marthyn

online rendelés

Kérdés

Ha már megérkezett egy telekom üzletbe az online rendelt telefon, akkor még át lehet kérni egy másikba?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

11 válasz erre a kérdésre

Szerintem nem, mivel futár viszi. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Én ma rendeltem akció keretében egy P20-at. Kaptam is a rendelésről Email-t, de errort ír. Lehet hogy lekéstem az akcióról?

Lehetésges hogy kifogyott az akcióra szánt P20?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
17 perce, Péter76 írta:

Én ma rendeltem akció keretében egy P20-at. Kaptam is a rendelésről Email-t, de errort ír. Lehet hogy lekéstem az akcióról?

Lehetésges hogy kifogyott az akcióra szánt P20?

Szia.

Pontosan milyen akcióról van szó?

Illetve melyik kiszerelésben mert több féle konstrukcióba van:

Huawei P20 Dual SIM

Huawei P20 Dual SIM 4+64GB

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
51 perce, Roli82 írta:

Szia.

Pontosan milyen akcióról van szó?

Illetve melyik kiszerelésben mert több féle konstrukcióba van:

Huawei P20 Dual SIM

Huawei P20 Dual SIM 4+64GB

 

Hello!

P20 dual Sim 4/64

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 perce, Péter76 írta:

Hello!

P20 dual Sim 4/64

Ez szerintem elfogyott mert se készlet értesítőre való feliratkozásra nem ad lehetőséget, csomagot se lehet hozzá választani, a kosár rész is eltűnt, az sem kizárt hogy rossz a weboldal :(

Ha belépsz a Telekom fiókodba és a rendelések menüpontra kattintasz ott milyen státuszt ír a megrendelésre?

A házhoz szállítási csoportot is megkérdezheted a 06-30-930-30-30    2  gomb majd utána a 0  gomb, és megrendelés azonosítójára szükség lesz.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
4 perce, Roli82 írta:

Ez szerintem elfogyott mert se készlet értesítőre való feliratkozásra nem ad lehetőséget, csomagot se lehet hozzá választani, a kosár rész is eltűnt, az sem kizárt hogy rossz a weboldal :(

Ha belépsz a Telekom fiókodba és a rendelések menüpontra kattintasz ott milyen státuszt ír a megrendelésre?

A házhoz szállítási csoportot is megkérdezheted a 06-30-930-30-30    2  gomb majd utána a 0  gomb, és megrendelés azonosítójára szükség lesz.

Én még meg is tudtam rendelni. Rendelés Státusza: Megrendelés teljesítése folyamatban.

Szállítás időpontja

2018. szeptember 24. (hétfő) 9:00 és 17:00 között

Legalábbis ez nem változott azóta, hogy megrendeltem.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Épp most, Péter76 írta:

Én még meg is tudtam rendelni. Rendelés Státusza: Megrendelés teljesítése folyamatban.

Szállítás időpontja

2018. szeptember 24. (hétfő) 9:00 és 17:00 között

Legalábbis ez nem változott azóta, hogy megrendeltem.

 

Lehet te vitted el az utolsó darabot. :D Kíváncsi leszek a végkifejletre, majd írd meg, illetve időnként nézz rá a rendelés státuszára mert a státusz változásokról nem mindig megy ki értesítő email / sms!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Épp most, Roli82 írta:

Lehet te vitted el az utolsó darabot. :D Kíváncsi leszek a végkifejletre, majd írd meg, illetve időnként nézz rá a rendelés státuszára mert a státusz változásokról nem mindig megy ki értesítő email / sms!

Ok, szólok.

Köszi.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Péter76

Van belőle ismét a webshopban, szóval biztos meglesz. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2018. 09. 21. at 12:04, Péter76 írta:

Ok, szólok.

Köszi.

Ma kézhez kaptam! Köszi a válaszokat!!

Üdv!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most