-ra vagy elfelejtette lementeni a változásokat. Ezt csak a cégek belső ellenőre és vezető számítástechnikusa tudná  kideríteni (ha egyáltalán a rendszerben ez tárolt és kiderítheő).

Végezetül én személy szerint várok pár napot, mivel a cégnek írt harmadik email-ra reagáltak, azaz elküldték nekem az általam írt teljes üzenetet végén a következő megjegyzéssel (bár nem tudom a hamarosan hány napot jelent):

Ügyintézőnk hamarosan válaszol megkeresésére! Addig is szíves türelmét kérjük, és figyelmébe ajánljuk további elérhetőségeinket, valamint lakossági, illetve üzleti témájú Gyakori Kérdéseinket, ahol további hasznos információkat talál.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Azt szeretném tudni, hogyan sikerült, nekem nem fogadta a hálózati telefonról váló próbálkozást.  Nem találtam olyan telefonszám, amely rögtön valamennyi ügyfelszolgálást lehet elérni. Szabofe - varázsló vagy boszorkány vagy?

"Nekem ma délelőtt 9:00-ra a harmadik szám is működik egy a " +36-80-630-045  " számon harmadikra elért nagyon kedves ügyintéző hölgy segítségével. Mindezt újabb adategyeztetés, opció-vesztés nélkül - a korábbi nappokban küldött három email után - ma reggel sikerült a fent látható számot a néma készülékről történő felhívással ."

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tisztelt Telekom Vezetőség!

Úgy látszik, hogy Önök még mindig nem jutottak el odáig, hogy  emailban küldött válaszaikban is beismerjék az adategyztetésel kapcsolatos hibájukat. Azokban az esetekben, melyeknél kiderült, hogy volt személyes egyeztetés és Önök is beismerték ezt és vissza is kapcsolták a szolgáltatást és jutalom-perceket adtak az érintetteknek, még mindig a következő tartalmú üzeneteket küldik (2017.07.10. 13:09):

**********************Idézet Begin**********************

TISZTELT Szabó Ferenc,
KEDVES ELŐFIZETŐNK!

Köszönjük észrevételét!

Tájékoztatjuk, hogy Nyilvántartásunk szerint a hívószámát már visszakapcsoltuk, az új Domino előfizetői szerződés létrejött. Előfordulhat, hogy technikai okokból tévesen került felfüggesztésre a megadott telefonszám.

Fontos, hogy a korábban választott szolgáltatások, kiegészítő opciók (pl. Maraton adatcsomag, Domino Most) nem kerülnek rá automatikusan az új előfizetésre, de a korábbi egyenlegét természetesen felhasználhatja az új előfizetésével.

További információkért javasoljuk, hogy keresse fel a Gyakori kérdéseket, ahol összegyűjtöttük Ügyfeleink leggyakoribb kérdéseit az adategyeztetés témájában.

Az okozott kellemetlenségekért elnézését kérjük! Megértését köszönjük!

******************************* Idézet End *******************************

Tisztázzunk valamit:

Nem jöhetett létre új szerződés, mert az Önök saját hibájukból szakították meg a szolgáltatást, azaz GONDATLANSÁGBÓ KÖVETTEK EL SZERZŐDÉSSZEGÉST, ami  nem szerződés megszünést jelent!

Tehát az érintett ügyfelek a hiba korrigálása után jogosultak minden kiegészítő opcióra továbbra is!

Nagyon itt lenne az ideje annak, hogy a belső szervezetükben is tudatosítsák az általam fent leírtakat és ennek megfelelően végeznék a további munkájukat, fogalmaznák meg válasz-üzeneteiket!

Tisztelettel és eddig még türelemmmel: Szabó Ferenc

Megj: Úgy érzem, hogy az Önök presztizsének is többet használna ezt nyilvánosan végre tisztázni (esetleg nem a jogászokkal kerestetni tovább a kibúvókat stb...stb...). Ha lehet Önök is olvassák el a következő időrendi eseménysort.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: szabofe
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...