Ugrás a tartalomhoz
  • 4

TELEKOM ÉS COOP KUPON ABC


teherwagon

Kérdés

A Coop Klubnak kifejezetten ütős együttműködést  sikerült tető alá hoznia a Telekommal, Coop Klub tagként ugyanis törzsvásárlói kártyához kért kuponos megoldással igencsak jutányos áron tehetünk szert extra mobilinternetre, Domino mobiltelefonra, tartozékokra, többféle tévére.

kuponok leírása a Coop oldalán

kuponok leírása a Telekom oldalán

a történet egyszerű, az alábbi lépésekből áll:

  1. vásárolgatsz a Coop-ban ezerrel (szerintem nincs összeghatár, de javítsatok ki, ha tévedek)
  2. ennek örömére a Coop üzletben kérsz tőlük törzsvásárlói kártyát
  3. a törzsvásárlói kártyáddal a Telekom oldalán kérsz a Telekomtól kuponokat
  4. ha megkapod az e-mailben tőlük a pakkot, akkor kiválasztod, hogy melyiket akarod használni (egyiket-másikat, akár mindegyiket):
  • 10 000 Ft kedvezmény tartozékokra,
  • 5000 Ft készülékkedvezmény Domino (a Telekom feltöltőkártyás megoldásának fedőneve) mobiltelefonokra,
  • ingyenes 2 GB adatot biztosító Diák opcióhoz plusz 2 GB adatforgalom 2 hónapig (csak diákoknak és csak Telekom üzletekben)
  • 20 000 Ft készülékkedvezmény meghatározott tévé típusokra (szolgáltatással együtt rendelve, tehát hosszabbításra nem). erre még plusz 25 000 Ft extra készülékkedvezményt is kaphatsz, ha az új vásárlással kijön a tévéd-interneted-telefonod-mobilod is van Telekomnál (Telekom kedvezmény)
  1. a választásod szerinti kuponnal akcióba lendülsz a Telekom honlapján

tippek, korlátozások:

  • a kuponokkal 2018 január végéig vásárolhatsz
  • a kuponokat csak a Telekom honlapján válthatod be, kivéve a mobilinternet kupont, amit csak Telekom üzletben
  • a kedvezmények egyszeriek, nincs olyan, hogy neked pl. csak a Domino kedvezmény kell, a többi nem, így a másik 3 helyett is Domino telefont veszel
  • a kedvezmények nem halmozhatóak, így pl. a Coop tartozék kuponnal nem vehetsz egyébként is akciós tartozékot (nyári akciós cuccok kilőve)
  • Domino készülékeknél él az adategyeztetéssel behozott törvényi limit, magánszemélyként legfeljebb 10 Domino kártyád lehet. így ha már van ennyid, akkor nem veheted meg a tizenegyediket
  • mindenki vásárol rendesen, így előfordul, hogy nincs, vagy pont nálad fogy el a kinézett telefon vagy tartozék. ilyenkor iratkozz fel a telefon vagy tartozék oldalán a készletértesítőre, így a Telekom értesít, ha újabb készlet érkezik belőle

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: teherwagon
kiegészítés
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 58
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 2
2 órája, anonymus írta:

Elég k@ a shop azonnal hozzá csapja a 950 Ft Gls költséget, 0 lehetőség van választani több termékkel is megnéztem. Mindegyiknél azt írta hogy 35+ helyen átvehető személyesen. De T-pontban mégse vehetem át személyesen sehol. Keressem meg melyik T-pontban van polcon :D 

Tavaly rendeltem utoljára akkor ki lehetett egy térképen választani hogy melyik T-ponban átvehető és én melyikben akarom átvenni. 

++ Az külön vicc amit fönt is írtak a többiek hogy olyan terméket is be lehet rakni a kosárba ami konkrétan nullás raktárkészlettel van.

+++ 10.000 Ft felett ingyenes a GLS háztól házig futárszolgálat, okay felette vásároltam de Coop kupon ebből le von 10.000 Ft-ot a végösszeg nem haladja meg a határt így ezért nem ingyenes a futár. Ennél fillér b@@@@b megoldást amikor a T által kiáltott fizetőeszközt használja a user ....

@István

Az üsz-eken van olyan áru, ami a webshopban elfogyott. A két készletet leválasztották úgy látszik.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
4 perce, anonymus írta:

Weblapon chat ablakot ha szoktad látni ott írd meg, adnak másikat.

"Most kedvezményes áron!"  Ez ott van a kisebb hangszóróknál, egyesek szerint emiatt nem érvényes. HA nem adnak másikat akkor a gazdasági versenyhivatali panasz marad. Én elakadtam a bizonyitékok kinyomtatásánál és potára adásánál. 

1 perce, Mátyás001 írta:

És ha nem látom a chat ablakot, akkor szerinted hol érdemes jelezni vagy, hogy tudom a chat ablakot elővarázsolni?

Ujratöltöd az oldalt párszor

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
1 órája, tomi5244 írta:

@acel Semmi mailt nem kaptam.  Csak a lenti képen látható visszajelzés jött az oldalon.  Rendelés azonosítót se írt.  Én a Coopos promóciós oldalon adtam le az igényt, nem a webshopban. Igénylés

Szerinted akkor ez így még nem jó?

 

tkom.png

Ahogy nézem ez még csak az igényed bejelentése, és még nem a megrendelés.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Elég k@ a shop azonnal hozzá csapja a 950 Ft Gls költséget, 0 lehetőség van választani több termékkel is megnéztem. Mindegyiknél azt írta hogy 35+ helyen átvehető személyesen. De T-pontban mégse vehetem át személyesen sehol. Keressem meg melyik T-pontban van polcon :D 

Tavaly rendeltem utoljára akkor ki lehetett egy térképen választani hogy melyik T-ponban átvehető és én melyikben akarom átvenni. 

++ Az külön vicc amit fönt is írtak a többiek hogy olyan terméket is be lehet rakni a kosárba ami konkrétan nullás raktárkészlettel van.

+++ 10.000 Ft felett ingyenes a GLS háztól házig futárszolgálat, okay felette vásároltam de Coop kupon ebből le von 10.000 Ft-ot a végösszeg nem haladja meg a határt így ezért nem ingyenes a futár. Ennél fillér b@@@@b megoldást amikor a T által kiáltott fizetőeszközt használja a user ....

@István

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Sziasztok!

Miért nem tudok tovább lépni a vásárlásban a csatolt képen?
Értem én, hogy személyes átvétel kellene, de el sem jutok addig, hogy kiválasszam.

A kupon miatt nem lehet? Vagy miért?

"Válasszak másik konstrukciót" mégis hol? Másik terméket nem akarok választani, ezt választottam.

Köszi a segítséget előre is!

 

telekom.jpg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy mi lehet az oka, hogy az én ma igényelt és megkapott kuponomat, amikor be akarom váltani azt írja ki a rendszer, hogy érvénytelen kuponkód, és ugyanígy járunk a barátnőm kuponjával is. 

Nem akciós terméket szeretnénk vásárolni, hanem JBL kis hangszórót, van olyan ismerősöm, akinek már sikerült ilyet vásárolnia.

Mi lehet az oka, hogy ezt a hibaüzenetet kapjuk és mi a teendő? 

Köszi!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Egy kis közérdekű

Adtam le kuponos TV rendelést múlthéten. Nem jött megkeresés az ügyben, bejelentkezés után a fiókban megrendelések fülön se látható. Később kiderült, hogy ez nem is fog.

Telekom chaten rákérdeztem MT azonosítót kértek, ránéztek a megrendelésre, de nem találtak ilyen igényt. Javasolta, hogy adjam le megint, mivel múlthéten nem volt készleten a LG 43LJ515V TV, lehet ezért nem fogadták a megrendelést.

Leadtam megint az igényt, kiírta az oldal, hogy köszönjük, hamarosan keresnek.

Gondoltam megint rákérdezek chaten, közölték, hogy két nap az átfutási idő mire látják a rendszerben 

Szóval most megint várhatunk. Nem sürgős a TV, szóval nem az a gond, hanem, hogy semmi visszajelzést nem ad a rendszer ez ügyben. Így álljatok neki, ha esetleg valakinek aktuális a dolog.

T pontban nem tudok leadni rendelést erre az akcióra, szóval ha ez sem sikerül, akkor állhatok neki harmadszorra is(?) 

T

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

@acel Semmi mailt nem kaptam.  Csak a lenti képen látható visszajelzés jött az oldalon.  Rendelés azonosítót se írt.  Én a Coopos promóciós oldalon adtam le az igényt, nem a webshopban. Igénylés

Szerinted akkor ez így még nem jó?

 

tkom.png

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: tomi5244
módosítás
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
Ekkor: 03/11/2017 at 20:57, anonymus írta:

Az alábbi termékekre szerettem volna beváltani kapott kódok, de érvénytelennek jelzi:

-SANDISK MICROSD ANDROID 32GB CL10

-SANDISK CRUZER FIT ULTRA 3.0, 64GB

-SAMSUNG LEVEL U BLUETOOTH FÜLHALlGATÓ

-SANDISK CRUZER FIT ULTRA 3.0, 16GB

Ötlet arra, hogy mi a baj avagy mi az algoritmus avagy mi alapján lehet sikeresen rendelni? Előre is köszönöm 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Üdv! Múlthéten visszaigazolták a rendelésem telefonon. Adategyeztetés és miegymás. A TV ugyan még nem jött meg, de a szerződés már elektronikus úton igen. Ott viszont a teljes ár van feltüntetve. 91.520.-  a 71.520 helyett. Megpróbálom az üfsz., szerintetek elírtak valamit, vagy én értettem félre?

Köszi!

T

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Megjött a TV, amit Coopos kuponnal kértünk. A számlát még le kell javíttatnom, mert az eredeti ár szerepel rajta. De a hölgy azt mondta, az már intézés alatt áll. 

Más: Tudunk még egy coopos kupont igényelni egy másik kártyára, más MT azonosítóra. Kérdés, ha tartozékra kérem, akkor, 10 ezer alatti termék esetén ingyenes a dolog? pl egy power bank?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
8 órája, hensix írta:

Üdv! Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy hiába nem használtam még fel a kuponomat érvénytelennek titulálja. Ennek mi lehet az oka és tudok igényelni másikat? Másik kérdésem pedig, hogy előtte már próbálgattam, hogy melyik fülesre aktuális a kupon és mikor tovább haladtam volna a megrendeléshez olyan hibaüzenetet kaptam, hogy: "Kérjük, válassz másik terméket, vagy konstrukciót! (Nincs közös szállítási mód)". Sajnos bármilyen fülest próbáltam ezt dobta ki és nem engedett tovább a megrendeléshez. Válaszokat előre is köszi!

Ha az alábbi  termékeken is érvénytelen, akkor írjál a Tnek, remélhetőleg megoldják és adnak újat. Próbáld meg különböző színváltozatokat is a kívánt termékből.

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...