Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Call Of Duty Sagemcom routeren


oroviczg

Kérdés

  • Válaszok 99
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0
9 órája, oroviczg írta:

Ja esetleg sikerült megoldani a hibát akkor majd írd meg legyszi! Amúgy hogy tudom kikapcsolni az UPNP-t! Tudsz dobni egy képet  vagy leírást hogy kell ezeket megcsinalni amiket te már próbáltál? 

Itt van, ha belépsz a routerbe és a haladó fülre rálépsz, de sajnos nekem nem oldotta meg a problémát.

8133797A-23C4-4E15-B25D-26B34A3E335D.jpeg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Felvettem az illetékessel a kapcsolatot.

Esetleg próbaképpen érdemes lenne megpróbálni mobilnettel vagy más internet uplinkkel, ami független a mostanitól. Ezzel kizárható vagy beazonosítható lenne a kliens oldali hiba, amennyiben mobilnettel nem tapasztaljátok ezt a hibát, akkor privátüzenetben küldjétek el az MT ügyfél azonosítótokat és sw frissítést küld rá az illetékes.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
2 órája, Roli82 írta:

Sziasztok!

Felvettem az illetékessel a kapcsolatot.

Esetleg próbaképpen érdemes lenne megpróbálni mobilnettel vagy más internet uplinkkel, ami független a mostanitól. Ezzel kizárható vagy beazonosítható lenne a kliens oldali hiba, amennyiben mobilnettel nem tapasztaljátok ezt a hibát, akkor privátüzenetben küldjétek el az MT ügyfél azonosítótokat és sw frissítést küld rá az illetékes.

Szia!  Sajnos nincsen lehetőségem más hálózaton kipróbálni, de privát üzenetben küldöm az MT azonosítót és a szoftververziót.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
5 órája, Roli82 írta:

Sziasztok!

Felvettem az illetékessel a kapcsolatot.

Esetleg próbaképpen érdemes lenne megpróbálni mobilnettel vagy más internet uplinkkel, ami független a mostanitól. Ezzel kizárható vagy beazonosítható lenne a kliens oldali hiba, amennyiben mobilnettel nem tapasztaljátok ezt a hibát, akkor privátüzenetben küldjétek el az MT ügyfél azonosítótokat és sw frissítést küld rá az illetékes.

Szia, ugyan ezzel a gonddal küzdök. Nekem is tudnál segíteni?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
8 órája, oroviczg írta:

Én ezt találtam a neten a játékhoz! Valószínű nem jól csinálok valamit vagy nincs jól beirva, de nekem igy sem működik! Kezd már nagyon idegesíteni, hogy mindenkinek jó csak nálam nem megy! 

Screenshot_20210203_214845_com.android.chrome.jpg

Szia! 
Jól töltötted ki a portforwardingot, ugyanígy van nekem is, annyi különbséggel, hogy a 27000-27031 ig tartó részt nekem nem is engedi portforwardingolni mert egyből kidob a router egy hibaüzenetet.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
22 perce, oroviczg írta:

Nekem is csak úgy engedte hogy 3x kellett a ok-ra kattintani, mikor ki írta a hibauzenetet! Ma délután ujra rakom a gépem és még látom mi lesz! Hátha az segít! Neked sem a játék? 

Szia! Gépet még nem próbáltam újrarakni, a Warzonet már telepítettem újra azóta, de nem javított semmit.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Ezidáig még nem kaptam visszajelzést a sráctól, SW ügyben, rajta vagyok, hogy meg legyen a héten és remélem megoldja a SW a problémát.

Ami nekem furcsa, hogy ez a probléma, csak most jött elő mert az a SW ami rajta van a Sagemeteken nem mai darab, és ha korábban jó volt akkor most mitől lett rossz.

Annyi még eszembe jutott, hogy ennél a modellnél ha a UPnP kikapcsoljátok akkor kell egy újraindítás, hogy a változtatás ténylegesen megtörténjen, illetve amit a UPnP-vel nyitott port lett azt törölni kel a táblázatból.

@djcand A WAN blokkolást azt kapcsold vissza, biztonsági okokból nem szerencsés kikapcsolva tartani. :) 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
3 perce, Roli82 írta:

Sziasztok!

Ezidáig még nem kaptam visszajelzést a sráctól, SW ügyben, rajta vagyok, hogy meg legyen a héten és remélem megoldja a SW a problémát.

Ami nekem furcsa, hogy ez a probléma, csak most jött elő mert az a SW ami rajta van a Sagemeteken nem mai darab, és ha korábban jó volt akkor most mitől lett rossz.

Annyi még eszembe jutott, hogy ennél a modellnél ha a UPnP kikapcsoljátok akkor kell egy újraindítás, hogy a változtatás ténylegesen megtörténjen, illetve amit a UPnP-vel nyitott port lett azt törölni kel a táblázatból.

@djcand A WAN blokkolást azt kapcsold vissza, biztonsági okokból nem szerencsés kikapcsolva tartani. :) 

Szia! reméljük akkor a héten lesz még belőle valami :) 
Igazából nem tudom hogy másnak korábban jó volt-e ezzel a routerrel, én perpill egy 2 hete kezdtem volna el vele játszani :) 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Újra raktam a gépet,de nem oldódott meg a probléma továbbra sem!Megpróbáltam wifi stick-el is,de nem történt váltazás!

Kezd elfogyni a türelmem és lehet szerződést bontunk a telekommal!Úgy gondolom,hogy éveken keresztül el kérik a nem kis pénzt a szolgáltatásokért és egy ilyet nem tudnak megoldani!Remélem valaki megtudja oldani,mert én már feladtam!Azt sajnálom csak,hogy a játék árát nem kapom vissza!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...