Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Call Of Duty Sagemcom routeren


oroviczg

Kérdés

  • Válaszok 99
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0
  Ekkor: 2021. 02. 01. at 20:15, oroviczg írta:

Ja esetleg sikerült megoldani a hibát akkor majd írd meg legyszi! Amúgy hogy tudom kikapcsolni az UPNP-t! Tudsz dobni egy képet  vagy leírást hogy kell ezeket megcsinalni amiket te már próbáltál? 

Expand  

Itt van, ha belépsz a routerbe és a haladó fülre rálépsz, de sajnos nekem nem oldotta meg a problémát.

8133797A-23C4-4E15-B25D-26B34A3E335D.jpeg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Felvettem az illetékessel a kapcsolatot.

Esetleg próbaképpen érdemes lenne megpróbálni mobilnettel vagy más internet uplinkkel, ami független a mostanitól. Ezzel kizárható vagy beazonosítható lenne a kliens oldali hiba, amennyiben mobilnettel nem tapasztaljátok ezt a hibát, akkor privátüzenetben küldjétek el az MT ügyfél azonosítótokat és sw frissítést küld rá az illetékes.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
  Ekkor: 2021. 02. 02. at 13:06, Roli82 írta:

Sziasztok!

Felvettem az illetékessel a kapcsolatot.

Esetleg próbaképpen érdemes lenne megpróbálni mobilnettel vagy más internet uplinkkel, ami független a mostanitól. Ezzel kizárható vagy beazonosítható lenne a kliens oldali hiba, amennyiben mobilnettel nem tapasztaljátok ezt a hibát, akkor privátüzenetben küldjétek el az MT ügyfél azonosítótokat és sw frissítést küld rá az illetékes.

Expand  

Szia!  Sajnos nincsen lehetőségem más hálózaton kipróbálni, de privát üzenetben küldöm az MT azonosítót és a szoftververziót.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
  Ekkor: 2021. 02. 02. at 13:06, Roli82 írta:

Sziasztok!

Felvettem az illetékessel a kapcsolatot.

Esetleg próbaképpen érdemes lenne megpróbálni mobilnettel vagy más internet uplinkkel, ami független a mostanitól. Ezzel kizárható vagy beazonosítható lenne a kliens oldali hiba, amennyiben mobilnettel nem tapasztaljátok ezt a hibát, akkor privátüzenetben küldjétek el az MT ügyfél azonosítótokat és sw frissítést küld rá az illetékes.

Expand  

Szia, ugyan ezzel a gonddal küzdök. Nekem is tudnál segíteni?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  Ekkor: 2021. 02. 03. at 20:51, oroviczg írta:

Én ezt találtam a neten a játékhoz! Valószínű nem jól csinálok valamit vagy nincs jól beirva, de nekem igy sem működik! Kezd már nagyon idegesíteni, hogy mindenkinek jó csak nálam nem megy! 

Screenshot_20210203_214845_com.android.chrome.jpg

Expand  

Szia! 
Jól töltötted ki a portforwardingot, ugyanígy van nekem is, annyi különbséggel, hogy a 27000-27031 ig tartó részt nekem nem is engedi portforwardingolni mert egyből kidob a router egy hibaüzenetet.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  Ekkor: 2021. 02. 04. at 5:48, oroviczg írta:

Nekem is csak úgy engedte hogy 3x kellett a ok-ra kattintani, mikor ki írta a hibauzenetet! Ma délután ujra rakom a gépem és még látom mi lesz! Hátha az segít! Neked sem a játék? 

Expand  

Szia! Gépet még nem próbáltam újrarakni, a Warzonet már telepítettem újra azóta, de nem javított semmit.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Ezidáig még nem kaptam visszajelzést a sráctól, SW ügyben, rajta vagyok, hogy meg legyen a héten és remélem megoldja a SW a problémát.

Ami nekem furcsa, hogy ez a probléma, csak most jött elő mert az a SW ami rajta van a Sagemeteken nem mai darab, és ha korábban jó volt akkor most mitől lett rossz.

Annyi még eszembe jutott, hogy ennél a modellnél ha a UPnP kikapcsoljátok akkor kell egy újraindítás, hogy a változtatás ténylegesen megtörténjen, illetve amit a UPnP-vel nyitott port lett azt törölni kel a táblázatból.

@djcand A WAN blokkolást azt kapcsold vissza, biztonsági okokból nem szerencsés kikapcsolva tartani. :) 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  Ekkor: 2021. 02. 04. at 7:12, Roli82 írta:

Sziasztok!

Ezidáig még nem kaptam visszajelzést a sráctól, SW ügyben, rajta vagyok, hogy meg legyen a héten és remélem megoldja a SW a problémát.

Ami nekem furcsa, hogy ez a probléma, csak most jött elő mert az a SW ami rajta van a Sagemeteken nem mai darab, és ha korábban jó volt akkor most mitől lett rossz.

Annyi még eszembe jutott, hogy ennél a modellnél ha a UPnP kikapcsoljátok akkor kell egy újraindítás, hogy a változtatás ténylegesen megtörténjen, illetve amit a UPnP-vel nyitott port lett azt törölni kel a táblázatból.

@djcand A WAN blokkolást azt kapcsold vissza, biztonsági okokból nem szerencsés kikapcsolva tartani. :) 

Expand  

Szia! reméljük akkor a héten lesz még belőle valami :) 
Igazából nem tudom hogy másnak korábban jó volt-e ezzel a routerrel, én perpill egy 2 hete kezdtem volna el vele játszani :) 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Újra raktam a gépet,de nem oldódott meg a probléma továbbra sem!Megpróbáltam wifi stick-el is,de nem történt váltazás!

Kezd elfogyni a türelmem és lehet szerződést bontunk a telekommal!Úgy gondolom,hogy éveken keresztül el kérik a nem kis pénzt a szolgáltatásokért és egy ilyet nem tudnak megoldani!Remélem valaki megtudja oldani,mert én már feladtam!Azt sajnálom csak,hogy a játék árát nem kapom vissza!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...