micimacho Posztolva ekkor: 2018. április 21. Megosztás Posztolva ekkor: 2018. április 21. Üdv! Tudja-e valaki ha második stb-t igénylek (csomagot is váltok) és én szeretném beüzemelni, (kábelezni stb.) akkor mi az ügyintézés módja? Az online felületen nem találtam ilyesmit. Csak azt, hogy a T munkatársa egy héten belül beüzemeli. Pedig a főoldalon ott van, hogy már a felhasználó is beüzemelheti minden segítség nélkül. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 Roli82 Posztolva: 2018. április 22. Megosztás Posztolva: 2018. április 22. Üdv! 1414 felhívod, megrendeled és jelzed hogy saját beüzemelést szeretnél. Link Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 micimacho Posztolva: 2018. április 22. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. április 22. (szerkesztve) Köszi! Ezt akartam elkerülni, azt hittem online is le lehet rendezni..... Amit eddig telefonon intéztem a T-nél mindig elszúrtak valamit. Szerkesztve ekkor: 2018. április 22. Szerkesztő: micimacho Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 anonymus Posztolva: 2018. április 22. Megosztás Posztolva: 2018. április 22. 1414-felhívod és megrendeled ha szükséged van még egy box-ra. Biztos direkt szúrtak el neked eddig mindent, nah azért valljuk be hogy ez durva ferdítés. Akkor menj be egy T-pontba, az nem 1414 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 micimacho Posztolva: 2018. április 22. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. április 22. Hát kb. 3-4 -szer próbálkoztam.... Egyszer nem hosszabbították meg tv szerződést csak a netet, máskor más volt a számlán a végösszeg mint aminek lenni kellett volna stb.... Mindig kiderült, hogy a vonal végén szúrták el.... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 anonymus Posztolva: 2018. április 22. Megosztás Posztolva: 2018. április 22. Akkor ez ilyen megoldhatatlan helyzet lesz számodra. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
4 dptrsk Posztolva: 2018. április 23. Megosztás Posztolva: 2018. április 23. 11 órája, anonymus írta: 1414-felhívod és megrendeled ha szükséged van még egy box-ra. Biztos direkt szúrtak el neked eddig mindent, nah azért valljuk be hogy ez durva ferdítés. Akkor menj be egy T-pontba, az nem 1414 1414 legalább rögzített... személyesen ha elszúrnak valamit nehezebb az igazadat bizonyítani. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 anonymus Posztolva: 2018. április 23. Megosztás Posztolva: 2018. április 23. 30 perce, dptrsk írta: 1414 legalább rögzített... személyesen ha elszúrnak valamit nehezebb az igazadat bizonyítani. Ha nem akarja mert neki ott mindent elszúrnak akkor már csak a T-pont marad. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 micimacho Posztolva: 2018. április 23. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. április 23. Öööö...... Most nézem: a telefonos ügyintézésért fizetni kell? Információ kérése: Díjmentes Díjcsomagváltás: 1500 Ft/előfizetés Jelszó módosítás: 500 Ft/alkalom PUK-kód lekérdezése: 500 Ft/alkalom Elég nagy pofátlanság lenne. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 anonymus Posztolva: 2018. április 23. Megosztás Posztolva: 2018. április 23. Eddig kellet ? Nem Most se kell Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 dptrsk Posztolva: 2018. április 23. Megosztás Posztolva: 2018. április 23. 1 perce, micimacho írta: Öööö...... Most nézem: a telefonos ügyintézésért fizetni kell? Információ kérése: Díjmentes Díjcsomagváltás: 1500 Ft/előfizetés Jelszó módosítás: 500 Ft/alkalom PUK-kód lekérdezése: 500 Ft/alkalom Elég nagy pofátlanság lenne. Jellemzően nem terhelik ki a díjakat, mivel az online felület elég instabil. Miért lenne pofátlanság? Van, amit online is el tudsz intézni, de te helyette felhívod az ügyfélszolgálatot és lefoglalsz egy ügyintézőt, ezért plusz díjat fizetsz. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 micimacho Posztolva: 2018. április 23. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. április 23. Thanks! Azt azért megjegyezném: amennyit fizetek a szolgáltatásért, elvárható a dijmentesség...... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 anonymus Posztolva: 2018. április 23. Megosztás Posztolva: 2018. április 23. Kb csak rongálás esetén kell fizetni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
micimacho
Üdv!
Tudja-e valaki ha második stb-t igénylek (csomagot is váltok) és én szeretném beüzemelni, (kábelezni stb.) akkor mi az ügyintézés módja?
Az online felületen nem találtam ilyesmit. Csak azt, hogy a T munkatársa egy héten belül beüzemeli. Pedig a főoldalon ott van,
hogy már a felhasználó is beüzemelheti minden segítség nélkül.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
12 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.