Roland77 Posztolva ekkor: 2014. december 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. december 6. Miért nem tudja a Telekom 60 nap után sem teljesíteni a megrendelésemet?! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2139 Posztolva: 2015. február 13. Megosztás Posztolva: 2015. február 13. pedig már kezdtem örülni hogy záros határidőn belül történni fog valami. tegnap irtam nekik a facebook-on is de onnan is csak a süket duma jött hogy hivjam az üfsz-t vagy irjak e-mail-t. ugy látszik ennyire futja nekik Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2139 Posztolva: 2015. február 14. Megosztás Posztolva: 2015. február 14. Nem is volt rossz ötlet, ment a levél a fogyasztó védelemnek.Hátha öket majd komolyabban veszik. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ZORRO1973 Posztolva: 2015. február 16. Megosztás Posztolva: 2015. február 16. semmi hír, kaptam egy emailt, hogy maradjak lazán, várjak türelemmel.....21.napnál tartunk egyelőre...... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ZORRO1973 Posztolva: 2015. február 17. Megosztás Posztolva: 2015. február 17. "balszerencsémre" olyan területen lakom, ahol nincs nagyon alternatív vezetékes szolgáltató-13éve vagyok az elégedetlen ügyfelük, mobil is szintén náluk van. Elmaradás nem nagyon volt, max pár napos csúszások ha alutaztunk ilyesmi...de elvileg telefonban azt mondták csak ha voltam behajtás alatt azt nézik olyan meg nem volt....de ha meg nem felelem meg a "prevenciós" osztálynak, akkor 3hét alatt nem tudnak felhívni hogy sajnáljuk de blablabla? és akkor nem rabolnánk egymás értékes idejét.... 23. napnál tartok egyébként, 1hét van a 30-hoz:)és egy újabb csavar, ma jött tőlük a levél, hogy érrzékelték, hogy lejárt a mobilos hűségem és leszek szíves új készüléket vásárolni, és hosszabítani:) most már akkor kivárom mi lesz a vége:) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag Posztolva: 2015. február 17. Megosztás Posztolva: 2015. február 17. Az írtad, hogy 23 napja vársz rá, a Telekom álltal vállalt 30 napból. Akkor nem értem ennyi késés után miért írnak 10 napot, amikor már csak 7 nap van hátra a 30 napból. Egy magára valamit adó távközlési cég, azért ilyenkor előbbgre veszi és villámgyorsan küldeti ki a futárral. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2139 Posztolva: 2015. február 17. Megosztás Posztolva: 2015. február 17. Nem az a legnagyobb baj a telekommal hogy nagyon lassúak,hanem hogy mennyire vannak képben.Ma küldtek egy email-t hogy a(Szerintük)február 11.én leadott rendelésem elbirálás alatt van és legyek türelmes mert 30 napjuk van a teljesitésre.Erre most mit mondjak? Tegnap hozták a tv-t:-))) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. február 17. Megosztás Posztolva: 2015. február 17. Vannak, bőven érdekes dolgok lenne még hova fejlődni, de legalább a tv-k el kezdtek megérkezni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 gyula73 Posztolva: 2015. március 26. Megosztás Posztolva: 2015. március 26. Szép jó napot mindenkinek!Március 9-én rendeltem Tv készüléket.Ma felhivtam Telekomot és közölték hogy törölték mert tartozásom van, Kérdéztem miféle tartozásom van mikor tiszta vagyok?, felháboritó volt mert még ők se tudják mi lehet, egyszerüen nem tudják csak anyit mondtak hogy 39 ezer ft tartozásom van,Tavaly szeptemberben nekem volt korlátozásom, 6hónapot kellet várnom,, de közben időben be volt fizetve minden,se hátralékom se Behajtás se nem volt ,Az ÁSZF Szabályoknak megfelelően Cselekedtem,akik felé az elmúlt 6 hónapban folyamatos kiszámlázás történt (6 teljes havi normál számla a szolgáltatásra vonatkozóan) ésakiknek jelenleg nincs díjhátralékuk és nincsenek behajtási folyamatban, ésakik az elmúlt 6 hónapban kiterhelt számlákat a fizetési határidőre befizették.__________________________________________________________________ Ezek nekem mind megvoltak ,, De viszont a rendszerükben nem tudják meg mondani hogy mi lehet nekem 39 ezer tartozásom.. Csak az a baj hogy mikor rendeltem illetve a rendelés le adtam,telekom munka társt kértem hogy tessék utána nézzni mert tavaky korlátozásom volt. 6hónap letelt stb, akkor miért nem mondták nekem hogy nem lehet,,, de még munka társ is mondta hogy lehet rendelni de közben utána nézet mindenek amira kértem, , tavaly ugyan igy volt de nem szóltak semmit hogy 6hónapot meg kell várni,, se telefon hogy felhivják az embert semmi. nekem kell utána érdeklődni , és mondják a végén hogy törölték,, nem közölnek semmit hülyének nézzik az embert,,, Telekomtól már nem lehet rendelni semmit, már lassan fel kell mondani a szolgáltatást .De ellőte irok egy kérelmet, hogy miért mondtam fel a szolgáltatást Ma vagy 10 hivtam telekomot, Nagy nehezen kapcsoltak el mondtam mi a panaszom, Erre kapcsoltak behajtás csoporthoz de ott kbfélóra, 1 óra kellet várakozni mert nem voltak elérhető hogy tisztázam az ügyemet,,, egyszerüen nem tudtam intézni semmit ezzel meg van oldva az ügyem munka társ dolgozó szerint a Rendszer törölte a meg rendelésemet auto matikusan,,,, de 39 ezer ott van tavaly is amiről nem is tudtam csak késsőbb derült ki,,, de nem tudják milehet.. szerintem nem ártana Frissiteni a rendszert... Elnézést kérek de ez a igazság. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 crom79 Posztolva: 2015. május 14. Megosztás Posztolva: 2015. május 14. Helló! Olyanban kérném segítségeteket,hogy online rendeltem a fent nevezet tévé készüléket még január végén meg is kaptam.Most viszont már gondok vannak vele garancia papír megvan most visszont a szerviz elvitte,de visszont nincs számlám a vételről.Netes rendelés és részletre.A saját lapon a dokumentumokban sem szerepel erről semi számla többi minden megvan. Olyan kérdésem lenne,ha más is futárral kapta meg a tévé készüléket akkor kapott e a futártól számlát vagy küldtek e ki a T-től számlát külön erről? Az előfizetéses szerződésmódosításon csak a tévé teljes összege van feltüntetve a szerviznek az meg nem jó rendes számla kéne róla. Na ezt most kérnem kell külön vagy elfeljteték? Köszönöm a segítséget! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 crom79 Posztolva: 2015. május 14. Megosztás Posztolva: 2015. május 14. Hát köszi!Sajnos én nem kaptam semmit mert ami van az megvan mind sőt úgyanazt tuddnám csak letölteni a webes felületről is.De bemegyek ma és rákérdek mert szerintem ők felejteték el.Ismerősömnek meg nem is adtak mert,hogy nem lehet kinyomtatni valami külön kérvény kell hozzá vagy mi.Nem hiszem el,hogy egy ******* számlát nem lehet adni hihetetlen.Na,de kiváncsi leszek én is ma erre.Vagy asztalt borítok! :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Roland77
Miért nem tudja a Telekom 60 nap után sem teljesíteni a megrendelésemet?!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
23
21
12
11
Népszerű napok
2015. Február 10.
20
2015. Január 15.
18
2015. Február 12.
12
2015. Február 9.
11
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
ZORRO1973 23 poszt
Joe80 21 poszt
kerim01 12 poszt
anonymus 11 poszt
Népszerű napok
2015. Február 10.
20 poszt
2015. Január 15.
18 poszt
2015. Február 12.
12 poszt
2015. Február 9.
11 poszt
160 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.