Kérdés

Sziasztok! 

2018. Szeptember 12-én lejárt a mobil előfizetésemhez tartozó hűségidő. 13-án meghosszabbítottam, Magenta 1-es egyesítéssel (otthoni szolgáltatás is telekomos) és egy Lg típusú okos tv megrendelésével. Minden rendben, jött az e-mail, 17-én hétfőn szállítanak, az átvételtől indul újra a hűség. 

A készülék nem jött, a “megrendelés elakadt” címszóval. Be a T-Mobileba, utánanéztek, készségesen továbbították az ezzel foglalkozó csoportnak, pár nap múlva lesz válasz. Pár napot türelmesen várva, hívom a 1414-et, közli a kollega, hogy ismét elakadt a rendelés, még várjak pár napot. Jó, letelt... bemegyek a T-be 21-én, közlik velem hogy nincs válasz, de jövő hétre biztos meg fog jönni a megrendelés. Hétfőn ismét 1414, semmit nem tudnak, ma újra bemegyek, ahol rájönnek, hogy ahova eddig írtak e-mailt az az e-mail cím már nem él, most írtak egy újra, erre még a mai napon kapok választ. Választ nem kaptam, a megrendelésem elakadt, vissza mondani nem tudom ( ebben a stádiumban már nincs erre lehetőség ) , lóg a levegőben az egész, csak legyek türelemmel. Meddig? Hova mehetek a panaszommal, miért ültetnek be az ügyfélszolgálatba olyat, aki nem ért a dolgáhou, miért nem foglalkoznak az ügyfél panaszával? Help 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Hello @Zsani55, remélem, hogy azóta már okafogyott, mert megkaptad :) ha nem, akkor két tipp:

  • ha otthoni szolgáltatáshoz rendelted a cuccot, akkor a Té sajna 30 napra szállít (lehet gyorsabb, de lehet tényleg ennyi)
  • ne hagyd magad, ha csend van, akkor időnként kérdezz rá, hogy hogy áll a kiszállítás

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Sziasztok!

pontosan ugyan ebben a helyzetben vagyok, csak nem otthoni, hanem mobil előfizetés kapcsán (meglévő előfizetés bővítése, hűséghosszabbítás, készülékrendelés).

Az elmúlt 3(!) hétben napi szinten zargatom minden fórumon az ügyfélszolgálatot (üzletben, 1414, házhozszállítási csoport számon), és azon túl, hogy minden alkalommal más választ kapok (leltár, elakadt rendelés, számlázási probléma), a rendelésem továbbra sem mozdult semmit előre. Az egy dolog, hogy semmi tájékoztatást nem kapok (várjam-e még egyáltalán?),  de lemondani sem tudom az egészet.

Van bármi lehetőségem még valahol próbálkozni? Szükségem lenne a telefonra és az új előfizetéste is, de ebben a formában ez már egyszerre komikus és elszomorító!

Köszönöm a segítséget!

 

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Bmark

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @Bmark, nagyon gáz, már csak azért is, mert a mobilos rendelések egy-két nap alatt megjönnek (többek között saját, 20 éves tapasztalat) :( akkor hosszabb néha az átfutás, ha bekerülő vagy kifutó cucc kerül a kosárba (ez meg innét jön, a fórumról). viszont ilyenkor nem nagyon van más, mint időről-időre hívogatni a Tét. milyen telót rendeltél egyébként?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 órája, Bmark írta:

Sziasztok!

Az egy dolog, hogy semmi tájékoztatást nem kapok (várjam-e még egyáltalán?),  de lemondani sem tudom az egészet.

Köszönöm a segítséget!

Szia!

Hogy érted, hogy nem tudod lemondani? Amíg át nem adják a kiszállító cégnek, addig lehet töröltetni a megrendelést,persze ha IT hiba van akkor elhúzódhat az egész hetekig. :/

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nálam ez mobil előfizetés, és nem otthoni! Lemondani valóban mem lehet, nekem is ezt mondták, hogy már csak úgy tudom lemondani, ha nem veszem át, mikor hozza a futár. A díjcsomagváltásom is akkor aktiválódik, ha átvettem a készüléket.

Viszont nálam volt egy másik alternatíva, mivel az otthoni előfizetésem hűségideje is lejárt, így megrendeltem arra is, és lám 4 nap múlva csengetett a futár (holott valóban 30 nap a szállítás)

Az első megrendelés szept. 13. óta ugyanúgy elakadt státuszban van, annyi történt, hogy azóta nem hivogatom őket, szóval lehet nem fog történni azzal soha többé semmi, így tanácsot nem tudok adni, max köss egy új előfizetést és rendelj te is újra. 😟

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most