Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Elakadt rendelés


Zsani55

Kérdés

Sziasztok! 

2018. Szeptember 12-én lejárt a mobil előfizetésemhez tartozó hűségidő. 13-án meghosszabbítottam, Magenta 1-es egyesítéssel (otthoni szolgáltatás is telekomos) és egy Lg típusú okos tv megrendelésével. Minden rendben, jött az e-mail, 17-én hétfőn szállítanak, az átvételtől indul újra a hűség. 

A készülék nem jött, a “megrendelés elakadt” címszóval. Be a T-Mobileba, utánanéztek, készségesen továbbították az ezzel foglalkozó csoportnak, pár nap múlva lesz válasz. Pár napot türelmesen várva, hívom a 1414-et, közli a kollega, hogy ismét elakadt a rendelés, még várjak pár napot. Jó, letelt... bemegyek a T-be 21-én, közlik velem hogy nincs válasz, de jövő hétre biztos meg fog jönni a megrendelés. Hétfőn ismét 1414, semmit nem tudnak, ma újra bemegyek, ahol rájönnek, hogy ahova eddig írtak e-mailt az az e-mail cím már nem él, most írtak egy újra, erre még a mai napon kapok választ. Választ nem kaptam, a megrendelésem elakadt, vissza mondani nem tudom ( ebben a stádiumban már nincs erre lehetőség ) , lóg a levegőben az egész, csak legyek türelemmel. Meddig? Hova mehetek a panaszommal, miért ültetnek be az ügyfélszolgálatba olyat, aki nem ért a dolgáhou, miért nem foglalkoznak az ügyfél panaszával? Help 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Hello @Zsani55, remélem, hogy azóta már okafogyott, mert megkaptad :) ha nem, akkor két tipp:

  • ha otthoni szolgáltatáshoz rendelted a cuccot, akkor a Té sajna 30 napra szállít (lehet gyorsabb, de lehet tényleg ennyi)
  • ne hagyd magad, ha csend van, akkor időnként kérdezz rá, hogy hogy áll a kiszállítás
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Sziasztok!

pontosan ugyan ebben a helyzetben vagyok, csak nem otthoni, hanem mobil előfizetés kapcsán (meglévő előfizetés bővítése, hűséghosszabbítás, készülékrendelés).

Az elmúlt 3(!) hétben napi szinten zargatom minden fórumon az ügyfélszolgálatot (üzletben, 1414, házhozszállítási csoport számon), és azon túl, hogy minden alkalommal más választ kapok (leltár, elakadt rendelés, számlázási probléma), a rendelésem továbbra sem mozdult semmit előre. Az egy dolog, hogy semmi tájékoztatást nem kapok (várjam-e még egyáltalán?),  de lemondani sem tudom az egészet.

Van bármi lehetőségem még valahol próbálkozni? Szükségem lenne a telefonra és az új előfizetéste is, de ebben a formában ez már egyszerre komikus és elszomorító!

Köszönöm a segítséget!

 

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Bmark
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Hello @Bmark, nagyon gáz, már csak azért is, mert a mobilos rendelések egy-két nap alatt megjönnek (többek között saját, 20 éves tapasztalat) :( akkor hosszabb néha az átfutás, ha bekerülő vagy kifutó cucc kerül a kosárba (ez meg innét jön, a fórumról). viszont ilyenkor nem nagyon van más, mint időről-időre hívogatni a Tét. milyen telót rendeltél egyébként?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
1 órája, Bmark írta:

Sziasztok!

Az egy dolog, hogy semmi tájékoztatást nem kapok (várjam-e még egyáltalán?),  de lemondani sem tudom az egészet.

Köszönöm a segítséget!

Szia!

Hogy érted, hogy nem tudod lemondani? Amíg át nem adják a kiszállító cégnek, addig lehet töröltetni a megrendelést,persze ha IT hiba van akkor elhúzódhat az egész hetekig. :/

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Nálam ez mobil előfizetés, és nem otthoni! Lemondani valóban mem lehet, nekem is ezt mondták, hogy már csak úgy tudom lemondani, ha nem veszem át, mikor hozza a futár. A díjcsomagváltásom is akkor aktiválódik, ha átvettem a készüléket.

Viszont nálam volt egy másik alternatíva, mivel az otthoni előfizetésem hűségideje is lejárt, így megrendeltem arra is, és lám 4 nap múlva csengetett a futár (holott valóban 30 nap a szállítás)

Az első megrendelés szept. 13. óta ugyanúgy elakadt státuszban van, annyi történt, hogy azóta nem hivogatom őket, szóval lehet nem fog történni azzal soha többé semmi, így tanácsot nem tudok adni, max köss egy új előfizetést és rendelj te is újra. ?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

SZOLGÁLJON EZ TANULSÁGUL!!! Elmondok egy történetet: valamikor szeptember elején váltottam digiről telekomra a spílerek és egyéb okok miatt (nem jön a ***** kábel)! Tudtam, hogy többet fogok fizetni, de nem foglalkoztam vele! Megrendeltem a szolgáltatást 3 beltéri egységgel, és természetesen internettel. Kijött a kolléga, és hozott egy beltéri egységet...semmi baj,  előfordul. Sőt  közben hallottam, hogy létezik ez a powerline adapter (plc), ami fúrás-faragás nélkül létesíthető. Szuper, most lett felújítva a ház, hadd jöjjön, azt a kb.20ezer forintot rászánjuk. Kérem a 1414-et, hogy telepítsenek még két beltérit, 2 pár adapterrel, semmi probléma, mondták ők. Hív a kolléga pár nap múlva, hogy kijönne ő szerelni, de nincs adapter raktáron! Fújtam egyet, de mielőtt intézkednék csörög a telefon, hogy nyugodjon meg .....úr, van már adapter, kérjen időpontot! Kértem...fél órával a telepítés végső határideje előtt hív a szaki, hogy ne haragudjon uram, de még sincs adapter...mondom mi van?? Engem hívtak, hogy van, erre ő: bocsánat, ez van! Hívom a központot, fogy a türelem, 1414: ne haragudjon, de erre nem tudok választ adni, mikor lesz, majd hívjuk! Másnap, harmadnap, sokadnap elértük "egymást"! Telekom: igen-igen, látom mi a probléma: kérjen időpontot a beszerelésre, van már tutira plc adapterünk! Most péntek 16-18 óra között megyünk...senki nem jött, senki nem keresett!!! 18 óra után 1414...el vagyunk havazva, reggel 8-kor telefonáljak! Kedves uram, új időpontot kell kérnie, mert ma (szombat) már nem fognak kimenni a kollégák! Jövőhét kedd 16-18óra! 4 alkalom vált "semmissé", másfél hónapja várok két beltérire, két plc adapterrel, olyan nagy kérés ez????? EZ NEKTEK SZOLGÁLTATÁS????? SENKIHÁZI, DILETTÁNS BANDA VAGYTOK, SEMMI TÖBB!!! De az új székház kész van, az a lényeg! Életem egyik legrosszabb döntése volt a veletek történt kooperációm!!! 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...