zoli62

Flottán belüli ingyenes hívás roaming környezetben

Kérdés

Megkérdezném, hogy a flottáknál szokásos tagok közti ingyenes beszélgetés uniós tagországokban mennyire jellemző? Üzleti flottáknál igen, de dolgozói előfizetéseknél? 1435 azt mondta, hogy nagy valószínűséggel igen, lakossági 1414 szokás szerint nincs képben, mert ehhez a keretszerződésben leírtakat kellene tudnia,  közvetlen kapcsolattartó nincs. Régebben külön csoport foglalkozott ezzel. Szóval az a kérdésem, hogy gyakorlatilag a Telemátrixban kezelt egymás közti ingyenes beszélgetés uniós országokban is igaz? 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

7 válasz erre a kérdésre

1 órája, foxylady írta:

Szia, igen, erre, de már tárgytalan, az egész ügyfélszolgálat nem tud erről semmit, mert nem látja a keretszerződést, a hívások flottán belüli számra itthonra uniós országból ingyenesek voltak, a Telekom fiókban az adott szám egyenlegén  ez látszott. A 1435-ös üzleti ügyfélszolgálatosnak volt igaza, aki valószínűsítette, hogy a tagok közti hívás külföldön is ingyenes lesz, amennyibnen az egyik itthon tartózkodik.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Másnap megnéztem az egyenleget az egymás közti  hívások nem voltak ingyenesek. Ezek szerint a céges flottáknál  ingyenes az unióban az egymás közti beszélgetés, de dolgozói előfizetéseknél nem. Most  is bebizonyosodott, hogy Magyarországon a szolgáltatóknál  vállalati előfizetők mindig előnyben vannak az egyéni előfizetőkkel szemben, még akkor is, ha  utóbbiak vállalati kedvezményes egyedi díjcsomaggal rendelkeznek. Németországban  a DT-nél pont fordítva van, ott az egyéni előfizetők vannak előnyösebb helyzetben, ez azért érdekes, mert ugye tudjuk, ki az anyacége a Magyar Telekomnak.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia @zoli62!

Jaj, ez a DT / MT összehasonlítást nagyon nem szeretem. Azért Németországot és Magyarországot nem lehet egy lapon említeni, semmilyen tekintetben sem.

Egyébként valószínűsítem, hogy vállalat, aminek a dolgozói flottáját igénybe veszed, így állapodott meg az MT-vel... ilyenek a keretszerződések, vagyis c'est la vie. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 órája, foxylady írta:

Szia @zoli62!

Jaj, ez a DT / MT összehasonlítást nagyon nem szeretem. Azért Németországot és Magyarországot nem lehet egy lapon említeni, semmilyen tekintetben sem.

Egyébként valószínűsítem, hogy vállalat, aminek a dolgozói flottáját igénybe veszed, így állapodott meg az MT-vel... ilyenek a keretszerződések, vagyis c'est la vie. 

Az összehasonlításnak csak van alapja, hiszen azért egy cégről beszélünk, csak ott verseny van, itt meg nincs. Ott pont fordítva, mint nálunk,  a lakossági ügyfelekért van verseny, és ez az árakon is látszik. Nálunk meg a fél ország flottában van. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @zoli62, Afrikában alig van tiszta ivóvíz, mi ivóvízzel mosunk, közben pedig Ázsiában több a panda :D alma-körte-banán összehasonlítás, alapvetően érdekes, de az van, amit foxylady írt. a lakossági és a vállalati ajánlatok két külön világ, a lakosságit látjuk, a vállalatit marhára nem, mert ott a keretszerződésekben vannak a részletek, amikhez csak a keretszerződöttek férnek hozzá (a Té honlapján lévő üzleti szolgáltatások, árak kb. a pár kártyás családi vállalkozásokra vannak). szóval igazából egy látható világot hasonlítasz össze egy láthatatlannal (arról nem beszélve, hogy az általad látott Tés forgalomban nincsenek benne a jóváírások, szóval a látottaktól függetlenül bőven lehet díjmentes a beszélgetés)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
5 órája, teherwagon írta:

Hello @zoli62, Afrikában alig van tiszta ivóvíz, mi ivóvízzel mosunk, közben pedig Ázsiában több a panda :D alma-körte-banán összehasonlítás, alapvetően érdekes, de az van, amit foxylady írt. a lakossági és a vállalati ajánlatok két külön világ, a lakosságit látjuk, a vállalatit marhára nem, mert ott a keretszerződésekben vannak a részletek, amikhez csak a keretszerződöttek férnek hozzá (a Té honlapján lévő üzleti szolgáltatások, árak kb. a pár kártyás családi vállalkozásokra vannak). szóval igazából egy látható világot hasonlítasz össze egy láthatatlannal (arról nem beszélve, hogy az általad látott Tés forgalomban nincsenek benne a jóváírások, szóval a látottaktól függetlenül bőven lehet díjmentes a beszélgetés)

Sok lakossági besorolású egyéni előfizetői díjcsomag van vállalati kedvezménnyel. (dolgozói előfizetések tipikusan ilyenek) Ilyen esetben az előfizető magánszemély. Az ügyfélszolgálatnak hozzá kell férnie a keretszerződéshez is. A valóság viszont az, hogy ezeknek a szerződéseknek csak a zanzásított változatát kapják meg.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most