Kérdés

Sziasztok!

1 hónapja vásároltam a Telekomtól 1 tévét, LG-t, hamar meghibásodott, most hozza majd az LG szerelő, a cseregaranciára feljogosító papírt. A kérdésem: Ezt csak személyesen valamelyik telekom üzletben lehet érvényesíteni, vagy esetleg lehet telefonon/neten keresztül is?

Illetve, mennyi idő, amíg megérkezik az új tévé?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

6 órája, yandelus írta:

Sziasztok!

1 hónapja vásároltam a Telekomtól 1 tévét, LG-t, hamar meghibásodott, most hozza majd az LG szerelő, a cseregaranciára feljogosító papírt. A kérdésem: Ezt csak személyesen valamelyik telekom üzletben lehet érvényesíteni, vagy esetleg lehet telefonon/neten keresztül is?

Illetve, mennyi idő, amíg megérkezik az új tévé?

Szia!

Ezt így nem tudja itt senki memondani. A T ügyfélszolgálata, vagy az LG esetleg tud adni felvilágosítást.

Egy infomatikai cikkben olvastam, ha valaki ilyen müszaki cikket, TV, számítógép, szeretne venni, akkor elötte érdekődje meg, hogy teljes körü háztól-házig gyártói garanciát adnak-e a termékre, mert nem mindegy. Ez azt jelenti, hogy nem az eladó, akitől vetted, hanem maga a gyártó válalja a garanciát. A háztól házik meg anniyt tesz, hogy a gyártó szervizese kijön a cuccért a házhoz, és értesítenek SMS, telefon, email -ben, ha szintén a gyártó embere hozza a megjavított, vagy csere cuccot.

Üdv.: Mc.Bélabá


 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @yandelus, csak Té üzletben intézheted. átfutás attól függ, hogy van-e ugyanolyan raktáron, ha nincs, akkor elfogadod-e a hasonló típust, és átveszed-e személyesen vagy kiszállítást kérsz. saccra pár nap lehet

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2019. 12. 10. at 11:53, teherwagon írta:

Hello @yandelus, csak Té üzletben intézheted. átfutás attól függ, hogy van-e ugyanolyan raktáron, ha nincs, akkor elfogadod-e a hasonló típust, és átveszed-e személyesen vagy kiszállítást kérsz. saccra pár nap lehet

Heló!

Utána jártam, telefonos ügyintézőktől érdeklődtem meg, hogy mi a teendő. Elmentem előbb a legközelebb lévő Telekom üzletbe, ahol senki sem tudott segíteni, látszólag az ott dolgozó személy, nem igazán volt jártas az e fajta ügyben. Elmondtam neki, hogy a Telekom milyen intézkedésekről tájékoztatott, amit ő nem nagyon hitt el, ezek után néhány telefon hívást eszközölt, ami az ÉN igazamat erősítette meg, és nem az övét. Ez után, közölték hogy NEM tudnak segíteni, mert csak boltvezető vehetné át a papírt, aki beteg. 


Így másnap el kellett utaznom, egy másik városba is, hogy ott elintézzem. Ott a hölgy már tudta a dolgát, és 30 perc alatt el is intéződött a papír leadása, és az új tévé kérelme, a cserepapírral. Korrekt, tisztességes hozzáállású személy volt.

Viszont, a tv-t, azóta sem kaptam meg, pedig van a Telekomnál raktáron, akkor is leellenőrizték, plusz azóta is mutatja a Telekom weboldala hogy vehető a tv! Mostmár kedd óta, infó nélkül vagyok, hívtam a Telekomot, de azt mondták tegnap, hogy ebben nem tudnak segíteni, mert az üzleten múlik, ahol leadtam a tévét, és max pár munkanap.

Na, ott azt ígérték amúgy, hogy vagy múlt hét pénteken meglesz az új tévé, vagy hétfőn legkésőbb megkapom. Na, nemhogy a tévé, hanem az ígért emailek sem érkeztek meg, lassan 1  hete. Szóval, elég kellemetlen az egész, és még érdeklődni sem tud az ember, csak személyesen, ami nekem most megint egy nap rááldozás lenne, mert fel kéne utaznom hozzá, vidékről Pestre, ami nem csak idő, hanem pénz is. Plusz súlyosabb betegséggel küzdöm, szóval még rosszat is tesz az utazás.  

Egy tv cseréért eleve kellemetlen, hogy városból-városba kell utaznom, mert XY Telekom üzlet, nem tudja elintézni. 

Elgondolkodtató, mert hát, mindent pont úgy csináltam, ahogy arról a Telekom többszörösen is tájékoztatott, a tévé bevizsgáltatása, elvitele, előtt, után is. Aztán még is, sehol semmi.

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: yandelus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2019. december 9. at 9:49, yandelus írta:

Sziasztok!

1 hónapja vásároltam a Telekomtól 1 tévét, LG-t, hamar meghibásodott, most hozza majd az LG szerelő, a cseregaranciára feljogosító papírt. A kérdésem: Ezt csak személyesen valamelyik telekom üzletben lehet érvényesíteni, vagy esetleg lehet telefonon/neten keresztül is?

Illetve, mennyi idő, amíg megérkezik az új tévé?

Küldtem egy privát üzenetet.

.
 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most