oroviczg Posztolva ekkor: 2021. január 31. Megosztás Posztolva ekkor: 2021. január 31. (szerkesztve) Sziasztok! Olyan problémám van,hogy már napok óta nem tudok játszani!PC-s felhasználó vagyok és a modem egy Sagemcom F@ST 3686 V2 Kerestem már beállítást máshol is de semmit nem találtam!Ezeket a képeket dobja fel: Szerkesztve ekkor: 2021. január 31. Szerkesztő: oroviczg Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 djcand Posztolva: 2021. február 1. Megosztás Posztolva: 2021. február 1. (szerkesztve) Szia! A helyzet nekem is ugyan ez, ugyan ilyen routerem van.Próbáltam már a portforwardingokat hozzáadni, kikapcsolni a UPNP-t de sajnos nekem sincsen még rá megoldásom. Szerkesztve ekkor: 2021. február 1. Szerkesztő: djcand kiegészítés Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 oroviczg Posztolva: 2021. február 1. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. február 1. Én már meg próbáltam mindent! Néztem külföldi oldalt is de nem találtam a megoldást! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 oroviczg Posztolva: 2021. február 1. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. február 1. 9 órája, djcand írta: Szia! A helyzet nekem is ugyan ez, ugyan ilyen routerem van.Próbáltam már a portforwardingokat hozzáadni, kikapcsolni a UPNP-t de sajnos nekem sincsen még rá megoldásom. 9 órája, djcand írta: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 oroviczg Posztolva: 2021. február 1. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. február 1. Ja esetleg sikerült megoldani a hibát akkor majd írd meg legyszi! Amúgy hogy tudom kikapcsolni az UPNP-t! Tudsz dobni egy képet vagy leírást hogy kell ezeket megcsinalni amiket te már próbáltál? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 djcand Posztolva: 2021. február 2. Megosztás Posztolva: 2021. február 2. 9 órája, oroviczg írta: Ja esetleg sikerült megoldani a hibát akkor majd írd meg legyszi! Amúgy hogy tudom kikapcsolni az UPNP-t! Tudsz dobni egy képet vagy leírást hogy kell ezeket megcsinalni amiket te már próbáltál? Itt van, ha belépsz a routerbe és a haladó fülre rálépsz, de sajnos nekem nem oldotta meg a problémát. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2021. február 2. Megosztás Posztolva: 2021. február 2. Sziasztok! Felvettem az illetékessel a kapcsolatot. Esetleg próbaképpen érdemes lenne megpróbálni mobilnettel vagy más internet uplinkkel, ami független a mostanitól. Ezzel kizárható vagy beazonosítható lenne a kliens oldali hiba, amennyiben mobilnettel nem tapasztaljátok ezt a hibát, akkor privátüzenetben küldjétek el az MT ügyfél azonosítótokat és sw frissítést küld rá az illetékes. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 djcand Posztolva: 2021. február 2. Megosztás Posztolva: 2021. február 2. 2 órája, Roli82 írta: Sziasztok! Felvettem az illetékessel a kapcsolatot. Esetleg próbaképpen érdemes lenne megpróbálni mobilnettel vagy más internet uplinkkel, ami független a mostanitól. Ezzel kizárható vagy beazonosítható lenne a kliens oldali hiba, amennyiben mobilnettel nem tapasztaljátok ezt a hibát, akkor privátüzenetben küldjétek el az MT ügyfél azonosítótokat és sw frissítést küld rá az illetékes. Szia! Sajnos nincsen lehetőségem más hálózaton kipróbálni, de privát üzenetben küldöm az MT azonosítót és a szoftververziót. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2021. február 2. Megosztás Posztolva: 2021. február 2. 46 perce, djcand írta: Szia! Sajnos nincsen lehetőségem más hálózaton kipróbálni, de privát üzenetben küldöm az MT azonosítót és a szoftververziót. Szia! Oké megkaptam az üzeneted, megvárom @oroviczg is és akkor egyben adom le az MT-t. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 oroviczg Posztolva: 2021. február 2. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. február 2. 7 perce, Roli82 írta: Szia! Oké megkaptam az üzeneted, megvárom @oroviczg is és akkor egyben adom le az MT-t. Szia!Írtam privátot neked! A probléma nem oldódott meg!Csak mobil nettel megy!A Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2021. február 2. Megosztás Posztolva: 2021. február 2. 1 órája, oroviczg írta: Szia!Írtam privátot neked! A probléma nem oldódott meg!Csak mobil nettel megy!A Oké. Megkaptam. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Vargageri Posztolva: 2021. február 2. Megosztás Posztolva: 2021. február 2. 5 órája, Roli82 írta: Sziasztok! Felvettem az illetékessel a kapcsolatot. Esetleg próbaképpen érdemes lenne megpróbálni mobilnettel vagy más internet uplinkkel, ami független a mostanitól. Ezzel kizárható vagy beazonosítható lenne a kliens oldali hiba, amennyiben mobilnettel nem tapasztaljátok ezt a hibát, akkor privátüzenetben küldjétek el az MT ügyfél azonosítótokat és sw frissítést küld rá az illetékes. Szia, ugyan ezzel a gonddal küzdök. Nekem is tudnál segíteni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2021. február 2. Megosztás Posztolva: 2021. február 2. (szerkesztve) 3 perce, Vargageri írta: Szia, ugyan ezzel a gonddal küzdök. Nekem is tudnál segíteni? Szia. Küld át az MT azonosítódat Te is privát üzenetben! Köszi. Szerkesztve ekkor: 2021. február 2. Szerkesztő: Roli82 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 oroviczg Posztolva: 2021. február 3. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. február 3. Én ezt találtam a neten a játékhoz! Valószínű nem jól csinálok valamit vagy nincs jól beirva, de nekem igy sem működik! Kezd már nagyon idegesíteni, hogy mindenkinek jó csak nálam nem megy! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 djcand Posztolva: 2021. február 4. Megosztás Posztolva: 2021. február 4. 8 órája, oroviczg írta: Én ezt találtam a neten a játékhoz! Valószínű nem jól csinálok valamit vagy nincs jól beirva, de nekem igy sem működik! Kezd már nagyon idegesíteni, hogy mindenkinek jó csak nálam nem megy! Szia! Jól töltötted ki a portforwardingot, ugyanígy van nekem is, annyi különbséggel, hogy a 27000-27031 ig tartó részt nekem nem is engedi portforwardingolni mert egyből kidob a router egy hibaüzenetet. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 oroviczg Posztolva: 2021. február 4. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. február 4. Nekem is csak úgy engedte hogy 3x kellett a ok-ra kattintani, mikor ki írta a hibauzenetet! Ma délután ujra rakom a gépem és még látom mi lesz! Hátha az segít! Neked sem a játék? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 djcand Posztolva: 2021. február 4. Megosztás Posztolva: 2021. február 4. 22 perce, oroviczg írta: Nekem is csak úgy engedte hogy 3x kellett a ok-ra kattintani, mikor ki írta a hibauzenetet! Ma délután ujra rakom a gépem és még látom mi lesz! Hátha az segít! Neked sem a játék? Szia! Gépet még nem próbáltam újrarakni, a Warzonet már telepítettem újra azóta, de nem javított semmit. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2021. február 4. Megosztás Posztolva: 2021. február 4. Sziasztok! Ezidáig még nem kaptam visszajelzést a sráctól, SW ügyben, rajta vagyok, hogy meg legyen a héten és remélem megoldja a SW a problémát. Ami nekem furcsa, hogy ez a probléma, csak most jött elő mert az a SW ami rajta van a Sagemeteken nem mai darab, és ha korábban jó volt akkor most mitől lett rossz. Annyi még eszembe jutott, hogy ennél a modellnél ha a UPnP kikapcsoljátok akkor kell egy újraindítás, hogy a változtatás ténylegesen megtörténjen, illetve amit a UPnP-vel nyitott port lett azt törölni kel a táblázatból. @djcand A WAN blokkolást azt kapcsold vissza, biztonsági okokból nem szerencsés kikapcsolva tartani. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 djcand Posztolva: 2021. február 4. Megosztás Posztolva: 2021. február 4. 3 perce, Roli82 írta: Sziasztok! Ezidáig még nem kaptam visszajelzést a sráctól, SW ügyben, rajta vagyok, hogy meg legyen a héten és remélem megoldja a SW a problémát. Ami nekem furcsa, hogy ez a probléma, csak most jött elő mert az a SW ami rajta van a Sagemeteken nem mai darab, és ha korábban jó volt akkor most mitől lett rossz. Annyi még eszembe jutott, hogy ennél a modellnél ha a UPnP kikapcsoljátok akkor kell egy újraindítás, hogy a változtatás ténylegesen megtörténjen, illetve amit a UPnP-vel nyitott port lett azt törölni kel a táblázatból. @djcand A WAN blokkolást azt kapcsold vissza, biztonsági okokból nem szerencsés kikapcsolva tartani. Szia! reméljük akkor a héten lesz még belőle valami Igazából nem tudom hogy másnak korábban jó volt-e ezzel a routerrel, én perpill egy 2 hete kezdtem volna el vele játszani Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 oroviczg Posztolva: 2021. február 4. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. február 4. Én UPnP már kikapcsoltam és meg volt az ujra indítás is, de nem segített! Én 1 éve használom a modemet és eddig nem volt vele bajom! Néha ledobott a játékból de nem foglalkoztam vele! Ah nagyon ritka volt! De most már egy hete hogy ezt produkálja! Remélem hamar meg oldódik a gond Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 djcand Posztolva: 2021. február 6. Megosztás Posztolva: 2021. február 6. Sziasztok! Valakinél bármi fejlemény? Nálam sajnos a helyzet változatlan. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2021. február 6. Megosztás Posztolva: 2021. február 6. 2x jeleztem, hogy haladjunk, semmilyen reakciót nem kaptam. Egy biztos többet nem válalom el az ilyesmit sem a Sagemcom témában sem a Kaon témában, mert nekem kellemetlen már. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 oroviczg Posztolva: 2021. február 6. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. február 6. Nallam is változatlan a dolog! Ma rakom újra a gépet és meglatom mi lesz! ROLI82ne problémáz rajta, hogy még nem kaptál választ rá! Ez nem a te hibád! Majd írnak! Mi pedig köszönjük higy segítesz Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 djcand Posztolva: 2021. február 6. Megosztás Posztolva: 2021. február 6. 21 perce, oroviczg írta: Nallam is változatlan a dolog! Ma rakom újra a gépet és meglatom mi lesz! ROLI82ne problémáz rajta, hogy még nem kaptál választ rá! Ez nem a te hibád! Majd írnak! Mi pedig köszönjük higy segítesz Így van! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 oroviczg Posztolva: 2021. február 6. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. február 6. Sziasztok! Újra raktam a gépet,de nem oldódott meg a probléma továbbra sem!Megpróbáltam wifi stick-el is,de nem történt váltazás! Kezd elfogyni a türelmem és lehet szerződést bontunk a telekommal!Úgy gondolom,hogy éveken keresztül el kérik a nem kis pénzt a szolgáltatásokért és egy ilyet nem tudnak megoldani!Remélem valaki megtudja oldani,mert én már feladtam!Azt sajnálom csak,hogy a játék árát nem kapom vissza! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 oroviczg Posztolva: 2021. február 7. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. február 7. Most beszéltem egy érintettel a Telekomnál és kb. el lettem küldve a fa.....ba! Att mondta,hogy ha nincs a szolgáltatással baj akkor ők nem tudnak mit kezdeni ezzel!Biztos nem nálluk van a hiba és mivel a modem jó igy azt nem is cserélik ki!Úgy látom szolgáltatót kell váltani! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
oroviczg
Sziasztok!
Olyan problémám van,hogy már napok óta nem tudok játszani!PC-s felhasználó vagyok és a modem egy Sagemcom F@ST 3686 V2
Kerestem már beállítást máshol is de semmit nem találtam!Ezeket a képeket dobja fel:
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
28
28
25
7
Népszerű napok
2021. Február 11.
19
2021. Február 8.
16
2021. Február 16.
10
2021. Február 9.
10
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
djcand 28 poszt
oroviczg 28 poszt
Roli82 25 poszt
uzman 7 poszt
Népszerű napok
2021. Február 11.
19 poszt
2021. Február 8.
16 poszt
2021. Február 16.
10 poszt
2021. Február 9.
10 poszt
Posztolt képek
99 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.