Ugrás a tartalomhoz
  • 0

yandelus

Kérdés

Sziasztok!

1 hónapja vásároltam a Telekomtól 1 tévét, LG-t, hamar meghibásodott, most hozza majd az LG szerelő, a cseregaranciára feljogosító papírt. A kérdésem: Ezt csak személyesen valamelyik telekom üzletben lehet érvényesíteni, vagy esetleg lehet telefonon/neten keresztül is?

Illetve, mennyi idő, amíg megérkezik az új tévé?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
Ekkor: 2019. 12. 10. at 11:53, teherwagon írta:

Hello @yandelus, csak Té üzletben intézheted. átfutás attól függ, hogy van-e ugyanolyan raktáron, ha nincs, akkor elfogadod-e a hasonló típust, és átveszed-e személyesen vagy kiszállítást kérsz. saccra pár nap lehet

Heló!

Utána jártam, telefonos ügyintézőktől érdeklődtem meg, hogy mi a teendő. Elmentem előbb a legközelebb lévő Telekom üzletbe, ahol senki sem tudott segíteni, látszólag az ott dolgozó személy, nem igazán volt jártas az e fajta ügyben. Elmondtam neki, hogy a Telekom milyen intézkedésekről tájékoztatott, amit ő nem nagyon hitt el, ezek után néhány telefon hívást eszközölt, ami az ÉN igazamat erősítette meg, és nem az övét. Ez után, közölték hogy NEM tudnak segíteni, mert csak boltvezető vehetné át a papírt, aki beteg. 


Így másnap el kellett utaznom, egy másik városba is, hogy ott elintézzem. Ott a hölgy már tudta a dolgát, és 30 perc alatt el is intéződött a papír leadása, és az új tévé kérelme, a cserepapírral. Korrekt, tisztességes hozzáállású személy volt.

Viszont, a tv-t, azóta sem kaptam meg, pedig van a Telekomnál raktáron, akkor is leellenőrizték, plusz azóta is mutatja a Telekom weboldala hogy vehető a tv! Mostmár kedd óta, infó nélkül vagyok, hívtam a Telekomot, de azt mondták tegnap, hogy ebben nem tudnak segíteni, mert az üzleten múlik, ahol leadtam a tévét, és max pár munkanap.

Na, ott azt ígérték amúgy, hogy vagy múlt hét pénteken meglesz az új tévé, vagy hétfőn legkésőbb megkapom. Na, nemhogy a tévé, hanem az ígért emailek sem érkeztek meg, lassan 1  hete. Szóval, elég kellemetlen az egész, és még érdeklődni sem tud az ember, csak személyesen, ami nekem most megint egy nap rááldozás lenne, mert fel kéne utaznom hozzá, vidékről Pestre, ami nem csak idő, hanem pénz is. Plusz súlyosabb betegséggel küzdöm, szóval még rosszat is tesz az utazás.  

Egy tv cseréért eleve kellemetlen, hogy városból-városba kell utaznom, mert XY Telekom üzlet, nem tudja elintézni. 

Elgondolkodtató, mert hát, mindent pont úgy csináltam, ahogy arról a Telekom többszörösen is tájékoztatott, a tévé bevizsgáltatása, elvitele, előtt, után is. Aztán még is, sehol semmi.

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: yandelus
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...