enigmatom

Függetlenítés

Kérdés

Valakinek sikerült már függetlenítenie a telefonját a 1414-es számon kapott kóddal?

Én már kétszer próbáltam a héten, és azt a választ kaptam, hogy az imei számhoz nem tartozik hálózati korlátozás. Sajnos a telefon továbbra is csak a telekom kártyájával megy. Más sim kártyát berakva egy kódot kér, amit a "kedves" szolgáltatóm sehogy sem akar elárulni. Néhány nap alatt, jópár telefonhívással és T-pont látogatással annyit sikerült megtudni, hogy azokkal a telefonokkal vannak gondok, amit a garancia időn belül szervizeltek. Egy Nokia Lumia 930 telefonról van szó. Már mindent tudok, egyedül egy 20 karakterbő álló kódra várok.

Ha ezt látja olyan ember aki tud és akar segíteni, kérem ne fogja vissza magát. 

Tisztelt, Telekom! Szeretném megkapni a kódomat! Bármilyen megoldás érdekel. Jöhet SMS-ben, emailben, vagy lovas futárral. A telefonos rendszerük problémája viszont nem érdekel (éppen elégszer hallottam az elmúlt pár napban) , csak a kód kell. 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

30 válasz erre a kérdésre

Laptopomat nem sikerült függetleníteni ezek után mit mondjak :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

BUÉK.

Bocs. Közben úgy elengedtem, hogy szinte már le is esett. De most benéztem. Szóval a válasz úgy hangzott ahogy más is írta. Nem kötelezi őket a törvény hogy minden készüléket függetlenítsenek. Továbbá megnézték, hogy két éven belül milyen telefonokat vásároltam náluk és no lám a 930-as nem is volt közte. A konkrét problémáról nem esett szó. Szerintem ami megy magától függetlenítik, ha ellenállásba ütköznek, akkor megnézik hátha van valami apróbetűs rész ami alapján nem kell függetleníteni. 

És hogy legyen még egy csavar az egészben. Karácsony előtt hívott valaki egy pesti számról. Kérdezte, hogy megoldódott-e a függetlenítéssel kapcsolatos problémám. Mondtam, hogy nem. Azt mondta, hogy menjek be egy T pontba és ott a korábbi, hagyományos módon függetleníteni fogják a telefont. Ezután ugyan be nem mentem, de van egy ismerősöm ott, akinél már 5x voltam korábban ezzel a problémával. Kérdeztem, hogy tud-e erről valamit. Mondta, hogy nem, de végig csinálta újra és ismét azt kapta, hogy a telefon független. Na most engedtem el teljesen.

A tanulságot vonja le mindenki maga. A telefon vissza a fiókba.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@zoli62, várjuk meg enigmatom válaszát (a korábbiakat én is olvastam)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
16 perce, teherwagon írta:

Hello @enigmatom, mi volt az indoklás, miért nem kellene? mégis fődarabcserés vagy más van a háttérben? a később így járók (és itt érdeklődők) érdekében tanulnék, köszi :D

 

Csak hangszóró csere volt. :)  https://kozosseg.telekom.hu/topic/11488-függetlenítés/#comment-27615

Kör bezárult.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @enigmatom, mi volt az indoklás, miért nem kellene? mégis fődarabcserés vagy más van a háttérben? a később így járók (és itt érdeklődők) érdekében tanulnék, köszi :D

16 órája, enigmatom írta:

...leírták, hogy miért is nem kéne ezt a telefont függetleníteniük...

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hát nem fognak mindent herélni, nekem is maradt ki 1-2 telo. Lg meg egy Nokia. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv a való világban. A Lumiák nem annyira régiek, hogy ez indokolná. Szerintem lesz még több, sok-sok ilyen eset, meg sajtócikk is erről a témáról. Másik fórumon eléggé ki lett ez vesézve, most lenne jó itt egy szakértő, mert sokszor hivatkoznak erre a fórumra.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Igen megjött a válasz. Röviden összefoglalva, kapjam be. Hosszabban, leírták, hogy miért is nem kéne ezt a telefont függetleníteniük, akkor se ha tudnák. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
49 perce, enigmatom írta:

Még mindig lapit a Telekom. Vagy nem akar, vagy nem tud válaszolni. Egyik sem jó.

 

Nem akarlak elkeseríteni, de másik fórumban írták, hogy válaszolt a Telekom, hogy a gyártóval való egyeztetés után kiderült, hogy nincs már meg a függetlenítő kód. Egyébként a törvény nem írja elő, hogy minden, a  szolgáltató által bármikor forgalmazott telefon fel kell oldani.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Még mindig lapit a Telekom. Vagy nem akar, vagy nem tud válaszolni. Egyik sem jó.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: ‎2017‎.‎11‎.‎20‎. at 12:47, teherwagon írta:

Hello @enigmatom, türelem, biztosan megoldják, csak idő (30 napjuk van válaszolni, ami a korábban írtak szerint október végén indult) :( én arra leszek kíváncsi, hogy ez Nokia betegség, vagy más okozza

Helló. Már elengedtem ezt a projektet. Az sem zavar, ha nem tudják függetleníteni. A telefon egy dobozban várja a sorsát, mit egy letűnt, dicső kor emléke.

A 30 napból még 5 van hátra. Kíváncsi vagyok mit tudnak válaszolni. Hajrá, Telekom!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Lehet, hogy nála nem ez a gond, de attól még simán el tudom képzelni, hogy  másnál az  lehet az az oka a Telekom által forgalmazott hálózati zárral rendelkező  telefonok függetlenítő kódjának nehézkes kiadásának, (egyezkedés a gyártóval) hogy közvetlenül gyári szervízben javíttatta valaki.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @zoli62

2 órája, zoli62 írta:

Szerintem ennek az az oka, hogy ha a Nokia telefont valaki közvetlenül gyári szervízbe vitte be, és fődarabot cseréltek,

enigmatom azt írta a korábbi felvetésemre, hogy nem ez volt

2 órája, zoli62 írta:

arról a Telekom rendszere nem tudott, pedig erre is fel kellett volna készülni, elvégre akkoriban sok helyen volt Nokia szervízpont, és sokkal kényelmesebb volt ezekbe bevinni a készülékeket a Westel/T-Mobile/T-Pont üzletekbe.

ezt nem áll össze, segíts, légyszi :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
17 perce, teherwagon írta:

Hello @enigmatom, türelem, biztosan megoldják, csak idő (30 napjuk van válaszolni, ami a korábban írtak szerint október végén indult) :( én arra leszek kíváncsi, hogy ez Nokia betegség, vagy más okozza

Szerintem ennek az az oka, hogy ha a Nokia telefont valaki közvetlenül gyári szervízbe vitte be, és fődarabot cseréltek, arról a Telekom rendszere nem tudott, pedig erre is fel kellett volna készülni, elvégre akkoriban sok helyen volt Nokia szervízpont, és sokkal kényelmesebb volt ezekbe bevinni a készülékeket a Westel/T-Mobile/T-Pont üzletekbe.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @enigmatom, türelem, biztosan megoldják, csak idő (30 napjuk van válaszolni, ami a korábban írtak szerint október végén indult) :( én arra leszek kíváncsi, hogy ez Nokia betegség, vagy más okozza

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem lesz könnyű, de próbálom összefoglalni.

SEMMI NEM TÖRTÉNIK

A T-pontból nem keresnek. Az emailre nem válaszolnak. A telefon nem független.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: ‎2017‎.‎11‎.‎08‎. at 20:09, enigmatom írta:

A telefon még nem független, de már névről ismer minden T-s ügyintéző. Ez is valami. O.o

 

Azóta mi történt? :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A telefon még nem független, de már névről ismer minden T-s ügyintéző. Ez is valami. O.o

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Telefon függő is mert a Nokia hallgat erősen.  Oké nincs már úgy Nokia, de valami megoldás csak létezik erre. Viszont iPhone esetében nagyon menő, megjött az sms másik sim kártya és jej. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Én már annak is örülök, ha másnak sikerül a függetlenítés. :)

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Tegnap újra leadtam mindkét telefont. iPhone már független a Nokia még várat magára. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Na az sem egyszerű, ezek szerint. 

Nálam még semmi.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Már három alkalommal küldtem el 20.-a óta, az IMEI-T.  A válasz mindig felvették a kapcsolatot a gyártóval.

Az én készülékem nem volt szervizelt.

Koreából már postagalamb is ideért volna.

LG D280n.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Érdekes. Majd írd le, mit lett a fejlemény. Az ilyen esetekre megoldás lenne, ha az IPhone-hoz hasonlóan a szolgáltatók gyári szoftverrel értékesítenék a telefonokat, a  mai világban az egyedi, testreszabott konfigurációknak már úgysincs sok értelme, mivel a független készülékek ugyanazt tudják, a reklámérték meg csekély. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ja. Annak idején a T-pont szervizese küldött át a Nokia Care-ba. 30 méterre vannak egymástól.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most