Amateur

Lassan induló net

Kérdés

Sziasztok!

Nálam olyan gond van, hogy minden új weboldal betöltésénél vagy egyéb kapcsolatnál van kb 6-8 mp szünet, mintha valamit keresne. Ha elindul az oldalbetöltés és utána az oldalon belül kattintok más linkre, az már villámgyors, de ha kb 2-3 percig nincs új betöltés, vagy más oldalra kattintok, akkor kezdi elölről a 6-8 mp-es elmélkedéssel. UTP és wifi kapcsolatnál is így megy, modem logjában nem ír hibát. Kb 2 hónapja telepítették a netet, régi rézkábel van, de csak kb 2 hete kezdte ezt, addig minden gyors volt (Speedport Entry 2i).

Minden javaslatot szívesen veszek. Köszönöm

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

18 válasz erre a kérdésre

Az elosztó volt a vétkes. A bejelentett hibára tegnap reggel hozott a szerelő egy Speedport W724-et és azóta minden megy mint a villám, az esti kikapcsolás után is. Remélem örökkön örökké így is marad. Mindenkinek köszönöm a segítséget!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ezek szerint más lesz a gond, mindenképp jelezd nekik, hogy vegyenek fel hibajegyet.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sajnos korai volt az örömöm, a reset úgy tűnik csak ideiglenesen oldotta meg. Reggel megint a régi szerint ment, még annyit figyeltem meg, hogy adott oldalnál az első kapcsolatfelvétel után valahol 10 és 15 perc között mindenképp visszaáll a 7mp-es késés egyszer, hiába kattintgatok az oldalon belül más aloldalra nem tartható meg a gyors reakcióidő.

Jelzem nekik a hibát, mert böngészésnél ez lényegtelen lenne, de amihez nekem kell a net ott sokat számít.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Örülök, hogy megoldódott. :) 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A lényeg az, hogy most működik, reméljük így is marad!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
17 perce, szaboadam írta:

Sajnálattal olvasom, amit írsz. Így elég sanszos, hogy a HGW cserére szorul (a reset ugyanis mindent gyári állapotba állít vissza, azaz ha csak valami elállítódott volna ez megoldotta volna) úgyhogy mindenképp jelentsd be hibára. 

Ég az arcom rendesen, mert én csak a Telekomtól kapott papír alapján írtam be a WAN jelszót, de szerencsére szomszédomnak is ugyanez a készüléke van és kiderült kell a @t-online.hu is a végére. Így már kapcsolódik és nem akarom elkiabálni, de lehet segített a reset, mert most a tracert-el már több helynél is azonnal megjelenik az ip cím és a lassúnál is csak 3 mp-et kell várni, nem 7-et.

Figyelem még pár napig és ha megint lassú lesz, jelentem hibára. Köszönöm a segítséget.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Sajnálattal olvasom, amit írsz. Így elég sanszos, hogy a HGW cserére szorul (a reset ugyanis mindent gyári állapotba állít vissza, azaz ha csak valami elállítódott volna ez megoldotta volna) úgyhogy mindenképp jelentsd be hibára. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: szaboadam

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
2 órája, szaboadam írta:

Szia @Amateur

Az általad leírtak alapján én azt mondom mindenképpen vetess fel egy hibajegyet. Nálam is előfordult már ilyen hibajelenség többször is (érdekes módon egyébként még egy Windows frissítés is tudott ilyet okozni anno), és Te, amint látom minden lényeges pontot leellenőriztél, már ami az otthoni hálózatod elemeit illeti.  A DSL kábelt érdemes még leellenőrizned, ahogy azt már @abit is felvetette - ez is okozhat ilyen gondot. Az, hogy kikapcsolod (pontosabban áramtalanítod) a készüléket nem szabad, hogy gondot jelentsen - ha jól tudom ezt a készüléket máshogy nem is lehet kikapcsolni, mert nincs rajta billenőkapcsoló. Egy újraindítást még megpróbálhatsz: ehhez nyomd be a készülék hátoldalán található Reset gombot (pl. egy tollal), kb. 2 másodpercre, amíg az összes jelzőfény fel nem villan. Várd meg még az eszköz újra üzemkész állapotba kerül, majd végezz ellenőrzést. Ha hiba ezután is fennáll, akkor 1414 és hibabejelentés.

Szia,

A dsl kábel kihúzását próbáltam, nem segített. A reset viszont nem jött be, most már nem is tud a készülék kapcsolódni a netre, mobilneten tudok csak kapcsolódni

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Szia @Amateur

Az általad leírtak alapján én azt mondom mindenképpen vetess fel egy hibajegyet. Nálam is előfordult már ilyen hibajelenség többször is (érdekes módon egyébként még egy Windows frissítés is tudott ilyet okozni anno), és Te, amint látom minden lényeges pontot leellenőriztél, már ami az otthoni hálózatod elemeit illeti.  A DSL kábelt érdemes még leellenőrizned, ahogy azt már @abit is felvetette - ez is okozhat ilyen gondot. Az, hogy kikapcsolod (pontosabban áramtalanítod) a készüléket nem szabad, hogy gondot jelentsen - ha jól tudom ezt a készüléket máshogy nem is lehet kikapcsolni, mert nincs rajta billenőkapcsoló. Egy újraindítást még megpróbálhatsz: ehhez nyomd be a készülék hátoldalán található Reset gombot (pl. egy tollal), kb. 2 másodpercre, amíg az összes jelzőfény fel nem villan. Várd meg még az eszköz újra üzemkész állapotba kerül, majd végezz ellenőrzést. Ha hiba ezután is fennáll, akkor 1414 és hibabejelentés.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: szaboadam

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
14 órája, abit írta:

Milyen oldalakkal van gond egyébként?

Portfolio nálam azonnal bejön, ráadásul nem szoktam tapasztalni, hogy lassú lenne, pedig napi szinten látogatom az oldalt. 

Ha nem segít semmi se, akkor kérd meg a 1414-en vagy a Telekom Chat-en, hogy vegyenek fel hibajegyet.

Egy csomó különböző oldallal teszteltem a tracert után és ahol sima ipv4 cím van ott csinálja ezt, ahol domainnév van az ip címes sorban (utána van zárójelben az ip cím) vagy ipv6 cím van ott rögtön bejön.

Bejelentem hibának. Köszi a segítséget!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Milyen oldalakkal van gond egyébként?

Portfolio nálam azonnal bejön, ráadásul nem szoktam tapasztalni, hogy lassú lenne, pedig napi szinten látogatom az oldalt. 

Ha nem segít semmi se, akkor kérd meg a 1414-en vagy a Telekom Chat-en, hogy vegyenek fel hibajegyet.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: abit

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
18 órája, abit írta:

Akkor talán érdemes lenne a DSL kábelt kihúzni, majd újra behelyezni. 

Most ezt is próbáltam, semmi változás.

Közben tracert parancsot láttam itt néha használják, nem tudom mit tesztel, de párszor beírva például portfolio.hu első futtatásnál az 1. és a 7. sor, illetve a többinél az első 3 oszlop villámgyorsan bejön, de az "Útvonal követése" és a 2-6 sor ip címeinél pontosan ugyanaz a kb 7 mp késés. A második vagy többszöri futtatásnál annyi különbség van, hogy az "Útvonal követése" sor is már villámgyorsan bejön, de a többinél nincs változás.

telekom.hu esetén már az első futtatásnál minden bejön villámgyorsan, ip címek is, kivéve a 2. sort, mert ott minden csillag előtt várja ki a 7mp-et

11.PNG

12.PNG

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Amateur

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
4 órája, Amateur írta:

Csak az áramból húzom ki

Akkor talán érdemes lenne a DSL kábelt kihúzni, majd újra behelyezni. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
57 perce, abit írta:

Ha már két készüléken is gond van, akkor valószínűleg nem velük van a gond.
Egyébként az elosztó kihúzása alatt mit értesz? A DSL kábelt is kihúzod a modemből?

Csak az áramból húzom ki

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
2 órája, Amateur írta:

Közben leesett a kérdés másik fele, win7 notebook és androidos tableten is

Ha már két készüléken is gond van, akkor valószínűleg nem velük van a gond.
Egyébként az elosztó kihúzása alatt mit értesz? A DSL kábelt is kihúzod a modemből?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Közben leesett a kérdés másik fele, win7 notebook és androidos tableten is

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

ZTE Speedport Entry 2i a tipus és nem alszom jól wifi mellett, így minden este kihúzom a készüléket, így minden reggel restart van, de így is minden nap ezt csinálja.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia,

Áramtalanítás, restart megvolt? Milyen készülékekkel tapasztaltad ezt?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most