Roli82 Posztolva ekkor: 2019. január 3. Megosztás Posztolva ekkor: 2019. január 3. (szerkesztve) 2019. Január 1.-től a Hoppá Plusz 201809-es díjcsomag belföldi vezetékes és alapdíjas mobil irányokra vonatkozó 5000 perces korlátja megszüntetésre kerül és a díjcsomagban a kedvezményezett irányokra korlátlan használatot biztosít a Telekom változatlan havidíj mellett. A módosítás vonatkozik a már Hoppá Plusz 201809 díjcsomaggal rendelkező előfizetőkre is. Mivel a 0 Ft-os tételek nem jelenek meg a számlán, így a Hoppá Plusz 201809-es csomaggal rendelkező ügyfelek a számlán már nem fogják látni a belföldi vezetékes és mobil forgalmukat. Az előfizetők a január havi számlájukban kapnak majd tájékoztatást a fenti változásról. A Telekom oldalán a fenti változások 2019. Január 7.-től lesznek elérhetőek. Szerkesztve ekkor: 2019. január 3. Szerkesztő: Roli82 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
abit Posztolva: 2019. január 3. Megosztás Posztolva: 2019. január 3. Jó dolog lesz azoknak, akik vezetékes telefont (is) használnak, és sokat telefonálnak. Szerintem a 83 óra (5000 perc) se volt kevés, de így, hogy korlátlan, sokkal jobban hangzik. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
zoli62 Posztolva: 2019. február 2. Megosztás Posztolva: 2019. február 2. Eddig se volt sok értelme a korlátnak. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
abit Posztolva: 2019. február 2. Megosztás Posztolva: 2019. február 2. (szerkesztve) @zoli62, szerintem nagy baj se volt, nem hiszem, hogy bárki is többet telefonált volna 5000 percnél. Az ÁSZF-ben viszont az áll, hogy 2019. március 01-ig van ez a korlátlanság, utána visszaáll 5000 percre. Szerkesztve ekkor: 2019. február 2. Szerkesztő: abit Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
anonymus Posztolva: 2019. február 2. Megosztás Posztolva: 2019. február 2. Egyenlőre visszavonásig van ez, aztán majd az érdeklődés eldönti. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
abit Posztolva: 2019. február 2. Megosztás Posztolva: 2019. február 2. @anonymus akkor ezek szerint az ÁSZF-ben írt infó helytelen. A 3 giga ingyen nettel is ez volt, január végén még ki tudtam venni, mikor elvileg már lejárt az akció. aztán valaki szólt, és kiszedték az appból. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
anonymus Posztolva: 2019. február 2. Megosztás Posztolva: 2019. február 2. Nem feltétlen helytelen, lehet módosítani a sztorit. Lejárat után megtoldani még egy lépéssel. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
zoli62 Posztolva: 2019. február 2. Megosztás Posztolva: 2019. február 2. Az eddigi havi 83 óra is elég sok volt, így nem feltétlen a használat fogja eldönteni, hogy marad-e a korlátlanság. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
anonymus Posztolva: 2019. február 3. Megosztás Posztolva: 2019. február 3. Nagyban fog számítani az eladások száma, ha sikerül egy olyan növekedést elérni. Szinte biztos hogy marad még ez. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
anonymus Posztolva: 2019. február 4. Megosztás Posztolva: 2019. február 4. Ekkor: 2019. 02. 02. at 23:21, zoli62 írta: Az eddigi havi 83 óra is elég sok volt, így nem feltétlen a használat fogja eldönteni, hogy marad-e a korlátlanság. Ilyenkor mindig a nagy öszképre kell gondolni. Pl cégek is használnak hoppá csomagot. KKV nyilatkozatot aláírták, lakossági kezelést kérnek. Teszem azt, hideghívás a fő profiljuk, vagy időpont egyeztetés... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
zoli62 Posztolva: 2019. február 7. Megosztás Posztolva: 2019. február 7. Ja hát kérem megszüntették a KKV-s üzleti Telekomot, így maradt a Telekom lakossági divizió és a T-Systems. Akkor ez így érthető. Ennek következtében ugyanis kisvállalati ügyfeleket a lakossági Telekom felé terelik. Mintha ilyet egyszer már láttam volna sok évvel ezelőttt, amikor az intézményeknek nem voltak külön üzleti vezetékes díjcsomagok. Most úgy néz ki, hogy a Telekom megpróbál visszatérni oda. Bár még léteznek a Zenit díjcsomagok, https://www.telekom.hu/uzleti/szolgaltatasok/vezetekes/dijcsomagok/zenit csak a 1435-ös telefonos ügyfélszolgálat már nincs. Nyilván ezek jóval drágábbak mint a Hoppá Plusz és nem minden kisvállalkozónak éri meg, Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.