ZG36 Posztolva ekkor: 2018. január 9. Megosztás Posztolva ekkor: 2018. január 9. Nem tudom használni a Telekom alkalmazást az iPhone 5s telefonomon. Üres a képernyő a bejelentkezés után. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
6 btz Posztolva: 2018. január 9. Megosztás Posztolva: 2018. január 9. @ZG36 Gyakori jelenség ez is. Náunk is van amelyikünknél megy, van amelyikünknél nem. Aztán csere Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
5 Roli82 Posztolva: 2018. január 9. Megosztás Posztolva: 2018. január 9. Szia! Androidon is problémásan működik tegnap óta. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
5 ZG36 Posztolva: 2018. január 9. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. január 9. Igen, a jelenség nálam is tegnap óta létezik. Érdekes viszont, hogy iPad Pro-n ötös tisztán működik. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
5 anonymus Posztolva: 2018. január 9. Megosztás Posztolva: 2018. január 9. Nagy szomorúság de ez ilyen. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
5 OldMike Posztolva: 2018. január 10. Megosztás Posztolva: 2018. január 10. Nálam megy ugyan, de a mobiladat egyenlegemet nullának írja, pedig az 1 GB nagy része még megvan, és működik is. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Katifi Posztolva: 2018. március 26. Megosztás Posztolva: 2018. március 26. Nálam is pont az a helyzet mint ZG36-nál. Többször bejelentettem a hibát a Telekomnál, ma utoljára személyesen. Egyszerűen nem hiszik el. Úgymond, nem hallottak róla, hogy ilyen előfordul. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
ZG36
Nem tudom használni a Telekom alkalmazást az iPhone 5s telefonomon. Üres a képernyő a bejelentkezés után.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
6 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.