palfi.sandor

telekom TV GO

Kérdés

Napok óta nézhetetlen a szolgáltatás...Akadozik,meg áll,***** a képminőség hiba kódok felváltva Pl.4-44-50019.Honnan kellene tudnom mit takar ez? Ideje lenne valamit tenni...Valaki magyarázza már el,hogy mikor lessz itt rendes szolgáltatás.Az otthoni műholdas katasztrófális,lassú.A telekom tv go szintén élvezhetetlen.????

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: palfi.sandor

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Ekkor: 21-10-2020 at 21:39, palfi.sandor írta:

A szolgáltató válaszra sem méltat.A szolgáltatás minősége *****...Visszalépés a régibe lehetetlen...A pénzt benyelik minden hónapban mi felhasználók meg csak bosszankodjunk nem érdekel senkit...

 

Váltani kell, én már az ittott tv-t nézem. Kicsit kevesebb a kínálat, de ami van az megy korrektül.  

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia! Kérjük, hogy írd meg nekünk privát üzenetben az alábbi adatokat és továbbítjuk szakértőinknek kivizsgálásra:

Belépési azonosító (Telefonszám/E-mail):

Platform (Android/iOS):

Operációs rendszer verzió (pl. 4.4.1):

Készülék gyártója és típusa:

Alkalmazás verzió: (pl. 5.0):

Észlelés időpontja (2016.10.06 15-16 óra között):

Amennyiben böngészőben használod, úgy a böngészőt, illetve annak verziószámát is.

Előre is köszönjük! 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A szolgáltató válaszra sem méltat.A szolgáltatás minősége *****...Visszalépés a régibe lehetetlen...A pénzt benyelik minden hónapban mi felhasználók meg csak bosszankodjunk nem érdekel senkit...

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most